Ja de site had ik al gezien! Maar er is dus genoeg afkoeling daar mogelijk?! Dan gaan we er morgen naartoe Ben benieuwd, ben er zelf heel lang geleden geweest. Wij zijn weer klaar voor het strandje...nu nog ff wachten tot de zon helemaal doorgekomen is Djurre is ff naar Utrecht een nieuwe zonnebril ophalen en dan komt ie ook naar t strandje.
...ok geloof dat we hier lang kunnen wachten op de zon...het wordt steeds donkerder. Zwemspullen dus maar inruilen voor iets anders...
Nou hier was het vanmorgen ook niet lekker hoor. Regen gehad. Nu komt het zonnetje een beetje door, maar de lucht is niet blauw. Jammer hoor. Vanmorgen even naar de Prenatal geweest maar ze hebben momenteel echt niks bijzonders vind ik. Ik vind het tocht wel sowieso moeilijker worden om iets leuks te vinden. Hebben jullie dat ook? Daynah werd vanmorgen om 5.30 uur wakker. Flesje gegeven en ze heeft toen nog geslapen tot 08.00 uur. Dus ze die komt echt wel weer in haar oude ritme...........................helaas voor papa en mama dus. AM: Bij jullie dus ook niet zo mooi weer. Hadden ze toch niet voorspeld voor vandaag. Robine: Ja ga eerst in jouw koffertje en daarna in die van Sensee.... Kon het maar. Brennied: Wat kan die Milou toch lekker lang slapen. Ben er echt jaloers op hoor. Jullie hebben het echt getroffen in de vakantie met het weer tot nu toe. Lekker genieten dus. Ik ga even verder. Tot laterrrr. Lfs Kelly
Hoi hoi, Hier is het aardig zonnig moet ik zeggen maar gelukkig niet stikheet! Moest vanochtend om 9.30 al bij de vk zijn en alles was weer goed, gelukkig! Ben nu in totaal 5 kg aangekomen....ben er trots op Heb even op 'ons' plein wat spulletjes gekocht voor Milou in het badje (emmer, gietertje, bootjes, schep en hark) en bellenblaas. Dat vindt ze echt super en zelf lukt het ook al aardig. Am: niet meer naar het strandje geweest? Idd de site van ziet er heel leuk uit waar jullie morgen naartoe gaan...veel plezier alvast! Kelly, jammer dat Daynah weer in d'r oude ritme is en vroeg wakker werd voor een fles. Mss de hitte? Ja we hebben idd geluk met zo'n slapert...hopelijk de volgende smurf ook Robine, en goed kunnen slapen...Jill niet wakker geweest en ging ze goed inslapen? Milou had gister nog anderhalf uur geslapen overdag. Ik voel de baby nu echt goed bewegen iedere dag en mijn vriend voelt haar ook al. Heel speciale momenten weer hoor! Shark Tale geen succes dus....ik vind het wel leuk. Wij hadden Nemo ook opgezet voor Milou...vond ze idd ook errug leuk. Nog wat leuks gedaan vandaag met John en Jill? Zo ik ga zometeen maar weer eens verder met poetsen en dan later naar Milou toe die bij mijn ouders is. Morgen lekker zwemmen met Milou...heb er zin in!
Kelly: bij jullie zelfs regen! Hier is de zon nu wel langzaam aan het doorkomen. Wat jammer zeg dat Daynah haar oude ritme weer terug krijgt, half 6 is wel erg vroeg. Brennie: netjes hoor, maar 5 kilo aangekomen! Fijn dat alles goed was! Bellenblaas is hier ook populair! Waar gaan jullie morgen zwemmen? Zwembad? Wij gaan vanmiddag als Kyl wakker is alsnog naar het meer. Het ziet er nu veel minder bewolkt uit, dus denk dat de zon wel verder doorkomt.
