Goedenmiddag, Wat een rust hier vandaag, ben de eerste! AM: aaaah lief hoor die Kyllian met zn love you, Jayna zegt t ook terug als wij t zeggen. Ik herken het wel dat ze bij t naar bed gaan zo lief kunnen zijn. Kan daar zo van genieten, liedjes zingen, en oneindig veel handkusjes...haha Wat het schreeuwen betreft, kan Jayna daar soms ook wat van. Soms negeren we haar, maar soms spreken we haar er ook op aan. Jayna heeft een vast plekje in huis waar ze ff naar toe moet als ze na 2 keer waarschuwen nog niet luisert. Vaak stopt ze daarna wel, maar soms gaat ze ook nog door en begint t ritueel overnieuw. Soms best lastig he....maar echt een fase van doorpakken.... Fajah: hoop dat je werkdagje een beetje meevalt, succes! Wat is het toch heerlijk weer he meiden! Wij zijn vanmorgen gezellig met zn drietjes de stad in geweest. Ff lekker op terras buiten geluncht...stokbroodje met kruidenboter, brie, sla en beenham....mmmmm Jayna heeft gesmuld van haar tosti en lief op het terras gespeeld. Nu slaapt ze. Len kijkt de opendag van ajax op tv en ik ga lekker met een boek de tuin in nu het zonnetje er nog is! Fijne dag allemaal! Liefs Sem
Sem:Geniet van het mooie weer,hier was het vanochtend ook mooi,maar nu begint het te regenen helaas. Wou de tuin in na mn werk,maar pech gehad dus. Lis:Was dat vandaag dat je met Wes naar Antwerpen ging?Weet het ff niet meer.
Wat een rust hier vandaag! Semmi: heerlijk om nog ff met zn drietjes de week door te brengen he Lekker op een terrasje hangen, hmmmmm. Fajah: bij jullie de hele middag regen? Hier maar een paar kleine buitjes tussendoor gehad. Wij zijn vanmiddag dus naar Rotterdam geweest. Eerst naar het Alexandrium...wat een groot winkelcentrum zeg! Daar ga ik zeker nog een xtje heen met Kyl alleen, want Djurre die houdt niet zo van winkelen haha. We gingen nu voor Djurre en die is geslaagd voor een paar nieuwe broeken. Zag bij de WE ook weer leuke kinderkleding, maar heb echt niets gekocht hoor! Kyllian heeft van papa alleen een broek gekregen Daarna naar de pannenkoekenboot en dat was ook erg geslaagd. Kyllian heeft gesmuld, maar eigenlijk meer van stukjes ei dan van een pannenkoek haha. Houdt misschien net als zijn mama niet zo van pannenkoeken. Wel wat vervelends gebeurd op de heenweg. Djurre had zn camera boven op de dak van de auto laten liggen.....ok je raad het al die is dus kapot. Ws zal de lens niet meer te repareren zijn.
Am:Aaaah wat balen van die camera zeg,maar kan iedereen gebeuren,kun je het niet bij de verzekering opgeven?Wel leuk op zo´n boot zeg.!
Verzekering is toch alleen voor dingen in en om het huis? Naja weet niet wat Djurre verder gaat doen. Vond het al zo vreemd dat er 2x achter elkaar een auto toeterde...maar de 2e keer donderde hij er dus al vanaf voordat er een lampje ging branden bij Djurre. Staan weer wat foto's van vandaag op Kyl's site....van mijn camera dus
Am jee zeg lens van zn eos? hoop niet zn silverline lens! Stom heh dat laten staan maar ik doe het zoooo vaak ook. Sommige verzekeringen zijn ook voor buiten het huis hoor moet je ff nagaan bij je opstalverzekering. Ik ga zo ff foto's kijken van Kyl! Semmi klinkt goed hoor je dag! lekker zo deze week nog vrij! Ik vind je buik erg mooi hoor en zo heel dik is ie niet toch? Am Jaime schreeuwt soms, maar dan is het meer plezierig zeg maar. Dus als ze iets heel moois ziet dan zegt ze met een hoog schreeuw piepstemmetje WOW. Maar nee zegt ze niet zoveel meer schreeuwend. Lief van het love you. Fajah al weer gewend aan het werkende leven? Ik ken het hoor, we gaan er nog wel eens over kletsen! Sap hoe was het op je werk vandaag? Oh en Robine jezus wat een verhaal zeg van die vriendin van je. Achterlijke kerel zeg niet te geloven! Hoe is ie verder bij jou? Aan het genieten met John van de vrije daagjes? Hier alles ok. Aftellen tot vakantie hoor nog 2,5 week. Jaime is gewoon weer erg lief was al zo hoor, maar nu al een tijdje weer wat stabiel en wat ik zei niet zo'n pesthumeur enzo. Wel nog een vraagje Jaime zweet heel snel met name tussen haar haar. Nu heeft ze best dun haar heh en ik vroeg mij af of er nog meer kindjes zijn op het forum die natte haartjes hebben als het heel warm is? ik was anders ook beetje bang dat het misschien iets met haar hartje te maken zou hebben ofzo. Nou ik ga ff verder. Ff telebankieren.. Lfs
Am:Zoals Sens zegt ff nagaan bij je verzekering,want wij zijn voor dat soort dingen wel verzekerd,ik hoop jullie ook. Sens:Mijn kinderen zijn ook erge zweters,dus zou me geen zorgen maken hoor,tis eigenlijk nog steeds best warm he? Ja ben alweer gewend aan het werken,maar werk maar de helft dan wat ik anders werk,als Jelte weer op school is ga ik weer 4 ochtenden werken.
