1 voordeel chiel betaalt rekening van mn mobiel..dus sms en..hihi. Maar dames ga er nu vandoor. Alles is gepakt. We drinken nu een glaasje prosecco en dan adios op naar espana! XXX ga jullie missen ps en denk maar ff na over meetin oktober voor de kindjes 2 worden...gaat te snel... Bye
Welkom terug Robine,erg mooie fotos.En nu alles wassen he,weer een heel karwei. Lieve Sens een hele fijne vakantie,we bellen/sms-en zeker nog. XXX voor jullie.
Milou en ik hebben ook wel zin om te meeten , Sens en Fajah heb ik iig nog nooit irl gezien dus moet er toch echt van komen!
Goedenmorgen, Sorry Sensee...ik ben te laat om jullie een fijne vakantie te wensen, maar wil t bij deze toch nog ff doen, mocht je t nog lezen vanuit een internetcafe in Spanje. Geniet er van samen en lekker veel foto's maken! Robine: geweldige spam zeg. Inderdaad leuk jullie zo als happy family! En ook lief die van Jill met papa in het zwembad, ze straalt helemaal! Jammer dat Tenerife wat tegenviel. Moet zeggen dat op Gran Canaria de boulevard ook erg achteruit gaat de laatste jaren, maar wij hadden laatste keer all in, dus weinig boulevard gezien ook...haha Wat betreft een meet in oktober.....had me leuk geleken, maar zit er voor mij niet in meiden. Hoop dan lekker met mn 2 meissies thuis te genieten. Of ik moet veel eerder bevallen, you never know! Hier lekker relax met zn drietjes tot half 10 op bed gelegen en tv gekeken. Jayna kroop helemaal tegen ons aan, zo lekker is dat. Net ontbeten, ga zo ff douchen en me aankleden en dan om 12 uur richting Lenhard's broertje op verjaardag. Oh ja AM, we blijven alleen een dagje in Krimpen en volgende week ook vanwege een verjaardag, waarschijnlijk dat ik Kel dan nog wel ff zie. Fijne dag allemaal, Liefs Sem
Goedemorgen allemaal, Robine: Welkom terug. Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en geen 2de keer Tenerife dus. Als jullie het maar naar je zin hebben gehad toch, dat is het belangrijkste. Wij waren na de vakantie ook wel moe. Heel de vakantie op een kind van 20 maanden letten, ja dat is erg bewerkelijk. Aan de foto's te zien hebben jullie het naar je zin gehad en jullie zien er goed uit. Hoop je snel weer te spreken. Sensee: Dit lees je niet meer, maar stuur je nog wel een sms. Fijne vakantie iig. Lfs Kelly
Semmi: veel plezier vandaag! Gisteravond heeft Kyllian weer een bloedneus gehad, hij had er gewoon doorheen geslapen. Ik kijk altijd nog even bij hm vor ik ga slapen en hebben hm toen dus maar wakker gemaakt en alles schoongemaakt.
