Sens:Geweldig nieuws dat de nier voor de helft gespaard is.Dat is al supergoed nieuws.En volgens mij weegt Jaime geen 12,8 hoor,nog maar een keer wegen dan Hoe gaat het nu met Chiel en jou?Al een beetje erover gepraat samen? Lis:He bah maandag alweer beginnen,ik zag daar ook iedere keer tegenop na de bevalling.Zeker met 2 kids heb je helemaal geen zin,maar als je eenmaal weer bezig bent is het toch wel lekker vond ik,je bent niet alleen maar moeder meer,maar ook vrouw en collega Kel:Vervelend met Daynah dat ze steeds niet wil slapen,is echt een fase hoor,het gaat over. Maar die diarree blijf ik raar vinden. Sem:Heerlijk jij hebt bijna verlof,is alles nu klaar voor jullie beebje komt?
Sensee: o jeeee, Jaime ook al niet willen slapen, wat hebben onze meisjes toch? Wat fijn zeg het goede nieuws van je schoonvader, dat hebben jullie maar weer! LIS: ik kan er ook slecht tegen hoor, dat gekrijs in bed. Bij Jayna is het echt om niks....En idd, we wisselen elkaar af met t verlof. AM: ik heb 6 weken van tevoren verlof. Ben volgende week woensdag 34 weken dus officieel zou t dan ingaan, ben maandag altijd vrij en heb de dinsdag er dan lekker bij. 1,5 week is idd kort, hoe kwam dat dan? Je hebt toch minimaal 4 weken? Fajah: lieve nieuwe foto van je twee knullen bij je banner! Voor de baby hebben wij bijna alles al klaar, nog ff laatste kleine dingetjes en enveloppen schrijven voor de kaartjes als die van de week binnen komen. Nou hier is Jayna na een uur kletsen/jammeren eindelijk om 9 uur gaan slapen. Dus kan ik ook mn bedje in. Hopelijk om een lange nacht te slapen.... Trusten meiden... Liefs Sem
Uhmm ik had een ongeduldig jongetje wat zich wel erg snel meldde Had zelf 4 weken van te voren verlof. Ach was ook wel weer lekker om na de bevalling nog zolang verlof te hebben. Je kunt niet alles hebben he Gelukkig slaapt Jayna nu.
Goeie avond.... Allereerst kei bedankt voor de reacties over milou d'r ribbetjes , lief van jullie. Ik ga me er geen zorgen meer over maken! Hier vandaag een rustig dagje gehad. Uitgeslapen...miloutje tot 9.30...lekker We hebben de toekomstige babykamer al wat leeggeruimd. Krijg de zenuwen als ik eraan denk, moet allemaal nu gebeuren voor mijn gevoel. GErard wordt er gek van Vanmiddag met Milou een uurtje geslapen, boodschappen gedaan, gegeten en daarna met z'n drietjes wezen fietsen en naar de speeltuin. Vanavond zijn vrienden op visite geweest en nu ligt er een saucijzenbroodje in de oven voor me Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor mijn schouder, ik ben benieuwd. Milou heeft geen last met het naar bed gaan (afkloppen). We merken wel dat ze probeert te rekken...liedjes zingen en lief bij je gaan zitten als ze doorheeft dat ze toch echt naar boven moet. Maar eenmaal het ritueel gehad te hebben, gaat ze lief liggen en is ze stil, gelukkig. Sens: moest vandaag nog wel aan je denken met je schoonvader.. gelukkig is de operatie positief verlopen. Wat een leuke filmpjes op Jaime d'r site...lekker lachebekkie! Semmi, wat een verhaal van je bovenbuurman, idiote gast! Maar jullie hebben wel gewoon een bovenverdieping? Maar geen zolder dan? Lekker hoor maar 3 dagen werken en dan verlof...ik moet na mijn vakantie nog 10 weken werken Ik ga 5 weken van tevoren maar heb er wel ook 15 erna AM: ja anderhalve week lijkt me echt kort...komt dan zo ineens. Kyl weer een bloedneus...zielig. Hopelijk kunnen ze iets eraan doen. En een gat in jullie bed...oeps....het wordt geen mooi weer meer deze week, saai heh! Over de foto van Kyl z'n buik..lief dat je dat gemaakt hebt. Idd zo ziet het er bij Milou ook uit alleen ietsje erger. LIS: jeetje wat is het snel gegaan zeg! Marijn ook alweer over de 3 maanden..gaat echt hard. Zal idd wel weer ff wennen zijn voor je. Gelukkig een leuke week terneuzen achter de rug. En nog kunnen reserveren voor de sauna? Geef je trouwens nog bv aan Marijn? Sap, fijn dat Robine goed is aangekomen..ze zullen vandaag al wel flink in de zon hebben gelegen...heerlijk! Was de film leuk geweest? Kelly, daynah zo'n draakje met slapen...doerakje dat ze mooi gaat liggen als je het zegt. Ze weten het precies allemaal! Fijn dat het beter gaat met de diarree. Ben benieuwd of het nu zo blijft zonder poedertje. Zo het saucijzenbroodje is inmiddels alweer op...jammie. Gerard zit nog te x-boxen...eens kijken of ik ook een keertje mag Ik ben overmorgen alweer 24 weken zwanger gaat echt hard! Trusten vast....x
