November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zoooooowwwwwwww, k heb weer heel veel nummers gepikt van internet die nu op de mp3 kunnen. Allemaal zomerhits, lang leve de goede oude tijd ;) uhhum.......

Sem: Je bent helemaal niet te streng geweest hoor, ff volhouden hoor met Jayna, anders neemt ze straks een loopje met jullie!

Brennied: Maak je geen zorgen om Milou dr ribbetjes. Ik kan er verder niks zinnnigs over zeggen aangezien Jill een spekrandje heeft op dr buikje hahaha. Lekker dat ze zo goed geslapen heeft bij je zusje!
    Zou Milou dan keurig 12 dgn mee eten in een restaurant? Jill zou dan dus echt continue alleen maar brood en patatjes eten aan tafel,vandaar dat we de potjes dus meenemen.

Sap: Wil jij ook zo een sultana pop hebben dan? Hahaha. Ik stop ff met alle leuke acties, we hebben hier na de smurfen al allemaal andere beetjes etc verzameld(ook op de kermis), weet alleen niet meer waar we alles moeten laten.

AM: Klopboor ze! hahaha. Leuk voor de zondag ;) Ennuh idd, je broer heeft al aardig wat fans! Heb je de All Stars nog binnen gekregen voor Kyllian? En lekker ruim zeker?

Ga mn muziekjes ff op de mp3 zetten

Laters

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: pfff wat een nacht zeg! Je bent niet te streng hoor, als je nu toe gaat geven dan krijg je heel veel leuke gezellige nachten met Jayna ;) Idd maar niet doen dus. Sterkte ermee. Ook wel weer lachwekkend hoe ze het dan kan rekken he :D

Robine: handig he leuke muziekjes op internet zoeken ;)
    Ja de allstars zijn binnen gekomen hoor! Jemig wat groot is dan maat 24 ineens! Hoop wel dat hij ze volgend jaar zomer past haha. Ze zijn iig wel leuk :)

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Robine; leuk allemaal muziekjes uit de goede oude tijd ;) . Blijft echt leuk vind ik.
    En ja, wij vinden de sultana pop echt leuk! Moet altijd lachen als ik dat ding zie.

Brennied; bij Lieke geen uitstekende ribjes, maar nogmaals niet druk maken hoor. Lieke heeft dikke knobbels in dr liezen. Schijnt ook normaal te zijn. Haar klieren zijn gevoelig, zodra ze geen luiers meer draagt zullen ze verdwijnen (zeggen ze :( ).

Ik heb trouwens op 18 augustus een afspraak bij de dermatoloog (mn schoonzus is daar doktersassistente). Heb 2 nare moedervlekken op mn rug en die wil ik graag laten verwijderen.

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Thnx voor jullie reacties meiden.....osn meisje is nu slaap aan t inhalen denk ik, want slaapt nog steeds vanaf half 1...... :confused: record voor haar.

Sap: 18 aug dus moedervlekken laten verwijderen.....lijkt me wel ff pijnlijk, of valt dat mee?

Robine: leuk hoor al die zomerhits, wordt je altijd zo vrolijk van vindt ik! Succes met t op mp3 zetten.

AM: maat 24 lijkt idd wel groot he! Ons nichtje van dik 2,5 heeft nu ook maat 24....dus wie weet heb je toch goed gegokt!

Hier nog steeds voetbal aan t kijken op Len zn laatst vrije dagje. Nederland ligt er geloof ik alweer uit als ze zo doorgaan.
    Hier schijnt t zonnetje nu, hoop dat t zo blijft dan kunnen we straks nog ff een blokje om doen met Luca en Jayna.

Tot later.
    Liefs Sem

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Pfff zit hier nu chaggie op zolder met Kyl. Djurre is aan het boren en Kyllian vond het eng. Bij het boren liet djurre de boor vallen....gat in ons nieuwe bed.... Djurre blijft volhouden dat hij een goede klusser is...hij heeft gewoon vaak pech zegt ie....jaja.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie heb ff een foto gemaakt van Kyllian's buik...bij hem zie je ook uitstekende ribben als hij ligt. Bedoel je zoiets?

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: vriendin van me heeft ook moedervlekken laten verwijderen, op dr rug en grote teen ;) Is een mooi resultaat geworden. Alvast suc6 ermee!

