November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

hmmmmm op mij wachten met zwanger worden kan ook lang duren als mn cyclussen 70 dagen blijven ;) .
    Hoop dat het deze maand een stuk korter is (of helemaal niet :) )

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Hihi meiden ik zit een beetje terug te lezen (rond eind juli/begin aug 2007), moet je die foto's zien van onze kindjes. Voor de gein zou je ff moeten kijken tussen pagina 40 en 55 ongeveer). Wat veranderen ze dan onwijs in een jaar tijd zeg!

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Wij zijn ook weer thuis van onze vakantie in Hardenberg.
    Hebben het onwijs naar ons zin gehad, genoten van t mooie weer en het lekker nix doen!
    Er is hier heel veel bij geschreven, ik zal vanavond ff bijlezen...

Voor nu alleen ff:

Charissa bij deze nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Quinten!

Ga nu ff mn meissie douchen en weer in dr prinsessenbed leggen, ben benieuwd wat ze daar van vindt na 2,5 week op de camping...

Tot later!

Liefs Sem

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: hihi lief he om die foto's terug te zien :D Al die bolle toetjes nog ;) Echt een verschil idd!

Semmi: en leuke vakantie gehads? Jullie hadden iig goed weer! Er komt vast nog wel spam he! ;)
    Hoop dat Jayna thuis lekker slaapt. Ging het slapen op de camping goed?

Ik ga ff opschieten, zometeen naar een verjaardag van een vriendin.

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi meiden,

even kort bericht.....gister op weg naar ons lang weekendje huizen is mijn schouder uit de kom gegaan :( :( b In de auto 5 min van ons huis vandaan. Maakte een rare beweging met mijn arm naar achter richting milou. Naar zh gereden en daar teruggezet en nu mitella voor minstens 2 weken :cry: mijn arm vooral niet bewegen, tis ook nog rechts. Ik kan milou niet eens oppakken of knuffelen, ik was gister verdrietig . Gelukkig is gerard 2 weken vrij nu en kan hij milou verzorgen maar het is KLOTE! Ook nog een dikke buik erbij...we zijn nu bij mijn schoonouders en gaan maandag naar dolfinarium. Ik kom snel weer posten........thuis heb ik draadloos toetsen dus makkelijker typen ;)

xx

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi allemaal,

Wij zitten weer in Terneuzen. Pffff, wat een drukte zeg. Vier kinderen en 6 volwassenen... Vooral de 3 kinderen bij elkaar geeft dolle pret. Zet Wes en mijn zwager erbij, worden ze helemaal druk. Marijn laat het allemaal maar gebeuren. Wij slapen met zijn vieren op een kamer, mijn nichtjes slapen op een matras op de grond bij mijn ouders en mijn zus en zwager ook op een kamer.
    Hoop dat ik morgen es een beetje uit kan slapen.

Kom morgen weer even met reacties hoor. Dan ga ik weer eens even achter de pc zitten.

Fijne avond nog!

Liefs LIS

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    sterkte Brennied!
    Gelukkig ben je nu niet alleen 2 weken.

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo meiden, ik ben weer helemaal bij gelezen :)
    Ga niet overal meer op reageren, ff wat korte reacties uit mn hoofd:

Fajah: fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was. Helaas kan ik de foto's niet meer zien, was wel ff benieuws.

Kel: super leuke spam zeg van Egypte. Inderdaad erg warm 40 graden, maar dus wel heerlijk genoten! Hoe gaat het nu verder met jou en je buikpijn en met Daynah?

Sap: whauw dat ziet er goed uit zeg Menorca! Ook al zulke leuke spam. Fijne dat ook jullie vakantie geslaagd was. Je brengt ons op ideeen voor volgende zomer! Fijn dat je ongi eindelijk is gekomen, nu hopen op ene kortere of geen cyclus

Brennie: joehoeeee....een zusje voor Milou, ik dacht t al! Leuk he 2 meiden ;)

Robine: jammer van je negatieve test, maar gelukkig wel snel weer ongi, veel klusplezier komende maand en lekker genieten van jullie vakantie op tenerife.

AM: jij nu ook vakantie toch? Nog plannen om weg te gaan?

Charissa: fijn dat t zo goed met jullie gaat. Quinten is echt een mooi mannetje zeg! Hoe gaat het n verder met Jayden?