AM; aaaah gossie, wat zielig dat Kyllian weer een bloedneusje heeft gehad. Maar goed dat je nog ff bij hem bent gaan kijken. Sem; heerlijk dat Jayna zo lekker tegen jullie aankruipt. Wij hebben vanochtend ook heerlijk met zn drieen in bed gelegen. Veel plezier op de verjaardag vanmiddag. Hier een rustig dagje. Lieke is heeeeeeeel erg verkouden, zo zielig. Maar ze is verder wel lekker actief dus niet ziek. Volgens mij is ze wakker...ga ik maar weer verder. Tot later. Liefs Sap
Een nieuwe meeting! Altijd leuk! Wanneer en waar? Iemand een leuk idee? Fajah: Hoe is t nu met je schoonmoeder?En hoe i Chris er onder? Am: Arme Kyllian, weer een bloedneus gehad! Gaan ze er nog iets aan doen? Dichtschroeien oid? Sem: Hihih die Jayna met dr ''dikke piemel''etc. Moet zo lachen om de dingen die zei doet en zegt. Echt grappig! LIS: Jill praat ook nog nauwelijks hoor. Althans praat wel de hele dag alleen ook onverstaanbaar en sommige makkelijke woorden kan ze dus echt niet zeggen terwijl woorden als pinquin er wel uitkomen. Ach Jesse en Jill liepen snel he, kunne ook niet in alles de snelste zijn, hahaha. Hoe is t verder met Marijn? Brennied: Hoe voel je je? Begin je al zwaar te worden? Leuk hoor, als Sem bevallen is ben jij alweer bijna aan de beurt.......spannend. Heb bijna alle was klaar. Ook weer gestreken en in de kast. Toen was de pc besmet met een virus en die is eindelijk verwijderd. Ga zo eens een digitaal fotoalbum maken en dan laten drukken bij Kruidvat. Vorig jaar ook gedaan is erg mooi en blijft jaren goed. Wel weer veel werk, maar ja, heb nog 1 weekje vrij....... Slapen al jullie kindjes nog tussen de middag? Jill dus echt niet meer sinds de vakantie. Vanmiddag nog ff geprobeerd, maar ze gaat dus echt niet slapen he. Irritant, nu dus nergens op de dag meer ff een momentje rust. Snap niks van mn lijf qua bloeding etc. Vorige maand was een cyclus van 24 dagen, deze maand al op dag 16 een bloeding(druppel en slijm, sorry) en tot aan vandaag nogsteeds een druppel per dag! Wat kan dit zijn? De test wees gisteren negatief aan, misschien te vroeg getest? Of toch een ong.? Echt vervelend, weet nu dus echt niet waar we aan toe zijn. Moet als we uitgaan van een cyclus van 23 dagen de 25 weer ong worden........nou ja, kijk t wel ff aan en we klussen wel verder...... Meiden ik ga ff aan de foto's werken! Laterz en fijn weekend allemaal Liefs
Goedemiddag, Wat een heerlijk weertje vandaag, na dagen regen te hebben. Bedankt Robine dat je het mooie weer heb meegenomen. Sensee zal imiddels ook wel in Spanje zitten. Ben jaloers. Robine: Al je wasjes dus weer gedraaid en schoon de kast in. Altijd balen na de vakantie vind ik dat. Wat gek van je ongi. Misschien moet je cyclus nog op gang komen ofzo. Jij en Sap moeten het een beetje verdelen Wel balen dat Jill nu niet meer wilt slapen 's-middags. Wij hebben Daynah net wakker moeten maken om 16.00 uur, want Sabino wilde nog even langs zijn moeder. Ze heeft dus meer dan 3 uurtjes geslapen. Is ook hier echt een record hoor. Sap: Ach gossie Lieke verkouden. Dikke knuffel voor haar. Het is ook zulk raar weer, daar word je wel verkouden van.Gelukkig is ze er niet ziek onder. Geniet lekker van je rustige dag. Sem: Ik bedoelde idd jou met dat jasje. Ik heb hem inmiddels ook maar gehaald. Ze hadden er van de week nog heel veel en nu nog maar een paar hangen. Ik heb maatje 92 genomen. Ik vond 98 nog wel erg groot voor Daynah zat echt heel ruim. Veel plz vandaag in Krimpen. AM: We mochten er gisteren nog over hebben of van de week dat hij geen bloedneus meer heeft gehad. Wel balen hoor. Ik ga het huisje even in orde maken. Vanavond komen er nog wat familie en vrienden voor de verjaardag van Sabino, dus een gezellig avondje voor de boeg. Zal wel weer laat worden. En ik weet nog steeds niks te kopen voor zijn verjaardag. Ik denk dat ik maar weer een weekendje weg doe. Iemand nog leuke tips voor een leuke stad met veel shop mogelijkheden . Zelf dacht ik aan Amsterdam of Maasstricht. Kom later nog ff kijken. Lfs Kelly
