November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Lekker hoor :) Jut en Jul

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: jeetje wat erg zeg. Het blijft meestal afwachten in hoeverre alles weer bijtrekt he. Jeetje het zal je maar overkomen he, zo wordt je geconfronteerd met iets wat ons allemaal dus zou kunnen overkomen....
    Sterkte ermee.

Robine: leuke ochtend gehad jullie op de geitenboerderij :) 2 echte dametjes zo naast elkaar :)
    Jeetje bijna met vakantie! Hoelang gaan jullie?

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lief hoor die meiden samen ijsjes eten op het bankje ,erg schattig.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian kreeg vanmorgen bij de ikea zo'n zelfde soort ijsje....maar mama en papa moesten het ijs eruit halen want Kyllian wilde alleen de KOEK.....terwijl het continu ' ijs ijs ijs' was :D

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Die Kyllian,kleine deugniet alleen de koek willen ;)

Jelte was net brullend naar binnen gekomen,echt heeel hard Mama Mama,had er een bij in zn voet gestoken.
    En dat doet verrektes veel pijn,ik had het laatst ook weten jullie nog?
    Heb er jodium en een pleistertje op gedaan en we hebben even geknuffeld en nu speelt hij weer in het zwembadje.
    Wat zijn ze dan opeens weer klein.

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Achgos, die Jelte. Maar dat zal idd wel enorm veel pijn doen.

Leuke foto's van Daynah en Jill! Lekker ijsje gegeten ook.
    En Kyllian, de boef die alleen het koekje wil, haha.

Wes is net in het zwembad geweest met Karlijn, Floor en nu zit Jesse erbij na zijn middagslaapje. Dolle boel hier. Zal weer stil zijn als we zondag weer teruggaan.
    Maar zo heerlijk uitslapen! Ja, ik moet er wel ff uit voor Marijn, maar Jesse breng ik 's ochtends lekker naar oma (opa was vanochtend al gaan werken). En vanochtend heeft ie zelfs uitgeslapen, het was 8 uur! Tja, ook vermoeiend he, met je nichten spelen de hele dag.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ach wat lief die Jesse geniet echt met zn nichtjes he en volgend jaar loopt Marijntje daar ook achteraan. :)

8. hoi hoi,

Pffffff wat is het toch warm vandaag. Morgen gelukkig iets koeler.

Robine en Jill: Bedankt voor de gezellige ochtend. Wij vonden het leuk om jullie weer even te zien en de appelgebak met slagroom was heeeeeerlijk!
    Zijn jullie nog lekker naar het strandje geweest?

LIS: Gezellige boel dus bij jullie? Was heerlijk weer voor het zwembad. En Jesse lekker uitgeslapen. Heerlijk toch. Daynah zit weer in haar oude ritme......helaas.

Fajah: Ach gossie die arme Jelte gestoken door een bij, dat doet ook echt zeer ja. Ook wel weer lekker dat ze dan even geknuffeld willen worden dan lijken ze idd weer erg klein.

Idd we hebben al een tijd niks van Jacq en Mirandao gehoord en natuurlijk ook van Panda, maar die zat in een verhuizing toch?

Daynah is na de geitenboerderij als een blok in slaap gevallen toen we thuis kwamen. Ben eerst nog even langs de gamma geweest ik zag in het krantje een leuk tafeltje met 2 stoeltjes van Sesamstraat, maar helaas uitverkocht. We zijn dus na het eten naar de Ikea geweest maar ik zag daar ook geen leuk tafeltje en stoeltjes.
    Iemand nog een tip waar ik leuke kan kopen?

Ik ga nu even lekker douchen en relaxen. Morgen laatste dag en dan lekker weekend :D

Lfs Kelly

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Aloha....

Daar zijn we weer :) Met m'n schouder gaat het aardig, kan hem al best gebruiken alleen niet tillen of naar boven en beneden doen. Typen gaat goed ;)
    Wat een hitte weer vandaag :confused: Milou heeft lekker in het badje gespeeld en wij hebben de schuurdeur gescheurd en gelakt. Onze tuin begint echt ergens op te lijken...gelukkig!

Wat een leuke foto's van de meiden! Echt 2 totaal verschillende maar allebei zoo schattig!

Ja Robine, jullie gaan al bijna...ben jaloers. Nog ff lekker weg...John nu ook vakantie?

