Sap:Wat een leuke fotos met je familie,die met je paps en zus is erg lief. En Lieke is echt al groot en slank zeg. Wat een weer hier vannacht ,niet normaal wat een onweer en regen. Zat gister met de laptop buiten en moest vluchten ,want het brak opeens los. Wel lekker geslapen vanmorgen tot 10 uur met beide kids bij me in bed.Jelte was bij gekropen toen Chris vannacht vertrok en ik heb Yorben ook maar bij me gelegt,zo hebben we heerlijk met zn 3-en geslapen.
Sap: Wat een leuke foto's op de boerderij! Idd met je papa en zusje, die is erg leuk voor vaderdag Heel schattig ook die biggetjes en t kalfje. fajah: Hier ook noodweer vannacht hoor, onwijs veel bliksemflitsen en enorme knallen! Schrok er echt wakker van. Zojuist ff de tickets opgehaald op t reisbureau. We vliegen heen om 6 uur in de ochtend, terug om 1030 in de ochtend. Heen is vervelend, terug vinden we prima aangezien zo een laatste dag hangen met je koffers bij t zwembad ook maar irritant is. Nog maar ruim 1 weekje! Heb nogsteeds minimaal bloed. Slijmachtig en licht roze.........mn testjes zullen zo wel binnenkomen, ga dr gelijk weer een doen. De hoeveelheid bloed is in ieder geval geen ong. Irritant, bij Jill was t ook zo onduidelijk, bleef ik ook nog 3-4 mnd ong. Nou ja, hopelijk weten we straks meer, hoop dat de testjes vandaag binnenkomen. Hou jullie op de hoogte
Sap: Wat een leuke foto's zeg. Je lijkt echt op je zus of nee je zusje lijkt op jou En je bent nog lekker bruin zeg bij mij is het er practisch weer af. En ik blijf het zeggen je zus woont echt prachtig. Ben echt wel jaloers hoor. Robine: hahahahahaha shit je had het door dat ik het over jou had Ik moet wel weer lachen om je met die zeikwijfen.......klopt helaas wel. Leuke foto's. Je lens doet het goed. Jill is iig wel een stap verder dan Daynah qua zand. Daynah gaat er echt niet met blote voeten op lopen. Fajah: Ik heb hier niks gehoord qua noodweer. Toen ik vanmorgen wakker werd had het wel geregend zag ik, maar niks van meegekregen. Verder kan ik niet lezen dus ga nog wat quotjes doen. lfs
Toch nog veel plz van het weekend. Wanneer wordt hij ook alweer geopereerd? Daynah heeft gisteren ook bijna niks gegeten. Zal echt wel door het weer komen.
Vanmorgen vistite gehad van een vriendin en hebben lekker bijgekletst en Daynah heeft lief gespeeld alleen. Ik heb de ha toch maar weer gebeld, want Daynah blijft aan de diarree maar ze kunnen niks vinden. Hij was alleen op huisbezoek dus vanmiddag even terugbellen ervoor. Op de billetjes van Daynah zit nu ook uitslag en daar heeft ze wel last van als ik ze schoonmaak. Wel zielig hoor. Hoop dat ze er snel van af is iig. Ik ga even relaxen voordat Daynah wakker wordt. Vanmiddag nog even naar het Alexandrium. En vanavond boodschappen halen voor morgenavond als we visite krijgen. Lekkere dingen in huis halen Lfs Kelly
Sens: Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in je weekendje Limburg en dat Chiel elke avond een half uur aan de telefoon zit met zn ouders is ook vervelend zeker?! In ieder geval........toch een fijn weekend gewenst! Kel: Arme Daynah nogsteeds aan de race. Ze krijgt die uitslag natuurlijk van t continue vegen bij dr bipsje. Goed de Sudocreme smeren dan maar! Shop ze vanmiddag! Tnt is geweest............geen testjes ! Misschien komen ze nog per busje vandaag!? Afwachten maar.