Semmi: vind jij voelbal ook leuk om te kijken of kijk je voor je mannetje mee? Hier ook een lekker zonnetje nu.

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ff snel reactie van mij...

Robine, Wil je fijne vakantie toewensen! Geniet ervan!

Zo kom later wel ff lezen en reageren of morgen :)
    Hier lekker brakke luie zondag hihihhi

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou nee dus! Utrecht is pvda stad heh. We konden met een referendum meedoen. Ik had gestemd ja doe maar iedere week kopen, maar de uitslag was dus nee......54% ofzo stemde tegen. Jammer heh?

Wow en iedereen over gewicht van Jaime. Misschien is mn weegschaal niet goed? Ben ik ook weer blij want weeg ik geen 65 kg...whaahaaa.
    Er stond tot twee keer aan toe 12,8 kg. Chiel zei al en jij maar zeggen dat ze die 15 kg niet gaat halen voor dr derde.

Am hihi de buik van Kyl. Jaime heeft dat ook zo hoor! Ohoh mijn man is een klusser...oops. Balen zeg van het bed. Anders kijken of je iemand kan inhuren zo'n klusser. Scheelt wel veel hoor.

Sap wel goed dat je ze laat verwijderen die moedervlekken. Vriendin van mij had ze in haar gezicht op haar wang twee of drie stuks. Zie je niks van hoor!

Robine had je die cd nog gehaald? En als ik je niet meer spreek..heeel fijne vakantie!

Sem oh wat vervelend zeg. Pfff maar wat je zegt doorpakken hoe moeilijk dat is. Echt niet te streng hoor! Wat je zegt zit je straks met twee kids op bed dat is niks joh.
    Jaime zit ook in een ik wil niet slapen fase maar dat is gelukkig niet in de nacht.. En Jayna dus overdag bijslapen....

Brennied wat ik schreef naar AM Jaime heeft dat ook dr ribbetje zichtbaar is. En als ze staat wel een bolle buik. Volgens mij hoort dat gewoon. Ze moeten nog groeien die ribbetjes ik denk dat ze daarom wat naar voren staan of zichtbaar zijn als ze liggen.

Nou ik ga ff koken. We eten mosselen vanavond!

lfs

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Meiden, ik ga jullie verlaten voor de komende 12 dagen! Lekker veel kletsen en spammen zodat ik veel te lezen heb bij thuiskomst! Tot de 22e dan maar!

Liefs

p.s. Mn gedownloadde bestandjes zijn mislukt :( nu hebben we alsnog geen muziek, althans alleen oude troep die we al duizenden keren hebben gedraaid. Maar ja, ws toch geen tijd om muziek te luisteren met Jill.(gelukkig sliep ze meteen om 1830)

Nu ga ik echt!

Doeg doeg allemaal!

xxx

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:Heel veel plezier op vakantie,geniet ervan ,want het is zo voorbij.
    Dikke knuf voor Jill.

Sens:Heh jammer van die Mr.Jummie dat hij niet meer te krijgen is,ik wil hem ook graag,heb nog maar 3 zegeltjes.
    Zo Jaime dr gewicht is flink omhoog gegaan zeg,ik weet niet wat Yorben nu weegt,hij liep altijd gelijk op met Jaime he,zal hem morgen eens wegen.

Am:Balen dat Djurre de boor liet vallen op bed,is het heel erg de schade?

Sem:Jayna is jullie flink aan het uittesten dus,hier soms ook het geval hoor,heb ook al eens met 2 kids op bed gezeten,heel vervelend midden in de nacht.

Lis:En weer terug thuis?

Onze oude bankstel is vandaag verkocht aan mensen uit Etten-Leur.
    We hebben er nog redelijk veel voor gekregen dus ben weer blij .
    We zijn ook nog een stapelbed gaan bestellen voor de boys,duurt nog een aantal maandjes voor hij er is,maar dat geeft niet.
    Jelte vind het helemaal geweldig.We hadden geluk,want het stapelbed is van dezelfde serie als Jelte zijn bed en kast,dus het blijft allemaal mooi bij elkaar passen.Als ze later niet meer samen op de kamer willen slapen,kun je van het onderste bed een bureau maken dus dat is ook weer handig.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    http://www.stevensmeubel.be/Catalogus/index.html

