November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: ohh dat zou echt niets voor mij zijn hoor...je tickets al hebben maar nog geen huis. Jullie hebben daar natuurlijk meer ervaring mee, dus komt vast goed als ik jou hoor haha.

Fajah: lijkt me wel vermoeiend hoor je kids op zo'n regendag binnen vermaken. Ben benieuwd hoe dat hier in de winter gaat, want Kyllian is echt een buitenmens. Hij loopt nu regelmatig de tuin in...maar in de winter kan ik natuurlijk niet steeds zn jas aan en uit gaan doen ;)

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Blijft rustig hier vandaag....zal ik dan maar de dag afsluiten ;)
    Truste allemaal!

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeeej wat gezellig hier :) :) :) .

Nou ja, ik heb ook geen nieuws. Mijn nichtje is op dit moment aan het bevallen.....ik ben er nerveus van. Zij hebben er meer dan 7 jaar over gedaan om zwanger te raken. Alle icsi en ivf pogingen in Nederland waren mislukt en nu is ze via een prive kliniek in Duitsland toch zwanger geworden.
    Ze is nu bijna 41 weken en ze hebben zonet haar vliezen gebroken, gaat dus vandaag gebeuren. Spannend!

Vanavond weer overwerken, bleghhh, nu nog maar ff thuis genieten van mn meisje. Alhoewel, die was zo moe, ligt al vanaf 10.30 te slapen.

Tot later,

Liefs Sap

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemiddag,

Zo ff snel bijgelezen voordat ze zo komen van CB, vriendin van mij is net weg en Jayden slaapt lekker en Quinten ook eindelijk
    Vanmorgen voor het eerst alleen met de boys, aangekleed enz..
    Alleen Quinten is ontzettend onrustig, wil steeds drinken en als hij drinkt kan het gewoon niet bijhouden zo hard spuit het melk eruit...beetje cru gezegd hihii en houd hij er weer mee op.
    Heb hem nu al wel 6 keer gevoed vanmorgen.

Sappie, oh spannend je nichtje...hopelijk heeft ze vandaag haar baby in de armen :D

Kelly, wat raar van je oog zeg....apart

Am, lekker aan het uitzoeken voor jullie nieuwe huis, leuk werk is dat he!

Semmi, oh jij heb deze week verlof-vakantie of niet..

Verder weet ik het zo niet meer....sorry :oops:

Weekend buurtfeest hier, de tent staat hiernaast op de parkeerplaats al.
    Morgenavond begint het en zaterdag fietstocht en daarna BBQ en feesten in de tent.
    Hoop dat ik het een beetje volhou hihiih en dat Quinten beetje slaapt.

Heerlijk het zonnetje komt erdoor...mmhh :)

Nou ga ff op de bank hangen voordat ze komt.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hey

Sap:Wat spannend voor je nichtje,hou ons op de hoogte he?
    Heel fijn dat het nu wel gelukt is na al die pogingen,mn zus was ook heel blij dat ze eindelijk zwanger was na alle ivf,icsi,iui behandelingen,toch erg fijn dat zulke methoden bestaan he?

Ik zit met de laptop in de badkamer,Jelte wou in het zwembad buiten,maarja aangezien het weer zulk raar weer is,heb ik maar gezegt dat hij in bad boven mag spelen hahahaha.Ook een oplossing toch?
    Ik zit er maar bij ,want ook al is hij al wat groter,ik vind het toch eng hem alleen te laten,je weet maar nooit he.

Verder geen nieuws hier,heb vanmorgen gewerkt dat was het,verder niks meegemaakt.

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeej meiden,

Ben even helemaal happy want ik had net een positieve ovulatietest, een digitale van clearblue! Dat betekent dat mn ei er tussen de 24 en 48 uur aankomt :D . Als het goed is dus niet weer een cyclus van 70 dagen!
    Hebben wij vanavond dus wat te doen (grrrrrr moet eerst nog werken :evil: ). Duimen jullie mee dat het een goed ei wordt? ;)

Fajah; ja dat is idd ook een oplossing, kids lekker boven in bad met water laten spelen!
    Jouw zus dus ook heel wat moeite moeten doen. Inderdaad fijn dat al die methodes bestaan.

Charissa; veel plezier met het buurtfeest, klinkt gezellig!

Liefs Sap

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Goed zeg Sap,ben heeeeeel blij voor je eindelijk.handig die testjes.Je weet voor een jongen moet je het veel doen en voor een meisje minder he,die zaadjes leven langer hahaha ;)
    Mn zus is ongeveer 5 jaar bezig geweest voor een beebje,ze doet het nooit meer,is tevreden met wat ze heeft nu.

Zo ga Jelte nu maar eens uit bad halen,water is inmiddels koud en hij is helemaal gerimpeld.
    Nog iets heel geks,kleine jongetjes hebben ook weleens een erectie he,de jongensmamas hebben dat mss ook al eens gezien bij hun kindjes?
    Toen ik dat het eerst bij Jelte zag schrok ik me dood,jeetje das best raar hoor. :oops:

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Fajah; kan me best voorstellen dat je zus het niet nog allemaal een keer mee wil maken en tevreden is met haar kindje! Ik zou geloof ik hetzelfde denken.
    Jeetje, ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord dat kleine jongetjes ook wel eens een erectie kunnen krijgen, raar joh, zou er ook ff heel raar van staan te kijken.
    Hihi die Jelte, helemaal gerimpeld.

