AM: Was geen commentaar voor Kyl! Was goed bedoeld hoor! Hhih, we hebben allebei lekkere volle kindjes de ene op t buikje, de andere aan de beentjes............. Sap: Wow die Lieke nog op! Ze heeft er zin in!. Hopelijk is t morgen uitslapen met zo laat naar bed gaan. Ben benieuwd naar de spam! Zien ze morgen! Slaap lekker!
Hallo, Even snel want moet veel dingen doen vandaag morgen naar limburg dus mis weer deel van het weekend Robine ik vind Jill niet dik hoor! dat spekkige op dr beentjes is juist heel lief en hoort gewoon bij kleine kindjes vind ik. Bevalt je lens een beetje? Wat anders zeker met inzoomen heh. En spannend! Is je ongi nog uitgebleven? Sap leuk op de boerderij. Lieke heeft er vast van genoten! Ben benieuwd naar je spam. En verder kan ik al niet meer lezen. Weet nog Lis zou idd proberen marijn misschien wat water te geven. Al is de warmte al wat afgenomen. Kel hoe was je week? En idd irritant zo'n vriendin. Gaat twee kanten op hoor. Kan me voorstellen dat als ze zich echt rot voelt ze even wat kwijt moet maar als dat altijd zo is.....misschien advies geven dat ze eens moet nadenken of ze zo wel gelukkig is oid? HIer in huis is het nog steeds niet te harden. Maar ja oud huis heh dat blijft hangen. Alles staat nu tegen elkaar open. Dit weekend dus weer naar limburg en heb dr geen bal zin in. Chiel zit dagelijks bijna half uur met ouders aan de tel. Gister heeft hij maar niet gebeld en zij ook niet ons. Ik zei nog tja een keer zal je toch niet meer iedere dag bellen. Hoop dat alles goed gaat met die operatie en dat we ook nog beetje kunnen genieten van de vakantie straks. Voorzie dagelijkse telefoontjes...ga mn voicemail maar uitzetten voor de vakantie anders heb ik een rekening van hier tot tokio. Jaime was gister strontvervelend door het weer. Wilde niet eten geen melk niks.....Nou ja in bed gelegd en ze is gaan slapen. Ga zo ff met haar weg en neem dit weekend wel ff haar fiets mee naar limburg. Kan ze leren fietsen net als Jesse! lfs
Goedemorgen, Sens; hmmm balen zeg dat je er zo tegenop ziet om naar Limburg te vertrekken. Weer een stuk weekend weg, maar ff op je tanden bijten, je gaat bijna lekker op vakantie! En idd voicemail uitzetten is denk ik wel een goed idee, een megatelefoonrekening zit niemand op te wachten. Hoest met Jaime? Robine; en,en en.....alweer nieuwe testjes binnen? Ben zoooooo benieuwd! Lens doet het prima he! Nice pictures! Ik kan ook al niet meer lezen, Ik zal ff mn foto's verkleinen en zo ff spammen. Tot later, Liefs Sap