Trouwens ik vind het soms zo grappig als ze woorden zeggen. Daynah maakt er soms echt wat anders van. Na het eten gaan we meestal douchen of in bad en dan zegt Daynah doedoe is dus douchen. En ze kan ook al 2 Surinaamse woorden, Brasa (= omhelzing) en a boeng (= het gaat goed) zo grappig om te horen. Ik ga nu even bij haar kijken, want ze is aan het gillen. Fijne avond. Lfs Kelly
Kel:Knap hoor van Daynah dat ze al surinaams kan,en leuke die fotos van Blijdorp. Heerlijk dat ze zo lang sliep vanmorgen. Am;Hihihih die Kyl met zn sjaal.Wat worden ze wijs he? En heerlijk dat je schoonouders hebben geholpen,heb jij geluk zeg! Lis:Wat grappig die foto van Jesse met jou schoenen aan,op mn hyves staat ook een foto van yorben met mijn schoenen en een lol dat hij dan heeft als hij ermee door de kamer loopt. Waarom hebben jullie dan de spijlen uit zn bedje gehaald? Sap:Veel plezier met wokken,lekker hoor. Robine:Spannend zeg,dat je steeds wat bloedverlies hebt,maar echt doorzetten niet,mss idd innesteling.Ben erg benieuwd,wanneer kun je testen? Met mn schoonmoeder gaat het echt nog niet,ze is heel onvoorspelbaar, Ik ben gister en vandaag niet geweest,heb al een hele week aan haar bed gestaan en moet thuis ook een keer wat doen he. Ze zegt steeds dat ze het nog gaat proberen en ze kan dus voorlopig niet naar huis,ze ligt op de psychiatrische afdeling,ze was gister zelfs weggelopen.We zullen zien hoe het verder zal aflopen. Ik ben trouwens wel gewoon gaan werken,chris is een paar dagen thuis gebleven,maar gaat morgen ook weer gewoon werken.Het leven gaat door he.We kunnen er niet elke minuut vd dag bij zijn natuurlijk.
Goeiemorgen! Semmi: lekker is dat heh..zo 's ochtends nog met z'n drietjes in bed liggen. Doen we ook als het kan. Komt Milou ook allemaal kusjes geven en echt tegen ons aan liggen. Wel moet de tv dan aan van d'r: visie aan! Jeetje Jayna al zo'n grote staart....pfff durf ik alleen van te dromen Voel je je nog goed of beginnen het de bekende laatste loodjes te worden? AM: aah Kyl toch weer een bloedneus. Hij slaapt er dus gewoon doorheen dus heeft er verder ook geen last van? Vervelend voor jullie...en jullie wasmachine draait echt overuren zo! Aha het eind-klussen is in zicht...hopelijk kan jullie huis snel in de verkoop! En Kyl zo genieten van de toetjes..schattig! Sappie, hoe gaat het met Lieke d'r verkoudheid? En dus lekker geshopt Tja met broeken is het echt lastig als ze zo lang en slank zijn, alles zakt af. Robine, weer gewend hier in het koude landje Jullie nog een week vakantie toch voordat jullie aan jullie nieuwe avontuur gaan beginnen? Ik voel me hartstikke goed! Zwaar valt wel mee, gelukkig! Woensdag weer naar de verloskundige en dan zien we het wel weer. Fotoboek inmiddels klaar? Hier wordt 's middags ook nog geslapen, zal heus wel weer komen bij jIll zoals de anderen ook al aangeven. Kelly, was dus wel heel gezellig afgelopen zaterdag Weekendje weg is idd altijd leuk...antwerpen is leuk. Maastricht