Fajah dat stel me gerust. Je weet het toch niet heh ik heb geen vergelijkingsmateriaal over dat zweten dus dit is goed om te horen. Oktober weer met haar naar zkh. Ik hoop zo dat het alsnog dicht is.
Sens: nee niet zn silverline lens, een wat kleinere lens Maar toch nog iets van 300 euro, blijft zonde. Kyllian schreeuwt ook wel van plezier hoor, maar soms echt zo hard. Als hij schreeuwt als hij boos is blijven we er wel wat van zeggen. Dat snelle zweten kan wel goed door het ruisje in dr hartje komen....maar het betekent volgens mij verder niets ernstigs zijn aangezien er goed naar dr hartje gekeken is en de oorzaak dus al bekend is (ruis). Kyllian zn haartjes zijn bij heel warm weer ook wel nat als hij in zn autostoel ofzo zit en af en toe wat zweetdruppeltjes op zn neus. Nu weer druk op zoek naar een vakantiehuis?
Am:Heb net naar de foto´s gekeken op kyl zn site,maar wat lijkt hij enorm op jou zeg,jeetje echt 2 druppels water(of ben ik de enige die dat vind?)
Haha grappig dat je dat vindt Fajah....op de boot vanmiddag zei een mevrouw dat ook Misschien leken we vandaag wel erg op elkaar
Sens:Zou me er echt niet teveel over opwinden meid,Jelte zweet veel en Yorben ook en die heeft ook een hartruisje weet je nog?
He meiden, Sens; Lieke heeft ook nog niet zoveel haar en als het warm is dan worden haar haartjes ook snel vochtig. Geen zorgen maken hoor! Wanneer moeten jullie eigenlijk weer naar het ziekenhuis voor controle? Aftellen voor de vakantie is dus begonnen, heerlijk! Al een huis gevonden? AM; aaaaah wat kut zeg van Djurre zijn camera! Je zou het idd bij de verzekeraar kunnen informeren. Ik geloof dat de inboedelverzekering bij Interpolis ook schade buiten huis dekt. Weet natuurlijk niet waar je verzekerd bent. In ieder geval wel geslaagd voor kleding en een leuke boottrip gemaakt. Sem; goed zo, jullie hebben er een leuke gezellige dag van gemaakt! Hier was het vandaag ook lekker weer! Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan. Wennen was er niet bij, zat er gelijk weer helemaal in, haha. Nou ja, vond het ook eigenlijk wel weer lekker om even op mn werk te zijn. Ik surf nog ff verder, Tot later, Liefs Sap
Ah ik zie het al staan! Ik hoop voor jullie mee! Zou een mooi verjaardagskadootje voor Jaime zijn. Liefs Sap
Wij gaan wss toch maar niet meer op vakantie in September naar Turkije,maar gewoon een weekje in Nederland of Belgie.Scheelt een hoop geld,we willen nml een houten plafond in de woonkamer en nieuw behang dus dan kunnen we centjes beter daarvoor gebruiken.
Fajah; ik zag dat ze bij CP 35% korting hebben op een midweek, kreeg er gisteren een mail van. Kwam via kinderinfo.nl. Heb je die ook gehad? Misschien een ideetje.
Sappie: haha gelijk weer gewend op je werk, hoop niet dat je de vakantie dan vergeten bent We zitten bij de Noordhollandsche, moeten later nog maar ff uitzoeken of het eronder valt. Fajah: wij zitten in sept ook een weekend in Belgie. Wel jammer dat Turkije er niet in zit, maar ach jullie hebben al een vakantie gehad en dingen in de woning veranderen is ook leuk
Am ze heeft geen ruis meer hoor. Alleen dat gaatje. Die ruis was toevallig en was ook weg de laatste keer in oktober in het wkz. Fajah is turkije zo duur dan in najaar? Zou wel jammer zijn. En anders idd cp. Sap oh niet wennen is niet fijn. Dan lijkt je vakantie altijd zo lang geleden. Hoe is het met Lieke? Oh en ik vind ook dat kyl op am lijkt..hihi. ga nog ff verder zoeken. Huis nog niet gevonden heb net wat boeken voor de vakantie besteld...hihi lekker hoor!