Ik heb die mail niet gehad Sap van CP,ga eens op de site kijken. Heb al iets gevonden wat ik wel leuk vind,in Brabant,Katjeskelder in zo´n kindercottage,Voor 350 euro kun je al gaan,niet zo duur dus ,Turkije had duurder geweest Am:Jaaaa dingen veranderen in huis vind ik ook leuk,we willen al lang zo´n plafond.Gaat er nu van komen dus. Jelte wil graag een stapelbed met Yorben,heb gezegt dat we dat mss gaan kopen volgend jaar als Yorben uit zn ledikant gegroeid is. Zolang ze klein zijn kunnen ze best samen op de kamer he?Later elk een kamer is wel fijner natuurlijk.
Sens:Als we naar Turkije zouden gaan,willen we zoiezo All-Inclusive en we zijn met 4 dus moeten we een familiekamer nemen,we zitten dan al gauw op zo´n 1800 euro samen dus best veel voor 1 weekje najaar vind ik.
Fajah: de katjeskelder was ik ook tegen gekomen...van Roompot toch? Maar lag voor ons te dicht bij huis Sens: ow gelukkig geen ruisje meer, maar denk wel dat het dan met het gaatje te maken kan hebben. Maar geen zorgen maken hoor, zweten kan geen kwaad!
Ow en Fajah wil Jelte dan altijd bij Yorben slapen? Ik bedoel, is het niet iets wat hij toevallig vandaag wilde en volgende week niet meer? Mijn broers sliepen ook bij elkaar op de kamer tot een bepaalde leeftijd, niets mis mee als ze gewoon gaan slapen toch
hoi hoi, Vandaag ben ik op kraambezoek geweest bij een collega. Wat een dotje zeg. Ze heeft een dochter gekregen en is nu 5 weken oud. En wat klein weer. Het weegt helemaal niks zeg. En dan al die kleine kleertjes weer......zo leuk Sensee: Daynah zweet ook heel veel en haar haartjes zijn ook vaak helemaal nat ook 's-nachts. Dus niet teveel zorgen maken. En de vakantie gaan echt opschieten voor jullie. Eerst Robine en als zij terug is gaan jullie. Ben jaloers. Sap: Je eerste werkdag dus weer achter de rug. Je zit er echt zo in heh. Jammer genoeg. Fajah: Wow 1800 euro is idd erg veel. Je moet volgende maand pas kijken dan zullen er vast wel goedkopere reizen tussen zitten. En een nieuwe inrichting is ook leuk. AM: Leuk heh het Alexandrium weet je gelijk waar ik aan het shoppen ben als ik zeg dat ik naar het Alexandrium ga. Ik woon er 10 min vandaan. En de pannekoekenboot was dus geslaagd. Zonde zeg van de lens. Sem: Heerlijk heh zo'n dagje met zijn 3-tjes. En wat heb je een mooie buik. Leuk om dat even te zien. En we moeten zeker weer een keer met zijn 4-tjes afspreken is alweer veel te lang geleden. Brennied: Hoe is het met je? En met je arm? Nu we het toch over de vakanties weer hebben. Ik zat vandaag nog te kijken voor tickets naar Suriname voor in oktober. Het kost meer dan 600 euro en of je nou een week gaat of een maand de prijs blijft hetzelfde. Belachelijk toch! Ik moet er nog maar goed over nadenken en anders mss in oktober een weekje naar Frankrijk ofzo en een huisje huren. Ik wil er gewoon nog even tussenuit. Maakt mij niet uit naar waar. Ik wil het alleen niet te duur maken omdat we natuurlijk ook niet weten hoe het met het huis gaat lopen etc. Iemand anders nog leuke ideeen? Morgen ga ik met Daynah naar de geitenboerderij en daar zien we onze vriendinnen Robine en Jill. Zal weer gezellig worden. Ik ga nog ff surfen. Lfs Kelly
Kel:Is bij ons dus ook zo,we willen wel weg,maar liefst niet te duur,omdat we in Juli al 17 dgn weg geweest zijn.Wat gek zeg dat je voor 1 week Suriname evenveel betaald als een maand.Ben je al eens naar Suriname geweest eigenlijk? Am:Nou Jelte vraagt het weleens vaker eigenlijk over dat stapelbed. Wel leuk vind ik,volgend jaar dan,want Yorben is nu nog te klein daarvoor.Ze zouden niet slapen denk ik Tot een bepaalde leeftijd is het wel te doen toch?
We zijn 3 jaar geleden in Suriname geweest en dat was met de kerst en toen betaalden we het dubbele voor een ticket. Niet normaal hoor die prijzen. Ik ga volgende maand nog een keer kijken in de hoop dat ze dan wat goedkoper zijn.