De link naar het stapelbed ,ga eerst naar jeugdkamers,als je 7 keer bladert in de folder staat hij aan de rechtste kant,met lade en bureau,die monteren we er nog niet aan nu,maar pas later.Dat bureau dus even wegdenken dan is het een stapelbed. ;)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: nogmaals een fijne vakantie :D

Fajah: mooi stapelbed hoor! Toevallig het bed verkocht aan een wat oujder stel haha. De vriend van mn moeder woont in Ettenleur...alhoewel ze dit weekend bij mn moeder waren dus kunnen ze niet geweest zijn ;) Lekker dat ie evrkocht is hoor! Wij gaan ook 1 bank te koop zetten....ff ruimte creeren in de woonkamer.
    Bed is veel schade ja...gewoon aan de voorkant van de boxspring een gat door de bekleding heen. Zal dus op de verzekering gegooid gaan worden, ik wil er echt een nieuw bed voor terug..naja de helft moet denk ik vervangen worden.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Shit zeg Am dat is balen van het bed.Wat een pech voor jullie,eerst de camera,nu dit weer.
    Verzekering is vast blij met jullie ;) .
    Het was idd een ouder stel uit Etten-Leur die het bankstel heeft gekocht.
    Het was voor hun dochter zeiden ze,mss komt hij bij jou terecht whahahaha.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Whaaahhaa nou we hoeven geen bank erbij hoor ;)
    Nou tot nu toe hebben we de verzekeringen nog helemaal niet nodig gehad eigenlijk ;)
    is je mannetje werken? De mijne zit weer eens bij de overburen. Is hij nadat Kyl op bed lag naar toe geslopen want de deur beneden staat open. Die heeft vast geen zin in mijn gezeur :p

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: in Belgie zijn bedden trouwens meestal goedkoper he? Kyl zn autobed scheelt iig wel veel. We halen hm dus ws in Belgie, kunnen we het ook nog belastingvrij kopen.

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wij gaan meestal in Belgie,ook voor boodschappen enzo,is daar veel goedkoper.
    Aaaah Djurre,hij is vast bang om de volle laag te krijgen van je ;)
    Nee hoor Chris is niet werken,hij zit naast me tv te kijken.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Die volle laag heeft ie al wel gehad hoor ;)
    Gezellig dat je mannetje er wel is.

Djurre is net weer terug trouwens haha. Hij heeft wel geregeld dat de overbuurman na zn vakantie naar de verlichting bij ons in de keuken komt kijken. De halogeenlampjes zijn al 2 jaar stuk ofzo.
    Ow en nog zo'n leuke actie van Djurre. In de tuin heeft hij vorig jaar de kabel van de schuurverlichting doorgehakt...hij dacht dat die van de vijver was... Moet dus ook nog voor de verkoop opnieuw aangelegd worden.
    Dat was mn klaagzang....maar ik word er zelf zo gestressed van dat alles nu ineens voor de verkoop nog moet.

19. Zo even tijd weer voor de pc, na een druk gezellig weekend.

Gisteren naar de Dance Parade geweest in Rotterdam met vrienden, lekker ouderwets dansen op goeie muziek ;) . Was erg gezellig, daarna nog even lekker op een terras gezeten en wat gegeten en gedronken. Maar volgens mij word ik toch wel een beetje oud hoor. Er lopen maar figuren rond met zo iets. Wel leuk om naar te kijken hoor, maar tsjonge jonge mag nooit hopen dat Daynah er zo bij gaat lopen.

Vandaag heel de dag in Emmeloord geweest op een verjaardag. Was ook gezellig. Lekker in de tuin in het zonnetje gezeten. Stond best wel een wind, dus ben ook verbrand op mijn armen en gezicht. Gelukkig niet zo erg. Daynah heeft zich ook vermaakt met andere kindjes.

En nu is het weekend al weer voorbij :( :(

Robine: Een hele fijne vakantie. Geniet er lekker van met zijn 3tjes. Je zal het wel niet meer lezen, maar ik had je vandaag toch nog aan de telefoon.

AM: Wat zonde zeg van dat bed. Ik zou er lekker verzekeringswerk van maken.

Fajah: mooi stapelbed hoor.

Sensee: Wat is Jaime flink gegroeid zeg. Ik Daynah toevallig vorige week ook op de weegschaal laten staan en ze woog 10.4 kilo, lengte weet ik niet. Daynah zal ook wel weer afgevallen zijn nu ze nog steeds aan de diarree is.

