November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sem hilarisch! Geweldig zeg die Jayna aan het dansen en dan nog een keer. Hihi. Ff spammen dat filmpje!

Ik zal morgen het kattenmiauwen van Jaime op film zetten ook zo hilarisch..hihi

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: je maakt ons wel heel nieuwsgierig naar de naam :D
    Wat grappig dat dansen zeg :D Post het filmpje een keer! Lijkt me lachen :D
    Je hebt geen nieuwtje gemist hoor, geloof dat ik toch wel verteld had dat we rond zn 2e verjaardag er weer voor willen gaan...wordt misschien ietsjes eerder, maar kan pas na de verhuizing uitgerekend zijn he.

Sens: bedoel je dat je ook twijfelt aan jullie relatie? Ik herken die twijfels over vanalles en nog wat wel hoor. Onze relatie is ook heel erg verandert. Denk ook wel dat het er een btje bij hoort, er gaat een groot deel van de aandacht naar je kind.
    Hoe denkt Chiel erover of heb je dat nooit zo besproken?

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Am de foto's op de site van Kyl zijn geweldig. Leuk ook die pannenkoekenboot en ook dat Linnaeushof ziet er heel leuk uit.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Thnx :) Van Zeeland staat ook een logje op he ;)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Het is lastig uit te leggen. Ik twijfel zeker niet aan het feit dat we enorm veel van elkaar houden. Waar ik wel aan twijfel is of we hetzelfde leven voor ogen hebben. Misschien doordat ik daarin ben veranderd, dat weet ik niet. Het kan ook zijn dat ik sneller daarin ga dan chiel. WAnt laatst zei hij wel een keer iets dat we er nog wel over denken of hebben als Jaime jaar of drie is.
    Maar het is gewoon nu ook lastig om over te praten door hele situatie met zn vader. Daar gaat nu echt alle aandacht naar uit. Of tenminste die eisen nu alle aandacht, op een zo...(not) natuurlijk wijze..brrr.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hihi die zag ik...leuk...vooral die foto van jaime en kyl. jaime zegt nu ook kian of kilan ofzo..haha.

7. hoi hoi,

Zo ook hier is het weekend weer lekker begonnen. Daynah en ik zijn een halfuurtje geleden thuis gekomen. Heb haar gelijk in bad gedaan en daarna naar bed gebracht. Hoop dat ze morgen wat langer slaapt nu ze bijna 2 uur later naar bed is gegaan. Zal wel niet.

Daynah had heel de dag nog niet gepoept en mama komt en wat denken jullie gelijk een volle luier. Het kwam er aan alle kanten uit. Gatverdamme. Wel zielig voor haar. Ik hou het nog een weekje in de gaten en dan bel ik wel weer de ha. Ze is totaal niet ziek hoor. Drinkt supergoed, dus ze zal niet snel uitdrogen.

Robine: Zou herkenbaar wat je zegt dat Jill haar zin aan het door drammen is. Hier is het precies zo en bij mama lukt het niet, maar bij papa mag alles. Kan daar soms best wel boos op worden op Sabino, want die gaat daarna weer lekker naar zijn werk en ik zit er dan weer mee. En ik begrijp het ook wel, want de papa's zien ze natuurlijk ook minder, maar ja ze moeten wel leren wat wel en niet mag.

Sap: Wat raar zeg van jullie vriendin dat ze al naar huis toe mag. Betaal je zoveel aan de zorgverzekering en dan zijn ze je liever kwijt dan rijk. Niet normaal hoor. Ik hoop echt voor haar dat ze snel opknapt en dat ze geen zorg meer nodig heeft.

Sensee: Wat vervelend die situatie tussen jou en Chiel. Ik denk dat bij iedereen zijn relatie wel wat veranderd als er een kindje bij komt. En ook nu de situatie met je schoonvader dat zal er ook niet makkelijk op worden mss als dat dadelijk voorbij is, dat het dan allemaal beter gaat.
    Ik zou Jaime gewoon even meenemen hoor naar het zkh. Al is het maar voor 5 min. Zal opa ook erg leuk vinden en zoveel zullen ze het toch niet allemaal begrijpen wat daar aan de hand is, maar goed die beslissing moet je natuurlijk zelf nemen.

Sem: Wat leuk van Jayna dat ze ging dansen het is echt een kleine wijsneus aan het worden als ik het zo hoor.

Fajah: Leuk vakantiehuisje hebben jullie geboekt. Moet Jelte eigenlijk niet naar school dan of kunnen ze in de kleuterklas nog buiten de schoolvakanties om op vakantie?

Brennied: Wat is Milou opeens groot geworden zeg. Leuk dat speldje in haar haar. Gewoon volhouden hoor op een gegeven moment is ze er aan gewend.
    Ik moet zeggen wij hebben nooit problemen gehad, maar Daynah had met 3 maanden al speldjes in omdat haar haar al zo lang was.