Goedemorgen allemaal, Nou hier niet zo'n goed nacht gehad hoor. Ben dit niet meer gewend...... Ik had toch zoiets raars vannacht ik had gedroom dat iemand op mij oog sloeg en nu doet mijn oog dus echt zeer. Gek toch! Zal vanavond eens aan Sabino vragen of dat ie mij geslagen heeft Brennied: Zou volgens mij wel weer fijn zijn als je je arm weer optimaal kunt gaan gebruiken. Suc6 vandaag in het zkh. En wat is Milou een uitslapertje zeg. Heerlijk hoor. Sap: Was het gezellig gisteravond? Sem: Heerlijk nog 3 dagen werken en dan verlof. Ik ga met je mee aftellen. Hebben jullie nog een goede nacht gehad? Wat hebben ze toch heh onze kids. Sensee: Wat een ontzettend goed nieuws zeg van je schoonvader. Echt super hoor. Heeft Jaime nog wel goed geslapen vannacht. LIS: Ik weet precies wat je bedoel hoor met verpesten. Sabino heeft heel snel de neiging als Daynah maar een geluidje geeft om te gaan kijken ook 's-nachts dus. Ik doe dat dus niet. Wij hebben daar ook wel woorden over, want hij gaat gewoon weer naar zijn werk en ik zit ermee dan. Voor de rest weet ik het niet meer. Ga mijn e-mail lezen en dan aan de slag. lfs kelly
Goedemorgen meiden! Brennie: hoop dat het positieve zenuwen zijn die je krijgt van de babykamer? Wel leuk toch om er weer mee aan de slag te gaan? Lekker hoor uitslapen tot half 10! Suc6 vandaag in het ziekenhuis. Hoe gaat het met je schouder? Kelly: whaahhh wat raar zeg...misschien heeft ie je idd wel geslagen. Daardoor lang wakker gelegen? Nou wij hebben hier tot half 9 uit kunnen slapen. Kyllian begint ook een vakantiegevoel te krijgen Helaas zit die er bijna weer op. Hij werd wel weer wakker onder het bloed. We hebben voor donderdag een afspraak bij de ha. Djurre is nu een hoop zooi naar de gemeentewerf brengen en daarna gaan we naar het meubelboulevard....ff kijken of onze smaken wel overeenkomen Kyllian zit nu rustig naar het zandkasteel te kijken, rustig tv kijken doet hij anders nooit
Goedenavond meiden, AM: en, hoe was t op de meubelboulevard? Hebben Djurre en jij een beetje dezelfde smaak? Okeej, nu snap ik m trouwens met die 1,5 week, Kyllian kon gewoon niet meer langer wachten Brennie:gaat idd ook hard met jou, alweer 24 weken zeg! Fijn dat Milou wel meteen lief gaat slapen, en dat proberen te rekken hebben ze goed door he! Wij hebben idd geen zolder maar wel een bovenverdieping. Boven we een ruime berging en beneden grote schuur. Kel: en ben je dr al achter of Sabino je vanacht een zeer oog heeft bezorgd....haha En tja, dat slapen van de meisjes he....komst vast snel weer goed. Hier mn eerste werkdag na de vakantie weer gehad. Was best vermoeiend. Nieuwe school, nog lang niet alles af, veel nieuwe info, drukke kids....pfff.....ben blij dat ik er over 2 dagen weer uit mag....haha Was ook later thuis. Niks aan, om half 7 snel eten daarna douchen met Jayna en nu ligt ze 20 min op bed en weer niet willen slapen Snap niet dat ze nu niet es en keer doorheeft dat ze er toch niet uit mag. Gister ging ze dus na een uur slapen en gelukkig sliep ze wel door tot vanmorgen kwart voor 8. Toen was ik al op gestaan voor mn werk, dus heb wel een goede nacht gemaakt. Morgen eerste keer zwangerschapscursus, ik begin wat laat omdat de vorige groep midden in mijn vakantie begon. Een vriendin van mij die half okt uitgerekend is zit in dezelfde groep dus dat is wel gezellig. Nou fijne avond meiden en alvast weltrusten! Liefs Sem
Heeej, Am goed dat je ndaar de dokter gaat hoor. Het is wel echt vaak heh nu en zo warm is het nu ook weer niet. Oh lekker zeg zolang uitslapen! En je vakantie al bijna afgelopen jee wat gaat dat snel zeg! Semmi ah nog een weekje joh..haha. Dan met verlof! Je hebt volgens mij niet veel klachten heh of wel? En Jayna ook niet willen slapen weer. Nou hier ook weer hoor. Ze brult zo hard dat die babyfoon begint te piepen omdat we het geluid hebben uitgezet (maar dan zie je die lichtjes wel in rood schieten). Kel haha misschien heeft Sabino zich per ongeluk verkeerd gedraaid ? Hoe is het met Daynah dr diarree helemaal over? Jaime heeft goed geslapen hoor gisternacht. Alleen in slaap komen gaat gewoon kut. Brennied spannend naar het zkh. Hoop voor je dat het goed is. Zo lekker uitgeslapen ook! En een leuke dag zo e horen. Oh saucijsjes zijn zoooooo lekker... Mn schoonvadebr is van de ic af. Nog wel zwak en nog niet duidelijk of nierfunctie werkt. Verder natuurlijk van alles op kweek ook rondom de tumor. Daar krijgt hij later pas de uitslag van. Tja en Jaime is brulaapje...erg heh. Ik ga ff surfe want we hebben nog steeds geen huis . lfs
