November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi meiden,

Wat hebben jullie veel gekletst zeg :confused: , bijna niet bij te houden.
    Ga een poging doen.

AM; wat een leuke foto's van Kyllian, lekker gek doen met oom Jeroen.
    Jullie dus aan het klussen geweest in huis. Alles weer netjes.
    Jummie lekker patatjes!

Robine: haha, had bij jou niet anders verwacht dan dat je koffer bomvol zou zitten. En ook in Spanje hebben ze gewoon pampers hoor! Alleen wel mega duur. Zag er een pak van 18 stuks voor €11,-.
    Jullie vakantie komt nu echt heel erg dichtbij he! Geniet er maar lekker van!

Kelly: hoe gaat het met Daynah? Is de diarree al over? Lieffff dat ze zegt eierkoek. Grappig dat er zo steeds nieuwe woordjes bijkomen he!

Fajah; Hebben jullie vrijdag nog lekker gebbq? Hoop dat het droog is gebleven.

Sem: hoe gaat het bij jullie? Zit de vakantie van Lenhard er ook weer op? Voor jullie begint het aftellen ook al bijna. Spannend!

Sens: je bent nu waarschijnlijk naar de film, alsnog veel plezier met je vriendin!
    Aaaaah wat een leukf filmpje van Jaime met haar Sultana pop. Ik vind hem supercool! Waar heb je m nu vandaan?
    Wat betreft Jaime meenemen naar het ziekenhuis...ik zou Lieke wel mee hebben genomen. Hoeft niet zo lang, maar zal opa zeker goed doen.

LIS; Fijn dat jullie een gezellige dag in de speeltuin hebben gehad en dat de kids zich prima hebben vermaakt. Oh jee, Wes zelfs nog langer thuis dan jij, haha kan me voorstellen dat je daar van baalt (erg eigenlijk he....je hebt al zolang vrij gehad ;) )

Charissa: wat het leuk op het brueghel vanmiddag? Wij zijn ook geweest maar ben je niet tegengekomen helaas.

Hier gaat alles prima! Mijn eerste werkweek zit er alweer op, ging erg snel!

Vanmiddag zijn wij ook naar het dorpsfeest geweest in Losser (bij Charissa).Was erg gezellig. Een vriendin is een dans/partycentrum begonnen en had ook een kraam en er werden dansdemonstraties gegeven. Lieke vond het geweldig. Ze kon op het podium lekker meedansen.

Vanavond hebben we lekker niets, heerlijk samen hangen, ook heel fijn.

Maandagavond gaan we met 10 vrienden naar de bioscoop, The dark knight. Lieke gaat dan logeren bij mn ouders, daar is ze op dinsdag toch altijd, ideaal dus. Heb er wel zin in, schijnt goede film te zijn.

Meiden, fijne avond nog en tot gauw.

Liefs Sap

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: wonen Charis en jij zo dicht bij elkaar joh, grappig :D Elkaar niet tegen gekomen?
    Gezellig zeg met zo'n grote vriendengroep op pad! En vanavond dus relaxen,...hier ook ;)

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    BBQ is gister niet doorgegaan,twas te slecht weer,maar ze hadden koude schotels gehaald dus hebben we gezellig binnen gezeten.
    Twas vrij laat geworden en Jelte had een aantal glazen Cola gedronden,nou dat krijgt hij niet meer zeg,die werd vannacht eens hyper actief in zn slaap,helemaal stijf was ie,net een plank en gillen en driftig roepen en schoppen en slaan tegen de muur daarna,wist niet wat er gebeurde joh,zn ogen waren gewoon dicht.Ik heb een paar keer tegen zn wangen getikt,maar hij leek wel in trance ofzo.
    Toen maar water in zn gezicht gegooid en toen leek hij weer normaal te worden,maar wat een toestand zeg,ik was er zelf niet goed van,heb er niet meer van geslapen.
    Wist niet dat een kind zo hysterisch kon worden van Cola,krijgt hij niet meer hoor.

Am:Leuk die fotos van Kyllian en je broer,ik blijf hem een knappe gast vinden die broer van je ;)

Sap:Gezellig in Losser dus,ik wist wel dat je bij charissa in de buurt woonde,Charissa is toch een keer bij je ouders in de slagerij geweest?
    Veel plezier maandag ,klinkt gezellig.

Lis:Heh een paar meter bij mijn huis vandaan en je komt niet om de koffie ;) ,je was welkom hoor,volgende keer wel doen he?