ook! Wat een leuke foto's van Daynah in de dierentuin! En wat vond je van Hancock? Wel leuk toch? LIS: wat een pokke-abonnement idd...ik heb ook t-mobile maar niet echt te klagen. Komt Marijn bij Jesse op de groep op het kdv? haha leuke foto van Jesse in zijn huisje! Jesse zal het vast snel doorhebben dat hij uit zijn bedje kan. Schrok je niet de eerste keer dat ie aan jullie bed stond? Ik wel toen MIlou dicht bij mijn oor 'mama' zei...helemaal niet gewend Wij hebben haar juist afgeleerd om zelf naar ons toe te komen, ze blijft lief op d'r kamer en gaat lezen of spelen. We halen haar als we wakker zijn. Fajah: wat erg zeg van je schoonmoeder...ze wil niet geholpen worden? Hoe gaat het nu met Chris...kan ie wel weer werken of vindt ie het juist fijn wat afleiding? Jullie zullen wel denken...brennie zo vroeg op het forum Milou is net voor het eerst weer naar het kdv dus we moesten vroeg op ..6.45 uur. Ik ben deze week nog thuis ivm schouder maar vond het wel nodig om Milou weer te laten wennen op het kdv, ze is er al 4 weken niet geweest. Morgen gaan we d'r eerder halen, mijn moeder en ik. Volgens Gerard hoefde ze helemaal niet te huilen, daar zag ik zo tegen op. Thuis gaf ze me lief een dikke kus en knuffel en vertelde ze dat ze ging 'pelen' oooh oooh oooh wat worden ze toch groot Wel heerste de waterpokken, hoop eigenlijk wel dat Milou ze krijgt. Beter dat dat als de baby net geboren is. Ze kan het maar gehad hebben. Gister naar de kermis geweest. Milou vindt dat zo geweldig..heel serieus kijken en nergens tijd voor. Ze kijkt d'r ogen uit. Zal zo wat foto's spammen. Lenn was ook mee en ook zijn ze samen in de draaimolen geweest. Verder een rustig weekendje gehad...filmpje Zomerhitte gekeken. Ook een aanrader. En zaterdag hier de schuur helemaal leeggeghaald en naar de stort gebracht...babykamer is leeg dus we kunnen aan de slag. Ik heb een foto van gister met mijn buik erop...en mijn zus met Lenn.
Leuke foto's Brennied! Ja, wat worden ze groot he? Wij hadden Jesse na 4 weken ook weer naar kdv gebracht 2 weken geleden. Hij moest wel weer even wennen, want hij had die week weer 2 keer gebeten Gister heeft ie ook echt straf gehad, want beet Marijn en ook mij. Doet hij ook als hij moe is, maar ja... dan mag je niet gaan bijten he. Ik had een supernanny straf gegeven, en het lijkt toch wel te helpen. Hij ging echt huilen en daarna knuffelen hoor. AM: Jesse slaapt in een groter bed, zo'n tussenbedje, maar daar zitten nog wel spijlen in. Er kunnen er in het midden 3 uitgehaald worden, dus dat hebben we gedaan. Vanmorgen lag hij nog heerlijk in zijn bedje wakker te worden toen ik ging kijken, dus nog geen Jesse aan het bed 's morgens vroeg hoor. Moet over half uurtje alweer weg, voor intake met Marijn op kdv. Ze zitten een maandje in dezelfde groep, dan gaat Jesse over naar de volgende groep. Hij is er wel aan toe denk ik hoor. Grotere kinderen om mee te spelen, hopelijk is het bijten dan ook over. Ga nu maar even werken hoor.
