November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    samen met papa op de krokodil, dara kreeg ze geen genoeg van

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    samen met papa, neef ryan, nicht gwen en ome John...

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    in de speeltuin

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    genieten van een ijsje

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    en nu echt de allerlaatste...

Koekjes uitdelen bij de caravan

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: Welkom terug! Wat een geweldig leuke spam van Jayna zeg en alweer 31 weken gepasseerd! Jayna dr zusje komt al in beeld ;) Spannend hoor, nog maar ff tjes. Was Luca ook mee naar de camping?

Kan ff niet teruglezen door de leuke Jayna spam.
    ff Uit t hoofd nog.

Charissa: Geeft niks hoor, vind maar eerst ff je ritme voor je weer komt posten. t Is niet niks van 1 naar 2 kindjes! Wat fijn dat je gezinnetje nu helemaal compleet voelt! :)

AM: Kyllian nog last van bloedneusjes?

Sap: Balen he, de vakantie alweer achter de rug, maar ja, aan alle leuke dingen komt een eind. Op naar de volgende vakantie dan maar en Menorca doen we de volgende keer samen met onze 4 kids! Over 2 jaartjes hopelijk!

Weet verder ff niet meer.

Wij zijn gisteren uiteten geweest in Leiden met vrienden. Heerlijk gegeten en wijntjes gedronken. De vriendin van John zn vriend is zwanger van de 2e en werd nogal boos op een clubje luidruchtige mannen achter ons en zei er dus wat van. Meteen de wind van voren, werd uitgescholden etc voor blonde snol. Dat pikte ze dus niet dus liep ze zo op em af(13 weken zwanger, niet zo handig, maar ok) en vroeg t hem nogeens te herhalen. Dat deed die jongen niet, gelukkig maar want anders was t misschien wel tot een vechtpartij gekomen. John en ik vonden t een beetje domme actie van dr. Haar vriend trouwens ook, maar misschien dat dr hormonen opspeelden vanwege dr zwangerschap.......Al met al vonden wij de reactie nogal zwaar overtrokken, ok ze waren luidruchtig maar om dr dan meteen wat van te gaan zeggen..........Nou ja, t liep goed af. Daarna nog ff drankje gedaan bij een andere tent en toen naar huis. Was wel gezellig, op t incidentje na dan. Vanmorgen uitgeslapen en naar John zn tante geweest, toen Italiaans gehaald en Kill Bill 1 en 2. Die hebben we allebei nog niet gezien en iedereen zegt dat t een goede film is, dus we hebben wat te doen vanavond ;)

Meiden een lang verhaal weer zie ik. Kom morgen weer posten! Fijne avond allemaal.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: Wat vervelend voor je zeg! Arme jij! Zal wel flink veel pijn hebben gedaan. Heb je t eerder gehad of was dit de eerste keer? Daar gaat je vakantie. Gelukkig is Gerard vrij, maar lijkt me knap lastig, temeer ook omdat t je goede arm is! Beterschap en sterkte hoor!

LIS: Have fun met de hele familie in Terneuzen. Lekker druk, maar vast erg gezellig of niet?!?!?

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou AM ik zou ruim kopen hoor. Had voor Jaime een shirt gehaald hier bij Bobbies (zo leuk rood met witte stippen, beetje spaans, geen mouwen) maar dat was maat 92 (2 years stond erbij). Die pastte ze dus echt niet... heb m geruild voor maat 98 en die zit nu goed maar dnek dat ze er niet heeeel lang in zal zitten.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Halloooooo!

We zijn er weer :) . Op zich viel het mee. Mn schoonzus en zwager waren er ook altijd gezellig. Gister bbq gedaan en ze hielden zowaar rekening met Jaime (heeft toch geholpen heh boze linda). Geen stukken brood meer in dr handjes duwen voor ze gaat slapen.
    Ze hadden haar alleen vanochtend wakker gemaakt...dat was wel weer een beetje jammer....

Robine leuk kill bill. Wij hebben ze hier beide liggen erg goeie films hoor! Wat een gedoe zeg gisteravond. Inderdaad niet zo verstandig. Voor het zelfde geven ze een schop ofzo ben je mooi de pisang. Had je al sms gestuurd over zw schap...lief dat je sms te om me op de hoogte tehouden.

