Goedemorgen meiden, AM; jummie zag er lekker uit hoor die ijsjes. Fijn he dat je schoonouders ff hebben geholpen met klussen. Komt er nog een eind aan jullie geklus? Hoop dat jullie je huis straks snel verkopen. Ik denk dat broeken in maat 98 bij Lieke ook te groot zijn. Die kan ze nog wel in 92 aan, anders is het in de taille veel te wijd (wel lastig want Lieke is lang en slank). Kelly: hebben jullie een gezellig avond gehad? Nog laat geworden? Hier een lekker rustige zondag. Rick is zn zusje helpen meubels verhuizen (ze trekt bij haar nieuwe vriendje in). Lieke en ik zijn net lekker in bad geweest en nu zitten we Dora te kijken. Is het bij jullie ook lekker weer? Hier schijnt het zonnetje heerlijk! Fijne zondag en tot gauw. Liefs Sap
Goedenmiddag meiden, Robine: alles weer lekker aan kant dus. Alweer een beetje gewend in nederland? Zo'n fotoalbum is inderdaad erg mooi, hebben wij van vorige vakantie ook gedaan. Veel werk, maar leuk om terug te kijken. Balen dat Jill niet meer slaapt overdag. Jayna kan een dagje zonder als t moet, maar laatste tijd minimaal 2 uurtjes en soms zelfs 3. Misschien komt t wel weer bij Jill als jullie weer een tijdje thuis zijn. En je cyclus, blijft dus wat vaag, maar duim toch voor je dat t innesteling was. Gewoon over paar dagen nog een keer testen Kel: toch t jasje maar gekocht....haha...toevallig dat we dezelfde hadden gezien.....maar hebben met onze meiden volgens mij sowieso wel redelijk dezelfde smaak he. Ik heb nog niks anders leuks gezien, maar ga deze week ff in Hadenberg kijken als ik bij mijn ouders op de camping ben. Leuk, weekendje weg, ben je dr al uit waar naar toe? AM: leuke spam, Kyllian dus momenteel vooral dol op toertjes, de snoepkont...haha....die fase heeft Jayna ook wel gehad. En jullie huis nog echt bijna klaar voor de verkoop, spannend! Sap: Lieke dus al helemaal klaar voor de winter straks, leuk hoor weer nieuwe kleren in de kast! Heb je broeken ook 98 gekocht? Ik ga deze week ook ff flink voor Jayna shoppen. Fijne dag samen met je meissie! Fajah: thnx voor t bericht van Sensee....hoe is het verder bij jullie? Nog naar het zh vandaag? Gister was t wel gezellig op de verjaardag van mijn zwager. Jayna heeft op de heenweg niet geslapen, maar het prima volgehouden. Ze was t enige kind dus volop aandacht. Ze is echt lief geweest, hadden we geen kind aan. Eten gaat ook erg goed laatste tijd. Gister soep, stokbrood, salade, druiven en toetje gegeten op die verjaardag. Had ik me een tijdje terug echt niet voor kunnen stellen, toen weigerde ze zowat al t eten na 2 happen. Op de terugweg heeft ze alleen t laatste uurtje geslapen. Vanmorgen lekker lui geweest tot 10 uur op bed. Nu slaapt Jayna weer en hebben we vanmiddag verjaardag van een vriend van ons. Zijn vriendin is diegene waar ik ook samen mee naar zwangerschapscursus ga. Nou fijne zondag alllemaal en tot later! Liefs Sem
Ola allemaal! Sem: Fijn dat Jayna weer lekker mee zit te smullen. Is toch gezelliger als ze wat eten he!? Nog maar een ruime maand voor je en dan heb je je 2e meisje in de armen! Ben zo benieuwd naar haar! Veel plezier op de verjaardag vanmiddag! Sap: Heerlijk zo een zondagje met Lieke samen. Ennuh Dora op tv? Heb ik nog nooit gezien! Broekjes maat 86 passen hier nog prima, 92 sleept dus echt over de grond. Wij hebben een klein dikkertje hahaha. AM: Leuke foto's van Kyllian! Jij neemt ook werkelijk overal je fototoestel mee naar toe he? Leuk hoor, genoeg foto's voor later om terug te kijken. Hij zat lekker te smullen zo te zien van alle toetjes en ijsjes. Kel: Nu al een winterjas geshopt? Doe normaal! Ik ga daar dus echt nog lang niet aan beginnen. Meestal draagt Jill toch een vest met bodywarmer als t wat kouder wordt. En volgens mij past ze de jas van vorig jaar nog makkelijk(weet alleen niet of ik die jas nog leuk genoeg vind voor een 2e jaar). Ga verderop in t jaar wel weer shoppen, heb nog helemaal geen zin om op winterkleding jacht te gaan. Was t leuk met je bezoek gisteren? Ben vanmorgen ff naar mn moeder gereden en daar kwamen mn broer en vrouw en Amber ook heen. Was gezellig. Vanmiddag hebben we een kraamfeest vanaf 14 uur in t park hier bij ons. Gezellig hoor, zo hebben wij t ook gedaan bij Jill en zo doen we t bij een 2e ook weer. Lekker borreltje en hapje en alle visite in 1x. Veel beter! Ik ga weer ff verder aan mn fotoboek, ben halverwege. Fijne zondag allemaal Liefs