Goedenmorgen meiden, AM: wat leuk dat jullie al in een woning hebben gestaan en zo'n beetje hebben de inrichting van jullie woning konden bedenken. Komt wel steeds dichterbij he! LIS: haha...die Jesse in t huisje op mama's hakken, echt komisch! Hoe gaat het slapen in het ledikantje met de spijltjes er uit? Fajah: jij dus wel weer aan het werk. Wat je zegt, het gewone leven gaat wel door, maar toch moeilijk hoor voor jullie. Vragen de kinderen ook naar oma? Robine: hoe was t kraamfeest gister? Weer leuk zeker zo'n klein babietje! Vandaag toch eigenlijk de dag dat je ongesteld zou moeten worden? Zet t al wat door, of ga je er toch nog een testje tegenaan gooien? Blijf voor je duimen! Kel: wat een leuke spam van je meissie zeg! Zo mooi die lange staarte bij dr, mooi dik bos heeft Daynah. En wat knap dat ze ook al surinaamse woordjes zeg....papa zal wel trots zijn Sap: mmmm lekker gaan wokken dus met vrienden. Lieke kan ook altijd wel bij opa en oma terecht he, handig hoor! Hoe is t met jouw cyclus? Heb je een beetje een idee wanneer je zou kunnen testen? Hoop t zo voor jullie dat het nu raak is! Brennie: aaah wat leuk die Milou op de kermis. Ze heeft erg genoten zo te zien. Ook leuk samen met Lenn in de draaimolen. Hoe oud is Lenn nu? Verjaardag gister bij vrienden was gezellig. Mijn vriendin is half okt uitgerekend. Eindelijk nog een kindje dan in onze vriendenkring, wij zijn nu de enige nog. Hier een luie ochtend. Heb niet zo'n lekkere nacht gehad. Moet zo vaak naar de wc, harde buiken, mijn draai niet kunnen vinden......maar ach....hoort ook weer een beetje bij de laatste loodjes he. Viel ik tegen vijfen echt goed in slaap, begint er een idioot van de gemeente het gras voor te maaien om 7.15 uur! Jayna sliep wel lekker tot half 9, zul je net zien..... Nou ga ff koffie drinken en verder niet teveel doen vandaag. Half 5 naar de VK. Denk tegelijk met Jayna mn bed nog weer ff in. Verder vast wat spullen pakken, want Jayna en ik gaan morgen samen met mijn ouders mee naar de camping. Weet nog niet voor hoelang, ligt aan t weer. Of Len komt ons voor vrijdag halen, of hij komt dan vanuit zijn werk en blijft ook. Tot later! Liefs Sem
LIS: ow okee, Jesse heeft dus zo'n tussenbedje. En jij dus aan de supernannymethode geslagen....denk idd wel dat het werkt hoor, soms moeten ze t gewoon echt ff weten...en knuffelen daarna is wel weer erg lekker! Marijn dus ook al bijna naar het kdv, zie je er erg tegen op? Ging het met Jesse meteen goed toen hij voor het eerst heen ging als baby?
Ik zag gister trouwens dat Jayna echt weer een buikje aan het krijgen is nu ze zo goed eet. Heb sowieso het idee dat ze erg aan het groeien is momenteel, ook in de lengte, misschien een groeispurt ofzo. Hebben jullie kindjes dat ook?
Middag allemaal, Sem: Leuk weer naar de VK. Altijd leuk om te weten hoe het met de beeb gaat. Wel balen dat je niet meer goed slaap. Ik had dat ook met de laatste weken. Gelukkig kan je op de dag nog lekker slapen als Jayna ook slaap. Alvast heel veel plz morgen op de camping. Volgens mij wordt het redelijk weer. Het zou best kunnen hoor dat Jayna een groeispurt heeft gemaakt. Kan je weer lekker shoppen voor nieuwe kleding Brennied: Leuke foto's van Milou. Ze heeft zichtbaar genoten op de kermis. En ik zag een stukje van je buik. Mooi weer. Ik vond Hancock niet zo.....ik vond het een vage film eigenlijk, maar hij keek lekker weg. LIS: Wat is Jesse ondeugend zeg om jullie te bijten. Goed dat je hem straf heb gegeven. Hier verder geen nieuws....... lfs kelly
