November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: leuk hoor eigen ontworpen kaartjes! Ben erg benieuwd :D Kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent of ze op Jayna lijkt!

Kelly: jij aan het werk vandaag, naja zulk lekker weer is het toch niet ;)

Robine: jullie al aan de zindelijkheidstraining. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren. Gisteren had Kyl ff geen luier aan, ging ie er gewoon voor zitten en op de vloer plassen haha. Naja ff uitgelegd dat dat toch echt niet de bedoeling is ;) Daarna weer netjes op het potje gedaan...maar echt trainen zijn we nog niet mee bezig.

LIS: ow Wes is daar ook bij jullie! Wist ik niet joh! Leuk om een dagje naar Antwerpen te gaan! Wilde ik ook, maar vond de hotels daar zo prijzig deze periode.
    Kyl heeft geen bloedneus meer gehad gelukkig. Bij mij was het ook altijd van de warmte hoor, maar ik had heel vaak bloedneuzen die niet meer te stoppen waren. Ontstaan doordat ik een x een schommel tegen me aan kreeg.

Sappie: helaas de vakantie voor jullie ook alweer voorbij, het gaat veel te snel. Sterkte met je eerste werkdag morgen ;)
    Is je cyclus alweer wat regelmatiger of weet je dat nog niet?

Hier een heel rustig dagje. Eigen nog niets gedaan haha. Vanmiddag gaan we ff naar de winkels, Djurre heeft nog nieuwe broeken nodig. Boeiende dag he ;) Morgen gaan we naar Rotterdam voor een rondvaart op een pannenkoekenboot. Hadden we nog bonnen voor liggen.

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Rondvaart op de pannenkoekenboot is leuk! Precies lang genoeg voor Kyllian. Hihi gaat ie op de grond plassen.........idd niet helemaal de bedoeling dus. Vandaag zei Jill zelfs bah toen ze een plasje deed in dr luier.......(ik voelde em warm worden bij t optillen ;) )..........wie weet gaat t wel lukken na de vak.

Sap: Aan de lijn jullie? Doe normaal, je bent hartstikke mooi slank! Kappen joh! Gekkie. Jammer dat aan al t leuke een einde komt he!?

Sprak vandaag een vriendin. Heeft net dr verkering uitgemaakt, ze heeft dr vriend in dr eigen bed met een vriendin/collega van haar betrapt! Mn vriendin zou gaan oppassen die avond maar dat ging niet door. Ze wist wel dat die collega langs zou komen voor t een of ander. Toen ze bij dr huisje aankwam waren de gordijnen al dicht wat ze al vreemd vond. Toen stapte ze de kamer binnen en trof daar haar vriend in t heetst van de strijd aan met die collega! Lekker hoor! Zijn ze daarna nog wel op vakantie gegaan om te kijken of er nog wat te redden viel............dom dom dom. Hij was ook pas 22 en zij 28, kon al niet goed gaan zeiden we altijd! Ik heb dat ventje nog lesgegeven en hij heeft nog stage bij me gelopen, echt een broekie dus! Nou ja , ben blij dat ze van die Loser af is. Beter zo voor haar.

Vandaag t zandkasteel aangeschaft voor Jill, die zit nu heel zoet te kijken beneden ;) Heerlijk. Bij de HEMA hadden ze opruiming, heb ik nog een t shirtje gescoordvoor 1 euro! Hahaha, kon em niet laten liggen, paars met een aap erop. Erg leuk.

ga ff t eten beetje voorbereiden.........dan is t maar weer klaar straks.

Laterz!

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: jeetje zeg je zal je vriend maar met een ander in bed zien. Waren ze lang bij elkaar?
    Goed zo dat Jill plassen in dr luier bah vindt haha. Kyllian zegt dan ' ieuwwww' . Suc6 ermee! Een euro shirtje, dat is ook niets he.
    De rondvaart is een uur, dus idd net genoeg denk ik. Er zit ook een ballenbak op de boot geloof ik.

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: Ze waren 2 jaar bij elkaar, maar ja.........zoiets doe je gewoon niet en als je t dan toch doet doe t dan niet in je eigen huis maar ergens stiekum..............lekker handige actie ook hoor dit ;) Nou ja, ze kan maar beter van dat broekie af zijn.

Jij gaat nu zeker ook morgen langs bij een HEMA? ;)shopaholic!

Lol

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lol, neehoor ik ga morgen niet shoppen, we gaan naar de boot he ;)
    Het idee al dat er iemand anders in mijn bed zou liggen.....

