November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: jeetje dat is schrikken zeg. Zou als ik je moeder was toch ook langs de ha gaan idd. Het hoeft verder niets voor jou te betekenen natuurlijk, maar misschien voor de zekerheid laten controleren en je angst aan de huisarts vertellen?

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahahaha am nee dank je ik heb de mijne net verkocht ;)
    Ja grappig he dat dat ongeluk op internet staat,hij hoorde het van een collega,anders hadden we het ook niet geweten hoor.

Sap:Het was gister dus wel gezellig,maar de film minder,ik hou ook niet van zulke films.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Om diezelfde redenen doen wij hm weg....en om ruimte te creeren wat beter is voor de verkoop. De 3-zits en de fauteuil houden we nog ff, want we willen pas in het nieuwe huis een nieuw bankstel.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Erg nieuws zeg,zou je moeder toch echt aanraden om even te gaan hoor,beter 1 keer teveel dan te weinig,en jij mss ook even uit voorzorg,je weet nooit of het erfelijk is he?
    Succes hoor.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Was mijn reden ook om die creme lederen bank weg te doen,met kinderen echt niet aan te raden ;)

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik heb hm zelf eigenlijk nooit gewild, Djurre zette zn zin die keer wat door ;) Ik zag mezelf al continu schoonmaken.....
    Naja nieuwe bankstel uitzoeken is ook wel weer leuk haha.

7. Ik wacht nog ff het resultaat bij mijn moeder af.

Nee een lichtkleurig bankstel en kinderen gaan dus echt niet in ieder geval niet in Huize Kelly.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Spannend Kelly...sterkte ermee.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    In huize fajah ook niet ;)

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat zijn lampen trouwens duur geworden zeg.....
    We zagen mooie lampen, maar wat een prijzen. Ook voor Kyllian zagen we een metalen vliegtuig plafondlamp...erg leuk, maar dus ook 170,-.

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ja zijn zeker duur die dingen,wij zagen laatst ook een mooie lamp,maar ook erg prijzig zeg.

12. lampen zijn idd erg duur.

Ik heb trouwens een leuke prinsessenlamp gekregen van een tante van mij. Haar meiden zijn nu 8 en worden een beetje oud daarvoor ;)
    Ze hadden nu in hun nieuwe kamer ook een hele leuke lamp met kralen enzo vorm was een kroonluchter. Vind ik ook erg leuk in Daynah haar nieuwe kamer.

13. Eigenlijk vind ik zoveel leuk, maar ja dat past allemaal niet.....:)

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja je hebt echt zoveel leuke kinderlampen! We waren vandag ook in wat babywinkels...sommige hebben ook tienermeubels. Maar ook tussen de babyspullen zag ik nog veel meer leukere dingen dan 2 jaar geleden.

15. Maar babyspullen blijven ook zo leuk en lief.

16. Bij babypark in Gouda hebben ze ook een tienerafdeling volgens mij.

Mss binnenkort ook maar eens gaan kijken

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi dat is waar....
    Kan maar beter die winkels overslaan. Alhoewel ik nu echt niet snel al voor een 2e zou gaan shoppen, wil echt gericht voor een meisje of jongen shoppen...dus na de 20 weken pas ;) Jeetje klinkt net alsof ik zwanger ben :D

18. hahahhaahhhahaha die AM.....
    Wanneer willen jullie ervoor gaan dan. Als het huis ed verkocht is?

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja babypark willen wij ook een x gaan kijken. Heb al op de site zitten kijken. Maar ws zal het toch echt het autobed worden en die gaan we dan in Belgie halen. Wordt ff busje regelen ;)

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Uhm ik laat het nog weten wanneer we ervoor gaan haha. Ben niet zo bang dat het huis niet verkocht zal gaan worden, dus daar hangt het niet vanaf. Ben eerder bang voor mn werk. Mn vriendin heeft net te horen gekregen dat haar contract niet verlengt wordt vanwege haar zwangerschap...
    Aangezien ik een jaarcontract hebt (tot 1 jan), kan dat mij dus ook overkomen. Ik denk niet dat ze zo zijn, maar je weet het maar nooit...
    Wil het dus op mn werk bespreekbaar gaan maken dat we wel een wens voor een 2e hebben en hoe zij daar over denken ivm met mn jaarcontract. Zal ik denk ik begin sept bespreken, aangezien het lokatiehoofd na mij vakantie heeft.

Deel Deze Pagina