Semmi: jeetje wat een gedoe zeg, lekker zo'n bovenbuurman. Hoop dat hij idd flink geschrokken is en het nu rustig blijft. Ge.lukkig geeft Jayna wel een betere nacht gehad. Kelly: druk maar gezellig weekend gehad dus jullie. En nu weer aan het werk Naja het is de hele week toch rotweer Heb geen zin om de hele week binnen te zitten, dus hoop dat wij wat kunnen bedenken voor onze laatste vakantieweek. Kyllian heeft vandaag ook weer tot half 8 geslapen, de laatste 2 dagen dus al een uur langer dan normaal....merk het verschil echt. Hij is nu met papa even naar de glijbaan. Vanmiddag gaan we ws nog even naar het meubelboulevard, vast ff wat vloeren kijken om ideeen op te doen.
hallo dames! ik kom hier even inbreken...als 1e gefeliciteerd met jullie wonders! ik heb een topic in de lounge geopend voor een geboortekaartjeswedstrijd...willen jullie ook meedoen? dit is de link....als je mee doet pb ik mijn adres...laat dan even een berichtje achter in het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105066
Goeiemorgen! Zo, wij zijn gister weer teruggekomen uit Terneuzen. Aan de ene kant het gevoel gehad dat we weken weg zijn geweest, aan de andere kant is het zo snel gegaan! AM: Balen van jullie bed zeg! Zou er idd maar verzekeringswerk van maken, zeker als je een nieuw bed ervoor terug wil hebben. Die Djurre van jou, lekker klussen maar steeds maar pech hebben Sem: wat een verhaal van jullie nieuwe bovenbuurman. Hopen dat het gedonder nu afgelopen is zeg. Gelukkig sliep Jayna toch weer lekker door na het gedoe. Heb jij nu ook nog vakantie? Want je moest toch nog een week of 2 werken voor je verlof ofzo? Fajah: ja sorry, als we niet met zijn allen waren geweest, was ik wel even langsgekomen, maar we waren met zijn 8-en. Das beetje veel he Karlijn, Floor en Jesse hebben zich wel enorm vermaakt bij het Krekeltje. Jesse heeft nog even lekker in een geitenkeutel gegrepen, haha. Wes is maar gelijk zijn handen gaan wassen. EN natuurlijk allemaal lekker een pannenkoek gegeten. Jesse at die van hem bijna helemaal op. Leuk bed voor de jongens! Wie weet, willen ze hier over 2 jaar ook samen op een kamer slapen. Kel: leuk, de danceparade! Was Daynah ook mee en vond ze dat ook leuk? En ik denk dat we allemaal wel veranderd zijn sinds het moederschap. Je begrijpt je eigen moeder ook veel beter vind ik. Vandaag weer aan het werk? Balen dat zo'n weekend zo snel voorbij gaat he? Ik mag volgende week weer en krijg steeds minder zin hoor. Het is nu zo gezellig met zijn viertjes. Chris vanochtend weer vroeg vertrokken? En Jelte mag volgende week ook weer naar school he? Sap: vanavond lekker de film. Gezellig! Wij wilden ook nog, naar Antwerpen, maar hebben we niet meer gedaan. Zo'n week gaat zo snel voorbij. Hoe ist met Lieke? Vandaag weer naar het kdv? Ik begreep dat Lieke ook al zo goed praat he? Robine is nu lekker in warmere oorden. Deze week wordt het niet veel he? AM als je nog iets leuks weet om te doen, laat even weten. Ik wil niet de hele week maar binnen zitten. Sens: heb je de weegschaal nog gecheckt? Dan zou Jaime toch wel veel aangekomen zijn? Wel goed ivm de operatie natuurlijk! Bijna vakantie, al aan het aftellen zeker? Had je mijn berichtje nog gezien? Ik ben je nog geld verschuldigd, laat