Wij hebben hier een schoonmaak en boodschappen dagje gehad. Ook nog even alle dode planten uit de tuin gehaald. Best lastig een tuin op het zuiden... Morgen ff paar nieuwe planten halen. Sens je plantjes leven nog hoor, alleen ze groeien heeeel langzaam. Ben bang dat wij hm niet meer mooi bloeiend kunnen meemaken, maar misschien nemen we ze gewoon mee als het kan haha. Vanmiddag kwam mn moeder nog langs.
Whaahaaa die vrienden van ons die nu gewoon zwanger zijn geworden ipv met ivf...nou ze hadden een jongetje en krijgen.....en jongetje...whaahaaa. Geweldig zo. Nou makkelijk voor degene die nog een kind krijgen. Ik ga er maar vanuit dat als ik er nog een krijg het weer een meid is..... AM neem je ze toch gewoon mee! En aan de andere kant ik heb nu heeeeeel veel bollen weer hangen in de plant, ook al oranje bollen en daar zitten de zaden in. Dus tzt kan ik ook nieuwe voor je kweken hoor Robine yek beetje a la jaime. Zooo smerig als ze in bad hebben gepoept..Kon je het een beetje goed wegspoelen? En ff een fles bleek er tegenaan gegooid? Bij mij gaat er dan minstens een halve fles in het bad hoor! Jaime ligt in bed nu. Ze had stukje nemo gekeken. Zat steeds te 'wowen'en ah oh en Mimo mimo heeeel hard aan het roepen heh als er een vis aankwam...whaaahaaa. lfs
Sens: Jaja, de fles bleek is er al doorheen gegaan! Was trouwens pas de 2e keer in dr leventje dat ze dit had. Met zwemmen hebben we ook nog nooit een ongelukje gehad..........ff afkloppen. Ook nog nooit zwemluiers gekocht......heb dr vandaag wel mee in handen gestaan, maar toch weer laten liggen. Ik wil ook wel wat passiezaadjes van je hebben Lin! Leuk! Nog geslaagd trouwens voor een huisje in Spanje? AM: Nog geen tas besteld. Ga nog ff beetje zoeken en zie wel welke t wordt. Hoef ook niet per se een nieuwe, de oude is nog prima, maar ja, je moet je geld ergens aan uitgeven toch!? Leuk dat je toch de gympjes hebt besteld. Welke maat? En hoeveel kosten ze nu? Jill had ze vandaag weer eens aan, kon dr Croqs ff verstoppen, want die draagt ze echt t liefst altijd. De strijk is weer weggewerkt, ga t nu maar weer goed bijhouden zo voor de vakantie....scheelt weer een hoop op t laatste moment. Laterz!
Zo wij hebben de boodschappen weer in huis gehaald. Daynah is weer verwend met 2 paar nieuwe schoenen. Roze en en groene. Was ook wel nodig want ze is alweer een maat gegroeid. Wat ik dus ook al dacht want ze wees heel vaak naar de voeten. Maatje 22 heeft ze nu. Heb gelijk alle maat 21 weggedaan. Toch wel zonde weer. Had leuke sportschoentjes gekocht voor de vakantie, dus maar een paar keer aangehad. Sensee: Nemo valt goed in de smaak. Ga het ook maar eens uittesten of Daynah het visje leuk vindt. AM: Wat ben je goed bezig geweest met je tuintje. Helemaal opgeknapt dus. Robine: Die arme Jill met haar natte winden........hahahahaha Daynah ook hoor. Geef dan ook gelijk een schone luier. Ga Daynah op bed brengen. Veel te laat eigenlijk. Komt door het schoenen passen. lfs Kelly
Kel idd zo zonde van de schoenen heh. Ik probeer er nu niet meer teveel te kopen want het gaat zo snel. Hoe was je lasagne? Robine oh wees maar blij joh! Wij gaan pas naar het strand als Jaime heeft gepoept en dan nog vaak een zwemluier. Zou niet weten wat ik moet doen als ze wel poept. Ik bewaar wat zaadjes voor je ok. Ze moeten wel lang weken en in een potje voor er wat komt maar ze worden erg mooi daarna. Ik ga ff bankhangen en bijpraten met de man die net van de phone afkomt met zn ouders lfs
Ik ga ook niet meer teveel schoenen kopen. Nu heeft ze totaal 3 paar in maatje 22. Ik laat het hier maar bij. Ik had trouwens al wel leuke laarzen gezien. Bruine met een bont randje. Zo schattig. Ik wacht wel tot de herfst want dan heeft ze mss alweer maatje 23. Lasagne is goed in de smaak gevallen. Ik mag weer langer blijven Fijne avond. Lfs Kelly
Robine: heb maat 24 genomen, zie wel wanneer hij ze volgend jaar aan kan haha. Hij zal van de winter wel in maat 23 zitten en ik denk dan in de lente maat 24..maar ze kunnen natuurlijk ook ineens hard groeien. Ach weet anders wel weer iemand anders om ze aan te geven. Ze waren nu 19,98, daarvoor 5 euro duurder...maar jij hebt ze nog iets goedkoper haha. De crocs dus populair, loopt ze er goed op? Kelly: zonde he dat de voetjes zo snel groeien. Kyllian zit alweer 3 maandjes in maat 22. Sens: ik dacht dat je vandaag naar je schoonouders zou gaan?