Idd rustig hier zeg! Allemaal Robine achterna gegaan? Semmi: haha je eerste werkdagje en na deze week gelijk alweer vrij Heerlijktoch hihi. Laat alles maar over je heen komen deze week, als je terug komt is alles toch ws weer anders Wat voor zwangerschapscursus ga je doen? Nou gelukkig viel ons smaakverschil qua meubels deze keer wel mee De vloeren die ik op internet had gevonden twijfelde hij heel erg over....maar in het echie waren ze goedgekeurd We hebben voor Kyllian een grote speelgoedkist meegenomen die straks ook mooi op zn nieuwe kamer past. Ook hebben we een leuke winkel gezien waar je zelf kledingkasten kan samen stellen. Daar willen we over een aantal maanden een kast voor Kyllian halen en dan verf ik het zelf in de kleuren van zn autobed. http://www.kewlox.nl/
Sens we posten regelmatig tegelijk he haha. Ik ga voor jullie duimen dat zn nierfuncties weer goed op gang gaan komen! Iig fijn dat hij van de IC af is, daar liggen word je ook niet vrolijk van. Suc6 met het zoeken van een jhuis. Ik zou echt helemaal in de stress zitten.
Sens:Ik zou ook helemaal gaan stressen als ik nog geen huis zou hebben als ik bijna zou vertrekken,bij ons ligt dat maanden van te voren vast Fijn dat je schoonvader van de ic af is,nu hopen dat alles goed blijft functioneren.Sterkte. Am:Gelukkig dat jullie smaken overeen komen,scheelt een hoop gekibbel Is idd niet normaal nu Kyllian steeds vaker een bloedneus heeft.Goed dat je een afspraak hebt gemaakt. Sem:Je eerste dagje zit er alweer op,Nog 2 daagjes en je kan genieten van je verlof en straks van je 2 meisjes. Kel:Hahahaha een klap gehad vannacht,kan best in slaap geweest zijn en jij ook wat suf vd slaap dat je niet meer weet of het echt gebeurd is of dat je gedroomd hebt. Chris had net voor onze vakantie een ongelukje met zn vrachtwagen,hij was in de berm gezakt,nu zagen we dat het op internet staat,zal de link even plaatsen. Op de laatste foto staat Chris ook met een groen houthakkers hemd,je zit alleen zn rug hoor hahaha. http://www.vastgereden.nl/mediabase/ima ... ezakt.html
He meiden, AM; fijn zo dat jullie in het echie wel dezelfde smaak hebben . Klinkt leuk zo een winkel waar je zelf je kast kan samenstellen! Ach gossie, ik vind het zo sneu voor Kyllian dat hij telkens een bloedneus krijgt. Maar goed dat jullie donderdag ff langs de ha gaan. Sens; wat fijn dat de operatie van je schoonvader goed is verlopen en dat hij van de IC af is. Nu maar duimen dat de kweekjes straks ook goed zijn. Hihi, Jaime de brulaap . Sem; die Jayna, nog altijd lekker eigenwijs en willen proberen om niet te gaan slapen? Is vast weer een fase joh, wel goed volhouden he! Nog 2 dagen meid en dan heerlijk verlof...ben jaloers op je! Kelly; whahahaha, ik las je bericht vanochtend op mn werk. Zag het helemaal voor me, wakker worden en gewoon een zeer oog hebben! Heb je Sabino al gevraagd? Hoop dat het slapen van Daynah snel weer beter gaat! Brennied; no worries, die babykamer komt helemaal goed joh! Of heb je nu al last van nesteldrang ? Jullie dus ook een gezellige dag gehad vandaag! Veel sterkte morgen in het ziekenhuis met je schouder. Gisteren naar de film geweest met vrienden, the black knight...tja wat zal ik ervan zeggen...haha....wel een leuke film als je van dat soort films houdt. Jaja, ik weet het, klinkt wazig maar ik ben geloof ik niet zo van de Batman films. Film duurde ruim3 uur! Moet zeggen dat die Heath Ledger (the Joker) super speelde. Hij moest eens weten dat de film zo'n succes is geworden. Verder te melden, Ga ff verder surfen. Tot later, Liefs Sap
Jeetje Fajah, ziet er best eng uit, iets verder en hij ligt om! . Sens; heb je die link van mij nog in je favorieten? Kan je proberen he! www.sunshine-holidaysl.de Veel succes!