even weten hoeveel nog en je rekeningnummer, maak ik het nog even over. Hier dus laatste weekje vakantie en dan ook weer aan de bak. Heb ik 19 weken thuis gezeten, best erg dat je dan alsnog weinig zin hebt he? IK ga die jongetjes zo missen, maar aan de andere kant ook wel lekker om even niet te hoeven zorgen. En volgende week is dinsdag en woensdag mijn moeder er om op te passen, dus dat stelt me ook gerust (geen schoonmoeder over de vloer). Jesse gaat morgen wel weer naar kdv, want die moet ook weer gaan wennen denk ik. Marijn is nog even thuis in augustus, die heb ik pas per september opgegeven. Ik vond Jesse zo klein in het begin om weg te brengen. Gisteravond hebben we nog huisje in elkaar gezet voor Jesse, voor in de tuin. Heeft ie van mijn schoonouders gehad. HIj vindt het helemaal geweldig. Er zit een deurbel op en een fornuisje. Kan ie lekker koken. Ik had er een stoeltje in gezet, en hij wijst elke keer op het stoeltje, dat ik moet gaan zitten. hahahaa. Nou, nu nog even kijken of ik nog kan reserveren voor woensdag. Ik heb nog een saunabon liggen voor Elysium. We zouden eigenlijk in februari gaan, maar toen was er brand geweest. De bon is nog geldig t/m 19 augustus, dus weer lekker laat om te gaan. Dan moet ik toch mijn schoonmoeder maar vragen, maar ik heb ook eigenlijk wel zin om even een dagje met Wes naar de sauna te gaan. Ga nu weer even naar beneden, kijken hoe Jesse in zijn huisje aan het spelen is. Marijn ligt lekker te slapen. Tot later! Liefs LIS
AM: lekker dat Kyllian nu iets langer slaapt, scheelt inderdaad he! Veel plezier op de meubelboulevard, altijd leuk om ideetjes op te doen he! LIS: geniet nog maar even van je laatste weekje thuis. Helemaal niet erg hoor dat je na 19 weken nog geen zin hebt, bij je jongetjes zijn is natuurlijk veeeel leuker! Wat leuk zeg zo'n huisje voor Jesse, denk dat Jayna dat ook wel wat zou vinden. Mijn vakantie is nu ook om, maar ik hoef deze week nog maar 3 dagen en dan begint mijn verlof ook al, dus da's goed te doen he. Hier net een boterham met Jayna gegeten. Ga dr zo op bed leggen en kruip er dan zelf ook nog even in. Ben echt moe na afgelopen nacht weer. Mijn ouders komen vanmiddag nog ff langs. Ze komen vandaag terugvan de camping, dus willen kleindochter lief natuurlijk meteen ff zien...haha... Tot later! Liefs Sem
hoi hoi, Sem: jeetje wat een gedoe zeg met die buurman. Zo iemand kan je beter kwijt dan rijk zijn. Laten we hopen dat ie nu flink geschrokken is en dat niet meer gaat doen. Je hebt gelijk om er ook even in te kruipen. LIS: Daynah is lekker bij mijn vader gebleven. Veel te druk zoiets om een kind mee te nemen. Kan me voorstellen dat je niet zo heel veel zin heb om te gaan werken weer. Lekker genieten van je laatste week. Enne Chris en Jelte horen bij Fajah heh en niet bij mij AM: Wat heerlijk dat Kyllian tot 7.30 heeft geslapen. Je merk dat echt heh dat verschil. Veel plz vandaag op de meubelboulevard. Zal niet zo druk zijn denk ik. Ik ga nog even surfen over internet en dan weer aan de slag. Lfs Kelly
