November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ga slapen :)

XXX

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Tssss ik ben geeeeen shopaholic meer, heb mn leven gebeterd ;)
    Aantal winkels die er komen: kruidvat, hans textiel, C&A, Liddl, IJssalon, zevende hemel, bodyshop, dixons, de rode winkel, Jack & Jones, Aktiesport, coolcat, Steps, Streetone., Zijzoen, Prima, Gold4you, Donelli. De rest type ik niet over haha.....sommige winkels zeggen me nog niet zoveel...we zullen zien ;)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Truste Fajah! Ik ga ook!

Ja belachelijk zeg van die Sultanapop......ga dr ook maar een paar kopen volgende keer en op Marktplaats zetten ;)

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje Semmi wat gaat dat snel joh.Ben je al helemaal klaar voor het kleine meisje? Jouw bevalling was vorige keer goed toch? Weet het niet meer precies want volgens mij postte je toen nog niet zo vaak en lang bij ons of wel?

Am welke shops komen er en hoe laat ga je? Kunnen evt shopmeeting doen..hihi.

Fajah ahhhh de mr jummy. Ik had het al gezien op mp en had het ook al verwacht eigenlijk. Ga de mijn niet wegdoen hoor maar heb nog een reserve ;). En idd tegenwoordig geen dag te lang in zkh heh. Erg eigenlijk.

Kel wat ik nog vergeten was...waarom gaat je moeder niet voor zo;n extra onderzoek baarmoederhals? Zou als ik haar was gewoon voor zekerheid ff naar de dokter gaan.
    Maar hoor mij nu want ik had een oproep gekregen en ben nog niet gegaan :oops: .Met daynah al beter?

Dames nog even een wasvraag...haha. Ik merk dat die kids zonnebrand extra factor resten of vlekken achterlaat op witte kleding. Gewoon beetje gekke vlekken die er met de normale was niet uitgaan...
    Ervaringen hiermee en tips misschien?

Was trouwens naar kapper geweest vanavond. Stuk korter met lok..haha. Maar die kapster was nogal wazig. Ging met diffuser krullen terugzetten in mn haar en daarna ging ze me er toch een lading plak in gooien...voelde me net een poedel toen ik thuiskwam.

Ga nu lekker slapen!

Lfs

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahahaha Sens een poedel,wat een raar mens zeg!
    Kan je niet helpen met die wasvraag,ik heb het nog niet meegemaakt eigenlijk,sorry.

Eindelijk is het hier een keer stralend weer voor de eerste keer deze week. :)

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Als tweede ;)

Fajah, hier ook een mooie blauwe lucht en lekker zonnetje. Hopelijk houden we dat vandaag!

Sens: haha tja die kapsters...soms snap je er niks van. 's avonds naar de kapper? Een thuiskapper of wel in een kapperszaak?
    Geen ervaring ook met de zonnebrand in kleding. Nog niet gemerkt. Milou draagt trouwens ook weinig tot niets wits....is na een half uur toch al zwart ;)

AM: moet wel lachen om jouw met je nieuwe winkels :) Ik ben niet zo'n shopfan, wel op z'n tijd maar niet iedere week ofzo. Maar wel heel makkelijker dat er zoveel winkels bijkomen en nog leuke ook!

Zo ik ben vroeg beneden op onze laatste vakantiedag met z'n drietjes :( Milou werd net wakker en kon meteen aanschuiven in bed langs papa voor de 'tubbies'! Ik ga gerard ff een kop koffie brengen en milou'tje een bekertje Joki. Fijne dag allemaal!

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Zo, nu lekker tijd voor mijzelf en mijn meissie, heerlijk.....en tijd om weer ff te reageren. Doe t ff uit mn hoofd voor zover ik alles nog weet...

AM: leuk hoor weer een hoop winkels er bij, blijft leuk shoppen, en met een kind heb je nu gewoon ene extra reden om vaker te gaan...haha....succes met je laatste 2 opdrachten, heerlijk als dat straks ook klaar is.

Sensee: irritant he zulke vlekken in de kleding. Ik ben zo slecht als t om wassen gaat, dus kan je helaas geen tips geven. Fijn dat je schoonvader weer thuis is, hopelijk blijft t goed gaan nu en sterkt hij gauw aan.
    Mijn bevalling en zwangerschap van Jayna zijn prima verlopen, mag echt niet klagen. Zat er wel 18 uur in met de bevalling, maar niet erg heftig en snel herstel erna, dus teken er nog een keer voor op die manier.