Sensee: gingen jullie in t najaar nog een x op vakantie? Hoe is t verder met je? Ik las dat je tijdje terug ff niet lekker in je vel zat en niet zo goed wist je je wou...hopelijk voel je je weer wat beter.

LIS: leuke spam van Jesse en Marijn.....en je laatste verlofweek alweer, wat vliegt de tijd toch zeg!

Dat waren de reacties ff voor nu...
    Leuke foto's van de mini meet zag ik ook nog voorbij komen!

Jayna was helemaal door t dolle heen toen we vanmiddag weer thuis kwamen. Alles op de kop zetten en overal mee spelen. Haar kamer vond ze weer zo mooi en ze is meteen lief gaan slapen.
    De camping was voor Jayna erg geslaagd, waarbij het mooie weer natuurlijk ook een rol speelde. Wat kan een kind zich ontwikkelen zeg in 2,5 week, met 4 mensen om zich heen, waardoor ze dus veel aandacht krijgt.
    Ze praat zoveel nu, echt veel 3 en 4 woordzinnen. Ze onthoudt namen van zoveel verschillende personen, wist van alles te vinden op de camping ( douchgebouw, speeltuin, zwembad, strandje,caravan waar dr nichtje zat). Met kinderen spelen krijgt ze geen genoeg van. Meedoen met kleurwedstrijd, stoepkrijten, lawaaioptocht, alles was dolle pret. Slapen ging erg goed. Wel op tijd wakker om 7 uur, maar alle nachten doorgeslapen. Standaard zinnetje van Jayna was " morgen zwemmen!". Dat zeiden we steeds in t begin als ze vroeg of we gimgen zwemmen. Elke keer als ze wou zwemmen zei ze daarna "morgen zwemmen!" , niet wetende wat morgen dan precies is....haha :)

En tja....ik ben nu de volgende die gaat bevallen. De 32 weken komen straks alweer in zicht, dus dan nog 5 weken en ik zou al thuis mogen bevallen. Ik voel me prima, maar heb wel veel harde buiken. Kan me dat bij Jayna zo vroeg niet meer herinneren.

Nou heel verhaal, ik ga nu lekker mn bedje in, mmmmmm ons eigen bedje, heerlijk weer!

Liefs Sem

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Brennie: wat balen zeg meid, heel veel sterkte!

LIS: veel plezier in Terneuzen!

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:Hahaha idd leuk om die fotos terug te kijken.

Brennie:Aaaaah meissie toch,heel naar voor je ,beterschap hoor XXX

Robine:Balen dat je niet zwanger bent,maar het gaat heus geen jaar duren hoor. ;)

Sem:Welkom terug,fijn dat julie zo genoten hebben,ben benieuwd naar je spam.En vakantie fotos van mij staan ook een paar op hyves

Gister BBQ gehad bij mn ouders,volgens mij ben ik 3 kilo bijgekomen ;)
    Vanmiddag nog naar mn schoonouders voor de verjaardag van mn schoonmoeder en dan is het weekend alweer voorbij helaas.
    Het weer is vandaag hier ook nie zo geweldig,helemaal bewolkt.

xxx

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: oehh dat lijkt me pijnlijk (vooral het rechtzetten). Sterkte ermee!

LIS: veel plezier daar in Zeeland!

Semmi: leuk om te lezen hoeveel plezier Jayna daar gehad heeft :) Gelukkig vond ze het thuis zijn ook weer leuk :)

Nou hier een hele korte nacht gehad. Was zelf om half 2 thuis. Kort daarna Kyl wakker. Later wel weer gaan slapen, maar om 6 uur was hij weer wakker. Toch even laten liggen (zonder te kijken), maar om half 7 hoorden we hm huilen. Hij zat helemaal onder het bloed inc zn bed. Had een bloedneus gehad. Gelijk maar in bad gedaan en daarna hebben we allemaal dus niet meer geslapen.
    Hoop voor hm dat hij het niet van mij geërfd heeft, want dit is al de 2e x in een week dat hij een bloedneus heeft. Mijn aders zijn ooit dichtgebrand omdat ik continu spontane bloedneuzen had.