Nog steeds geen babynieuws...hoop dat het niet al te lang meer duurt.

xxx

9. Even heel snel hoor.

Sap: Wat spannend van je nicht. Ben zo benieuwd. En voor jullie een drukke nacht voor de boeg ;), dusse niet te laat maken op je werk heh :)

Ik kom later uitgebreid reageren hoor. Ga zo naar huis. Daynah ophalen etc....en dan kom ik even reageren.

Lfs Kelly

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Flink aan de klus sap vanavond. :)
    Ben je alleen op je werk vanavond?Anders neem je Rick mee ;)
    En Lieke bij oma en opa hahahha.

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Hahahaha, nee niet alleen, helaas is er nog een collega.
    Was wel een spannend idee, zou er alleen weinig van werken terechtkomen ;) :) .

Ik ga nu naar mn werk.

Tot later.

xx

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Werk ze!

13. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

even kort vanaf mn werk....

Mijn nichtje is bevallen van een gezonde zoon DAAN!

(dit was ook onze jongensnaam :( , kunnen wij weer wat anders gaan bedenken)

Ik ga gauw weer ff verder...

Tot later.

Liefs Sap

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: en en en hoe is het met je nichtje? Geweldig gevoel moet dat zijn zeg na 7 jaar wachten.
    Wowww een posi ovitest! Nou suc6 he ;) Hoelang zou je cyclus deze keer dan zijn?
    Werkse vanavond.

Charissa: hoe was het tijdens het cb huisbezoek? Vervelend dat Quinten zo snel stopt met drinken. Hebben ze nog tips gegeven?
    Jij ben alweer flink bezig met vanalles zeg :D Voel je je goed?

Fajah: haha waterpret boven ipv buiten, ook leuk! :D
    Hihi idd kleine jongetjes hebben ook weleens een erectie, de eerste keer stond ik ook wel ff te kijken. Wist wel dat het kon, maar ziet er toch wel apart uit.

Brennie: hoe was het in de dierentuin? Wij willen er zaterdag naartoe gaan.

Vanmorgen vroeg met Kyllian naar de ha geweest. Aangezien er de afgelopen 2 dagen geen bloedneuzen geweest waren was er nu niet echt iets meer te zien. Zodra hij er weer veel last van krijgt kan er een antibiotica of creme gegeven worden. Het dichtbranden willen ze natuurlijk zoveel mogelijk uitstellen. Hoop iig dat het nu niet meer al te vaak voorkomt.

Daarna nog even bij de bouw wezen kijken, de benedenvloer ligt er nu in :) Ze liggen op schema en als ze zo door gaan schatten ze zelf in dat ze in maart klaar zijn. Uiterlijke datum is eind april.

Vanmiddag zijn we geslaagd voor de badkamer en het toilet. Badkamer met bad en aparte douche, strak, zwart/wit. Foto's volgen over 8 maanden ;)

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie gefeliciteerd! :D Leuke naam Daan...wel balen zeg dat het ook jullie naam was :( Heb je datook tegen dr gezegd?

Ik vond het ook wel jammer dat mn nichtje de naam Milan aan dr zoontje gaf. Het had niet bij Kyllian gepast, maar ik begon toen zo te twijfelen waarom wij dan niet Milan ipv Kyllian hadden gekozen (Milan stond bij ons op de 2e plaats).

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    De vloeren gaan erop!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Straks eindelijk een bad!

19. hoi hoi,

Zo weekend is weer lekker begonnen. Drukke dag op het werk. We hebben voor 1-9 zoveel overdrachten staan. Niet normaal meer. Gelukkig maar want de laatste 2 maanden was het rustig door de vakanties.

Sap: Gefeliciteerd met Daan. Leuke naam wel balen dat jullie die ook hadden en nu een andere naam moeten gaan zoeken. Komt vast goed. En werkse nog even en niet te laat maken heh ;)

AM: Mooi dat bad zeg. Wij willen in ons nieuwe huis ook zo'n bad. Ben benieuwd naar de foto's over 8 maanden. Zal je net zien dat Kyllian 2 dagen geen bloedneus zal hebben. Hopen dat ie er nu ook geen last meer van krijgt.

Fajah: Volgens mij moet dat een heel raar gezicht zijn als zo'n kleinte een erectie krijgt. Vragen ze dan niet mama wat is dat?
    En Jelte lekker gespeeld in bad. Ik zou hem ook niet alleen laten hoor. Groot gelijk er kan nog van alles gebeuren.

Charissa: En was alles weer goed bij het CB? En Quinten zo honger. Mss helpt het als je eerst gaat kolfen dat de druk wat minder is.

Sem: Joepppppie je verlof is begonnen. Ga er lekker van genieten meid. Je hebt het verdient.

Ik kan verder niet meer teruglezen. Ik had toch verteld dat mijn vriendin zwanger is van een 2de en dat ze zo ziek is. Ze is vandaag opgenomen in het zkh wegens uitdroging. Leuk hoor zo'n zwangerschap dit had ze bij de 1ste ook. Ik hoop voor haar dat ze echt weer snel opknapt en dat ze lekke kan genieten van haar zwangerschap.

Ik ga even op de bank liggen. Ben alleen thuis en heb knallende koppijn. Komt ws dat ik ongi moet worden maar het wilt niet echt doorzetten heb ik dan weleens meer last van. Ik word er gek van.

Kom later nog ff kijken.

Lfs Kelly

20. Sensee: Hoe gaat het vandaag met je schoonvader? Gaat het vandaag ook weer beter met hem?

Deel Deze Pagina