Kelly, hoe gaat het nu met Daynah d'r diaree...is het al minder?

LIS: fijn dat jullie zo aan het genieten zijn in de drukte. En dat jullie lekker kunnen uitslapen...lief hoor van je moeder!

Fajah: aaah zielig voor Jelte...doet idd verrekes zeer. Bah.

Sappie, wat een naar nieuws...hoe kan het toch bij zo'n jonge vrouw. Is gewoon eng...brrr. HOpelijk komt ze er bovenop en kan ze ook weer zien.
    Wat woont je zusje mooi zeg :confused: Hele leuke foto's ...ook die van jullie drietjes met je zusje erbij.

AM; wat zonde zeg van de lens. Idd mss via de verzekering regelen? Jullie ok lekker aan het genieten van je vakantie? Wel lekker weer iig!

Sens: Milou zweet ook wel als ze slaapt, vooral in de auto. Zou me ook geen zorgen maken. En al een huis gevonden?

Verder kan ik niet lezen....Morgen wordt er regen voorspeld...moeten nog ff bedenken wat we gaan doen. Mss binnen speeltuin. Moeten ook nog naar Ikea, altijd leuk! Het weekend een verjaardag in Huizen. milou gaat dan voor het eerst bij mijn zusje slapen, ik ben benieuwd. Mijn zusje helemaal blij natuurlijk. Ik heb nu wel echt vakantie...Milou wordt verzorgt door papa :) Nou ik ga maar eens koffie zetten, doe ik ook wat nuttigs ;)

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hola (mijn spaans even oefenen heh)

Brennied wat een luxe zeg in je vakantie, maar mag ook wel met je schouder hoor! voor jou schiet het ook al op heh. Ik vind het zo snel gaan! Voel je je verder nog ok en voel je de baby al regelmatig? Dat vond ik zo bijzonder zo apart gevoel.

Ah kel wat een leuke foto's van Jill en Daynah. En jammer van dat tafeltje. Moet ik hier ff voor je kijken bij de gamma? Ik wilde m nl ook voor Jaimerdepeem halen..haha. Die roept nl de hele dag elmo elmo (had een elmo dvd gekregen van mij, hij is ook wel heel leuk hoor elmo).

Lis nog in Zeeland is het gezellig en wat van je zus en man gehoord hoe ze het hebben daar? Wel heel lief dat ze zo met elkaar spelen de hele dag!

FAjah arme Jelte met een bijensteek. Ik zou ook niet weten wat je dan moet doen? Met een wesp uitzuigen of niet maar met een bij ook?

Am haha kyl met zn koekje en geen ijs! kan ie net zo goed dat vragen heh. Als het vrijdag mooi weer wordt kunnen we misschien anders ff naar de maarsseveense plassen?

Robine jij gaat al bijna met vakantie. Die dag wordt mn schoonvader geopereerd. Neem je veel mee? En kan me voorstellen dat jullie er enorme zin in hebben!

Sap wat een afschuwelijk bericht zeg van jullie vriendin. Hoe kan dat nou? WEten ze al wat meer? En niks kunnen zien is vreselijk zeg vooral als je het daarvoor wel kon! Heel veel sterkte.

Hier alles ok. Nog geen huis hoor! haha.
    Endank voor alle reacties mbt zweethoofdjes..

Afgelopen maandag vertelde mijn collega dat ze 9 weken zwanger was. Heel leuk voor haar. Ze heeft een vriendin dus met inseminatie. Ik was stiekem wel een beetje jaloers. We waren toen samen zwanger. Haar dochter was te vroeg geboren en een maandje ouder dan Jaime en nu is zij weer zwanger enzo. Afijn vandaag was ze er niet. Heeft gisteravond bloedingen gekregen. Begin van de middag had ze een echo en dat was niet goed. Er klopte geen hartje en toen ze de lengte van het kindje gingen meten bleek dat het al 3 weken geleden is gestopt met groeien. Heel rot want ze was al weer vanaf januari met inseminatie bezig.

Jaime gaat ok. Die doet nu poezen na. Met een gek mondje een heel hoog gemiauw en dan dr hoofd naar achter..hahahah.

lfs

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: nou jullie vermaken jullie daar wel :D Gaat snel voorbij zo'n week he....nog ff en dan mag je weer aan de slag. Wel weer zin in of mag van jou de vakantie nog langer duren?