Sap: Kunnen die moedervlekken dan kwaadaardig zijn? Of heb je er ook last van? Bij jullie dus vandaag zo slecht weer geweest. Wat kan dat dan verschillen heh in zo'n klein landje.
    Geniet morgen lekker van je vrije dag.

Sem: Wat is Jayna jullie aan het uittesten zeg. Ondeugend meisje toch. Hoop dat vannacht beter gaat bij jullie.

Verder kan ik niet meer teruglezen. Sorry als ik iemand ben vergeten.

Wij zitten momenteel nu ook met een kind wat klaar wakker is. Op zich wel logisch. Ze heeft net 1,5 uur geslapen in de auto onderweg naar huis. We waren om 19.30 uur thuis. Sabino zit nu naast haar bedje, maar ik heb hem al een paar keer hoor zeggen.....liggen Daynah ga slapen. Ga hem zo maar aflossen. Gezellig hoor zo'n zondagavond.....not

Fijne avond allemaal.

Lfs kelly

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Robine: je bent nu zo ongeveer al bijna geland, lekker hoor het warme Tenerife....heeft geen zin meer op je nogmaals veel plezier te wensen, maar heb je gister nog op msn gesproken, terwijl Kel je ondertussen toevallig belde....haha :)

Fajah: mooi stapelbed hoor, gezellig voor de jongens straks om bij elkaar te slapen. Zolang ze het zelf leuk vinden kan dat mooi.

AM: ik zou ook enorm balen zeg als er een gat in ons bed zou zitten. Tuurlijk heeft Djurre het niet met opzet gedaan, maar kan me voorstellen dat je ff flink hebt laten merken wat je er van vindt ;)

Sensee: jullie zijn we echte viseteters he, hebben de mosselen gister nog gesmaakt? En ben je dr al achter of de weegschaal klopt?

Kel: leuk dat jullie naar de dance parade zijn geweest. En idd daar zullen vast wel aparte figuren rondlopen ja, vooral van die jonge meiden. Moeten we idd maar hopen dat onze meisjes dat niet gaan doen...pffff
    En dus in Emmeloord geweest, half uurtje bij ons vandaan ;) , hoeland reden jullie er over naar emmeloord?

Nou hier hadden we een heerlijke nacht kunnen hebben, omdat Jayna gelukkig weer goed geslapen heeft, ondanks dat ze om half 12 ff wakker was, maar dat was niet gek....arm kind is zich rot geschrokken. We hadden namelijk de politie hier gisteravond voor de deur.
    Wij wonen in een rijtjeswoning, boven onze slaapkamers zitten nog appartementen waar andere mensen wonen. Zo'n appartement zit boven twee woningen. Nu is er sinds 3 weken een nieuwe jongen boven onze woning en die van de buren komen wonen. De buren hebben 2 weken geleden al ellende gehad toen wij op vakantie waren. Die jongen heeft toen van 12 tot 4 uur ;s nachts keiharde trance muziek gedraaid en onze buren konden ook fijn mee genieten van zijn sex leven met 1 of andere knul. Was echt te gek voor woorden. Onze buurman aanbellen bij die vent,maar hij deed niet open, politie kon toen niet komen, want had geen tijd.
    Nu begon datzelfde gisteravond om half 11 weer, toen len en ik op tijd wilden gaan slapen. Het leek wel alsof ie met zn bed door t plafond heen kwam, idioot. Len en buurman boos aanbellen bij m, deed ie de bel er af. Dus hebben we weer politie gebeld en deze keer kwamen ze wel. De hele straat was hier zowat wakker, want politie is met 2 man naar boven gegaan en heeft keihard op de deur lopen rammen en geschreeuwd dat ie open moest doen en dat ze anders de deur zouden intrappen. Na 10 min deed ie eindelijk open. Hij stond te trillen op zn benen en bood zn excuus aan.

Sorry van mn lange verhaal, moest t ff kwijt, en als t goed is durft ie nu niks meer en staat ie goed voor lul in de straat. Jayna was wakker geworden van het geschreeuw en gebonk van de politie en zei " mama...boem boem", zo zielig. Gelukkig sliep ze snel weer en toen tot kwart over 8.

Nou ik ga gauw wat doen in huis, Len is weer aan t werk, bah niks aan!
    Tot later!
    Liefs Sem

Deel Deze Pagina