Robine:Heerlijk hoor,je gaat bijna weg.
    Ik heb ook luiers van thuis meegenomen hoor,maar geen potjes en melk.
    Yorben heeft in Spanje gewoon meegegeten van het eten in het hotel.
    Als ik je niet meer hoor wens ik jullie een fijne vakantie.
    En geniet ervan.

Sens:Ik vind die Sultana pop ook enig,hoe kun je daaraan komen?
    leuke filmpjes :)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje Fajah daar zou ik ook van schrikken zeg! Kwam het echt door de cola? Dan idd maar niet meer zoveel cola 's avonds! Jammer dat de bbq niet doorging, maar gezellig is het gelukkig toch wel geweest :)
    Haha zal het aan mn broertje doorgeven ;) Hoop eindelijk eens dat hij een vriendin heeft waar hij de rest van zn leven mee gaat delen...hij heeft er al zoveel versleten. Nu dus weer een nieuwe vriendin, wel een leuke meid hoor. Wil ook ooit eens tante worden ;)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah de sultana pop is uitverkocht, maar wie weet hebben ze ze in Zeeland nog ergens ;) Je moet 4 zegels van Sultana sparen en dan kan je met bijbetaling die pop krijgen, geloof bij het postkantoor. In november schijnen ze weer te komen :)

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Hij krijgt wel eens vaker een glaasje cola,maar niet meer dan dat,nu had hij er meer op en natuurlijk waren er snoepjes en koekjes en je weet hoe dat gaat met kinderen he ,nog eentje en nog eentje... :rolleyes:
    Gaat dus niet meer gebeuren,denk wel dat het daarvan kwam,waar kan het anders van zijn,zoiets heeft hij nog nooit gedaan,hij wist er trouwens vanochtend niks meer van,raar he?

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    mogguh,

Gister dus naar de film geweest. Chickflick sex and the city, maar wel enorm leuk!

Fajah yek wat eng zeg van Jelte. Het is gewoon ook niet goed heh die troep met al die E stoffen erin. Die pop kun je nog op sommige postkantoren krijgen (al heb ik lang moeten zoeken) . Als je vier pakjes sultana hebt zitten er punten bij en dan kun je hem ophalen voor 3,99. Jaime is wild van die maffe pop.

Sap hihi charissa nog tegengekomen? Ik had de pop nu gehaald in Amsterdam Zuidoost bij de Amsterdamse poort. Is een groot postkantoor. In Enschede had je m ook nog stond op de site van sultana. Ze hebben een lijst en dan zie je nog waar ze m hebben en hoeveel. Al klopt het niet altijd hoor!
    Leuk zeg maandag naar de film met zoveel mensen!

Am leuke foto's weer van Kyl en hij is altijd zo vrolijk heh. En die met die tractor..hihi. Ja Jaime idd flink aan het praten.

Robine gelijk heb je hoor hele vakantie patatjes dan kom je terug en wil ze nog maar 1 ding. En de ruimte terug....lekker opvullen met kleding! Je hebt daar vast wel een grote mall ofzo? Je hebt wel een punt dat die luiers wat minder zijn. Vond ik ook. Al waren ze niet slecht ofzo. Maar pampers blijven gewoon het beste. Ze hebben ook veel huggiges in Spanje.
    Ah joh het drammen is met perioden. En als ze in Spanje is heeft ze zoveel dingen te zien en doen dan zal het toch wel meevallen?

Jaime sliep tot kwart voor negenvanochtend. Gisteravond was ze een beetje boos dat ik wegging maar ja.
    Ikh oop dat het zo stopt met regenen. Wilde eigenlijk wat leuks doen vandaag naar bos ofzo, maar heeft met dit weer geen zin. Nog tips? En geen ballorig hoor, het is hier vakantie en nu met de regen zal het er bomvol zitten....

lfs

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens; Ga lekker zwemmen met Jaime en Chiel! Altijd leuk! Al een huisje gevonden in Spanje? Jullie gaan de 22e toch? Op die dag komen wij terug. Spreek je dus een maand niet. Voor jullie ook alvast een hele fijne vakantie gewenst!

AM: Leuke foto's van Kyllian met je broer en wat Fajah schrijft, t is idd een leuke kerel ;)

Fajah: Jeetje das schrikken geweest zeker met zo een stuiterende Jelte? Niet meer doen dus die troep! Jill vindt t ook erg lekker(af en toe een klein slokje) maar wij hebben zowieso altijd Light of Max, dus suikervrij. Weet alleen niet of dat verschil maakt met gewone cola>? Nou ja, je hebt er weer van geleerd!