Kelly: wij hebben een tafeltje en stoeltjes van de ikea....maar aangezien je bij de ikea niets leuks kon vinden ;) Kan wel hier voor je kijken bij de Gamma?

Brennie: echt vervelend zeg in de vakantie geblessuurd te zijn. Laat je maar verwennen door je mannetje ;) Morgen idd een regenachtige dag voorspeld he. Zit ook nog te bedenken wat ik kan gaan doen. Djurre gaat wat klusjes doen (stukje website bouwen), verdient hij weer wat mee. Heb net al een vriendin gesmst of ze thuis is, misschien dat ik daar dan ff heen ga. Anders vraagt Kyl de hele tijd naar papa die op zolder zit.

Sens: jammer voor je collega zeg....is dan maar weer afwachten hoe snel het raak is he. Toch nog maar eens met Chiel bespreken je wens voor een 2e?
    Lijkt me leuk vrijdag naar de Maarseveenseplassen, maar volgens mij zit er geen mooi weer aan te komen de komende dagen.
    Hihi gekke Jaime die de poezen na doet :D Ow Kyl kan nu ook alleen koprollen...die wilde dat ook toen hij hoorde dat Jaime dat kon ;)

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    brennie;Gelukkig gaat het weer wat beter met je schouder.

Robine:Nog even voor jullie,lekker naat Tenerife ,ben stiekem wel jaloers hoor,maar wij hebben het al gehad he.

Sens:Al een huis gevonden in Spanje?
    En wat rot voor die collega,erg sneu hoor,zeker als ze zoveel moeite ervoor moeten doen.
    Mn zus heeft ook erg lang gesukkeld voor een kindje en nu heeft ze 1 dochter en ze wil nooit meer in die ivf doen,je relatie loopt er ook bijna van op de klippen.

Wij hebben net geboekt voor September,de katjeskelder een midweekje.
    Een vriendin van me zit er die week ook dus erg leuk,kunnen we leuke dingen samen doen met onze gezinnetjes.Geen Turkije dus,maarja kost teveel en we hebben al genoeg uitgegeven in Juli ;)

Ga nu poffertjes eten met bruine suiker Mmmmmm.........!

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: zit net te kijken naar het weerbericht voor vrijdag...80% neerslagkans en maar 19 graden...denk niet dat de plassen een optie is :( Maar we kunnen misschien wel wat anders doen?

Fajah: gezellie dat je vriendin daar dan ook zit! Nu nog poffertjes eten hihi...nou smulse ;)

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Mmmmm ze zijn lekker hoor ;)

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Sap: jeetje wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie te horen gekregen van die vriendin van Rick zn vriend zeg. Daar sta je echt niet bij stil dat dat bij een jong iemand ook zomaar kan gebeuren. Hoe is het nu met haar? Hele veel sterkte!
    Gelukkig viel je eerste werkdag weer mee, je zit er dan ook zomaar weer in he.

Sensee: fijn dat het lekker gaat met Jaime, zijn echt periodes he dat ze dan wat minder te genieten zijn. Thnx voor je compliment voor mn buik. Wat naar voor je collega zeg, vooral omdat ze a sinds januari bezig is.

Robine: leuke spam van de lieve meisjes! Zo groot alweer vergeleken met CP he! We moeten een nieuwe foto maken in de rainbowbabies shirtjes...haha!

Kel: Daynah dus lekker geslapen na de geitenboerderij, leuk hoor. Ik weet eigenlijk ook niet waar er momenteel leuke tafeltjes+ stoeltjes te krijgen zijn. Jammer dat Suriname waarschijnlijk niks wordt, maar 600 euro voor alleen vliegen is idd best veel. Zou wel lekker zijn nog ff frankrijk in september.

AM: mooi dat de pannenkoekboot geslaagd was. En alexandrium is inderdaad leuk om te shoppen he! Wat ontzettend balen van jullie fototoesel zeg, hopelijk kan ie nog gemaakt worden!

LIS: geniet nog ff van het uitslapen, heerlijk ook dat het nu even zo kan! Jesse zal zn nichtjes vast gaan missen straks! Hoe gaan de nachten verder met Marijn?

Fajah: is toch ook leuk nog even weg in nederland in september. Ik ken het park verder niet. Leuk dat je vriendin er dan ook zit, zal vast gezellig worden!

