He bah Kel... Das ook niet gezellig, zo'n vriendin en zo'n gesprek. Volgende week er wel iets van zeggen. Moet kunnen bij vriendinnen toch? En is geen gezeur van jou hoor! AM: ik heb er niet zo'n last van, kan wel goed tegen de warmte. Ik zou wel graag even wat langer in de zon willen liggen, om ook es wat bruiner te worden, maar dat lukt nu effe niet met 2 kids. Marijn wil de hele dag drinken, maar drinkt erg kort en valt dan in slaap. Dan leg ik hem in de wagen en dan wordt ie vlak daarna weer wakker en wil weer drinken. Dat maakt het beetje vermoeiend. Zou liever hebben dat ie dan ook es 3 uur achter elkaar slaapt ofzo. Gister is ie de hele dag wakker geweest! Heeft dat met een sprongetje te maken? En Kyllian slaapt extra goed! Wat heerlijk joh! Slaapt ie 's morgens ook langer of niet? Dat zou weleens lekker voor ons zijn he. Gister ging Jesse om 21.30 uur naar bed en vanochtend was het gewoon weer 7 uur hoor. Fajah: lekker dagje aan het strand gehad? Jij zal nu wel weer helemaal lekker bruin zijn! Fijn dat Sem het zo naar haar zin heeft. Ga nog ff beneden thee drinken. Wes denkt dat ik nog steeds bij Jesse ben. Wes heeft 'em echt verpest. Jesse wil nu echt dat er iemand bij hem blijft tot ie in slaap is.... Maar ik zit ondertussen al bijna een uur boven, haha.
LIS: eigenlijk week ik niet meer echt wanneer die sprongetje waren. denk toch eerder van de warmte? En wakker maken als hij in slaap valt tijdens het drinken? Toch proberen door te laten drinken? Of lukt dat niet. Kyllian was vanmorgen weer om kwart voor 7 wakker, zo'n beetje zn oude tijd. Na een fles melk heeft hij wel nog een uurtje geslapen. Later naar bed gaan werkt hier eigenlijk ook nooit. Overdag slaapt hij met dit weer best veel.
Hier heerlijk dagje gehad,eerst gewerkt en daarna gelijk door naar het strand. Het was hoog water en er waren kwallen bah (van die vissen he hahaha) Het was er wel lekker met dat windje,maar ontzettend heet toen we terug bij de auto waren,even laten draaien met de airco en het was vlg opgelost gelukkig. Kel:Heh rot zo´n vriendin zeg,die alleen maar over zichzelf praat,zou er wel wat van zeggen,moet kunnen toch? Robine:Nou meid morgen een betere dag voor jou,niet meer zo heet en plakkerig En bijna 5 augustus he?Spannend! Lis:Jammer dat je niet optimaal vd zon kunt genieten,maar jij hebt 2 kleintjes na elkaar gekregen dus best druk he,volgend jaar gaat dat vast beter.
Kel: Lekker zeg om zo over mij te praten hier op t forum En moet je ook volgende week nog met me daten............. Hahaha,nee hoor, geintje. Irritant zo een vriendin. Ik kap zowieso steeds meer met vrienden van vroeger, ben 9 van de 10 x degene die achter ze aan lopen, maar nu heb ik zoiets van als je mij niet belt dan ik jou ook niet meer hoor. Vrienden komen, vrienden gaan. Zeikwijven allemaal! Hahaha. Oja en op Tenerife gaat t goed komen met de hitte, zee, strand, zwembad, windje...........t is daar overigens maar 27 a 28 graden! Fajah: Heerlijk je mannen zo in de zee. Ze genieten er zichtbaar van! Ennuh, idd bijna 5 aug.......maar vanaf morgen kan ik al testen hoor.........heb zo een mat care, kan 4dgn eerder........maar verlies sinds gisteren een beetje rozig bloed, minimaal.......mss een innesteling?! Anders komt de ong wel weer op gang, ook niet erg......weet ik in ieder geval hoe lang mn cyclus is. Ben nu een beetje in de war wat t zou zijn, aangezien t te weinig voor een ong. Afwachten maar de komende nacht. LIS: Kan je Marijn niet al een beetje water geven dan met dit hete weer? Dan hoef je em niet steeds aan te leggen toch!? Of is t daar nog te vroeg voor?! Slaapt Jesse nog vaak tussen jullie in? Zou er maar een beteje mee oppassen hoor, ze raken idd snel aan dingen gewend. Heb Jill een paar keer bij ons laten slapen overdag.........nu gaat ze regelmatig s middags naar onze kamer en doet ze net of ze daar een tukkie gaat doen........mooi dat ik haar dan weer in dr eigen bed leg hoor. Dat is haar plekje en af en toe bij papa en mama moet ook echt af en toe blijven! AM: Hoe is t met de zindelijkheidstraining van Kyl eigenlijk? Zet t een beetje door of is de interesse van t potje verdwenen? Thanks voor je sms over de tas.........hihi. Ga nog ff nadenken! Ga slapen, althans poging doen tot..........nogsteeds heet hier. Net TBS gekeken, film met Theo Maassen. Aanrader! Erg goed. Weltrusten! Liefs
Robine spannend hoor! Ga je morgen ook echt testen? Ik zou zo nieuwsgierig zijn! Nou hier zijn we niet echt bezig met zindelijkheidstraining eigenlijk. We zijn ook steeds weg en vind het dan toch lastig. Hij gaat wel regelmatig op het toilet en doet dan wat plasjes. Hij geeft nog niet zelf aan dat hij moet plassen of poepen. Na het poepen is het pas 'luierrr'. Ook heeft hij de laatste tijd diarree gehad (door kiezen), maakt een zindelijkheidstraining wel lqastig. Ik denk dat het nog wat te vroeg is, laat hm wel regelmatig op de toilet of potje plassen.
Nou ja, vooruit dan maar, toch ff met oma aan de wandel na heel veel moeite om dr op t zand te krijgen
am: Heb mn 3 testjes al op hoor Toch ff gekeken of ze eerder werkten(gisteren voor t laatst), hahaha, hoezo neuroot?!? Morgen kan ie pas echt iets aangeven........hopelijk zijn dan de nieuwe testjes binnen dan kunnen we weer gaan kijken Ik hou jullie op de hoogte hoor!
Hahah vergelijk de bovenbenen van Jill eens met die van Lieke op pagina 906! Wat een verschil! Lol. Lieke lijkt ook veel langer dan Jill
He meiden, Wij hebben vandaag een dagje boerderij gedaan bij mn zusje, erg gezellig en veel leuke foto's gemaakt! Zal morgen ff spammen. Net terug van vrienden, zij krijgen begin september een kindje, erg spannend allemaal. Lieke is nu nog op, zit lekker van dr flesje melk te drinken en gaat zo lekker naar dr bedje. Papa en mama kruipen ook lekker op bed! Ik kom morgen spammen en op jullie reageren. Liefs Sap
Robine: Nou en jij maar commentaar geven op Kyls buik, Jill heeft het op ene andere plek zitten hihi Het zijn heerlijke spekbeentjes hoor Haha toch al testjes gedaan. Ik had er ook een aantal testen doorheen gejast voordat het echt pas kon hihi.