Brennie: leuke spam van de dierentuin, leuk hoor er zo met t gezin op uit! En vanmorgen lekker relax zeg met Milou zo laat pas wakker!

Kel: hopelijk gaat je moeder toch echt naar de HA want je kan met zulke dingen maar geen risico nemen. En wat naar voor je vriendin zeg, niks aan als je zwangferschap zo moet eindigen. Alvast een fijn weekend he!

Sap: jipieeeee...een positieve ovulatietest dus, dat is fijn! Ik ga heeeel hard voor jullie duimen! En jullie jongensnaam ook al wegstrepen dus......daar gaan lieve Lieke en Daan dan....ach jij krijgt toch alleen maar meiden....haha...

Fajah: jeetje ik zou toch echt wel schrikken hoor met die ongelukjes van Chris, maar jij raakt er misschien ook wel aan gewend raken als vrouw van een vrachtwagenchauffeur. In zeeland ook lekker zonnetje vandaag?

Sorry meiden, ik weet t echt ff niet meer, erg is ook zo gezellig bijgekletst hier...

Hier maken we gelukkig weer goede nachten, al is t inslapen nog steeds een probleem met Jayna. Maar we laten haar gewoon liggen en uiteindelijk geeft ze het dan wel op.
    Dit weekend eigenlijk geen plannen, lekker relax thuis. Ik hoor net dat de envelopjes van de geboortjekaartjes binnen zijn, dus ga die ff halen met Jayna.

Tot later, liefs Sem

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaai meiden,

oh Semmi wat heerlijk zeg nu verlof! En dat je je nog zo goed voelt is super! Envelopjes al binnen dus je kan al gaan schrijven!

Brennied gaat snel de vakantie. Zei het al tegen AM. De weken gaan snel op werk maar met vakantie ook. Milou weer lekker uitgeslapen?

Fajah ga je nog wat leuks doen vandaag?

Ik heb lekker uitgeslapen vanochtend kwart voor tien werd ik wakker ben gaan douchen en toen werd Jaime wakker.
    Ze begint echt zooo veel te praten ineens. Oppassen, mama ben je, koekje van meemie. En als ze thuis komt van het kdv en ik vraag met wie heb je gespeeld vandaag hoor ik met noor buiten, met pepijn koken met teun spelen. Echt lief.
    Nu ook steeds tankie tankie is dan dus vakantie en dan sanje is spanje..haha. Nu nog hola en ze steelt de show met haar blonde krulhaartjes straks.

Michiel had gebeld met die reisorganisatie waar we dat huis zagen of ie nog in aanbieding gaat. Schijnbaar bepalen de eigenaren dat. We gaan dus nu via mensen die we daar kennen proberen nummer van eigenaar te achterhalen. We hadden die van de tussenpersoon in Spanje maar die ben ik helaas kwijt. We willen in zetten op 1800 euro voor de drie weken. Dat is dan 900 euro minder en vind ik acceptabel.
    Zo maar boodschappen doen mijn zusje komt vanavond eten. Met haar vriend gaat het nog steeds niet goed. Steeds weer een terugval. Hij had nu ook al meerdere malen gezegd dat hij twijfelt over hun relatie. Heel raar vind ik hoor want ze hebben net een huis gekocht. Had ie dat niet eerder kunnen zeggen dan heh?

Nou kom later nog even langs.

lfs lin

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en nog over die was ben ik de enige die dat heeft met dat zonnebrand dan? Het zijn een beetje gelige vlekken. Het is alleen met de zonnebrand van Jaime ambre solaire kids hadden we. Ik weet zeker dat het daarvan komt want ik heb het niet op mijn witte kleding muv 1 shirt. Dat was tijdens vorige vakantie en ik ging nogal snel qua bruining dus smeerde chiel mij in met spul van Jaime en ja hoor op dat shirt ook van die smerige vlekken.
    Vind het zo zonde van dr witte kleding....

AM kyl heeft ook wel wit...heb jij er ook last van?

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh en aanrader voor een cd voor kids...weet niet of er hier meiden zijn die doe maar leuk vinden?
    De sesamstraat cd voor altijd vriendjes is gecomponeerd door henny vrienten. Heeel leuk met zingende purk tommie etc. En echt doe maar deuntjes maar dan voor kids...ik sta hier zelfs mee te swingen op die cd als die aanstaat.
    Nu ben ik er echt vandoor hoor!