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Ben ik ook nog even.....Moet op dit moment beetje ritme zoeken met de boys dat ik gewoon niet aan posten toe kom, laat staan aan mijn eigen slaapje...
    Dan is de wasmand wel weer vol...of Quinten of Jayden kan niet slapen.
    Jayden vraagt erg veel aandacht, is ook logisch maar breekt me soms wel op en dan denk ik..Quinten heeft ook aandacht nodig.
    Gelukkig is Dennis nu weekje of mss wel 2 vrij en dan kunnen we de aandacht mooi verdelen ;)

Nou woonkamer is weer stofgezogen en gedweilt en toilet is schoon.
    Was is alweer opgehangen en Jayden ligt alweer te slapen.
    Ga ff Quinten voeden en dan zelf ook ff slapen.
    Vanmiddag lekker nog ff weg met ons viertje....mmhh heerlijk hoor, geniet zoveel van ons gezin nu :D
    Deed ik met Jayden al maar heb nu op dit moment het gevoel dat ons gezin compleet is.

Nou kom heel snel weer posten en reageren, sorry lukt me op dit moment niet :oops:

Fijne zondag

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: je rust nemen gaat voor het posten hier hoor! Je niet schuldig gaan voelen als je even niet kan posten.
    Lekker dat Dennis nu ook vrij is. Het is met zn tweeen toch een stuk relaxter he.
    Leuk om te horen dat je zo geniet van jullie gezinnetje :D

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemiddag meiden,

AM; ach gossie arme Kyllian, helemaal onder het bloed. Het is niet te hopen dat het een erfenisje van jou is. Kan ook door de warmte komen he. Vandaag maar op tijd naar bed jullie.

Charissa; niet schuldig voelen hoor dat je ff geen energie hebt om te posten. Lekker genieten van jullie gezinnetje. Fijn dat je je zo happy voelt en het idee hebt dat jullie gezinnetje compleet is.

LIS; wowie wat een drukte bij jullie! Is het uitslapen een beetje gelukt?

Fajah; hahaha zoveel gegeten van de bbq? Veel plezier op de verjaardag vandaag, al denk ik dat je er niet veel zin in hebt of wel?

Brennied; oei meid wat vervelend zeg dat je je arm uit de kom had. En dan ook nog eens je rechter arm. Kan me voorstellen dat je er verdrietig om was. Gelukkig is je vriend vrij om Milou te kunnen verzorgen.
    Veel plezier morgen in het dolfinarium. Wij zijn niet meer geweest, vonden het te warm.

Sem; WELKOM TERUG! Fijn dat jullie zo hebben genoten op de camping. En wat hebben jullie een geluk gehad met het weer zeg! Ik herken wat je schrijft over wat de kindjes zich ontwikkelen in de vakantie wanneer ze constant bij je zijn en bij nog meer volwassenen. Lieke is ook veel meer gaan praten en zegt hele zinnen. Ga je gauw leuke foto's van Jayna spammen? We hebben dr al een tijdje niet meer gezien!

Hier een rustig dagje. De vakantie is voor ons echt voorbij. Rick moet morgen weer werken :cry: . Ik vind het niet leuk, het was zo gezellig samen.

Fijne zondag verder meiden,

Liefs Sap

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Fajah: mmmm lekkere bbq gehad dus....veel pleizer bij je schoonouders vandaag! Ik zal nog ff op je hyves kijken voor de foto's ;)

AM: balen van jullie nachtrust. Sneu voor Kyl met zn bloedneus, hopelijk krijgt ie het inderdaad niet te vaak. Jayna had het in de vakantie ook voor t eerst. Zo gek om je kindje dan in bed onder t bloed aan te treffen.

Charissa: lekker genieten meid van jullie gezinnetje, t forum komt later wel weer als je je ritme wat gevonden.

Sap: helaas jullie vakantie nu echt voorbij, balen is dat he. Zo lekker om met zn drietjes samen te zijn. Leuk zeg dat Lieke nu ook hele zinnen zegt....kunenn de dames gezellig samen kletsen...haha :) Maar jullie willen dus nog wel een keer naar Menorca terug? Geniet nog ff met zn drietjes vandaag!

Hier een relax zondagje. Lekker wat in huis rondhangen en ik heb ook ff geslapen toen Jayna vanmiddag op bed lag.
    Haar eerste nacht weer thuis ging prima. Vanmorgen nog lekker t bos in geweest, toen kon t nog, nu helaas regen hier.

Nou ik zal nu eindelijk weer es wat spam van mn meissie laten zien....

Fijne dag verder allemaal.
    Liefs Sem

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Meedoen met stoepkrijten....

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Gek doen met mama's rok aan...

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    zwemmen in overdekt zwembad in de buurt toen we t eerste weekend nog regen hadden...

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    samen met haar nichtje Gwen

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006