Hoi, Kelly; klinkt als een gezellig weekend wat jullie hebben gehad. Heerlijk een avondje heerlijk dansen! Is Daynah nog een keer gaan slapen zondagavond? En hoe gaat het met de diarree? Sem; Jeetje wat een buurman zeg, daar zit je toch zeker niet op te wachten. Arme Jayna, boem boem. Hoop dat ie flink geschrokken is en dat het nu is afgelopen met de aso gedrag. LIS; voor jullie zit de vakantie er dus ook weer op, en je verlof ook nog eens. Kan me heel goed voorstellen dat je de jongens gaat missen. Maar denk dat je het straks ook wel weer fijn vindt om even iets anders te doen dan alleen maar voor de kids te zorgen. Wat lief Jesse in zn tuinhuis. Wel ff een keer een foto van spammen. AM; heerlijk dat Kyllian nu al 2 dagen tot 07.30 heeft geslapen. Is ook goed voor papa en mama . Veel plezier op de meubelboulevard. Lieke ligt nog lekker te slapen dus heb ik de dagelijkse huishoudelijke dingen (lees: stofzuigen, dweilen,stoffen, badkamer e.d. ) weer kunnen doen. Toch jammer dat daar nooit een eind aan komt he . Lieke gaat vanavond logeren bij opa en oma en papa en mama gaan gezellig met vrienden naar de bios. Heb er zin in! Ik heb Lieke gisteren ook maar even op de weegschaal gezet. Met kleren en schoenen aan woog ze 12.4 kilo. Lijkt me netjes toch? Met de vriendin van Rick zijn kameraad gaat het nog niet zo goed. Ze heeft nog altijd zeer beperkt zicht, alsof ze door een rietje kijkt. Heb geen idee binnen hoeveel tijd zich zoiets zou moeten herstellen. Hoop dat het nog goed komt. Erg triest. Verder geen nieuws, ga hier nog maar ff wat doen. Fijne dag en tot later! Liefs Sap
Lis:Jammer dat je vakantie er nu weer op zit,wanneer begin je weer met werken? Kan me voorstellen dat je niet veel zin hebt als je zolang thuis geweest bent.Chris is vannacht om 3u30 weer vertrokken.En Maandag moet Jelte weer naar school,ben wel blij hoor,hij begint zich te vervelen(lees treiteren en zeuren) Am:En al een beetje afgekoeld na het klus-foutje van Djurre? Sem:Wat een toestand met die bovenbuurman,lekker ventje. Hoop dat jullie er geen last meer van hebben.
Even een kleine up-date van Robine: Prima reis gehad. Half vliegtuig leeg dus Jill heeft lekker kunnen slapen. Appartement ziet er goed uit! Nu gaan ze lekker genieten. IK BEN JALOERS
Ik heb Yorben net gewogen en hij weegt nu zonder kleren 11,3 Jelte weegt 19,7 wat een verschil he,maarja hij is bijna 5 ook he.
LIS: Dat je geen zin hebt om weer te gaan werken is toch niet zo gek. Zou ik ook hebben hoor, zeker met 2 kids. Wie past er tot sept op Marijn als jij weer gaat werken? Klinkt leuk zo'n huisje Kan niet wachten tot Kyllian jarig is en hij zn keukentje kan krijgen Semmi: een beetje uit kunnen rusten? Sappie: jeetje nog weinig verbetering bij je vriendin. Er os denk ik weinig over te zeggen hoelang het kan duren voordat er duidelijkheid is in hoeverre het zicht is herstelt of kan herstellen. Veel plezier vanavond! Robine een goede reis gehad dus. Nou ik ben helemaal niet jaloers hoor, dat weten jullie toch wel Fajah: netjes toch hun gewichten! Ik zal Kyllian morgen ook eens gaan wegen, kijken of het lukt. Zal ook ergens tussen de 11 en 12 kilo zijn denk ik. Wij zijn niet meer naar het meubelboulevard gegaan, geen zin meer in. Tijdens het boodschappen doen kreeg Kyllian weer een bloedneus (gelukkig niet zo erg deze keer), daarna nog binnen in een soortgelijke woning die we krijgen wezen kijken. We hebben nu dus een aardige indruk van hoe het gaat worden.