Sens: Poept Jaime dan op gezette tijden? Als ze wel poept in t zwembad gewoon keihard bah roepen en naar een ander kindje wijzen Hahaha. Op t strand zou ik dr broekje ff uitwassen en weer aantrekken hoor, wat moet je anders. Naaktlopen vind ik dus echt Not Done. Kel: Wat leuk weer 2 paar schoenen erbij voor Daynah. Hoezo 2 paar? Was 1 niet genoeg of kon je weer eens niet kiezen?! Heb hier ook 2 paar in mt 22 de rest nog in 21 maar past ook nog wel goed eigenlijk. Alleen dr K Swissjes worden nu wel wat te krap en dr Croqs zijn na de vakantie ook verleden tijd denk ik.
AM: Ja op dr Croqs loopt ze geweldig. Althans dat loopt ze op alle schoenen, maar die zitten denk ik erg lekker aan dr voetjes. Licht en luchtig.
Ik heb de schoenen bij Nelson gehaald. Ze zijn van petit shoes. En als je een 2de paar zou kopen moest je 10 euro extra betalen. Ze waren beide afgesprijsd naar 39,00 euro, dus heb nu 2 paar schoenen voor 49,00 euro. Terwijl ze eigenlijk 69,00 euro per stuk waren. Ik denk dat de croqs hier ook snel over zijn. Daynah heeft echt een groeispurt gemaakt volgens mij met haar voeten. Ik vind dat je trouwens momenteel haast geen leuke zomerschoenen meer vindt. Goed zoeken was het iig.
Kelly: dat het goed zoeken was weet ik haha. Heb me van de week ook rot gezocht naar sandalen. Petit shoes is wel een leuk merk!
Hoi meiden, ff kort want mn tekst is opeens weer eens verdwenen . Kelly; leuk nieuwe schoenen voor Daynah! En een leuke aanbieding zeg. Met laarzen wacht ik ook nog ff, ze hebben straks idd weer een maat groter. Sens; Gaan jullie vandaag naar Limburg? Jaime dus nog maat 21, zal wel niet lang meer duren dan voor ze maat 22 krijgt,gaat zo snel, gemiddeld 3 maanden zeggen ze toch? AM; hihi dus nog altijd geen crocs voor Kyllian? Lieke ook niet maar ik geloof dat ze idd fijn lopen. Op vakantie liep echt iedereen met crocs. Robine; testen al binnen? Ben NIEUWSGIERIG! . Veel plezier vanavond met jullie vrienden. Ging gisterenavond naar de wc en toen merkte ik al gelijk dat ik weer eens een blaasontsteking heb . Daar ging mn gezellige avond . Gelukkig nieuw protocol bij de centrale huisartsenpost, alsje de klachten direct herkent hoef je geen urine langs te brengen. Gelukkig kon Rick gelijk antibiotica voor me halen. Nu gaat het gelukkig alweer een stuk beter. Heb net op ebay nog een spijkerjasje voor Lieke gekocht. Deze: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting Ik ga me ff aankleden en dan zo boodschappen doen. Liefs Sap
Sap:Heh rot die blaasontsteking,hoop dat je er gauw vanaf bent. Robine:En,En,En?........EN?...... Kel:ff spammen die schoentjes van Daynah he? Sandalen zijn idd moeilijk te vinden nu. En Yorben zit nog steeds in maat 20,jullie kids hebben allemaal al grote voetjes zeg. Sens;Jaime ook helemaal verknocht aan dr croqs,Yorben ook hoor,ze zitten heerlijk,ik heb er zelf ook en ze zitten zooooooo fijn. Ik vind ze oerlelijk en ik loop er ook echt niet mee op straat,maar voor thuis en in de tuin zijn ze geweldig,hahahaha we hebben er alle 4,Familie croq Ik ben net terug vd kapper,vanavond BBQ,tis hier weer stralend weer. Nu eerst boodschapjes halen en er is een boerenmarkt met allemaal lekkere hapjes dus daar gaan we even langs. Fijn weekend meiden.XXX