Sem wat een leuke foto's van Jayna! Volgens mij heeft ze zich goed vermaakt op de camping of niet? Wat ik nog dacht laatst laat je nog een 3d echo doen van het beebje? Jayna verandert ook in haar gezichtje ineens heh.

Sap geweldig dat lieke hele zinnen zegt joh! Heb Lieke ook al lang niet meer gezien. Ah en zonde dat de vakantie voorbij is weer heh. Wat gaat het ook snel! Heb je nog een leuke dag gehad vandaag?

AM hoe gaat het nu met Kyl? Lijkt me eng zeg als je hem zo vindt in bed met bloed en al. Hoop voor jullie dat het tijdelijk is.

Jaime heeft zich weer keurig gedragen gister. LAchen ook want ze gaat steeds op het gras voetballen met de broer van chiel. zo leuk.
    Ze is nu wel heel erg van dit is van mij en dat zegt ze dan ook. Als iemand iets willen pakken van haar nee nie doen mijn... :confused: . De vader van chiel ging haar beetje teveel pesten en toen werd ze dus echt heel boos. Hij deed net alsof hij haar eten op ging eten en dat viel dus echt niet goed.
    Gisteravond veeeeels te laat gaan slapen. We hadden wijntjes gedronken (mn schoonzus en ik in de tuin). Lang gesproken ook over hele situatie nu met mn schoonvader. Later gingen we nog met de Wii spelen...pff verslaafd....erg hoor. Michiel ging om half twee slapen en mn zwager en ik gingen nog doorspelen...lag er pas tegen half drie in. ....ben dat niet meer gewend hoor...zo echt brak vanochtend.

Kom straks nog ff.

Liefs

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Joepie vakantiefoto's van familie Jayna :D Leuk hoor! Stoepkrijten vindt Kyllian ook leuk :) Lekker zo'n meertje bij de camping.

Robine: jeetje dat van je vriendin zou ik ook niet durfen...je weet echt niet hoe ze reageren...er kan tegenwoordig zomaar iemand een mes trekken....
    Kyl heeft geen bloedneus meer gehad vandaag, zal ws door de warmte geweest zijn...de 1e keer iig wel. Vannacht was het niet echt heel warm.
    Veel plezier met filmpie kijken :)

Sens: heb net ff een paar dingen in maat 98 bij hm gepast...vond ie niet zo'n dikke wintertrui aan haha. Het is nu nog wel ruim, maar denk idd wel dat hij van de winter in maat 98 zit qua bovenkleding. Geloof dat ze daar wel een jaar in blijven zitten dan.
    Jullie alweer terug van je schoonouders? Hoe was het?

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: gelukkig viel het weekend mee. Hebben ze nog iets meer laten weten dan jullie al wisten? Hier is het ook heel erg 'mij mij mij'. We proberen hm wel te stimuleren samen te spelen en te delen, gaat wel al beter.
    Korte nacht gehad dus jullie...of zorgde iemand anders voor Jaime? Of heeft ze weer eens flink uitgeslapen :D

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou volgens mij was de vader van chiel gaan kijken bij haar om half negen....dus ze werd wakker....zucht.
    Was ok bij mn schoonouders, maar die man is zo eigenwijs. Echt niet leuk soms hoor. Nu de beste vriendin van mn schoonmoeder, hadden ze een week geleden borstkanker geconstateerd bij haar. Hij zegt dan en ze doet dit verkeerd en dat en zus en zo...nou echt niet leuk. Heb gezegd dat iedereen er op een andere manier mee omgaat. Ja toch?
    Zij had niks gezegd, of tenminste ze wist het twee weken en toen vertelde ze het pas aan mn schoonouders, maar ze zei erbij jullie hebben het al zo zwaar. Dat is dan toch juist lief, maar hij vindt dat dan stom en bla bla.. Was beetje jammer want ik was de lul gisteravond want zat naast hem bij het eten.......moest dus alles aanhoren...

Verder weten ze niks extra's. Vrijdag krijgt hij weer een scan. Die plek op de long is te klein om er iets van te zeggen. Moet dus keer op keer scan afwachten of het groeit of niet...

Jaime zegt trouwens geen ja meer heh. Die zegt nu als je iets vraagt van wil je een koekje, dan zegt ze okayyyyyyyyyyy...