Ben ingepakt! Visjes zijn verschoond, huisje is aan kant, was is weggewerkt, what else to do? Straks nog ff naar de stad om een cd tje te halen(Zinderende Zomertop 100), 5 cd pack, kunnen we mooi nog ff op de mp3 zetten. Gezellig wanneer John met Jill speelt ;) Hahaha. Nog ff boekjes halen op Schiphol en dan kunnen we vertrekken. Taxi haalt ons vannacht om 330 op, dus vanavond vroeg naar bed en nog wat uurtjes slapen.

Kom later nog wel ff reageren en groeten!

Fijne zondag!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: en al iets voor vandaag bedacht? Zwemmen ofzo zoals Robine al zei, veel anders zou ik ook niet weten met dit weer.

Robine: helemaal klaar voor de vakantie, lekker gevoel he! Of heb jij ook altijd dat je bang bent dingen te vergeten ;) Ik heb pas rust als ik op de bestemming aangekomen ben en blijkt dat ik alles bij me heb haha. Alvast een hele fijne vakantie als ik je hier niet meer zie. Geniet ervan, maar dat komt vast goed!

Kyllian heeft vannacht weer een bloedneus gehad en zat vanmorgen toen hij wakker was dus weer helemaal onder. Terwijl het dus echt niet zo warm was.... Als hij het nog snel weer een x heeft toch maar even zn neusje laten nakijken, het is steeds dezelfde neusgat.
    Hij heeft ondanks zn bloedneus wel lekker doorgeslapen van 18.45 tot 07.45! :)

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Arme Kyl met weer een bloedneus! Ik zou er idd maar even naar laten kijken.

Robine klinkt leuk die cd! Wat een tijd dat je wegmoet zeg..brrr. Ik sms je nog wel even tussendoor hoor vanaf de vakantie. wij gaan de 23e weg trouwens en nog geen huis.... :confused: .
    En is het bij jullie open dan de winkels?

Nog geen plannen gemaakt. Misschien zo toch maar ff naar speeltuin oid. Heb dr regenlaarzen al gepakt.
    We hebben haar net op de weegschaal gezet, 12,8 kg. Ook gemeten met krap meten zit ze nu op 88 cm.

lfs

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Zo hey, Jaime is zwaarder dan Jill! Jill weegt nu 11.5kg. Licht he voor haar doen ;) Hahaha. Hier zijn altijd de winkels open in de stad op zondag. In Utrecht toch ook wel?

Am: Jeetje weer een bloedneusje bij Kyl. Vervelend zeg, zou dr idd maar ff naar laten kijken.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: Jaime is toch geen 12,8 kilo? Of is dat een normaal gewicht voor deze leeftijd? Heb geen idee wat Kyllian nu weegt, het wegen hier wijkt toch altijd erg met het CB af. Hoe wegen jullie Jaime dan? Wij hebben een digitale, maar bij Kyl blijft het altijd een error omdat hij te licht is. Gaan we samen dan beweegt hij zoveel dat het gewicht ook niet meer klopt.
    Het is hier nu droog, dus veel plezier in de speeltuin!

Robine: in Utrecht zijn de winkels alleen de 1e zondag van de maand open. Handig dat ze bij jullie elke zondag open zijn....kan ik dus altijd nog naar Leiden ;)

Kyllian had net weer een bloedneus. Van de week dus toch maar langs de ha. Hij ligt nu op bed, hoop dat het daar schoon gaat blijven ;)

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

AM; he wat vervelend joh dat Kyllian nu alweer 2x een bloedneus heeft gehad. Kan dan inderdaad niet van de warmte komen. Ik zou ook ff langs de huisarts gaan als ik jou was.
    Oh ja...ik vind je broer ook erg leuk :) .

Robine; Yeeeaaaah het aftellen is begonnen. Heerlijk lekker genieten van de zon, zee en strand en natuurlijk van je gezin.
    Vond het leuk je net weer te hebben gesproken! Na je vakantie spreken we snel weer af! Voor als ik je niet meer spreek...HEEEEEEL VEEEEEEL PLEZIER EN EEN HELE GOEDE REIS! 8) .

Sens; shit...overal is mr Jummie nu uitverkocht zag ik op de site :( . Maar ff geduld hebben tot november.
    Fijn dat de film leuk was! Mooi gewicht van Jaime! Hoeveel moest ze ook alweer wegen om evt een operatie te mogen ondergaan?