Bedankt Fajah voor je berichtje. Wel balen dat het regent, komt vast wel goed met de andere dagen. Ik vergeet trouwens helemaal te zeggen dat ik een geweldige prijs heb gewonnen in de postcodeloterij...................................................................................... Een ijsprijs! Ik mag 2 bakken Ben & Jerry's halen en Sabino ook......hahahaha. Deze prijs hebben we al zo vaak gehad. We wachten nog steeds op de miljoen, maar helaas we moeten het maar weer met ijs doen
Woooooooooooowie wat een geweldige prijs Kelly! Hahahahahaha, hier ook nog altijd geen miljoenen. Zodra dat het geval is gaan we, zoals afgesproken, naar Barcelona! . Fijne avond Kelly! En een weekendje weg is altijd leuk! Ik vind Antwerpen een leuke stad. Robine; vaag joh, dat bloeden...maar volgens mij test jij wel een beetje te vroeg . Gewoon ff wachten tot maandag en dan weer opnieuw testen. Mijn duimen draaien voor je! Volgens mij kan het ook een innesteling geweest zijn op dag 16. Jij bleef bij Jill toch ook wel wat bloed verliezen? Heb je zelf een bepaald gevoel? Fajah; bedankt voor je berichtje over sens. Balen joh dat ze regen hebben. Hoe is het verder bij jullie? En met Chris? Kan me voorstellen dat dit een hele heftige periode voor hem is. Heb trouwens al heel wat kleertjes voor Lieke gekocht. Alles in maat 98. Ga binnenkort dr kast leegruimen en helemaal opnieuw inpakken met een nieuwe garderobe . Ik surf ff verder, Liefs Sap
Sappie: Lieke verder niet ziek geworden? Het verkoudheidseizoen begint weer he... Goed geshopt hihi. Heeft Lieke ook qua broeken maat 98? Ze is ook wel lang geloof ik he? Hier nu maat 86 qua broeken, liggen nog nieuwe broeken voor de winter klaar van vorig jaar. Hoop dat hij wel naar maat 92 gaat van de winter anders schuiven die broeken ook weer een jaar op Kelly: weekendje weg is leuk toch! Amsterdam trekt mij helemaal niet eigenlijk, ook niet qua shoppen. Zou zelf meer zoals Sappie al zei aan Antwerpen denken ofzo. Wil je in Nederland blijven dan vind ik Den Bosch wel leuk. Of ergens aan de kust, lekker uitwaaien op het strand. Lekkere prijs heb je gewonnen hoor Semmi: leuke verjaardag gehad? Lekker he dat keutelen 's ochtends, heerlijk om niet te hoeven haasten. Robine: kan heel goed een innestelingsbloeding zijn! Die is na je eisprong, dus zo halverwege je cyclus. Cyclus van 16 dagen zou wel heel kort zijn. Over een week zou je misschien wel kunnen testen, maar zal nu nog te vroeg zijn lijkt me. Hier wordt wel geslapen overdag. Meestal zo'n 2-3 uurtjes. Zal bij Jill toch ook wel weer komen, vakantie is ook veel te leuk om te gaan slapen Mn schoonouders kwamen vanmorgen. Kozijnen buiten zijn geverfd, nieuw ruitje in het tuinhuisje, alle onkruid in en buiten de tuin weg Ze mogen zo vaker komen Van de week willen we een makelaar gaan inschakelen en hoop dat dan snel een taxatie kan komen. Binnenkort dus wel ons huisje te koop. Vanavond zijn we met mn schoonouders naar een wokrestaurant geweest.
Ow bij aankomst (Valencia) was het idd regen, maar waar Sens nu zit (Moraira) is het droog en warm! Jaime is erg lief smste ze...maar wat wil je in zo'n mooi huis en privezwembad
Kyllian heeft niet zoveel gegeten, zoals gewoonlijk...maar toetjes proeven jummieeeee. Eerst mn eigen toetje proeven: