November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:Gefeliciteerd met Daan,balen van die naam zeg.
    Het is toch wel snel gegaan of niet?

Kel:Jeetje heel rot voor je vriendin dat ze in zkhuis ligt,heb ik ook gehad bij mn zwangerschappen,vandaar twijfel over 3de he.
    Jelte zegt altijd ´mama mn piemel staat omhoog´hahahaha.

Am:Ziet er al goed uit de bouw,duurt niet zolang meer dan dat jullie kunnen beginnen in jullie huisje.Lekker een bad,hadden jullie die nu niet?

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: heerlijk weekend! Jeetje wat vervelend van je vriendin zeg. Hoeveel weken is ze nu?
    Sterkte me je hoofdpijn, laat de duiveltjes maar snel komen dan ;)

Fajah: hihi mn piemel staat omhoog.
    Nee we hebben nu geen bad helaas. Straks kunnen we met zn drieeen in bad. Misschien wel met zn vieren haha.

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Met zn vieren zou leuker zijn he? ;)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wordt wel iets krapper denk ik, maar een baby kan nog prima ;)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Maar baby's worden groot AM... ;) .Maar lekker badje hoor heeerlijk.
    grappig om zo te zien hoe dat huis wordt gebouwd!

Kel met mn schoonvader gaat het beter.Klonk nog wel zwak maar mag ws zaterdag naar huis toe :confused: . Ik hoop dat dat goed is ook voor mn schoonmoeder heh. Die moet dan alles doen enzo en nog zorgen en is ook al wat ouder.
    Irritant, maar herkenbaar, van die ongi die niet wil komen. Die hoofdpijnen zijn dan altijd ook erg kut.
    Rot voor je vriendin. Je hoort het vaker heh dat bij de tweede weer net zo is. Echt vervelend.

Sap wowie..nou aan de klus dus. En wat fajah zegt constant heh dan krijg je een knul :D . Dus marathon misschien? Lieke ff weekendje weg of avondje wegbrengen ;) .
    leuk dat je nichtje is bevallen maar wel enorm balen dat hij daan heet. Wist idd nog dat jij die naam ook wilde.

Nou nog 4 dagen werken meiden en dan ga ik eindelijk met vakantie. Nog druk weekendje voor de boeg. Ook echt ff wat dingen halen voor vakantie enzo.
    Jaime heeft en gegeten vanavond en ging normaal slapen...ben ik blij mee.
    Nu ff tv kijken zo'n stiekeme miljonair die geld gaat weggeven straks. Ze zitten in Cornwall Engeland. Ik zou daar echt nog eens graag naartoe willen. Mooie natuur daar en Engeland is gewoon ook een mooi land!

lfs

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zaterdag al naar huis, dat is snel ineens! Wel fijn dat het beter gaat. Gaan jullie er nog naartoe het weekend?
    Lekker zeg over een week al met vakantie!

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hai meiden,

Sens, dat is idd snel dat je schoonvader naar huis mag. Wel een teken dat het goed gaat. Lekker hoor nog maar 4 daagjes werken!

AM: mooi bad...ikke jaloers :) ;) Gelukkig niks verontrustends bij Kyl z'n neus, hopelijk heeft ie er geen last meer van!
    Burgers Zoo was heel erg leuk. Een mooi park met veel dieren en leuk voor de kleintjes ook. Milou had geen tijd om te slapen dus dan weet je het wel ;)
    Milou d'r nieuwe bed met kast hebben we niet bij Ikea gehaald maar bij een baby/peuter zaak. Tis mooi koloniaal hout...ik zal het bed spammen zodra hij staat.

Kelly, succes met je hoofdpijn!

sappie, veel plezier vanavond :) (na je werk dan heh ;) )
    Proficiat met je nichtje..leuke naam Daan. Jammer dat jullie nu op zoek moeten naar een andere naam.

Fajah: idd goeie oplossing..dan maar in bad!

Semmi: joehoe VERLOF :({|= \:D/ :whistle:

Charissa, vervelend dat Quinten zo onrustig drinkt..was zei het cb ervan? Zal wel ff wennen zijn om in je ritme te komen nu je alleen met de 2 boys bent, succes!

In Burgers Zoo was het heel erg leuk geweest. Milou heeft het erg naar d'r zin gehad en wij ook. Wel vermoeiend hoor zo'n dag rondsjouwen (vooral met zo'n dikke buik nu) ben nu ook wel aardig moe en ga op tijd naar m'n bedje toe. Zal nog ff foto's spammen!

Dit zijn dus echt Milou d'r favoriete dieren. D'r mond gaat open en met grote ogen kijkt ze ze aan en zegt: mama....billen en slaat dan op d'r billetjes :)

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ff zitten hoor........

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Even kijken waar we nu naartoe moeten mama,

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    De Zebla (zoals ze ze zelf noemt)

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Lief lachen als papa gek doet....

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nou ben ik toch echt moe....dit was bij de auto. De hele dag nog niet geslapen. Ze lag 1 minuut in d'r stoel....en mevrouw sliep.....voldaan!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeeej meiden......

Jippieeeeee....ik heb verlof!

Heb net snel een beetje bijgelezen en kom morgen weer ff reageren, want ben echt bek af na deze werkweek. Kruip nu lekker mn bedje in!

Tot morgen!

Liefs Sem

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja is heel snel. Chiel en ik vinden het te snel. Net aan de telefoon en hij klonk echt nog erg zwak. Maak me dan ook zorgen over mn schoonmoeder. Die moet dan alles doen en de zorg nog. Had haar net aan de telefoon. Haar hulp is nu ook op vakantie ook niet fijn. Maar ze denkt dat ze het redt en vindt het fijn dat hij thuis komt.

Brennied leuke foto's van de zoo! Zo lief altijd als ze in slaap vallen in de auto..niet willen slapen maar bekaf zijn heh.

OH en AM vergat helemaal HA met Kyl. Fijn dat het nu even niets ernstigs is. Maar als hij het de volgende keer heeft wel langsgaan meteen hoor. Als creme ervoor helpt!

lfs

15. Brennied: Jullie hebben een geslaagd dagje gehad zo te zien. Milou heeft heerlijk genoten. Voor jou dus ook wel zwaar aan het worden.

Sensee: Leuk toch die voorbereidingen van de vakantie. Nog een paar dagen en dan gaan jullie lekker weg. Ben jaloers op jullie.

Ik ga ook richting mijn bedje. Asprientje heb niet echt geholpen ga dus lekker slapen.

Hier gaat het slapen van Daynah ook weer goed sinds 2 dagen. Nu moet het wel zo blijven hoop ik.

Lfs Kelly

16. O ja Sensee wat erg vergeet het gewoon te zeggen dat ik het erg snel vind dat je schoonvader naar huis mag. Hoop dat ie thuis dan lekker snel opknapt. Zal vast allemaal goed komen.

Sem: Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk jij heb verlof.

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:Wel erg snel dat je schoonvader al naar huis mag,maar tegenwoordig mag je ook geen dag te lang blijven he,hoop dat je schoonmoeder het aan kan,hoe oud is ze?

Kel:Lekker slapen ,hopen dat de hoofdpijn dan weg is.

Am:Gek dat er niks te zien was bij Kyllian,even kijken of hij nu nog veel bloedneuzen heeft,kun je altijd nog eens terug gaan.

Sem:Jippie verlof!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: leuk dat het zo geslaagd was! Ik vind het ook een erg leuke dierentuin! Denk dat wij zaterdag wel gaan. Leuke foto's ook! Kan me voorstellen dat ze bekaf was ;)

Semmi: jaaaaaahhhhh verlof! Heerlijk, geniet ervan! Ff lekker uitrusten!

Sens: gelukkig ziet je schoonmoeder het positief in de zorg van haar man.

Kelly: hoop dat je hoofdpijn snel overgaat. Wel fijn dat Daynah weer lekker slaapt.

Zo ik heb vanavond weer een opdracht van mn cursus gemaakt. Moet alles voor 28 aug hebben ingeleverd...nog 2 opdrachten te gaan :)

Morgenochtend gaan we ff naar het centrum, er wordt een nieuw winkegedeelte geopend. We krijgen er dan 32 winkels bij, konden we hier in Houten wel gebruiken ;) Het oude gedeelte komen ook ngo wat nieuwe winkels in, maar pas iets later. Zitten wel een paar handige winkels bij die er komen!

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zeker goed voor een shop-a-holic als AM hahahhaha :)
    Welke winkels komen er zoal?Goed zo weer een opdracht af,zijn ze moeilijk?

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Even over die Mr.Jummie,op marktplaats staan er te koop,te belachelijk voor woorden wat ze er voor vragen zeg,25 euro of meer,terwijl je hem kunt sparen en voor 3.99 kunt kopen,erg zeg !

Deel Deze Pagina