Fajah: wow dat leek wel een hele spectakel Op dat moment baalde hij ws wel en ook wel eng had om kunnen vallen, maar dat dit op internet komt hihi. En die reacties ook! Nee klopt dat je geen autobed ziet...dat was een linkje van die kasten haha. Sappie: jammer dat de film tegenviel voor je...zou denk ik ook niet mijn soort film zijn. Jullie hebben het echter vast wel gezellig gehad met 10 man
Iemand nog op zoek naar een mooie bank? Familie, kennissen ofzo die op kamers gaan hihi. http://huis-inrichting.marktplaats.nl/b ... ng=1#photo
hoi hoi, AM: Wat een leuke site van die kasten. Echt een super leuk idee zeg om dat te doen. Wij zijn af en toe ook een beetje aan het rondijken wat wij dadelijk in ons nieuwe huisje willen. En onze smaken komen gelukkig ook wel dichtbij elkaar, maar goed de vrouw wint heh Sap: Viel dus wel een beetje tegen die film. Ik persoonlijk hou ook niet van zulke films, maar er zullen best mooie effecten in zijn. Als het maar een gezellige avond is geweest. Sensee: Jaime ook weer niet in slaap komen. Hier heb ik er ook eentje. Gelukkig slaapt Daynah nu sinds 10 min.......pffffff. Wat zou het toch zijn. Sem: Ik geloof best dat het weer zwaar was zo na de vakantie, maar nog even volhouden meid en dan mag je lekker genieten van je verlof. Mijn collega is ook zwanger en voor haar is het volgende week voorlopig over, die kijkt er ook erg naar uit en logisch natuurlijk. Fajah: Zo zeg de vrachtwagen ligt echt haast op zijn kant. Hoe kan dat nou gebeuren? Nou volgens Sabino heeft ie mij niet geslagen vannacht.......ja ja Je ziet niks aan mijn oog hoor, maar ik heb het gevoel dat ie helemaal blauw is en dik. Echt gek. Gaat wel weer over. Heb net ook nog vervelend nieuws te horen gekregen, waardoor ik toch een beetje ongerust over ben geworden. Bij het zusje (40 jaar) van mijn moeder hebben ze kankercellen gevonden in de baarmoeder. Nu moet alles zo snel mogelijk eruit gehaald worden en ze wordt dus 1 sep geholpen en dan wordt alles eruit gehaald, baarmoeder, eierstokken etc. Ze was al een tijdje aan het stuntelen met haar menstruatie. Soms bleef het gewoon weg de laatste keer bleef het dus 5 jaar weg en opeens kwam het weer. Toen hebben ze ook van alles onderzocht en ze was nog niet in de overgang. Zo is het bij mijn oma ook gegaan en mijn moeder is nu ook het stuntelen met haar menstruatie, maar bij haar kan het ook gewoon de overgang zijn. Ik zei al ga gewoon naar de ha toe en leg het allemaal uit ook wat ze nu bij je zusje hebben gevonden, aangezien ze het bij mijn oma ook zo is gegaan. Ik vind het toch wel een beetje eng allemaal. Meer omdat ik toen zwanger wilde worden ook elke keer cystes had in mijn eileider en ook niet konden zeggen of het goed of kwaadaardig was. Ik heb er verder niks meer meegedaan omdat ik toen eindelijk zwanger raakte van Daynah en dat vond ik belangrijker. Sindsdien heb ik er ook geen last meer van gehad. Zo het is een heel verhaal geworden, maar goed ik wilde het even kwijt. Ga even wat drinken. Lfs Kelly
Sorry AM wij hebben nu ook een lichtkleurig bankstel, die er trouwens echt niet meer zo mooi uit ziet als die van jou, maar wij gaan voor een donker kleurige.