Wat een heerlijk weertje is het weer zeg. Precies de juiste temp. Daynah ligt alweer 3 kwartier op bed, die was gewoon weer oude tijd wakker 6.30 uur. Nog kunnen rekken tot 7.30 uur. Vanmiddag gaan we even lekker fietsen. En vanavond komen er vrienden langs. De rose staat dus al lekker koud Fajah: Of Yorben heeft kleine voetjes, dan kan ook Veel plz vandaag op de boerenmarkt. Sap: Wat balen van je blaasontsteking. Ik moest nog zo aan je denken gisteren............hahahahahahahaha. Leuk spijkerjasje voor Lieke. En geld zeg. Robine: En en en en......testjes binnen? Hoop dat het geen ongi is en dat het innestelingsbloed is. Ben zo benieuwd. Jij ook veel plz vanavond. Sensee: Ik heb ook nog een paar schoenen in maatje 21 hoor en die zitten ook nog goed. Toen ze haar voetjes gingen op meten had 21,5. Ligt denk ik ook wel aan de schoen zelf of ze groot en klein vallen. Ik had een paar schoenen die klein vielen. Ik ben brownies aan het maken voor vanavond. Ja ja ik word echt een keukenprinsesje. Ben benieuwd of het in de smaak valt. Als ze klaar zijn doe ik er nog een laagje gesmolten pure chocolade overheen. Heb ook verse kruidenboter gemaak voor vanavond lekker bij een stokbroodje. Iedereen gaat stinkend weg uit Huize Kelly.......hahahahahaha. Liefs Kelly
Getest: En ik ben niet zwanger.........dacht t na vanmorgen al want er kwam steeds meer bloed aan. Nou ja, weten we in ieder geval dat mn cyclus weer op gang is en maar 23 dagen duurt. Kunnen we in de vakantie nog lekker roseetjes drinken en flink klussen Was ook pas de bedoeling vanaf volgende maand voor t echie te gaan. Kel: Je kookkunsten klinken heerlijk! Ik kom ff langs denk ik Fajah: Lekker aan de bbq vanavond, heerlijk! Familie Croqc, hhaaha. Chris heeft ze dus ook!? Lol. Hier is t wel mooie weer maar best nog veel wind. Ik ga ff chillen met een boekje op de bank........roddelbladen, heerlijk! Fijn weekend allemaal Liefs
Robine; jammer dat de test negatief is, maar goed, wel fijn dat je cyclus zo snel weer normaal is. Nu straks maar eerst lekker genieten van de vakantie en wie weet worden we straks wel samen zwanger. Kelly; jummie klinkt allemaal lekker wat jij aan het maken bent! Gezellig vind ik dat altijd met vrienden lekker aan de rose en lekkere hapjes. Veel plezier alvast vanavond. Fajah; haha famlie Croq, lachen . Klinkt leuk zo'n boerenmarkt met allemaal lekkere hapjes. Wat heb je gedaan bij de kapper? Ik heb net de vakantiefoto's opgehaald bij Kruidvat, ga ze zo gelijk maar inplakken want anders komt het er natuurlijk weer niet van. Tot later, Liefs Sap
Robine wat jammer, moest echt steeds aan je denken. Je wacht gewoon nog ff op Sappie he Of op mij, maar dan moet je teveel geduld hebben hehe. Sappie sterkte met je blaasontsteking. Wel erg fijn dat je gelijk wat kon krijgen...scheelt weer een paar dagen last. Leuk jasje hoor! Kelly: jummie ik krijg ook zin om iets te gaan bakken! Denk dat ik van de week maar iets met Kyllian ga maken, die vindt koken erg leuk. Hier vanmorgen naar tuincentrum geweest, hoop dat de planten nu blijven leven. In wat voor maat zullen de kids zitten als ze ongeveer 2 zijn? Ik heb al een heleboel winterkleding in maat 98 (bovenkleding), maar nu twijfel ik of dat niet te groot is. Qua broeken heb ik maat 92 voor hm, dat moet dan wel passen. Moet wel zeggen dat alles hier altijd in de droger gaat en veel dingen wel wat krimpen.
AM; ik vind het ook moeilijk om nu al wat kleding te kopen voor als het straks weer kouder wordt. Op zich zou ik ook zeggen maat 98, vooral bovenkleding. Broeken inderdaad 92 (Lieke is ook erg smal in de taille, maar heeft wel weer lange benen ) Meestal kijk ik gewoon naar de kleding, hoe groot het eruit ziet en kijk niet altijd naar de maat. Lieke heeft zelfs al een vestje in maat 104, past prima.