Fajah; zo wazig zeg dat Jelte begon te flippen van cola. Zou het inderdaad ook niet meer geven, schrikken hoor.

Hier is het klotenweer, gaan dus lekker niets doen. Een dagje thuis hangen vinden we ook wel lekker.

Een fijne zondag meiden en tot later,

Liefs Sap

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoooi,

Zo wij hebben lekker uitgeslapen vandaag tot 11.15 uur :) Milou heeft bij mijn zusje gelogeerd, voor het eerst, en het ging kei goed. Ze heeft zelfs non-stop geslapen van 20.30 tot 8.30 uur. Ze ligt nu daar weer op bed, we gaan haar straks halen als ze wakker is.

HIer worden ook echt al veel woorden gezegd. En ook moeilijke...weggooien, afgelopen, voetballen en nog verstaanbaar ook. Ze kletst de hele dag door...zo grappig. Heb al meerdere malen de slappe lach gehad met tranen...dan komt ze voor me hangen en pakt mijn trui om m'n tranen te drogen :D

AM: jeetje Kyl zoveel bloedneuzen...idd maar ff naar laten kijken. Leuke foto's!

Robine, joehoe bijna zover! Nog een klein nachtje slapen....heerlijk! En je koffer al bomvol, haha. Ik zou ook geen melk, potjes en luiers meenemen maarja ieder voor zich. Volgens mij krijg ik er bij Milou niet eens meer een potje in :( Als ik je niet meer spreek: HEEEEEEL VEEL PLEZIER EN LEKKER GENIETEN VAN ELKAAR EN HET MOOI WEER!

Sens: hier ook niet echt mooi weer maar wel droog...wij hebben het probleem niet wat te doen :) me zusje wel ;)
    En Jaime 12,8 kg....hmmm flinke meid! Milou was, geloof ik, vorige week 11,1 kg. Maar ze is ook wel een slanke den ;)

Fajah: jeetje die cola bij Jelte....zou ook niet meer geven hoor. Tis toch ook bende! Jelte nog 1 week vakantie?

Sappie, gezellig morgen naar de bios! Werkweekje dus weer goed doorstaan ;) :(
    Ff een vraagje...Lieke is ook een lang dun meisje....ik heb het al eens eerder gevraagd geloof ik. Maar Milou heeft echt van die uitstekende ribjes , de onderste zeg maar, als ze op d'r rug ligt. Als ze staat wel een bol (voor haar doen) buikje maar je kan d'r ribben echt goed voelen. Heeft LIeke het ook? Het lijkt me zo'n onzin om ermee naar de ha te gaan, het zal d'r bouw wel zijn maar we maken ons er soms best druk om of het niet erg is :oops:

Komende week nog lekker vakantie met zn drietjes :) Hoop dat het nog een beetje mooi weer wordt. Fijne zondag allemaal!

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: echt niets om je druk over te maken hoor! Je zou je pas zorgen moeten maken als ze heel veel gaat afvallen. Zolang ze blijft groeien is het echt allemaal ok en tja die ribben zie je meer bij een slank iemand.
    Als je bezorgd blijft kan je natuurlijk altijd ff bij de ha navragen, al is het maar voor jullie gemoedsrust.

Sappie: jullie ook al lekker thuis aan het hangen haha. Naja lekker....eigenlijk vind ik dit dus echt saai...
    Mn broer heeft een hoop fans zeg :p

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Brennied; aaah wat fijn dat Milou zo heerlijk heeft geslapen bij je zus!
    Wat betreft de ribbetjes...ik zal straks wanneer ik Lieke uit bed haal er eens even goed op letten, maar lijkt me niet dat je je er zorgen om moet maken hoor! Ik kom er later nog weer ff op terug.

AM; haha, je broer heeft echt veel fans.... :) .
    Ja je hebt gelijk, thuis hangen is eigenlijk heel erg saai :) , lang leve de pc en het forum ;) :) :) :) .

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha ja wat moeten we zonder pc he ;)

Vanmiddag gaan we hier nog ff verder met klusjes. We hebben al een hele tijd een plafond tv-drager (of hoe dat dan ook heet) liggen, maar moeten dus nog steeds boren. Djurre is vanmorgen de klopboor bij de overburen wezen halen, maar die kwam pas na 1,5 uur weer thuis en toen moest Kyl al naar bed en konden we niet meer boren.
    Zijn nu achter de schotten hier op zolder aan het opruimen. Kunnen we weer naar het grofvuil.