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:Gek zeg die gele vlekken van zonnebrand,ik heb die ambre solaire niet mss ligt het toch aan het merk dan?
    Ik Heb net boodschapjes gedaan met de kids en verder denk ik dat we in de tuin gaan genieten vh zonnetje.
    Eigenlijk was Chris vandaag vrij ivm een belgische feestdag,maar ze hebben gevraagt of hij toch wou werken,dus krijgt hij dubbel betaald vandaag en mag hij een andere keer die vrije dag nemen,lekker toch.
    Hij moest wel vannacht om 3 uur al weg.

Sem:Heerlijk verlof,geniet ervan met je meisje.
    Nu duurt het niet lang meer voor de baby komt,erg leuk vooruitzicht.

12. hoi hoi,

Hier nog steeds hoofdpijn. Heb maa weer een Ibuprofen ingenomen en ga zo ook even liggen nadat ik heb gedweild. Vanavond uiteten met een oude collega dus moet wel fris zijn. Morgen een feestje in Utrecht, begint in de middag al. Ook wel gezellig en zondag lekker niks staan. Heerlijk hoor.

Sensee: Hoop dat het gaat lukken met het huis. Ik heb ook geen problemen met gele vlekker. Ik heb dan wel zwitsal als factor.
    Daynah d'r diarree is zo goed als ove, tenminste het is geen water meer, maar nog wel zacht. Ik hou het gewoon goed in de gaten.
    Mijn moeder was pas geweest voor een uitstrijkje en dat was allemaal goed.

Sem: Jullie een heerlijk rustig weekendje voor de boeg. Lekker hoor. Kan je van het weekend de enveloppen van de geboortekaartjes gaan schrijven.

AM: Nog meer winkels in Houten. Moeten we dus maar een keer in Houten gaan shoppen. Hoop winkels ken ik dus niet die je opnoem.

Brennied: Jeetje alweer de laatste dag van de vakantie. Gaat hard toch. Nog even en ook jij mag met verlof.

Verder weet ik het niet meer. Ga even dweilen en dan ook even liggen.

Lfs Kelly

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: we zijn vanmorgen al naar het centrum geweest. Jij hoeft niet naar Houten te komen om te shoppen hoor, in Utrecht heb je veeeel meer haha. Meeting was natuurlijk wel leuk geweest ;)
    Is je poedelkapsel weer normaal geworden? ;)
    Op je wasvraag....heb er zelf nog geen ervaring mee...heb nooit vlekken van zonnebrand eigenlijk....
    Wat leuk dat gepraat van Jaime :D Kyllian begint ook meer met navertellen in zinnen van 2 woordjes.
    Suc6 met het huis. Wat een gedoe tussen je zus en dr vriend zeg, vervelend.

Brennie: haha jij geen shopfan. Weet ook niet waarom ik hier als shopfan bekend sta hoor, want het valt echt heel erg mee. Ik hou helemaal niet van lang shoppen. Wekelijks hoeft voor mij ook niet.
    Jullie ook de laatste vakantiedag alweer...veel te snel gegaan he.

Semmi: gelukkig jullie ook weer goede nachten. Goed dat je doorzet om dr te laten liggen jengelen 's avonds...zo leert ze het wel ;)

Fajah: geniet van het lekkere weer! ;) Hier is het ook lekker!

Kelly: jeetje nog steeds hoofdpijn, irritant zeg. Hoop dat het morgen over is bij het feestje!

Vanmorgen dus hier naar het centrum geweest. Er zit dus ook een Hans Textiel, maar echt heel anders dan de Hans Textiel die ik ken. Het was allemaal zo netjes, als je begrijpt wat ik bedoel ;) Vanwege de openingen waren er overal kortingen, Hans Textiel op alles 30% en C&A 2e artikel 50& korting...altijd mooi meegenomen toch :) Heb niet heel veel gekocht hoor, heb maar 30 euro uitgegeven ;)

Ik ga Djurre nu helpen, die is het tuinhuisje aan het schuren. Ik ga zo ff schoonmaken en dan alvast beginnen met een grondlaagje verf.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje wat wazig dan die vlekken. Het is alleen op witte kleding maar daar heeft ze nogal wat van. Ik vind het zo smerig eruit zien dat ik het dus niet meer aantrek maar dat is ook een beetje zonde heh.

AM Jaime vraagt door de week ook wel eens: opa oma bel. En dan moet ik mijn ouders voor haar bellen. Heeft ze mn moeder aan de telefoon en begint ze hele verhalen wat ze heeft gedaan enzo. Niet alles verstaanbaar hoor maar sommige woorden wel.
    En maar 30 euro uitgegeven wat wil je met die korting! Oh lekker verven...ligt kyl te slapen nu?