Brennied: Wat een leuke foto's van Milou op de kermis, ze genoot er zichtbaar van! Ik vind Lenn ook op Milou lijken, beetje zelfde neusje. Fijn dat ze t bij t KDV weer naar dr zin leek te hebben. LIS: Wat vervelend zeg dat bijten van Jesse, kan me voorstellen dat je daar niet zo vrolijk van wordt. Jill deed het in de vakantie ook 1 keer toen ze op papa's arm zat. Zo een keiharde bijt in John zn schouder. Hij heeft haar ff goed duidelijk gemaakt dat ze dat niet meer moet doen, ze schrok van zn reactie en ging keihard huilen. Sindsdien niks meer gedaan. De supernanny straf werkt hier ook goed, 1 minuutje op de gang en dan is t over.(Gelukkig pas 2x hoeven doen). Die foto is geweldig van Jesse op hakken! Hahaha. Sem: Lekker een weekje camping in t vooruitzicht voor jullie. Jammer dat Len niet mee kan. Jayna zal wel weer lekker genieten bij opa en oma. En nog een kindje in de vriendenkring, die kan lekker opgroeien met beebje2! Leuk hoor! Jullie zijn natuurlijk nog vrij jong, kan me voorstellen dat er nog niet zoveel kindjes in de vriendenclub zijn dan. Komt vanzelf, wij hadden tussen 28 en 33 jarigen ook ineens een mega babyboom in de vriendengroep. Kel: Geen nieuws? Dan weet ik ook niet op je te reageren hoor Hahaha. Dan maar een complimentje.........je bent een schat! Hahahaa. Fajah: Hoe is t nu met je schoonmoeder? En met jullie? Hou je goed he! Sap: Lekker gewokt? Wij hebben gisteren die babyborrel gehad, was erg leuk. John zn familie was er omdat t kindje van zn nicht is/was. Die familie zien we niet zo vaak en zijn een soort van asootjes. Heb zo gelachen met die lui, onder de tattoo's, roken en biertjes drinken en gewoon alles zeggen wat ze denken he. We zien ze eigenlijk veel te weinig, maar als we ze dan een keer zien is t meteen lachen met die lui. Heb in een deuk gelegen( kwam misschien ook door 5 witte wijntjes?!?!) Hhaha. Daarna nog ff uiteten geweest met John zn zus,zwager en Kim. Lekker gewokt, net als Sap. Jill was bij thuiskomst helemaal kapot, ook omdat ze overdag niet meer slaapt en toen zat ze ook nog eens helemaal onder de poep. Bekeek dr billen ff goed en die zitten hgelemaal vol met bulten en uitslag?! Wat kan dit zijn? Lijken wel mega muggenbulten op dr billen en tussen de beentjes is t heel erg rood. Heb maar dik gesmeerd met de Sudocreme. Ga ff bij dr kijken, ze terroriseert weer de hele boel bij elkaar in dr bedje! Wil dus echt niet meer slapen he. Liefs
Kel: Natuurlijk wel een reactie! Wat een mooie foto's van Daynah en wat kan ze goed kleuren zeg! Wow! Dr staarten worden weer lekker lang! Tilburg of Groningen zijn wel leuke plaatsen voor een weekendje weg Kel. Den Bosch en Nijmegen ook! Am: Kyl zn hele gebitje compleet? Goed zo! Hier missen we nog 4 kiezen(de achterste), maar zal me niks verbazen als die een dezer dagen doorkomen gezien dr luiers, kwijlen en hangen.
Zag dit filmpje net in "de lounge" http://nl.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U Moet je echt ff kijken....ik kon het zeker niet droog houden
He meiden, Brennied; leuke foto's van Milou op de kermis. En kunnen we ook weer eens je buik zien . Je bent mooi zwanger! Robine; lijkt me wel lachen de beetje "aso familie" van John . Het vaak zo dat je met dat soort types de meeste lol hebt. Jullie dus ook lekker gewokt! Lijkt me echt balen joh dat ze s'middags niet meer wil slapen. Misschien toch maar ff volhouden en dat het straks wel weer gaat. Kelly: Wowie wat heeft Daynah een lange paardestaarten zeg . Ik zie al een echt picasso in dr hoor . Werkse nog even! Sem; veel plezier op de camping ! Hoop dat jullie lekker weer hebben. Ook leuk om weer even langs de vk te gaan, harte horen is altijd weer leuk. Mijn cyclus doet hopelijk normaal en als het goed is kan ik vrijdag testen. spannend dus. Gisteren dus wezen wokken, was erg gezellig. Tegen 22.00 uur Lieke pas opgehaald bij opa en oma (veel te laat natuurlijk, ik had geen pyama en knuffel meegegeven). Maar toen we kwamen was ze helemaal niet moe en zo druk aan het spelen. Vandaag is ze tot nu toe niet zo gezellig...om alles jengelen. Zal wel door gisteren komen ofzo, of ze heeft gewoon ff dr dag niet. Ik ga erweer vandoor! Tot later, Liefs Sap
Sap: Kunnen we Lieke en Jill vandaag niet ff samen ergens 3 hoog achter zetten!?/ Jill is ook niet te genieten en wil dus echt niet slapen! Gek word ik ervan!
Klinkt als een goed idee, al ligt Lieke nu al een tijdje lekker te slapen . Wil ik graag nog ff zo houden .