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En we hebben nog steeds geen huis trouwens....zit niet zoveel bij qua aanbiedingen. Zagen waar we in mei zaten op zich zou ik daar nog wel heen willen maar was bijna 2700 euro. Vind ik toch wel veel geld hoor. Dus nog maar ff wachten, misschien gooien ze die nog in de aanbieding ofzo... Was ook zo lekker rustig daar. Geen verkeer want was doodlopende weg en wij zaten aan het einde..ook fijn met extra beneden verdieping met badkamer slaapkamer etc. Altijd fijn als mn schoonzus en zwager langskomen hebben die gewoon hun eigen plek .....
    Dit was m

http://www.topictravel.nl/Product.aspx? ... in=SearchA

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh en wat ik nog wilde zeggen. Mn moeder is 6,5 kg afgevallen met sonja bakker. Mn vader 7,5! Veel heh. Ik ga na de vakantie ook weer serieus aan de sonja bakker....overdag hou ik het altijd goed vol maar avond en weekend....... Maar ik wil dat ook gewoon.

Wat dat betreft kel echt zoooo knap van je dat je hebt volgehouden.

Wij gaan ff tv kijken!

lfs

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lijkt me soms wel vermoeiend zo iemand als je schoonvader, mijn schoonmoeder is ook een btje zo...maar dan is ze er ook nog eens zo dom bij (ok kan ze zelf ook niets aan doen). Ze denkt dan dat ze gelijk heeft, terwijl dat duidelijk niet zo is.
    haha dat Okeeejj heb ik idd genoeg gehoord bij Jaime :D Jaime wil je ook van de glijbaan af? 'Okeeejj'. Klinkt wel erg schattig hoor haha.
    Is idd veel geld dat huis zeg, maar wel erg mooi. Goed van je ouders hoor!

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Robine: gezellig uit eten geweest dus, op t incidentje na dan. Jeetje, dat zou ik ook echt niet durven zeg, gelukkig liep het goed af! Veel plezier met filmpjes kijken!
    Luca was trouwens ook mee naar de camping. Hij vindt het heerlijk daar tussen de bossen waar hij lekker los kan rennen.

Sensee: gelukkig viel het weekend mee. Lijkt me echt lastig als je schoonvader zo doet. De situatie is sowieso al moeilijk met zijn ziekte er bij. Maar toch goed dat je zegt wat je er van vindt. Grappig zeg dat Jaime nu okay zegt, lekker wijs worden ze he. Jayna zegt nu steeds " is goed" in plaats van ja.

AM: gelukkig Kyllian geen bloedneusje meer. Ik las trouwens dat je al aardig ingekocht had voor het najaar....hihi....lekkere shopper! Wel weer leuk hoor straks nieuwe collectie. Jayna heeft denk ik najaar nog broeken 92, die zijn echt nog ruim of soms nog te groot nu. Bovenkleding ligt er aan hoe t valt of ik 92 of 98 neem.

Ik ben net bezig geweest met de tekst voor het geboortekaartje. We zijn er nu helemaal uit met ons eigen ontwerp en foto. Morgen naar de drukker en overleggen over lettertype en kleur. Ze maken toch 2 proefdrukken, 1 voor een meisje en 1 voor een jongen, omdat we verschillende kleuren uitkiezen voor meisje en jongen. We rekenen helemaal niet meer op een jongen, maar stel je voor.......zou een hele stunt zijn.....haha!
    Het wordt nu wel steeds werkelijker hoor, ben zo benieuwd of dit kindje ook op Jayna lijkt!

Nou ga zo nog ff tv kijken. Deze week nog lekker samen thuis met Len, gezellig hoor!

Liefs Sem

17. Goedemorgen allemaal,

Sem: Welkom terug. Leuke spam van Jayna en wat is ze ineens zo groot geworden zeg. Of mss lijkt het alleen maar zo. Heb je vanzelf geen foto? Ik ben zo benieuwd hoe je buik is gegroeid.
    Geniet nog lekker van je laatste week. Nog leuke plannen in het vooruitzicht.

Sensee: Gelukkig is het allemaal meegevallen van het weekend en is het toch nog gezellig geweest.
    Ik hoop dat er allemaal snel duidelijkheid komt iig.
    Goed van je ouders dat ze al zoveel zijn afgevallen.