Goeiemiddag, Hehe! Ik heb echt zo K*Ttelefoon! Elke keer als ik een berichtje wilde tikken, valt ie uit. En elke keer toch weer proberen he. Zo chaggie werd ik ervan. Uiteindelijk toch maar opgegeven. Nu heb ik Sens helemaal geen fijne vakantie kunnen wensen. IK zal nog sms'je sturen. Wordt maar weer vanaf mijn werktelefoon, want mijn andere telefoon doet het ook nog steeds niet. Ik heb al 4 keer gebeld met T-mobile, maar 2 keer is mijn puk en pincode niet eens aangekomen en vrijdag kreeg ik puk en pin 2. Toen heeft Wes maar gebeld en echt heel erg boos gedaan. Maar ik moest nog maar even afwachten, want puk 1 en pin 1 waren dezelfde dag op de post gegaan. Nou, gister was er geen post van T-mobile hoor. Nu ga ik morgen bellen en mijn abonnement opzeggen. Ik ben er helemaal klaar mee. Zo, eerst even reacties! Robine: welkom terug! Wat een leuke foto's. En Jill niet meer willen slapen, hihi. Ik zou het ook niet fijn vinden als Jesse niet meer zou slapen hoor. Het komt vast wel weer. Ze is nog geen 2 jaar, dus dat slaapje overdag heeft ze echt nog wel nodig, toch? Weet je al wanneer je weer gaat testen? Wel spannend joh! Ik ben nog steeds niet ongi geworden, dus nu al ruim een jaar niet meer. Das toch ook wel lekker. Maar uitkijken dat ik over 9 maanden niet weer een baby heb, want heb nog steeds geen spiraaltje. Ja, heb er wel 1, maar die ligt in de kast Ach, zo vaak doen we 't niet, want ik ben 's avonds gewoon moe. Wes vindt er niets aan Succes met je fotoboek en veel plezier vanmiddag! Sem: Ja, nog effies voor jou. Nog even lekker shoppen, nu kan het nog! Gister ook al verjaardag van je zwager gehad, ik ook. Jammer voor haar dat ze het enige kindje was, maar aandacht is ook vast niet erg geweest. En ook al zo lekker eten. Jesse ook de laatste tijd hoor. Er stond een schaal met druiven, die heeft ie bijna allemaal opgegeten. En bramen is ie zo gek op. De soep 's avonds ging niet zo goed, maar misschien is gulashsoep niet echt voor kindjes Veel plezier vanmiddag. Lekker he, zo lui doen. Wij ook. De mannen hier in huis liggen nog steeds te slapen Sappie: lekker zo'n dagje met je meisje. Lieke is idd wel lang zeg! Maatje 98 zou ze qua lengte dus wel aankunnen, maar is in de taille te wijd Jesse heeft van de meeste broeken maatje 80, soms 86 maar die moeten vaak nog wat omgeslagen worden hoor. Die zal wel korte benen hebben? Ik ga zo ook lekker in bad denk ik. Heb last van mijn rug, want ben vrijdag tegen een houten schoenenrekje gevallen. Vraag niet hoe ik dat voor elkaar krijg... AM: haha, die Kyllian. De toetjes zijn favoriet he? Ach, keertje kan geen kwaad he. Strijd om eten win je nooit he? IK ben wel blij dat Jesse de laatste tijd echt goed eet, maar zal binnenkort ook vast wel weer veranderen. Is het geklus nu eindelijk gedaan bij jullie Zit je alweer helemaal in je werkritme? Ik nog niet hoor. Kel: had jij ook ijsprijs? Ik ook! En ik heb 4 loten, dus kan 4 halve liters ijs gaan halen! Jummie. Sonja Bakker is toch alweer even op een laag pitje, dus we doen maar gezellig mee met het ijs. Dit is de derde keer al dat ik iets heb gewonnen. Eerste keer 200 euro, dat was natuurlijk wel de leukste prijs. In juli had ik abonnement van een maand op AD Sportwereld Pro, die ging linea recta bij het oud papier. Fajah: bedankt voor je berichtje