November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kijk mij eens bijdehand kijken!

2. bij opa en oma met mijn grote vriendin

(is de kleindochter van de vrouw van mijn vader)

3. Yeahhhhhhhhhh liga time!

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Jeetje wat is Daynha bruin aan t worden.......of ligt t aan de foto's? Die eerste foto lijkt niet eens op haar! t Blijft natuurlijk wel een prachtig meisje hoor!

Mirandao: Hopelijk is de allergie snel weg bij Romira, arm kind. Heeft ze ook jeuk of valt dat wel mee?

Semmi: Jeetje wat vreselijk om te lezen dat je schoonvader aan t uitdrogen is en dat er over dagen ipv weken wordt gepraat. Erg zielig hoor! Wat moet t moeilijk zijn voor jullie. Gelukkig is Jayna heel lief, hopelijk kan opa daar nog wel iets van meekrijgen!

Wie schreef nou over alle aankleedartikelen? Hier ook favoriet om alles uit de handen te trekken bij t aankleden om dan nog maar niet te zwijgen over het schoppen op de commode( en dan met name alles eraf schoppen!)

Brennied: Klinkt lekker die vakantie hoor. Idd lekker genieten van t niks doen en doen waar je zin in hebt. Gaan jullie kamperen of in een pension oid?

Sap: Arme Lieke met dr vingertje tussen de lade!Viel t mee?

Ben net terug van mn moeder, ze lijkt wederom beter te gaan. Heb bijna nog een normaal gesprek kunnen voeren. Verder bij thuiskomst op de PC 8 reacties om op Simba te kunnen passen! :) Gelukkig nog veel dierenvrienden op deze wereld. Nu nog ff een keuze maken welke t leukst is.

Liefs z

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Kelly; ooooohh wat staat die lieve meid van jou lekker bijdehand op de foto's. Het is al een echt dametje hoor ;) . En balen zeg van je collega, niet leuk als iemand zo uit de hoogte doet.

Mirandao: geen waterpokken dus, gelukkig maar. Misscien toch van de rode kool. Schattig heh dat zwaaien. Wat een lieve foto van je meisje!

LIS: hier ook geen papa dag. Maar ook hier komt het meeste gewoon op mij aan, ook in de weekenden. Rick gaat wel vaak op zaterdag even alleen met Lieke de stad in, zomaar gezellig.

Aan/uitkleden gaat hier redelijk goed. Ze wil wel veel op haar zij draaien maar kan het allemaal prima voor elkaar krijgen. Gelukkig maar.

Verder kan ik helaas niet teruglezen.

Ik ga verder NCIS kijken met Rick. We zijn samen aan de rose,mmmmm lekker !

Tot later,

Liefs Sap

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Robine; ben zo blij te lezen dat het beter met je mama gaat ! Echt heel erg fijn.

Lfs

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja ennuh wb de papa dag: Hier niet hoor, alleen t weekend.......maar papa doet gelukig ook genoeg in de huishouding alleen met Jill kan hij zich geloof ik geen hele dag bezighouden, dan zou hij gek worden volgens mij

Panda: Jeetje nog zo vaak in de nacht eruit? En wat wil Bastian dan? Zn speentje of alleen een aai over zn bolletje?

Fajah: Mooie foto's van Yorben hoor! Leuk die in de loopwagen! Echt een lekker mannetje!

8. Robine: Super dat het beter gaat met je moeder. Zal duimen dat het zo blijft.
    Wow en 8 reacties al voor oppas. Gelukkig zijn er nog dierenvrienden. Als ik geen kantoorbaan van 9-17 had, dan had ik ook wel willen oppassen.
    Zoek maar de leukste uit.

Ga verder ANTM kijken. Hoop dat Anchal eruit gaat, vind haar helemaal niet leuk.

lfs Kelly

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Waren jullie allemaal vrij ofzo vandaag :confused: :confused: . Zo gisteravond was het nog 4 pagina's!

Robine herkenbaar hoor dat van de commode is iedere keer weer een gevecht. Ik geef haar nu een kartonnen doosje (vraag mij niet hoe ik erop kwam) en dat werkt.
    Fijn dat het beter gaat met je moeder! Relaxt zeg dat er gelijk zoveel reacties komen. Zou je niet verwachten of wel? Is het ook een beetje in de buurt allemaal?

Kel wat een leuke foto's van Daynah. Net wat Robine zegt ze lijkt wat bruiner! Lekker bijdehand ook hoe ze erbij zit op die stoel..hihi. Echt een scheetje is het. Altijd lekker heh die maandag eraf! Op naar het weekend! Hihi.

Mirandao bij jou ook al zulk slecht weer. In Utrecht is het altijd maar even en dan weer weg. Ik weet ook niet wat het is.
    Bij jullie ook een beetje afgekoeld? Lieve foto van Romira met dr beker. En rode kool allergie? En romira ook zo zweten Jaime dr hele haar was nat aan de achterkant vanmiddag.

LIS moet wel lachen om je papa verhaal. Plintjes komen nog wel toch? Je dag een beetje doorgekomen vandaag?