Brennied: Wat balen zeg van je schouder uit de kom. Volgens mij doet het erg veel pijn als ze het terugzetten. Lekker rustig aan doen.

Robine: Jeetje jouw vriendin heeft ook lef. Sabino zou daar echt niet blij mee zijn als ik dat zou doen. Het is idd een beetje overtrokken, maar wat je al zelf zegt mss de hormonen.

Sap: Hebben jullie nog lekker genoten van jullie laatste dag. Deze week weer aan de slag.....Bleghhhhhh. Je zit er echt zo weer in.

Verder weet ik het niet meer.
    Ik ga mijn e-mail lezen. Ik had er weer genoeg binnen gekregen zag ik.

Lfs Kelly

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wat een waardeloze film zeg Kill Bill! Hebben em halverwege afgezet echt te nep met dat spuitende bloed en die tekenfilm tussendoor. Echt een van de slechtste aller tijden vind ik, al zijn de meningen daarover verdeeld. Deel 2 gaan we ook niet meer kijken, breng ze vanmiddag weg! Hahaha wat kunnen mensen toch verschillen he in wat ze wel en niet leuk vinden.

Sens: Gelukkig is t weekendje meegevallen. En dan schrijf je dat opa om half negen bij Jaime ging kijken en ze daar van wakker werd. Dan ben ik wel jaloers hoor, hier dagelijks 7 uur! Klaarwakker! Welk spel heb je op de WIJ gespeeld? Ik ben nogsteeds bezig met mn tochten door de tombes(Lara Croft).........erg verslavend en leuk. Overweeg op Schiphol de Nintendo DS te kopen met braintrainig erop. leuk voor de vakantie. Hebben jullie die ook al? Duur hoor dat huis in Spanje, zou nog wel ff rondkijken als ik jullie was.

Sem: Ben je nu dan ook al definitief uit de naam? Leuk weer een proefdrukje laten maken. Ben dr erg benieuwd naar, maar verras ons maar pas als de kleine er is hoor :)

Kel: Gezellig woensdag naar de geitjes. Hoelaat spreken we daar af? Ochtend doen?Half 11?

AM: Kinderbeul..........een dikke trui aantrekken bij Kyllian, hahaha. Kan me voorstellen dat ie t niet tof vond.

Heb besloten na de vakantie met zindelijkheidstraining te gaan beginnen bij Jill. Ga dr op de vakantie al lekker in dr zwembroekje zonder luier laten lopen en hoop dat ze dan af en toe ''bah''heeft. t Is al zo een tuttebel met alle dingetjes die een beetje nat of vies(zand) zijn dat ze al bah roept, dus kan me voorstellen dat ze zonder luier lopen en dan ineens plassen of poepen ook als bah moet gaan ervaren. Ga dr in ieder geval mn best voor doen. Ben de luiers zat.

Zo t zandkasteel is weer ten einde, ga Jill ff in bedje leggen, dan kunnen we vanmiddag nog ff de hort op.

Morgen John zn laatste werkdag en dan hebben we lekker 4 weken vrij samen :) Zin in!

Liefs

19. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goedemorgen allemaal!

Zo, mijn vakantie is nu ook begonnen ;)
    ;)
    Kel: werkze vandaag. Jammer dat je na een vakantie weer zo snel in het ritme zit he?
    Is de tante van Sabino weer goed aangekomen? Ze hebben het wel leuk gehad he?

Sem: leuke foto's van Jayna hoor. Wat is ze idd groot geworden. Lief zoals ze aan het spelen is. En idd... ik miste een buikfoto hoor. Hoe is het? Voel je je goed? Gek idee dat jij nu de volgende bent he?
    En klaar met het geboortekaartje...Doe je goed hoor. Waren wij toen volgens mij nog niet eens mee bezig, hahaha.

AM: hoe is het met de bloedneuzen van Kyllian? Kun je hiervoor naar de dokter of is er dan niets te zien? Wel zielig dat ie met een bloedneusje in bed zat. Hopelijk is het nu door de warmte gekomen en niet zoals bij jou.

Sens: gelukkig viel het weekend mee. Wel balen dat je naast je schoonvader zat. Jammer dat het dan allemaal zo moet he.
    En toch weer serieus aan de sonja bakker gaan. Volgens mij is het ook echt zo dat als je je er echt aan houdt, je dan ook echt afvalt. Bij mijn moeder kostte het ook even voordat er iets gebeurde, maar ze is wel 10 kilo afgevallen hoor.
    En... nog huizen gezien?