van Sens. Hoe is het bij jullie? Gaan jullie elke dag naar Brugge? En hoe is het met Chris? En hebben jullie iets aan Jelte en Yorben verteld? Wel moeilijk lijkt me dat zeg... En hoe is het met jou? Ga je nu wel weer werken of moet je vrije dagen opnemen of is je werkgever coulant? Nou, hier dus nogal wat problemen met mijn telefoon, maar verder alles ok. Gister naar Roermond geweest, wij waren er maar met zijn viertjes, dus de kids hebben lekker kunnen ravotten. Vandaag rustig dagje, want morgen weer werken. Woensdagavond was ik gewoon echt helemaal de pijp uit zeg. Vanavond komt mijn moeder weer om 2 dagen op te passen. Morgen naar kdv voor intake van Marijn, want die mag volgende week ook naar de opvang. Zal ik toch ook weer even aan moeten wennen hoor. Fijne zondag nog! Liefs LIS
Sappie: ja hier ook lekker weer! Komende week zou het ook wel mooi weer worden Ben je de hele dag met Lieke alleen? Lekker meidendagje Semmi: jullien hebben ook vaak verjaardagen e.d. he Veel plezier Robine: leuk een kraamfeest! Vind aan de andere kant ook wel leuk om iedereen apart op bezoek te hebben. Zo heb je toch meer contact. Maar na zo'n kraamfeest komen mensen ws toch ook wel wer langs...weet dus niet wat leuker is Nou eigenlijk maak ik de laatste tijd minder foto's, had al 2 weken geen foto's gemaakt en dat was wel een record Het foto's maken wordt denk ik ook wel minder, je hebt bijna overal wel al kiekjes van en ze veranderen toch minder nu. Maar een maand geen foto's zou ik dan toch wel weer lang vinden
LIS: wat hebben jullie in Roermond gedaan? Irritant met je telefoon zeg. Ik heb het met mn laptop, verbinding valt steeds weg beneden...heb ik een berichtje getypt en post ik het...verbinding weg. Jij ookal aan de ijs haha. Sterkte met je rug. Ik zit eigenlijk wel weer in mn werkritme, maa rjij bent er natuurlijk veel langer uit geweest! Bevalt het werk je nog wel? Er veranderd altijd wel wat als je er tussenuit geweest bent he of bij jullie alles wel hetzelfde? Vanmorgen zijn we even wezen wandelen. Kyllian helemaal blij met zn 'appel van de appelboom' die hij van de Boomgaard tegenover ons nieuwe huis had. Ze bouwen 2 blokken huizen nu, het ene blok is al voor de helft het dak gestapeld! Ons blok gaan ze doen nadat de andere heft van het andere blok klaar is. Maar we konden dus in een huis staan, hebben dus gelijk gekeken waar we alle meubels willen hebben hihi.
LIS; wat een irritant gedoe zeg met je telefoon. Kan me voorstellen dat je je abonnement gaat opzeggen. Oh jeetje Marijn ook al bijna naar de kinderopvang. Wat gaat alles toch snel . Pas maar op met onveilig vrijen joh, je zal zien dat het dan juist misgaat (of je moet het niet erg vinden ). Robine; lukt het een beetje met je fotoalbum? Veel plezier op het kraamfeest vanmiddag! Oh en Dora is idd niet op tv, maar we hebben een dvd. Sem: mooi dat de verjaardag van je zwager gezellig was en dat Jayna zich zo voorbeeldig heeft gedragen. Veel plezier vanmiddag op de verjaardag. Wanneer is je vriendin uitgerekend? Zonet met vrienden afgesproken om vanavond lekker te gaan wokken. Opa en oma gaan ff op Lieke passen. Heb er zin in ! . Tot later, xxx
AM; leuk he om te fantaseren waar je alle meubels neer gaat zetten. Voor je het weet wonen jullie er.
Sap: ja, we kijken wel uit hoor. HOef echt niet over 9 maanden weer een baby. Wes wil uberhaupt niet meer, ik ben er zelf eigenlijk nog niet over uit. Eerst maar paar jaar van deze 2 genieten. Vrijdag was het een jaar geleden dat ik de zw test had gedaan, dus vorig jaar wist ik dat ik alweer zwanger was. Tjeetje, wat snel eigenlijk he. Jesse was nog maar net 9 maanden Lekker, wokken vanavond! AM: leuk he, een huis helemaal weer opnieuw mogen inrichten. Jammer dat het verhuizen altijd zo'n gedoe is. En nog ff een foto van Jesse in zijn huisje... op MIJN schoenen Ziet er niet uit he.