Brennied irritnat heh met het verschonen. WAt ik net schreef ik geef een klein kartonnen doosje, die is heel interessant. Iets anders gooit ze weg en altijd achter de commode...
    hoe gaat het nu met Milou haar eczeem met dit warme weer?

Nou en jullie hebben zoveel geluld dus ik kan niet verder teruglezen.
    Zag nog iets over zwaaien. Dat doet Jaime ook al een tijdje. Wel de verkeerde kant op haha. Ze doet dat handje dan zo naar voren en achter. oh en ze kijkt wel teletubbies. Wij wilden dat eerst niet, maar bij mijn ouders keek ze dus al geruime tijd de teletubbies :confused: . Tja wat zeg je dan heh. Maar ze vindt het heel leuk. Vooral dat beebje in het zonnetje als ze die ziet zegt ze oooohh en aahhh. Ze gaat dan lachen en kijkt je aan van zie je dat. Aan het einde ook zwaaien naar de tubbies. Ach als ze het leuk vindt mag ze het toch wel kijken nu..hahah.

Hier verder rustig.
    Niet teveel kletsen heh morgen ;) .

Liefs Sens

oh ps Annemonique fijn dat je terug bent!

10. Jippie Anchal is eruit.

Jaime ook al zo gek op de Teletubbies. Daynah heeft een telefoon van de Teletubbies en die zingt ook dat liedje.....(kan het al helemaal uit me hoofd), maar ze moet er altijd zo om lachen en op tv herkent ze het liedje ook gelijk. Kijkt ze me gelijk aan en dan met die lach op haar gezicht.

Ik vond Daynah ook wel bruiner op die foto's, maar volgens mij komt het ook wel door het lichtinval. Zo mooi weer is het hier niet geweest.

Ga nu lekker douchen en richting me bedje.

Weltrusten allemaal.

lfs kelly

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Flesje rose is leeg, nu maar lekker slapen, morgen weer werken.

Tot morgena allemaal,

Liefs sappie

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: mijn eerste reactie was ook wat lijkt ze bruin geworden! En ze lijkt ineens een stuk ouder en wijzer :D

Robine: echt fijn dat je moeder zo vooruit gaat!

Mirandao: gelukkig dat het geen waterpokken zijn.

Heb net een midweek centerparcs geboekt. Pas in maart 2008, maar ach ;) Het is Limburg geworden. Eerst maar naar Landal in september :p

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Truste Kelly en Sappie!

14. Ik vergeet helemaal te zeggen dat een oud collega van mij is bevallen van een zoontje. Hij is alleen 9 weken te vroeg gekomen en weegt maar 1600 gram......oooow wat klein heh.

Ik heb haar net een e-mail gestuurd of alles goed gaat.

Lekker vooruitzicht Annemonique, duurt alleen nog even, maar goed er is geboekt.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Gefeliciteerd! Hoe heet ie? Idd klein zeg. Had het vandaag nog met en collega erover. Die is ooit bevallen bij 28 weken en haar dochter woog 960 gram en haar hoofdje had iets van een doorsnede van 6 cm....niet voor te stellen.

16. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    lekker hoor annemonique waar in limburg

kelly leuk voor je collega wel klein dan he

sens ja ze zweet heel veel nu en gelukkig geen waterpokken
    zo ik ga ook naar bed tot morgen

17. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    hey meiden, ik ga nog ff niet reageren hoor.
    ik voel me zwak ziek en misselijk. pffff ik zit nu al de hele ochtend (tis nog niet eens zo laat, maar lijkt wel zo) op de wc. zal jullie de details besparen.
    bweeh voel me net een dweil.
    tis dat Tristan er ook loopt, anders was ik zo weer met Colin gelijk naar bed gegaan......

groetjes nienke

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    mam2003 :beterschap,ziek maar lekker uit.

kel:een vriendin van me is vrijdag ook bevallen(een maand te vroeg)
    van een dochtertje,ze moeten een maand in zkh blijven,verder is wel alles goed.maar lijkt me erg dat je niet gelijk naar huis kan ,een maand is best lang,maar gaat het met het kindje van je collega wel goed?

sappie:kon je uit je bed na die fles rosé? ;)

ik ben vandaag en morgen vrij.
    weet niet wat ik ga doen.
    het is nu nog zonnig,maarja wat is het straks hé?

fijne dag allemaal

19. Morguhhhh,

Zo zit weer op me werk, ben benieuwd wat de dag weer zal brengen.

Annemonique: De kleine heet Huub. Zo 960 gram, dat is idd niet voor te stellen zeg. Daynah was al 4305 gram....een reuzenbaby vergeleken bij die kleintjes allemaal.

Mam2003: Niet ziek worden hoor, heb je iets verkeerds gegeten? Beterschap iig.

Nou meiden werkse vandaag of geniet lekker van je vrije dag.
    Ik ga even thee halen, dat zal nu wel gemaakt zijn.

lfs Kelly

20. Fajah: Heb nog niks gehoord van die oud-collega. Had haar gisteren ee e-mail gestuurd. Zal ze ook wel niet gelijk op reageren.
    Hier is het alweer bewolkt hoor. Vanmorgen scheen het zonnetje lekker toen ik wakker werd en wegging.

Deel Deze Pagina