Kel vervelend van die hoofdpijn. Morgen een feestje in Utrecht gezelllig! Zit je vlakbij?

Fajah is het nog mooi weer bij jou? Hier was het mooi maar ineens donder en bliksem en een bak regen...bleh. Haha dat van die Belgische feestdag wist ik! Chiel moest anders vandaag naar de universiteit in Antwerpen, maar was ook dicht.
    Pfff 3 uur vannacht weg...brrrrrr. Hij liever dan ik!

Jaime ligt er nu in maar zo die is niet te genieten zeg vandaag wat een driftkikker en dwarskont. :confused: . Ook gewoon op de grond gaan liggen huilen nu...niet leuk die peuterpuberteit...bloed onder mn nagels...

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:Ja hier nog steeds stralende zon,heerlijk,Yorben ligt er net in dus ik ga weer terug naar buiten mn kleur bijwerken ;)
    Hoe gaat het met je schoonvader?

Brennie:Jammer dat het jullie laatste vakantie dagje is ook vandaag.Wanneer heb jij verlof?

Am:Was leuk dus vanmorgen in de nieuwe winkels?
    Valt wel mee met je shoppen hoor,ik plaag je maar een beetje ;)

Kreeg net via Hyves een bericht van mn overbuurman,dat we eens gezellig moeten langskomen bij ze om elkaar wat beter te leren kennen,hun zoontje is even oud als Jelte dus wel leuk,we gaan maar een keer afspreken,kennen elkaar alleen van ´hallo´ en´ daag`.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaaaa,

Yeeehahah. We hebben contact gehad met de huismeester van het huis in Spanje! Hij gaat nu bellen met de eigenaren van het huis en zou ons daarna terugbellen of dat de eigenaar belt of dat wij de eigenaar kunnen bellen. Ik ben zooooooo benieuwd!
    Hoop dat ze m willen verhuren voor de prijs die wij willen. En zo niet dan boeken we dit weekend bij interchalet.

Jaime lligt nog te slapen.

Fajah hier nu ook weer zon. Grappig zeg dat bericht via je overbuurman. Dat ie dan niet gewoon ff langsloopt om dat te vragen...hihi.
    Ik vond dat mn schoonvader gister echt nog zwak klonk. De slangen waren er gister wel uitgehaald en hij had een stukje gelopen. Maar ja ik vind het nogal wat om dan naar huis te gaan al. Nierfunctie is nog niet goed. Normaal moet die 100 zijn en bij hem is ie nog 200 dus veel afvalstoffen in het bloed. Raar heh dat hij dan naar huis mag.

Pfff we wachten hier in spanning af. Zo nog boodschappen doen en dan eten voor vanavond voorbereiden!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: gezellig zo'n dreumes he ;) En en en al bericht over het huis?
    Kyllian lag idd te slapen toen wij gingen verfen. Hij heeft 3 uurtjes geslapen, dat is dus mooi. Djurre is nu nog bezig. Is toch nog een hoop werk en dan hebben we alleen nog maar de grondverf erop zitten. Naja denk wel dat het iig wel mooi gaat worden, leuk voor de verkoop.

Fajah: leuk zo'n kennismaking via hyves hihi. Altijd leuk om met wat buren overweg te kunnen.

18. Zo mijn hoofdpijn is gelukkig gezakt.

AM: Hans Textiel en netjes :confused: hier is het ook meestal een rotzooi. Lekker dat Kyllian vanmiddag zo lang heb geslapen. En jij maar 30 euro uitgegeven.....

Sensee: Hier nog eentje die dwars zat vandaag.....pfffff echt vervelend zeg. Zal ws alleen maar erger worden. En is het nog wat geworden met het huis?

Fajah: Leuk dat die buurman je een berichtje stuurde via hyves. Toch wel makkelijk dan.

Zo ik ga me opfrissen en zometeen lekker uiteten.

Fijne avond allemaal.

Lfs Kelly

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow dus de normale Hans Textiel is dus idd niet zo netjes haha. Ik vond HT altijd net zoiets als de Wibra....maar hier was alleen maar kleding en alles netjes opgehangen, ook de kwaliteit vond ik veel beter lijken dan ' vroeger'.

Waar gaan jullie uit eten? Gaat Daynah mee? Veel plezier :)

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Geen klus-ongelukjes gebeurd dit keer met Djurre?Emmer verf omver ofzo ;)

Sens:En al nieuws of je het huis kan huren?

Kel:Veel plezier vanavond.Is je hoofdpijn nog gezakt?

Deel Deze Pagina