Ik ga even lekker op de bankhangen. Sabino is naar vrienden, dus lekker een avondje voor mezelf.......ook weleens lekker hoor.

Lfs kelly

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi wat schattig. Kyllian blijft zichzelf 'Nana' noemen. vandag zei hij trouwens ook vanuit het niets in de auto een aantal keer 'Nemi'= Jaime. Ze heeft blijkbaar in de auto wel indruik gemaakt op hm ;)

Van je schoonvader zal nu idd wel op de voorgrond staan. Misschien dat Chiel ook teveel aan zn hoofd heeft om over een 2 na te denken...
    Wel lastig als je ideeen daarover verschillen, maar jullie komen er vast wel uit! Er is altijd een middenweg toch.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: heb je met Daynah bij je vader gegeten? Hoop ook voor je dat ze morgen langer uitslaapt, maar hier werkt dat trucje maar zelden ;)
    Relaxse vanavond!

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi hoi,

Thx voor de complimenten over mijn vriend :) ik vind hem ook heeeeeeeeeel leuk ;) ! Volgens mij idd niet eerder op het forum geplaatst.
    HIer ook een meisje wat flink aan het uitproberen is hoor...soms om moe van te worden. Maar merk ook dat als we te lang thuis zitten ze zich gaat vervelen en dan juist gaat klieren en uitdagen. Ik moet zeggen nu dat Gerard ook vakantie heeft het 'papa papa papa' is, hij verzorgt haar natuurlijk nu ook meer dan ik. Maar hij straft haar ook wel en laat niet teveel toe. Ben trots op hem dat ie het zo goed doet. Ik heb snel medelijde met Milou en ben een beetje te soft...gerard niet. Maar nee is ook nee bij mij en dat begint ze af en toe toch wel te snappen ;) gelukkig.

AM: haha ik moest ook wel ff 2x lezen...al een kinderwagen gekocht :) Jij bent iemand van het goed voorbereiden heh? Groot gelijk hoor!
    Gerard heeft mss wel iets korter haar of toevallig pas naar de kapper geweest ;)

Sens, shit zeg dat je je zo voelt....dikke knuffel van ons! Ff lekker op vakantie dadelijk geeft mss wat rust en kun je rustig nadenken over alles en met ook met chiel bespreken.
    Milou eet ook vaak d'r avondeten niet...de rest wel dus we doen er niet moeilijk over. Ja ik ben ook benieuwd naar het kattenmiauw van Jaime! Ik ben idd na deze week nog lekker 2 weken vrij :D
    Over je vraagje om Jaime mee te nemen naar opa in het ziekenhuis; ik zou het wel doen. Al is het dan maar voor 2 minuten dat ze stil kan zijn...opa vindt het fijn als ze er is en als hij er niet al te eng uitziet kan het toch wel? En je bent zo weer weg als het niet gaat toch?

Semmi, Jayna dacht dus dat papa weer bij d'r kwam slapen ;) is ook veel gezelliger. Hebben jullie nu ook nog een jongensnaam bedacht? vast wel trouwens want jullie hadden ook voor de zekerheid een jongenskaartje toch?

Sappie, jeetje dat ze haar zomaar al uit het ziekenhuis laten gaan zeg....moeilijke situatie. sterkte! Hoe ging het met LIeke voor het eerst na de vakantie weer op het kdv?

Robine, ja dat speldje moet ik nu gewoon doorzetten idd. Maar dan loop ik de hele dag achter d'r aan :( En d'r haren zitten nog niet in d'r oogjes....ik ga het proberen iig. Jammer dat Amber zo eenkennig is dan zit lekker knuffelen er idd niet bij. Hoe gaat het trouwens met je dieeten?

Ik ben nu bij mijn ouders, milou ligt te slapen en ik te forummen :) We hebben hier ook gegeten en naderhand een ijsje gaan eten. Dat was uiteraard feest voor Milou. Gerard is naar de film met vrienden en komt me straks ophalen...tja afhankelijk heh.
    Ik zal ff gezellig gaan doen en mee tv kijken met koffie....toedels

11. Daynah is vandaag bij mijn moeder geweest en heb daar gegeten. Mijn moeder wilde haar haar verfen en daar heb je natuurlijk dochters voor ;)
    Vind ik niet erg hoor. Ik hoefde niet te koken dus altijd makkelijk ;)

Sensee: Ik denk dat Chiel ook nu even teveel aan zijn hoofd heeft. Komt vast goed.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brennie:Gezellig hoor bij je ouders,nou je vriend valt in de smaak hier op het forum,pas maar op ;)

Am:Wat leuk een nieuwe kinderwagen,ff spammen he.

