Welkom terug Robine, het lekkere weer niet vergeten mee te nemen? Ben benieuwd naar alle vakantiespam!
Op zo'n regenachtige dag moet je je maar binnen vermaken he...bijv. gek doen met een nog niet opgepompte voetbal.
aaaaah lieve Kyllian spam! Staat m leuk die tuinbroek! Kel: zul je net zien ja,wanneer je echt op zoek bent, vind je niks. Die eerste keer dat je " sensee" schrijft in je bericht, bedoel je mij daar niet mee? Omdat je het over de jas bij de prenatal hebt.... Sensee: gelukkig alles geregeld met de papieren, hoe laat vertrekken julllie? Robine: welkom thuis meid, succes met uitpakken en wassen en wanneer je tijd hebt SPAMMEN MAAR! Haha...... Hier hangen we lekker op de bank en kijkem mr en ms smith.....heb m al es gezien lang geleden, was wel leuk geloof ik. Morgenochtend lekker niksen en dan om 12.00 uur richting Krimpen. Kan Jayna mooi in de auto slapen. Fijne avond! Liefs Sem
Joehoe! Klaar voor de spam?!? Ga vanaf hier weer met jullie meekletsen hoor, kan niet alles meer onthouden van vorige week. Fajah: Wat een nare situatie zeg en zeker nu ze ook nog zegt dat ze t nog een keer gaat proberen! Wens jullie alle sterkte toe die jullie op dit moment nodig hebben! Even in t kort onze vakantie al had ik dat laatst vanaf Tenerife al geschreven. De dagen waren voornamelijk ontbijtje op balkon, zwembad, douchen en relaxen, Jill eten, Jill naar bed en dan Jill in de wandelwagen overhevelen en samen uiteten. Meestal werd ze wel ff wakker, maar regelmatig konden wij heerlijk samen genieten van elkaar zonder een kind dat de aandacht vroeg. We hebben 1 maal een paardenkoets tocht door de stad gehouden wat Jill geweldig vond en verder zijn we een dag naar t Loro Park geweest( een park met papegaaien, vissen,dolfijnen,orca''s etc en bijbehorende shows. Dat was zo een dagtrip met de bus en ging eigenlijk heel erg makkelijk en goed zo met Jill op schoot. Ze is de hele vakantie superlief geweest, heeft niet meer in de middag geslapen maar speelde de hele dag met alle kindjes in t zwembad, was niet moe te krijgen. John en ik daarintegen zijn helemaal kapot van deze 12 dagen. Pfffffffff valt dus echt niet mee he, de hele dag een 21 maanden oude puberpeuter in de gaten te houden en zeker als ze ook geen middagdutje meer deed waren wij dus helemaal gebroken s avonds. Maar ja, niet uitgerust wel heerlijk genoten. Tenerife is overigens geen aanrader. Saai, weinig boulevard en winkels, grauw, oud en in vervallen staat. Ons appartement was echt heel slecht en oud(lees alles kapot, we hebben 23 mankementen geteld!) Nu ga ik dus ff lekker spammen he. Heb een slectie gemaakt uit de 280 foto's! Hahahaha
Klinkt goed Robine, ondanks dat tenerife het niet helemaal was en jullie appartement ook niet. Lekker dat jullie ook af en toe met zn tweetjes konden eten! Kom maar op met die spam
Semmi: morgen nog een meet met Kelly of was dat een andere keer? Veel plezier het weekend. Blijven jullie daar? Mn schoonouders komen morgenmiddag. Mn schoonvader gaat de kozijnen verfen (hij werkt bij een schildersbedrijf) en had dus ook voor de juiste verf gezorgd, aangezien hun bedrijf de huurwoningen hier ook hebben geverfd. We gaan daarna met zn allen uit eten in een wokrestaurant in Maarsen, als bedankje voor het oppassen enzo.
Ah dank je nog dat je gaat spammen dacht al moet ik missen! Fijn dat het leuk was maar geen keer weer dus? Volgende keer lekker zo'n huis huren zap! Ben blij dat je weer terug bent heb je gemist! XX
Iemand nog tips voor een andere site om up te loaden dan fotopocket? Sens: Lief van je! Wanneer gaan jullie? Vannacht?
Robine, photobucket.com....moet je wel registreren maar werkt goed en snel! Kom op..ik wil bruine Jill zien! Sens: koffers klaar?