Kelly: jullie ookal over een vakantie aan het twijfelen. Duur allemaal he....zeker voor nu als gezin Alhoewel ze tot het 2e jaar nog gratis vliegen of niet? Ik had het alexandrium niet zo groot verwacht, maar het was voor ons ook maar 35 minuten rijden. Nog sneller dan naar Veenendaal waar ik regelmatig ff shop. Lekker hoor zoveel winkels op 10 min afstand. Fajah: als ze graag willen gewoon doen dan zo'n stapelbed Hebben jullie een kamer over voor een 3e Robine en Kelly heel veel plezier morgen! En Daynah en Jill natuurlijk ook!
Nav de jacht op vakantiebestemmingen hier ben ik ff wezen kijken op de site waar wij een weekend weg geboekt hadden. Er stond nu van hetzelfde park een 8 persoons appartement op. Wij hebben een 6/8 persoons mobile home gereserveerd, maar zo'n appartement is 2x zo groot. Heb dus liever die, dan zo'n klein hokkie ookal is het maar voor een weekend. Ben wezen bellen, maar ze moeten eerst ff met het park overleggen en die zijn overdag bereikbaar. Kon morgen dus terugbellen. Hoop dat Belgen niet zo moeilijk zijn
Whahahaha nee nog niet hoor am ,geen concrete plannen,maar je weet mijn gevoel erover he. En nu ga ik echt afsluiten.
He meiden, Gisterenavond vervelend nieuws gekregen.. Een vriend van Rick belde gisterenavond om 23.30 om te vertellen dat zn vriendin een heel zwaar hartinfarct en een hersenbloeding heeft gehad. Ze was volledig verlamd en kan niet meer zien. De verlammingsverschijnselen trekken langzaam weg, maar ze kan nog steeds niet zien. Echt zo erg! Ze is nog maar 33 en ze heeft een dochtertje van 5. Haar dochter is van een andere man die haar toen ze 4 maanden zwanger was in de steek gelaten. Ze heeft verder ook geen contact met hem. Ik hoop zo dat het allemaal weer goed komt. . Hier hou ik het ff bij dames, ga snel aan mn werk. Liefs Sap
Wat verschrikkelijk Sap. Hoe kan zoiets nou bij een jonge vrouw. Echt vreselijk gewoon. Kan ze ooit wel weer zien of is het blijvend. Heel veel sterkte voor hun en jullie. Liefs Kelly
Wat erg Sap. Hoop dat het allemaal goed gaat komen. Ligt ze in het ziekenhuis? Sterkte voor jullie. Knuffel LIS, Jesse en Marijntje
Joehoe! Sens: Maak je geen zorgen over t zweten van Jaime! Jill is bijna elke avond nat als ze ligt te slapen. Vooral achter in dr nek en op dr voorhoofd is t dan bloedheet. Gewoon lekker koel in bed doen, geen dekens en andere troep, alleen een rompertje of lakentje. AM: Wat balen van de lens zeg. Das een duur geintje. Zou mooi een verhaal verzinnen dat ie in huis uit je handen is gevallen oid. Of dat een buurjongetje em van de tafel heeft getrokken. Mss dekt de verzekering dat wel. Ennuh leuk he Alexandrium! Hihi, ben dr mee opgegroeid en ga altijd nog wel ff winkelen als ik mn moeder opzoek. Fijn dat jullie dagje geslaagd was, ondanks de lens. Fajah: leuk een stapelbed voor je mannetjes. Zullen ze vast geweldig vinden. Je hebt ook hele leuke met glijbaantjes etc eraf. Geweldig toch!? Ennuh een weekendje nl of Belgie is toch ook leuk met t gezin! Sap: Wat een naar nieuws zeg van die vrouw met die hersenbloeding. Zo zie je maar, t kan iederene overkomen. Sterkte voor jullie! Lekker dat je weer in je werkritme zit! Ook nog in een ander ritme? LIS: Having a great time in Terneuzen? Lekker weer? Weer eens wat foto's van Marijn spammen joh, vinden we leuk Iemand trouwens ooit nog wat van Jacq gehoord? Die is ook weg he. En Mirandao? Kel, Daynah, Jill en ik hebben vanmorgen ff de geitenboerderij bezocht. De meisjes hebben lekker geitjes geaaid en een ijsje gegeten, de mama's ff een uurtje bijgekletst en koffie met appeltaart genomen. Wat zijn we toch slecht he , maar wel lekker! Lol. Heb nog 2 leuke foto's van Daynah en Jill gemaakt. 2 totaal andere meisjes qua looks, maar qua lengte en praten zijn ze precies t zelfde Hahaha. Ga ze er ff op zetten. Kofferlijstje is al gemaakt. Spullen voor de vakantie bijna allemaal in huis, dus wel kunne vertrekken Nog maar 4 nachtjes! Zin in! Volgende week liggen we in de zon op t strand! Heerlijk