Hier vandaag al de hele dag strak blauwe lucht en poepie heet zeg pffffff. Kids hebben al met water gespeeld met stoepkrijt,spelletjes gedaan en nu ligt Yorben te slapen en ga ik met Jelte zo nog een spelletje doen,die kinderen weten op den duur ook niet meer waar ze moeten kruipen vd warmte.Yorben kwam daarnet eventjes leuk binnen met een emmertje met water en gleed daarmee ff uit,resultaat een emmer water door mn huis Grrrrr.....! Vandaag was ik lekker vrij,tot de school weer begint werk ik maar 2 dagen per week,daarna weer 4. Lekker hoor nu met dat weer. Brennie:Wat fijn dat alles goed was bij de VK. Wanneer was je ook alweer precies uitgerekend? Kel:Bij jullie regen?Hoe is het met Daynah? Am:En nog naar het meertje of is het bij jullie nu helemaal bewolkt?
Hoi Hoi: HEET HEET HEET! Gadverdamme wat een smerig weer! Zijn ff naar Noordwijk geweest om te lunchen. Was er gewoon te warm om in de zon te zitten. Zijn nu net terug en Jill speelt in de tuin met t buurmeisje. Vanavond krijgen we een oud collega van John te eten, gaan lekker bbq en. Verder rustig aan, t is te heet om druk te zijn! Kel: Verklein eerst de foto met Photo Impact 10( standaard op onze pc). Maximale hoogte 150 pixels! Breedte is dan automatisch iets van 270 ofzo. Neem wel een liggende foto en geen rechtop staande, anders wordt ie niet zo groot! De rest van de stappen bij Glitterfy doen. Succes! Stuur als t niet lukt dan ff een foto, dan doe ik t voor je! Brennied: Wat leuk dat je de beeb al goed voelt. Kan me voorstellen dat t weer een bijzonder gevoel is. Kan me ook nog de trappelende voetjes van Jill herinneren in mn buik, heerlijk! En pas 5 kg aangekomen! Netjes hoor! Maar jij bent ook slank he. Fajah: Leuk he die kids met emmertjes in je huis Jill gooit steeds water uit dr bad s avonds als ik ff niet oplet. Zit ze bekertjes te vullen op de badrand aan de kant waar je uitstapt, met t gevolg dat je 5 min later kan gaan dweilen. Jullie zijn op tijd weg uit Torremolinos he!? Bom op t strand ontploft! Mn schoonouders gaan nog, de 17e. Hopelijk is t dan rustig daar. AM: Have fun at the lake! Ga weer verder stokjes rijgen voor de bbq. Kipsate met ananas en kipsate met champignons. Helaas ben ik alweer bezig met een ander dieet, South Beach en is er dus geen brood of patat vanavond voor mij bij Wel lekker vlees en salades! Komt goed. Meiden geniet van de hitte Liefs
Fajah: hihi jullie vloer was tenminste wel gelijk gedweild Hier ligt er elke dag wel zand uit de zandbak binnen. Lekker hoor komende weken maar 2 daagjes werken! Robine: In Noordwijk heb je toch wel afkoeling in de zee? Jullie zitten nu lekker aan de bbq. Sterkte met je dieet. Doen jullie altijd patat bij een bbq? Vanmiddag was de zon er wel en ook hier idd heet! We zijn dus vanmiddag nog naar het meer gegaan.
AM: Toch nog lekker van het weer kunnen genieten vanmiddag. Hier kwam ook nog het zonnetje door. Robine: Jummie lekker BBQ. Geniet ze. Hoezo ben je weer een ander dieet gaan doen? Ging de WW niet meer goed? Fajah: Bij jullie dus heel de dag stralend weer. Het was zeker warm en ach het is maar water, beter dan siroop ofzo, blijft zo plakken dan en water is zo opgegruimd. Brennied: Fijn dat alles weer goed was bij de vk. En 5 kilo valt idd mee zeg. Ben jaloers. Hoop dat ik bij de 2de ook niet meer zoveel aankomt. Ga nu lekker voor de tv hangen bij mijn vriendje. Fijne avond meiden. Lfs Kelly
WAt een vieze benauwde rot hitte zeg...bleh. Iedereen de dag goed doorgekomen? Hier wel. Jaime is nu alleen weer tegen een kast gelopen bij het kdv. Heeft weer een blauwe wang. Schiet lekker op zo heh.