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Kel: weer gewerkt vandaag? Kun je wel weer wat wennen na de vakantie?
    Wij hebben deze week geen concrete plannen, bekijken t een beetje per dag, niks hoeft, alles mag, heerlijk :)

LIS: lekker hoor dat jullie nu ook echt ff uit kunnen slapen. Dat is met zo' n kleintje nog zo lekker he, die leg je zo weer terug. En gezellig met zn tweetjes naar Antwerpen klinkt ook niet verkeerd, lekker doen!

Robine: waaaaat.....je vriendin bedonderd en een ander in dr bed aangetroffen? :confused: Wat een klootzak van een vent is dat zeg. Dan is ze inderdaad beter af! Jill dus aan de zindelijkheidstraining, wie weet lukt t wel, zou wel lekker zijn Jill uit de luiers voordat nr 2 er komt. Dat gaat hier niet lukken.

Sap: balen dat Rick weer moest werken vandaag. Zal idd wel ff wennen zijn niet meer met zn drietjes thuis. En jullie dus weer aan de lijn, knap hoor dat je er zo fanatiek mee blijft, maar idd maar goed blijven eten voor hopelijk heel snel een beebje in je buik!

AM; leuk hoor de pannenkoekenboot, zal Kyllian vast ook erg leuk vinden. Alvast heel veel plezier!

Vanmorgen eerst op tijd wakker. Ik hoorde Jayna om half 7 al. Heb er nog ff laten liggen en denk dat ze weer is gaan slapen, want hoorde dr pas om kwart voor 9 weer. Lekker hoor. Vanmorgen boodschappen gedaan en naar de drukker geweest, ben zoooo benieuwd naar de proefdrukken. Ze zijn deze week al klaar, dus we zullen zien.
    Vanmiddag nog ff wat nieuwe plantjes voor in de tuin gekocht en verder lekker lui geweest thuis. Jayna ligt net op bed, zal zo es kijken of er ook iets op tv komt...

O ja, zal nog wel ff een buikfoto spammen....heb niet echt vakantiefoto's waar ik helemaal op sta en mijn buik goed zichtbaar is. Hebben wel buikfoto's geschoten, dus ga er meteen ff 1 uploaden!

Fijne avond!
    Liefs Sem

7. AM: Veel plz op de boot morgen. Een uurtje is zat hoor, tenminste dat vond ik toen. Klopt idd dat er een ballenbak is, dus Kyllian kan zich lekker vermaken.

Robine: Wat sneu van je vriendin zeg. Verschrikkelijk lijkt me dat om zo je vriend in bed aan te treffen met een ander. Ze kan er idd beter van af zijn. Knap van haar om toch op vakantie te gaan dan nog. Zou ik dus echt niet meer doen heh. Never en nooit niet.
    Ik vind 10.30 uur prima hoor bij de geitenboerderij. Gezellig om jullie weer even te zien. Nog een weekje voor je en dan lekker op vakantie. Plekje in je koffer overhouden heh ;)
    En Kill Bill is idd stom. Heb ook ooit een stukje gekeken omdat iedereen zei dat ie zo geweldig was, vond er geen reet aan.

Sap: Dit was echt je laatste dag. Morgen dus weer werken. Lekker heh als ze zo 's-ochtends met je knuffelen in bed. Doen Daynah en ik ook altijd op de dagen dat ik vrij ben. Zo lekker is dat.
    En jullie ook weer begonnen met de lijn. Zet hem op alhoewel je het echt niet nodig heb hoor.

LIS: hahahahhahha nu officieel vakantie voor je. Tante van Sabino is weer goed thuis aangekomen op Curacao. Lief dat je er naar vraagt. Nalien mist Nederland ontzettend en vooral Daynah. Die zou zo weer terugkomen.
    En heerlijk uiteten geweest. Altijd leuk en gezellig toch.
    Jullie hebben gelijk om naar Antwerpen te gaan. Leuke stad is het met leuke winkeltjes.

Hier verder geen nieuws.

Lfs Kelly

8. Oooow Sem maar dat is toch heerlijk zo'n week. Niks moet alles mag. Geniet er lekker van.

Lfs kelly

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    buikfoto 30 weken

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: Dikzak! Hahahah ;) Nee hoor, prachtige buik........

Kel: Plekje houden we vrij hoor! Kun je wel 12 dgn zonder Daynah dan?;) Ben blij dat jij Kill Bill ook geen reet aan vond, dacht dat ik weer de enige zou zijn! Lol. Gezellig half elf geitenboerderij! See you there! Oja en die foto van Daynah bij je banner.......de grote foto zeg maar, buiten t feit dat ie schitterend is staat ze er ook wel dreigend op. Denk steeds dat ze een priem ala Basic Instinct in dr handen heeft, zo staat ze erbij, hahahaha.