hoi hoi, Ik weet niet wat er met Daynah is hoor, maar ze wilt echt niet slapen. Hebben we normaal nooit geen last van. Ze is al een uur aan het roepen en jengelen. Af en toe loop ik naar haar toe en dan zeg ik dat ze moet liggen en slapen, dan gaat ze op haar buik liggen en doet haar ogen dicht. Wat een grapjas! Sap: Jullie zullen al weg zijn, maar veel plz vanavond bij de film zal ongetwijfeld gezellig worden met zo'n grote groep. Bedankt voor het doorgeven dat Robine goed is aangekomen. AM: Niet meer op pad geweest naar de meubelboulevard. Volgende keer dan maar toch. Wat vervelend dat Kyllian iedere keer een bloedneus heeft. Had jij vroeger toch ook gehad zei je? Mss als het vaker gaat gebeuren even langs de ha. Fajah: Is toch goed het gewicht van de kids, tenminste dat lijkt mij dan. Daynah weegt zonder kleren 10.4. Daynah is gisteravond pas om 22.00 uur gaan slapen Niet normaal toch? Diarree lijkt minder te worden. Ik heb van het weekend ook een of ander poeder gekocht bij de drogisterij en dat doe ik dan door haar danoontje en het werkt aardig goed. Ik ga nog een paar dagen door en dan stop ik ermee en dan maar hopen dat het wegblijft en anders ga ik wel langs de kinderarts met haar. Ik ga nog even surfen. lfs Kelly
Zal misschien toch een fase zijn Kelly. Als Jayna het ook heeft dat moeilijke slapen. 's Ochtends is ze zeker wel weer de gewone tijd wakker? Kyllian is ook aan het uitproberen bij het naar bed gaan. Proberen te rekken en echt tegenspurtelen om zn bed in te gaan. Als hij er eenmaal in ligt is het wel over en valt hij zo in slaap. Hoop ook dat de diarree eens over gaat zeg, duurt echt lang. Ik had idd ook vaak bloedneuzen vroeger. Er zijn wat aders dichtgeband en sindsdien heb ik er geen last meer van. Weet niet of z ehet zo jong al doen, maar iig even na laten kijken kan geen kwaad. We moeten nu echt altijd erop voorbereid zijn dat hij ineens een bloedneus kan krijgen. We hadden vanmiddag bijv niets bij ons....heb ik een oude lap uit de auto gebruikt.
Sap: lekker genieten van jullie avondje bios meid! Enne....ik heb Len zover hoor, hij ziet het helemaal zitten om volgend zomer naar Menorca te gaan. Thnx voor je enthousiaste verhalen Kel: Daynah dus ook ff uit dr ritme met slapen. Denk toch ook even een fase en uittesten blijft leuk he. Maar soms best vermoeiend voor paps en mams. Hopelijk blijft het idd goed gaan met Daynah nadat je met dat poeder bent gestopt, wel fijn dat dat voor nu lijkt te werrken. AM: jeetje dat Kyllian alweet een bloedneus had. Ik zou idd ff vragen of ze daar op deze leeftijd al wat aan kunnen doen. Fajah: mooi gewicht hoor voor de jongens. Grappig om te zien wat dat dan verschild he. Hier heeft Jayna vanmiddag weer bijna 3 uur geslapen. Ik heb haar toen maar wakker gemaakt, aangezien ze ' s avonds zo klaar wakker is. Nu ook weer, net wat AM zegt, proberen te rekken en tegenstribbelen bij het naar bed gaan. Uiteindelijk is ze wel stil als wij weg gaan,maar nu na 20 min begint ze ineens weer te kletsen en hoor ik haar om kusjes vragen van papa en mama. Gister is ze vanzelf gaan slapen na een half uurtje, dus laat dr mooi liggen. Morgen weer werken. Maar 3 daagjes en dan lekker verlof! We zitten nu in een nieuw schoolgebouw met de dagbehandeling. Alles is al verhuisd en afgelopen week is alles al door mn collega's ingericht. Ben erg benieuwd hoe het is geworden. Vanavond maar op tijd mn bedje in. Alvast weltrusten! Liefs Sem
Sap: wat triest trouwens voor jullie vriendin en vriend dat er nog niet heel veel vooruitgang voor haar in lijkt te zitten. Wat een onzekerheid voor hun. Hopelijk komt het nog wel goed met haar. Kunne ze er helemaal niet over zeggen?