Kel:Heel raar die diarree bij Daynah.
    Jelte moet die week eigenlijk naar school,maar hij is nog niet leerplichtig dus mag het nog wel tussendoor hoor,doen ze hier niet moeilijk over.
    Als hij ouder word zitten we wel aan de schoolvakanties vast helaas,dan zijn de prijzen ook hoger :cry:

Sem:Ben wel benieuwd naar het filmpje van Jayna.Met welke letter begint de naam van haar zusje....Hint... Hint...... ;)

Yorben zegt tegen drinken: Nennie,en hij zegt steeds Zaaaandkasteel hahaahha grappig hoor.
    En Teletubbies zegt hij ook geregeld,..... eindelijk er komt geluid uit nu. ;)

13. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hihi, er komt ook geluid uit Yorben. Nou, er komt heel veel geluid uit Jesse, maar op het moment voornamelijk gegil! Tjongejongejonge.
    Vanochtend was het weer 7 uur hoor. Maar toen gelijk bij oma gebracht.
    Ik heb heerlijk tot bijna half 10 geslapen en Wes kwam om 11.15 uur uit bed :oops:
    Had ie tot 2 uur vannacht The Godfather liggen kijken.

Gister ben ik met mijn moeder en nichtjes even de stad in geweest. Karlijn wilde erg graag Lelli Kelly schoenen en die hadden ze hier in de uitverkoop. Jawel, dankzij jullie wist ik wat voor schoenen dat zijn hoor!
    Ze hadden ze t/m meet 39, dus ik trok voor de gein maat 38 aan, en ze pasten. Ik vond ze eigenlijk zelf ook wel erg leuk, dus ik heb nu ook Lelli Kelly schoenen :oops: :oops: :oops:
    Toen ik op de bon keek, stond er kinderschoenen.

Oh, kom zometeen nog even. We gaan eten (strak schema he, want mijn vader moet zo weer werken en komt tussen de middag thuis eten).

14. Goedemiddag,

Zo hier zijn de boodschappen weer in huis gehaald. Huisje is ook weer schoon, dus we zijn nu echt klaar voor het weekend.

Fajah: hahahahahaha eindelijk komt er geluid uit. Daynah zegt ook nog niet superveel hoor. Vaak wel hele zinnen maar dan in haar eigen taal en soms een woordje tussendoor wat ik wel kan verstaan.

LIS: Heb jij ook Leli Kelly's schoenen.......je gaat weer helemaal terug de kindertijd in. Ze zijn ook hartstikke leuk. Ik wist helemaal niet dat ze tot zo groot gingen.

D'r net in de AH had ik eierkoeken gepakt en die wilde Daynah vasthouden dus ik zeg dat zijn eierkoeken, zegt zei eikoek.......zo grappig om te horen. Nog best een moeilijk woord. Makkelijke woorden zegt ze niet, maar moeilijke wel, zoals sleutels ofzo.

Ik ga even lekker relaxen met een tijdschriftje op de bank.

Lfs kelly

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Goeiemorgen!

hier stad en land afgelopen voor een mr jummy pop van Sultana en ...gevonden :) . Jaime was zo blij met het ding.

Lis hihi lelli kelly schoenen. Zitten ze lekker? En had Karlijn ze ook nog gekocht? Lekker zo uitslapen!
    Hier komt Jaime de hele week al vroeg...

Fajah ze gaan vanzelf praten toch! Moet je opletten dat hij ineens heel goed kan praten!

Kel wat je zegt is misschien wel zo. Dat chiel nu teveel aan zn hoofd heeft. Hij was vanochtend ook weer erg chagerijnig vanochtend. Maar zn vader krijgt vandaag weer een scan en daarmee kunnen ze dan beter zien of ze die nier een stuk kunnen besparen ipv dat ze hem er helemaal uit moetenh alen. Volgens mij zouden ze ook kijken nu naar de plek op de long. Of die groter is geworden.
    Hoe gaat het met Daynah? Was het gelukt met het haar van je moeder?

Brennied lastig heh die dreumessen die maar uitproberen. Idd om moe van te worden soms. Echt lekker dat je zo lang vrij bent.
    Het ziekenhuis waar de vader van chiel dan ligt is anderhalf uur rijden ..ik ga er nog even over nadenken.

Jaime ligt nu eindelijk te slapen en chiel is even gaan sporten. Daarna gaan we even samen boodschappen doen. Ik zou morgenavond naar theater gaan maar mn ouders kunnen niet op Jaime passen..boohoo. Nou ja zo maar even afzeggen dan.

Regent het bij jullie ook zo erg?

lfs

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hihihih Lis jij ook Lelli Kelly schoenen ,wist ook niet dat ze tot zo groot waren.Spam ze een keer ;)

Kel:Heerlijk alles gepoetst voor het weekend,en nog kijkers gehad?