Jill slaapt bijna, John weer aan de tennis en ik ga denk ik ff uitgebreid douchen en daarna Tomb Raider spelen en slapen..........ben zooooooooooo moe. Heb zo een behoefte aan een gat in de dag slapen, zoals vroeger.........mis dat nog wel t meest hoor.......nou ja, we hebben er een zonnetje voor terug gekregen ;)

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Robine; nou jij maakt wel wat mee met je vriendinnen momenteel. Jeetje, moet er ook niet aan denken dat mij dat zou overkomen. Maar ik zou ook zeker weten niet meer op vakantie zijn gegaan, een schop onder zn kont kon hij krijgen.
    Veel plezier met je Tomb Raider en slaap lekker voor straks.

Semmi; wowie wat een mooie buik heb je zeg! Je bent nu wel superzwanger hoor.
    Geniet van jullie laatste weekje samen. Lekker doen waar je zin in hebt.

AM; is Djurre geslaagd voor nieuwe broeken? Of ben je stiekum ook weer voor Kyllian gaan shoppen ;) ?
    Veel plezier op de pannekoekenboot, klinkt leuk!

Hier verder ook weinig te melden, net lekker in bad geweest met Lieke. Nu ligt ze lekker te slapen. Voor haar is het morgen ook weer vroeg dag.
    Ik heb bijna de hele dag al hoofdpijn. Bah. Lig nu lekker met laptop op de bank, even lekker niets meer doen.

Ik ga ff verder surfen,

Liefs Sap

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Heyyyyy meiden,

Nou eindelijk weer even tijd,heb steeds vluchtig gelezen,maar geen tijd om echt te reageren gehad.
    Gister was niet erg gezellig bij schoonouders :rolleyes:
    Maar ach na 11 jr weet ik wel hoe de dag gaat verlopen ,niet leuk dus en veel gescheld en geroep ( schoonouders tegen elkaar)erg gezellig dus NOT.Zie altijd zo tegen die verjaardagen op,mn kinders horen dat ook en dat vind ik nog het ergste,we hebben er al zo vaak wat van gezegt,maar het dringt niet echt door geloof ik.
    Vandaag met de kids met Chris meegereden met de vrachtwagen,niet ver hoor naar Knokke,hij moet bij maneges de stroo ophalen dus we hebben veel paardjes gestreeld,Yorben was er weg van,nog een lekker ijsje gegeten daar en ondertussesn kijkend naar papa die hard aan het werk was hahahah ;)
    Het was trouwens weer erg lekker weertje hier vandaag.

Am:Wat leuk zeg op zo´n pannenkoekenboot,nooit van gehoord.
    Veel plezier.

Lis:Alles goed in Terneuzen?Tot wanneer blijf je?Gezellig zeg dat jullie uit eten zijn geweest,en heeft het gesmaakt?

Robine:Heftig die woordenwisseling afgelopen weekend,naar sommige mensen mag je tegenwoordig al niet meer kijken of ze hebben een grote bek tegen,niet normaal.
    En lekker voor je vriendin dat ze haar vriend met een ander in bed heeft gevonden,erg rot.Heb zoiets ook eens van dichtbij meegemaakt.Niet leuk.Kan zulke figuren ook wel een ram verkopen ,Bah.

Charissa:Heerlijk dat je zo geniet van je gezinnetje.Hoe vind je broer het trouwens om 2 keer na elkaar oom te worden terwijl hij niet in de buurt is?Of is hij alweer terug?Geniet lekker van je mooie ventjes.

Kelly:Jammer dat de tante en nichtjes van Sabino weer terug zijn,maar aan alles komt een eind.Komen ze vaak of maar eens in de zoveel tijd?

Sens:Fijn dat het weekend in Limburg nog meeviel.En gelukkig is Jaime haar ritme niet weer verstoord.

Sem:Welkom terug,en je buik is erg mooi vind ik en vind hem nog steeds niet heel dik hoor,je bent mooi zwanger.

Sap:Jeetje zoveel gestreken?En morgen weer aan de slag?Ik wens je veel succes,de eerste dag na de vakantie is altijd zo kut he.

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Robine: ja he...net dikkie dik he...haha..... :) hoop dat ik jou ook weer snel zo mag noemen. ;)
    Veel plezier met tomb raider spelen en maar lekker op tijd slapen. Leuk dat je met Kel naar de geitenboerderij gaat, zullen de meisjes vast leuk vinden!
    We moeten gauw maar weer ff met onze 4 meisjes samen iets afspreken, ze hebben elkaar al zolang niet gezien, omdat hun mama's zonodig zonder hun moesten shoppen in juni...haha.... :)

Sap: heh bah, vervelend zeg hoofdpijn. Morgen weer aan de slag, zie je er erg tegen op? Zal aan je denken meid!

Fajah:gelukkig hebben jullie het weer overleefd bij jje schoonouders. Vervelend hoor als daar altijd zo'n sfeertje hangt. Gezllig zeg met Chris mee op de vrachtwagen. Kan me voorstellen dat dat voor de jongens ook helemaal geweldig is!
    Hoe voel jij je trouwens verder? Heb je weer wat meer energie? Goed om jezelf blijven denken hoor meid!

Nou, er komt weer es geen bal op de tv, gatver....
    Dan maar op tijd naar bed, heb t ook wel weer gehad voor vandaag moet ik zeggen.

Trusten alvast!
    Liefs Sem

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: wat een mooie buik! :) Daar zal zusje het wel erg naar dr zin hebben. Als ze er maar wel over 9 weekjes uitkomt ;)

Kelly en Robine gezellig naar de geitenboerderij leuk! Waar zit die? Robine is daar toch vaker geweest?

Sappie: vast hoofdpijn van het idee dat je morgen weer mag beginnen ;) Hoop dat het snel weer weg is, sterkte. Zal voor Lieke idd ook wel weer wennen zijn, vroeg eruit.
    Heb niet gekocht voor Kyl hoor haha. Zelfs Djurre is niet geslaagd, want die broekenwinkel zat dicht. Het is maar een klein winkelcentrum, dus zitten geen andere kledingwinkels. Djurre wil morgen naar het Alexandrium....maar ook daar ga ik niets kopen :p

Fajah: vervelend zeg dat gekibbel tussen je schoonouders. Ik zou echt aangeven dat ze daar mee moeten ophouden en dat je anders met de kids weer naar huis gaat.
    Jullie hebben vandaag iig een leuk dagje gehad :) Kunnen jullie met zn allen in de vrachtwagen? Zoiets zou Kyl echt geweldig vinden :D

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Valt wel mee hoor die dikkie dik ..... ;)
    Ik voel me wel weer prima nu,lief dat je ernaar vraagt,vakantie heeft me goed gedaan,was er nogal aan toe geloof ik.
    Er is idd geen bal op tv,wij kijken op VRT1 naar FC De Kampioenen,ook niet veel aan maarja.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am: Zozo een keer niks gekocht,knap hoor van je ;)
    We kunnen idd met zn allen in de vrachtwagen,er zitten 2 bedden in ook ,een stapelbed,dus als ze groter zijn kunnen ze mee met paps (heeft mama rust) ;)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha dat is wel lekker Fajah...en ze vinden het vast geweldig met papa mee op de vrachtwagen!

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ja de kids genieten enorm als ze mee met paps zijn,maar nog net te klein om alleen mee te gaan,Chris moet toch doorwerken en kan ze niet in de gaten houden dan,maar als ze ouder zijn gaat dat natuurlijk wel.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nee dat is nu nog niet zo handig he.

Schreeuwen de andere kids hier op het moment ook zo erg? Of heb ik een vreselijk druk rumoerig kind? Hij gilt zo hard, vooral 'nee' gillen is erg leuk. Gewoon laten gaan of toch corrigeren? Ik zeg wel steeds dat hij niet zo moet schreeuwen, hij snapt me wel, maar even later gilt hij gewoon door. Misschien toch zn stem aan het uitproberen...of grenzen verkennen....

Hij kan ook wel heel lief zijn hoor. Bij het naar bed brengen krijgen we als hij in bed ligt nog een handkus en als ik 'love you' zeg dan zegt ie 'loffel' terug met zo'n lieve blik :)

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    AAaaah die Kyllian die al Love you wil zeggen.Yorben gilt hier ook best veel,maar komt hier meer omdat Jelte toevallig altijd het speelgoed wil hebben dat Yorben heeft,erg irritant,hij pakt het dan af en een gilpartij is dan het gevolg.Zou hem toch beetje corrigeren ,maar soms lachen ze er nog bij en dan denken ze dat je het leuk vind he,dus best lastig op te lossen AM.

Ga mn bed in,morgen weer arbeiten BLEHHHHHH......!

Deel Deze Pagina