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Hier ook eentje die met dit rotweer lekker thuis hangt......

Fajah: jeetje dan schrik je ook zeg als Jelte in de nacht ineens zo doet. Helemaal hyper van de cola dus, maar niet meer doen dus 's avonds.

AM: leuke spam, vooral die met Milan achter in de tractor. En Kyllian dus weer een bloedneus. Je kan er altijd even naar laten kijken bij de HA voor de zekerheid. Vervelend voor m joh.

Sensee: aaaah leuke filpmjes hoor. Lekkere babbelaar ook al die Jaime. Balen het van t weer, leuke uitstapjes zijn dan wat moeilijker te bendeken. Jaime is zeker echt flijnk gegroeid qua lengte en gewicht de laatste tijd, dikke kilo zwaarder als Jayna!

Robine: oooooh.....nu gaan jullie echt bijna weg, heerlijk joh meid! Fijn dat de winkels allemaal open zijn bij jullie, is hier echt niet in de buurt op zondag. Wat de luiers betreft, neem ik die voortaan ook altijd mee naar t buitenland, Jayna kreeg uitslag van die dingen daar, raar plastic dat t was.
    Ik wens jullie bij deze alvast een hele fijne vakantie, maar we sms-en vast nog wel ff!

Brennie: lekker hoor zo lang kunnen uitslapen. Mooi dat Milou het zo goed deed bij je zus. Knap zeg dat Milou ook zulke moeilijk woorden kan zeggen, het worden al echte dametjes he!

Sap: gezellig zeg dat jullie met de vrienden lekker naar de bios gaan dinsdag. Jullie vandaag ook lekker thuis hangen, Lieke nog lekker aan t slapen?

LIS: heel veel succes met werken deze week, ik zal aan je denken!

Hier een rotnacht gehad, Jayna is ons flink aan t uittesten met slapen de laatste week. Ze denkt nu dat ze iedere nacht wel ff er uit kan om bij ons op bed wat te drinken. Ik hoor haar om half 2 wakker worden en ze roept dan meteen hard " mama wakker, dinken pakken!". Ik had me voorgenomen om haar er niet meer uit te halen, maar was zo moe, dus toch maar ff gedaan. Na 5 min weer terug., maar mevrouw wou niet en probeerde van alles om tijd te rekken, kusjes geven, liedjes zingen. Op een gegeven moment was ik t echt zat. Dus weltrusten gezegd en laten huilen. Krijsen dat ze deed. Na 20 min ging ik steefds ff kijken, haar weer goed leggen en weltrusten zeggen. Boos dat ze dan werd omdat ze niet uit bed mocht. Op een gegeven moment trof ik haar zelfs al staande in haar slaapkamer aan, met slaapzak aan. Dat heeft ze nu dus ook ontdekt. Toch doorgezet en na anderhalf uur gaf ze op en is gaan slapen.
    Zal misschien nog wel een paar dagen zo gaan als we op deze manier doorpakken, maar wil echt dat t klaar is voordat de kleine komt, anders zitten we straks met 2 kids midden in nacht op ons bed.
    Of ben ik dan te streng?

Maar goed, nu slaapt ze gelukkig wel al 2 uurtjes, waarvan ik ook ff gelegen heb. Wij kijken nu voetbal, hopen dat nederland wint!

Liefs Sem

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    O' ja Robine....volgens mij hebben wij bij de videocamera geen kabeltje die we op de laptop kunnen aansluiten. Moet je die apart kopen, of zit die er standaard bij? Van onze trouwdag heeft mijn broer destijds alles op dvd gezet, van Jayna moet dat nog steeds, dus ik ga maar es uitzoeken of ons dat zelf gaat lukken.

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Sem; nee joh je bent echt niet te streng hoor! Ze zijn zo slim. Als je er nu aan toegeeft dan is het einde zoek denk ik en dan zit je straks idd met 2 kids op bed. Wel vermoeiend hoor oms'nachts 1,5 uur op te zijn.
    Ik moest wel lachen, "mama wakker, dinken pakken" :) , de kleine boef.
    Lieke roept ons nu ook echt als ze wakker wordt. : "mama, ben jij nou?, uit" haha, ik vind het zo grappig.

AM; jeetje, jullie blijven aan het opruimen :confused: . Djurre had het dus gezellig bij de overburen ;) .

Oh jee, Lieke roept!

Tot later,

Sap

Deel Deze Pagina