Sens:Aaah arme Jaime,heeft ze er last van? Hier de dag redelijk doorgekomen,2 keer gedoucht,lekker plakken he. Robine:Joh ik had het nog niet gehoord van die bom in Torremolinos,ben blij dat ik er weg ben .Je zal er maar net zitten op het strand. En hoe was de BBQ? Morgenochtend werken en dan gelijk door naar het strand met mn moeder en de kindjes,en nu ga ik niet aan dat vieze stuk zitten met modder,maar 100 meter verder ,waar het WEL schoon is Zal beter zijn aan het strand dan thuis,zit er tenminste een zeewindje. Morgen geven ze nog warmer af he en dan weer minder. Ik zit nu nog lekker buiten,vind het buiten nu beter dan binnen. Nou ga weer verder in mn boek lezen. Doeg XXX
Goh ben ik de eerste van vandaag en dat al om 13.00 uur. Pffff wat is het warm buiten. Bij jullie ook. Jammer dat ik op mijn werk zit. Nog een paar uurtjes en dan lekker weekend. Fajah: Het is mooi strandweer, dus veel plz. Sensee: Ach die arme Jaime nu weer tegen een kast gelopen. Zit haar niet mee deze week. Voor jou ook lekker je laatste dag. Ik ga even rondkijken op internet. lfs kelly
Ben dr ook weer ff. Nogsteeds heet hier ff naar een recreatieplas in de buurt geweest met mn moeder en Jill en lekker gelunched. Moeder is net weg en Jill doet een slaappoging. Gelukkig gaat t vanavond weer wat afkoelen, ik vind dit weer echt smerig. Geniet lekker allemaal! Lfs
Hoihoi! Heet is het zeker, pffff. Zit nu op zolder met alle ramen open, waat wel lekker door. Wij zijn net terug van een dagje Linneaushof. Was erg geslaagd, Kyllian vond alles wel geweldig Kyl ligt nu te slapen.
Hoihoi, Nou, het is hier in de schaduw 31.3 graden! Wij zijn vandaag maar thuis gebleven, lekker bij het zwembad. Jesse en Marijn hebben allebei last van de warmte geloof ik. Jesse kon niet slapen vanmiddag en Marijn is vaak wakker en wil vaak drinken. Daar word je zelf ook zo moe van... Zou lekker zijn als het ietsje afkoelt. Het is ook nooit goed he? Tot laters! LIS Fajah: de foto's ga ik je snel mailen hoor.
Wat een rust vandaag hier op het forum. Iedereen is lekker aan het genieten van het lekkere warme weer. LIS: Sem maakt het goed. Ze hebben het erg naar hun zin. Ze komen van het weekend weer thuis. Zal dus weer veel Jayna spam worden. Altijd leuk. Jesse en Marijn ook last gehad van de warmte. Niet zo gek toch. Wel goed dat Marijn zoveel drinkt. AM: Jullie ook een geslaagd dagje gehad. En Kyllian helemaal bekaf. Robine: Hoe ga jij het dadelijk in Tenerife doen dan is het ook warm? Ach daar kan je lekker in het zwembad duiken Ga een beetje opruimen. Morgen komt er een vriendin op de koffie even lekker bijkletsen. Ik had net een vriendin aan de telefoon en ik word echt MOE van haar. Zij kan nooit zeggen dat het goed gaat alleen maar het gaat wel, het gaat redelijk...................en alleen maar gezeik en gezeur. Ik heb 25 min aan de telefoon gezeten. 3min ging over mij hoe de vakantie was en de rest alleen maar over haar en haar 'problemen' Ik heb het afgekapt. Heb nu alleen wel volgende week een afspraak met haar. Zal ze wel weer verder gaan met zeuren. Ga er dan wat van zeggen denk ik hoor. Zo dit was mijn gezeur................hahahahahhaha Fijne avond
LIS: morgen gelukkig weer wat koeler weer voor jullie! Hoop dat Jesse dan weer beter slaapt. Ik heb er eigenlijk niet zoveel last van gehad, Kyllian ook niet die slaapt juist extra goed. Kelly: pff dat is idd wel vermoeiend zo'n vriendin. Af en toe zou ik niet erg vinden, maar continu alleen maar gezeik en gezeur.... Zo iemand hadden we ook tijdens de zwangerschapscursus, die genoot echt niet zeg, het was elke keer weer gemopper en gezeur over alle kwaaltjes. Heb Kyllian's site weer bijgewerkt, staan ook foto's op van vandaag. Hoef ik hier weer niet te gaan spammen