Robine: tjeetje, wat een gedoe met jullie avondje uit zeg. Ik had ook nooit iets gezegd daarvan hoor. Je weet maar nooit. Wel gezellig uit eten geweest dus.

Brennied: Hoe is het met je schouder?

Charissa: nu vooral genieten hoor. Dat reageren komt wel weer. Hoewel het bij mij ook even wat minder is door de drukte. Ach, als ik over 2 weken ga werken, zal het wel weer vaker zijn.
    Gaat alles goed? Jayden al gewend aan zijn broertje? En groeit Quinten goed? Marijn groeit echt veel harder dan Jesse.

Sap: jij moet er morgen weer aan geloven he? Succes hoor, even dagje wennen maar daarna zal het wel weer gaan!

Wij zijn gisteravond ook uit eten geweest met zijn allen. Erg gezellig, en het was volgens mij al ruim een jaar geleden dat wij uberhaupt uit eten waren geweest :oops:
    Jesse vermaakt zich opperbest met zijn nichtjes, en... ook belangrijk.... ik breng Jesse 's morgens bij mijn moeder (of vanmorgen pakte ze hem zelf) dus wij kunnen echt uitslapen! Ja, ik moet Marijn effe voeden, maar die komt om ongeveer half 8 en leg ik daarna weer in bed. HEERLIJK!
    Verder willen Wes en ik van de week nog even naar Antwerpen, lekker samen uit eten en naar de film.
    Nu schijnt de zon, dus we willen zo maar even kijken of we naar het strand kunnen. Opa en oma zijn even naar een begrafenis, dus daar moeten we even op wachten.

Kom vanavond weer even kijken!
    Liefs LIS

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

LIS; klinkt als een goed idee om samen met Wes lekker naar Antwerpen te gaan en daar lekker met zn 2 lekker uit eten te gaan. Antwerpen is een leuke stad vind ik!
    Nog naar het strand geweest?

Robine; wat een verhaal van je vriendin zeg, niet zo handig van dr maar inderdaad ook geen stijl van die gasten om zo luidruchtig te zijn en je vriendin ook nog eens voor snol uitmaken :confused: .
    Veel succes met zindelijkheidstraining, hier doen we er eigenlijk niet veel meer aan :oops: , slecht ik weet het, binnenkort maar weer oppakken.
    Heerlijk bijna 4 weken samen met John en Jill vakantie, geniet er lekker van.

Kelly; jij alweer begonnen aan je tweede week werken, ik moet er morgen ook weer aan geloven. :( .

Sem; wow wat een mooie foto's van Jayna! Ze geniet zichtbaar van alles om dr heen. En ja, ik wil ook een foto van jou zien met je dikke buik.
    Wat leuk dat jullie het geboortekaartje van jullie kleine meid zelf hebben ontworpen. Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Sens; Gelukkig is jullie weekend Limburg meegevallen en hebben ze toch redelijk veel rekening gehouden met het ritme van Jaime.
    Vrijdag weer een spannende dag dus voor jullie. Ik hoop het allerbeste.
    Hihi die Jaime, okeeeejjj :) .
    Hmm nog geen huis dus, hoop dat je er snel 1 vind voor een leuke prijs!
    Lang leve SB, je ouders doen het goed zeg!

Hier is het normale leven ook weer begonnen :cry: :( :cry: :( , Rick is vanochtend alweer vroeg vertrokken naar zn werk. Lieke en ik hebben nog even lekker samen in ons bed gelegen en geknuffeld, heerlijk vind ik dat, geniet zo van mn kleine meid. Het zal wel ff wennen zijn om dr weer weg te moeten brengen, maar ja, alles went altijd wel weer snel.

Net de 3 wasmanden :confused: weggestreken, blegh, mn voornemen om het telkens bij te houden mislukt altijd.

Ga vast wat eten voor Lieke voorbereiden. Rick en ik gaan maar weer eens aan de lijn, de bijgekomen kilootjes moeten er weer af.
    Ik zal wel gezond blijven eten hoor nu we voor een 2de kindje gaan ;) .

Tot later meiden,

Liefs Sap

Deel Deze Pagina