AM: ik zou ff langs de ha gaan met Kyl hoor. Al die bloedneuZen... Het is nu bijna dagelijks. Huisje is idd erg leuk. Hoewel Jesse er vanmiddag niet meer in heeft gespeeld, ja op de deurbel duwen, dat was wel leuk. Alles weer ok met Djurre? Volgende week komt mijn moeder 2 dagen oppassen (dinsdag en woensdag) en dan neem ik donderdag nog wel vrij. Week erop komt mijn moeder op donderdag en vrijdag oppassen dus moet ik ook het een en ander verzetten op mijn werk. Maar omdat mijn vervangster er is zal dat geen probleem zijn. Kel: sorry van mijn opmerkingen van Chris en Jelte bij jou. Had ik er naderhand bij gezet maar blijkbaar niet goed gekeken bij wie. Daynah aan het uitproberen met slapen? Hier is het gewoon dat Wes Jesse heeft verpest. Hij is er elke keer bij gaan liggen, middag en avond, dus nu wil ie niet meer anders. En mama is niet dom, die doet dat niet. Ik heb er al zo vaak woorden over gehad met Wes. Hij zit op maandag dan ook met een probleem als ie alleen is. Sap: hoe is het eigenlijk met de tante van Rick? Ben benieuwd hoe de film is. Sem: Jayna ook aan het testen met slapen he. Je ziet wat er kan gebeuren met erbij gaan liggen. Vanavond hier ook weer drama. Heb hem even laten huilen en binnen paar minuten was het ook over. Maar dat gekrijs... ik kan er maar slecht tegen. Robine dus goed aangekomen. Als ik mijn pukcode heb, zal ik nog effe sms'en. En idd... Jacq hebben we ook al zolang niet gezien. Hoe zou het met haar zijn? En Miranda? Ik begreep dat Panda inmiddels terug is en in de verhuizing zit en nog geen internet. O ja, ik begin dus maandag as weer met werken. Dus weer aan het aftellen... Sem met verlof en ik weer aan het werk. Time flies.
haa ik sluit mij aan hoor bij de mama's van beebjes di niet willen slapen. Hier brult ze al bijna een uur, niet normaal. Afgelopen weekend deed ze ook al moeilijk... Goed nieuws de vader van chiel is geopereerd en ze hebben 50% van de nier kunnen besparen. Echt heel goed hoor! Ze moeten nu wel kijken hoe die nier het weer gaat doen omdat ie lang afgeklemd was, maar dit is al super nieuws voor nu! Lis laat maar zitten hoor! Pff en maandag weer beginnen met werken...oh wat zal dat wennen zijn zeg. Sem getver lekker zo'n buurman, maar wel goed dat jullie politie hebben gebeld hoor. Niet normaal en erg asociaal van die vent. Am wat lis zegt zou even met hem naar de dokter gaan hoor. Heeft hij er zelf veel last van? Of is hij bang? Kel oh daynah ook zo'n nachtbraker erg irritant heh. Fijn dat de diarree minder is. Lachen dat je bij dance parade was. Fajah yorben 11,3 kg. Nou dan kan Jaime toch geen 12,8 wegen (was wel met kleren hoor). Ik vond ze nog steeds best hetzelfde jaime alleen langer, maar zoveel moet dat toch niet uitmaken. Ik ga ff naar mn brulaapje. Dit wordt echt te gek! lfs
Semmi: jeetje na deze week al verlof jij! Wat vroeg! Wel lekker lijkt me Ik heb voor de bevalling van Kyl maar 1,5 week vrij gehad, wel weinig hoor. LIS: Ja de (ex)zwangeren wisselen elkaar goed af Geniet nog maar lekker van je laatste week! Alles hier weer goed met Djurre hoor haha. We hadden geen echte ruzie ofzo hoor Fijn dat je moeder komt oppassen! Ow Panda dus wel terug en nu al bijna verhuisd. Wat een drukte zeg.
Sens: ow dat is zeker goed nieuws! Jullie zullen vast al wat opgelucht zijn! Ojee Jaime ook al bezig vanavond.... Kyl is niet bang voor zn bloedneuzen. Het schoonmaken vindt hij wel steeds vervelender worden. Logisch ook, want na een nachtbloedneus zitten er over zn hele gezicht harde bloedresten. Huisarts gaan we zeker hoor, morgen gaan we ff bellen.