Sappie: lekker hoor wokken, wij hebben gisteren iig gesmuld Veel plezier alvast! LIS: whaaahhh geweldig die foto Dat serieuze koppie erbij! Leuk voor later
Wow, gebit compleet, hier nog lang niet hoor. Ja, lachen he, zo hebben we een hele serie. Maar het meest grappige is dat hij beseft dat hij grappig is. Komt ie echt lachend de kamer binnen gestampt (want het maakt een onwijs kabaal, als hij op die hakken loopt, haha). Ga maar eens in de badkamer kijken, want Jesse is met papa gaan douchen, maar huilt. Zijn haren zullen wel uitgespoeld worden. O ja, hier ook een primeur. We hebben 3 spijlen uit Jesse's bed gehaald dus nu kan hij er zelf uit. Vanmorgen had ie dat natuurlijk nog niet door, dus heb ik hem eruit getild om 6 uur. Gelukkig heeft ie daarna tot 8 uur bij ons geslapen. Daarna laten zien en toen hij net wakker werd, stond ie aan het voetenend van ons bed te roepen: mama... mama! Maar ja, mama zat boven achter de pc. Kreeg net gelijk commentaar van mijn moeder: zou je dat nu wel doen, want zolang hij in zijn bedje blijft liggen... Tja, mam, wij doen weleens iets anders dan wanneer jij het zou doen he. Tot later!
Nou als dat goed met met spijlen eruit is het toch prima! Dacht eigenlijk dat Jesse al naar een groter bed was, maar hij ligt dus nog in zn ledikant. Als hij maar niet 's nacht aan jullie bed staat Hier kunnen de spijlen er niet uit, dus we wachten gewoon op een groter bed tot de verhuizing of totdat hij eruit gaat klimmen. Grappig gezicht he als ze weten dat de lollig zijn. Kyllian is echt een toneelspeler, trekt rare bekken en ook met zn lichaam zo'n toneelspeler...weet niet hoe ik het anders moet beschrijven haha. Vanmorgen wilde hij percee een sjawl om, deed hij die om en zat dus net te doen alsof hij het heel koud had (schouders tegen nek aan drukken en gek gezicht erbij en dan zeggen 'koud koud koud').
Goedenavond allemaal, Zo we hebben een gezellige avond gisteren gehad. Beetje veel gedronken alleen . Daynah is gisterenavond om 21.00 uur naar bed gegaan en ze werd vanmorgen om 9.30 uur wakker . Wel lekker hoor, want wij lagen er pas tegen 02.00 uur in. Vanmiddag even naar Blijdorp geweest en verder niks bijzonders gedaan. Weekend is al weer voorbij .......helaas. AM: hihihihihihi die Kyllian met zijn sjaal. Ze worden echt bijdehand heh. Leuke foto's van Kyllian. Lekker hoor al die toetjes af gaan. Groot gelijk heeft hij. LIS: Zo herkenbaar met de haar wassen. Hier wordt ook alles bij elkaar gegild als ik haar haar moet uitspoelen. Ik moet wel zeggen dat het steeds beter gaat sinds ik haar in de badkuip zet onder de douche. Ben benieuwd of Jesse dadelijk aan jullie bed staat 's-ochtends, scheelt jullie weer een loopje Leuke foto van Jesse op jouw schoenen. Daynah doet ook vaak mijn schoenen aan als het niet lukt, dan wordt ze boos joh! Sap: Ahh gezellig zeg wokken. Veel plz vanavond. Robine: hihihihihihi ja ik weet dat ik er vroeg bij ben, maar ik vond hem zo leuk die jas. Voor de rest heb ik nog niks voor de winter. Ga daar ook nog even op wachten. Hebben jullie nog een leuk middagje gehad op het kraamfeest? Wel weer leuk zo'n kleintje. Volgend jaar bij jullie weer Sem: Nee ben er nog niet uit waar ik naar toe wil. Sap zei Antwerpen, zijn we weleens eerder geweest en dat was ook wel leuk, maar Maastricht vind ik ook wel weer een keer leuk. We zien het wel. Wat goed dat Jayna lekker heeft meegegeten. Het wordt echt veel makkelijker zo met het eten. Jullie ook een gezellige middag gehad op de verjaardag? Fajah: Hoe is het met je schoonmoeder. Gaat het al wat beter of is ze nog onverspelbaar? Ik ga wat foto's spammen en daarna lekker douchen en dan gaan we een dvdje kijken, Hancock. Lekker aan het kleuren.