Brennie: lekker hoor dat jullie tuintje steeds meer af wordt, kunenn de meisjes volgende zomer samenspelen...haha.... Al idee wat je morgen uiteindelijk gaat doen met het slechte weer?

Charissa, met jou en je kleine mannen ook alles goed?

Hier alles zn gangetje. Vandaag ff digitenne van kpn opgehaald. Moesten met een buitenontvanger, dus heel werk voor len om alle kabels van buiten af weer netjes achter de plinten te krijgen, maar t is gelukt, en super goed beeld. Over 2 weekjes nemen we het voetbalpakket er bij, dus len helemaal happy.
    Mijn schoonmoeder en man kwamen vandaag nog onverwachts langs. Ze waren sinds januari niet meer geweest, dus voelden zich erg schuldig, wat ze laatst al zei. Voor het eerst was die man wat spraakzamer en waren ze ook eerlijk over de gang van zaken met die kinderen van hem. De twee jongens van 15 en 18 zijn echt onhandelbaar en mijn schoonmoeder accepteert hun gedrag nu echt niet meer. Gelukkig staat die man achter haar, maar het is allemaal niet niks.Maar ja....ze is er zelf aan begonnen...wij hadden dit al voorspeld.
    Jayna is eindelijk wat meer aan mijn schoonmoeder gewend nadat ze haar 2 weken op de camping af en toe zag en noemt haar nu eindelijk ook oma. Ze kreeg vandaag een popenmaxicosi en pop kado van hun en loopt er steeds trots mee rond.
    Nou ik ga nog ff lekker bankhangen, fijne avond allemaal!

Liefs Sem

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen...

Alweer de eerste...haha :)
    Iedereen lekker geslapen?
    Hoe is het weer bij jullie? Hier de temperatuur nog erg aangenaam, maar als ik die donkere lucht zo zie kan het nooit meer lang duren voordat er een dikke bui aan komt.

Hier niet zo'n lekker nachtje gehad. Kan steeds al mijn draai niet vinden en kom laat in slaap. Sliep ik eindelijk,werd Jayna om half 4 wakker en wou echt niet meer slapen. Len is op een gegeven moment ff met dr naar beneden gegaan en later maar bij haarin bed gaan liggen, zodat ik kon gaan slapen. Gelukkig sliep ze om kwart over 5 weer en toen tot kwart over 9.
    Nu is ze alweer moe. We gaan eerst ff naar babyplanet, nog hoeslakentjes voor de wieg kopen en wie weet wat nog meer haha... :)

Fijne dag verder!
    Liefs Sem

17. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sem: tjeetje, al vanaf januari geleden dat je schoonmoeder was geweest? Das idd al lang geleden. Wel fijn dat ze nu eerlijk richting jullie zijn. Wel vervelend dat het zolang heeft moeten duren. Hopelijk gaat het allemaal goedkomen, zeker met die kinderen van hem.
    EN idd mooie buik heb je hoor! Geniet je nog een beetje van de vakantie?
    Alles mag en niets moet he.

Fajah: oh, lekker poffertjes! Hoe is het met de bijensteek van Jelte?
    Nog een weekje zeker en dan moet Jelte weer naar school? Wat gaat dat snel he?
    De Katjeskelder is erg kindvriendelijk, dus zal zeker leuk zijn voor de kids (mijn moeder staat nog weleens op een beurs voor de ROompot, dus ken dat allemaal wel).

AM: zou even iets proberen met die lens hoor, niet geschoten...
    En Djurre alweer aan het bijklussen ;)
    Jaja, jij wil natuurlijk nog op vakantie!

Sens: wat erg voor je collega! Gaan ze nu weer voor een ivf-poging, of laten ze het even rusten?
    En jij stiekem beetje jaloers, haha. Toch maar even met Chiel praten he?
    Jesse heeft idd ook regelmatig natte haren van het zweet hoor. Ik weet ook niet zo goed waar hij in moet slapen 's nachts. Vannacht in romper zonder mouw in de slaapzak, maar hij heeft eigenlijk gewoon een te warme slaapzak.

Brennied: gelukkig gaat het beter met je schouder. Ach, even laten verwennen is ook niet erg toch?