Sens:Aaaah wat jammer dat je morgen niet naar het theater kunt,als ik dichter had gewoond mocht je Jaime bij mij brengen,maarja is een beetje ver he? ;)
    Hier regent het ook al de hele dag,af en toe even de zon,maar buiten zitten zit er niet in helaas.

Wij hebben vanavond een BBQ bij een vriend die 42 word,ja hij is al wat ouder dan ons.
    Jammer dat het zulk rotweer is.
    Maar we zullen dan wel binnen eten.(Hoop ik ;) )

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fajah idd dan wel jammer van het weer zeg.Misschien zo'n partytent buiten?

Trouwens wat ik van de week vertelde van mn collega met insemenatie. Weet niet meer wie maar noemde iig ivf. Maar dat is het bij haar niet.....Ze heeft nl. een vriendin. Dus insemineren van donorzaad...

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

AM: aaaah wat lief dat Kyllian de naam van Jaime nu ook gaat zeggen! Enne...ik wist t wel hoor dat jullie rond Kyl zn tweede verjaardag voor nr 2 zouden gaan ;) Alleen maar handig toch dat de kinderwagen dan alvast weer binnen is. Hopen voor jullie dat er snel een tweede mag komen in jullie nieuwe huis!

Sensee: lastige situatie voor je zeg. Kan me goed voorstellen dat je gaat twijfelen als je zelf vindt dat je wel verandert bent en het gevoel hebt dat Michiel misschien niet zo snel gaat. En die situatie met je schoonvader maakt het alleen nog maar moeilijker. Hopelijk komen jullie er samen uit, op een moment dat het voor jullie beide goed voelt. En wat het zh betreft en Jaime meenemen, zou ik dat bij Jayna denk ik wel doen. Heb het toen bij mijn schoonvader wel steeds gedaan, maar dan maar even een 10 minuten ofzo.

Kel: arme Daynah alles onder gepoept dus....gelukkig drinkt ze wel goed, dat scheelt. Geniet lekker van je weekend, nog plannen verder?

LIS: hahaha...jij ook aan de lelli kelly's spammen maar! Heerlijk joh dat je nog even lekker hebt kunnen slapen vanmorgen!

Brennie: fijn dat gerard ook wel goed doorpakt met Milou. Lief is dat he dat ze zo naar papa toe trekken als die thuis is. Kan ik zo van genieten als ik dat zie. Wij hebben ook een jongensnaam ja, die hadden we eigenlijk al eerder al dan de meisjesnaam. Jullie ook een jongensnaam voor ze zekerheid?

Fajah: leuk hoor dat Yorben nu ook echt met meer woorden begint, kan ie straks lekker met zn broer babbelen. Enne.....de eerste letter van de naam.........helaas.....geen hints......haha :) Nog ff 8 weekjes wachten dus ;)

Hier vroeg op vanmorgen. Jayna was eerst om kwart voor 6 :confused: Na wat drinken terug gelegd en gelukkig weer gaan slapen. Toen werden we allemaal wakker van de wekker om 8 uur, want om 9 uur moesten we voor controle bij de VK zijn. Alles was weer prima met ons kleine meisje. Ze lag nu met de voetjes aan de andere kant, maar nog wel steeds met hoofdje naar beneden. Jayna wist nu precies wat er ging gebeuren bij de VK en ging meteen naar het krukje toe om op te staan en te kijken bij mama, zo lief!
    Het filpmje van Jayna al zingend op de eetkamertafel zou ik graag willen posten.....maar heb geen idee hoe dat moet :oops: Staat gewoon op videocamera.....als iemand mij kan vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg, wil ik m wel ff posten.

Nou ga ff in t zonnetje zitten en de Wij jongen ouders lezen. Na dikke buien en onweer vanmorgen nu volop zon, dus maar even van genieten nu Jayna ook slaapt.

Liefs Sem

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Fajah: hopelijk houden jullie het een beetje droog vanavond met de BBQ. Wij hebben het morgen ook op de planning staat met de buren samen, maar moet nog maar zien hoe dat komt met dit wisselvallige weer.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Semmi sprak jouw man wel over de ziekte van zijn vader toen of was hij ook net als chiel zo gesloten?
    Fijn dat het babytje nog goed ligt. Zal nu wel niet meer draaien toch?
    Ik weet niet of je je camera op je computer kan aansluiten. Bij ons kan dat wel en dan voeg ik het samen met een filmprogramma van windows. Maar uitleggen vind ik wel lastig nu ik er zo over nadenk...

Kreeg net de post binnen. Had cd voor Jaime besteld van sesamstraat. Zat vorige keer bij kinderen een kleincd'tje daarvan. Erg leuke cd!

Deel Deze Pagina