Fajah; aaaah gezellig samen met beide kids op bed slapen, heerlijk. Bij jullie dus noodweer gisteren, hier niet alleen een beetje regen. Robine; oooooh wat wordt het spannend bij jou zeg, ben toch wel heel erg nieuwsgierig. Als de testen vandaag niet bij de post zitten dan koop je er maar 1 hoor, je moet vandaag nog wel ff testen, hihi, hoop het echt voor jullie! Kelly; gelukkig dat het gezellig was met je vriendin! Ach en arme Daynah, nog steeds niet opgeknapt. Vind het zo zielig als ze pijn aan de billen hebben. Geef dr maar een dikke knuffel van me. Jummie lekkere dingen kopen, ga ik vandaag ook maar doen. Laatste weekend van de vakantie moeten we natuurlijk wel erg gezellig afsluiten. Fijne dag meiden, Liefs Sap
Balen dat er geen testjes bij zaten, maar kan je ze niet in de winkel kopen? Wat is het snel gegaan heh Sap de vakantie. Gewoon je laatste weekend. Idd lekker gezellig afsluiten. Ik was d'r net foto's aan het kijken van Daynah toen ze nog een klein baby'tje was..........................WAT GAAT HET HARD.............
Nou zap hup naar de drogist! . Hoe hou je het vol zeg die spanning! en over die telefoon..hij vindt het zelf ook vervelend. Maar ja wat moet je nog zeggen dan heh keer op keer. Het is constant hetzelfde riedeltje. Nou ja het steunt ook wel weer. Kel arme daynah met dr billen. Misschien ook van warmte ofzo erbij. Al wat gehoord van de HA? 11 aug wordt zn vader geopereerd. Maar gaan dit weekend omdat we volgende week niet mogen komen . Sap leuke foto;s en wat iedereen zegt lieke is echt lang en slank. Leuke foto ook van jou en je zus. En een heel trotse vader zeg! FAjah was het zo erg bij jullie! Heerlijk zeg zo lang uitgeslapen... Ze net reisverzekering geregeld de permanente fijn. Heb een goeie gevonden met annuleringsverzekering! Maar wat gaat het snel met de kleintjes idd...maar vind het zo leuker worden keer op keer. Ga nog ff huisje zoeken want die hebben we nog niet...haha. xx
Kel:Wat gek dat Daynah nog steeds diarree heeft,zou ook maar weer naar de huisarts bellen hoor. Sens:Sterkte dit weekend,kan me voorstellen dat je niet veel zin hebt. Robine:Heh balen dat de testjes niet binnengekomen zijn,zal je altijd zien he. Vandaag is mn schoonmoeder jarig,heb haar toch maar even gebeld,ze is niet mn beste vriendin ,maar ja kun je ook niet maken he? Morgen zijn we bij mijn ouders gevraagd om te BBQ-en en Zondag dan naar de verjaardag van mn schoonmoeder.Hoef niet te koken dus het weekend. Ga weer naar buiten in het zonnetje,tis een stuk lekkerder als gister iig.
Ha inmiddels weer gesproken moet weer een kweekje brengen van haar ontlasting en dan gaan ze verder kijken. Ze is er gelukkig niet ziek van. Drinkt iig heel goed en dat is het belangrijkste. Ga zo vast mijn lasagne maken. Ga ik voor het eerst maken, meestal koop ik heh, dus ben benieuwd.
Kel: Ahhhhhhhhhh die Daynah, ze valt zeker weer af ook nu? Eet smakelijk, je lasagna zal vast heerlijk smaken! Jill is ook sinds vanmorgen aan de diarree, althans ze laat vieze natte winden......hahaha en moet er zelf heel hard om lachen, de viespeuk! Komt misschien door iets teveel ijsjes gisteren. 2 mini ijsjes een cornetto classico(helemaal op!) en daarna nog een calippo cola! Ze was niet te stoppen gisteren en opa kwam die laatste twee brengen als toetje voor haar. Vandaag maar ff op ijs rantsoen gezet. t Is weer weekend! Joepie! Hhahaha, hier elke dag weekend hoor Fijne avond allemaal!
Als ie werkt ! Hebben dvd van Anouk dr laatste concert gekocht, geweldige muziek! Heerlijk meebleren. Jill vind t took geweldig, staat erop te dansen, alleen nu net dr bedje in hoor. Deden we Jill net in bad, liet ze weer een harde natte wind in bad..............met inhoud! Gedverdemme, badkuipje vol poepies. Gelukkig vloeibare poep dus al weer opgelost en weggespoeld HAhaha, lekkere praat he!
Robine ik zit hier met je mee te zenuwen johhhhh. Naja je hebt iig afleiding van schetende Jill Nog geslaagd voor een tas trouwens? Ow en ik heb nu toch maar die allstars besteld voor volgend jaar, ze waren weer in prijs gezakt haha.
Sappie wat een super lieve leuke foto's! Sens sterkte dit weekend! Kelly: ik hoop dat je snel weer weet over waar die diarree toch vandaan komt.