Jesse heeft vanochtend zowaar tot bijna 9 uur geslapen! Hij raakt een beetje uitgeput door het gespeel van zijn nichten, haha. Wel lekker. Maar ja, volgende week weer naar kdv, dus dan is het weer over.
    Aan de ene kant heb ik wel weer zin om te gaan werken hoor, aan de andere kant vind ik het niet leuk om de kinderen weer achter te moeten laten. Bij Marijn vind ik het erger dan Jesse, want die vermaakt zich wel op het kdv. Tja... het kan niet eeuwig feest zijn he.
    Ga Jesse maar weer eens een schone luier geven, die poept de hele dag maar.

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    LIS: kan me best voorstellen dat het weer erg wennen is om zo'n kleintje achter te moeten laten. Wat is het toch snel gegaan zeg, ik weet nog goed dat het rond koninginnedag zo spannend was wanneer je nou zou gaan bevallen en nu alweer bijna aan het werk. Lekker hoor Jesse tot 9 uur geslapen....het wordt nog een uitslaper straks...haha!

Vanmorgen geslaagd voor hoeslakentjes voor in de wieg, verder nog in de opruiming leuk shirt van BFC voor Jayna gekocht, met lange mouwen.
    Luister net de voicemail af en hoor dat de proefdrukken van het kaartje klaar zijn, dus spring meteen ff in de auto om ze op te halen, ben zooooo benieuwd!

Tot later!
    Liefs Sem

19. hoi hoi,

Zo hier is al een paar keer een wolkenbreuk geweest en flinke onweer. Nu maar hopen dat het als ik naar huis ga het weer droog is en het zonnetje schijnt.

LIS: Zo wat heerlijk joh dat Jesse zo lang heeft geslapen. Nu hopen dat het nog even zo blijft, maar wat je zegt als hij weer naar kdv gaat dan zal het weer over zijn. Kan me voorstellen dat je er moeite mee zal hebben als Marijn ook gaat, maar die zal het ongetwijld ook naar zijn zin krijgen.

Sem: Bij jullie ook inmiddels regen? Wat balen dat je niet lekker heb geslapen. Had je dat bij Jayna ook. Ik kon op een gegeven moment ook niet meer mijn draai vinden. Buik gaat toch in de weg zitten. En Jayna zo vroeg wakker. Hij kan dat nou? Gelukkig is ze weer gaan slapen. Veel plz vanmiddag bij babyplanet enne niet teveel kopen heh ;)
    Fijn dat je schoonmoeder nu wat eerlijker is geworden over de hele situatie en dat haar man nu spraakzamer wordt. Ik hoop voor jullie dat het allemaal beter gaat.
    Jayna is wel weer verwend.

Fajah: Oooow lekker poffertjes die heb ik in geen 100 jaar op. En lekker geboekt voor in september. Heerlijk hoor. Leuk dat je vriendin er ook zit dan.

AM en Sensee: Lief van jullie dat jullie willen kijken, maar hier zeiden ze dat het tafeltje en stoeltjes overal zijn uitverkocht, maar als jullie toch langs gaan kan je wel even stiekem kijken of ze daar nog wel zijn, maar jullie hoeven niet speciaal langs te gaan hoor. Ik ga morgen nog wel even bellen naar een paar andere gamma's of dat ze ze nog hebben.

Sensee: Wat erg van je collega zeg. Zeker als je al zo lang bezig bent. Gaan ze nu weer opnieuw beginnen?
    Wat leuk dat Jaime poezen nadoet. Daynah zegt bij elke hond die ze ziet woef woef.....zo grappig.

Brennied: Fijn dat het beter gaat met je schouder en jullie lekker aan het klussen.

Heb vandaag de ha, tenminste de assistente, en ze konden niks vinden in het kweekje wat ik had opgestuurd van Daynah, maar ze blijft aan de diarree. Nou zei ze dat ik een afspraak kon gaan maken bij de kinderarts, maar dat vind ik nou ook weer overdreven omdat ze niet echt ziek is. Ik kijk het nog even aan en ga haar wat meer appelsap geven en ontbijtkoek en banaan enzo. Als ze het over 2 weken nog niet weg is dan bel ik wel weer.

Ik wilde naar buiten gaan maar het regent weer. Ga nog even surfen.

lfs kelly

20. Ooow wat spannend van de proefdrukken zeg Sem. Ben benieuwd.

lfs kelly

Deel Deze Pagina