November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nou lis nog eentje dan dan heb je de magische 1000 gehaald ;)
    Ach we zijn toch allemaal nog hartstikke jong :)

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Gezellig hier vandaag ;)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Het rapportage systeem lag er hier ff uit, dus kon even hier lezen haha. Heb opzich wel een rustig dagje. Mn opdrachten zijn doorgemaild...en ben net zelf ff hier langs de braderie gegaan haha. Mag ook wel toch, moet vandaag toch een uurtje langer werken ;)

Shopse Fajah en Robine, ik blijf de wintercollectie maar somber vinden. Ben van de week wel geslaagd voor een winterjas voor Kyllian, toch in maat 92...was al heel groot.

LIS: jij lekker vrij vandaag natuurlijk. De meeste mannen denken idd gewoon na voordat ze iets doen...

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    AM: was het gezellig op de braderie?
    Moet keertje kunnen toch?

Ik ben vandaag aan het werk hoor. Was gister thuis, vandaag is Wes vrij. We hebben even een paar weekjes lopen ruilen ivm opvang Marijn.

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi meiden,

Robine, weer aan het shoppen ;) :) of toch alleen een broek voor jouw? Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Je was het de vorige keer toch 5 aug? (tja ik ben nogal van het onthouden :oops: ) Dus kan nog allemaal ....je test te vroeg? Zonde van al die testen ;) Fijn dat het goed voelde op je nieuwe werk!
    Slaapt Jill inmiddels 's middags weer?

AM: goed dat je het gevraagd hebt op je werk! Fijn toch dat een zwangerschap iig niet in de weg staat. Spannend hoor......oktober gaan klussen dan krijg je een prachtkindje (juni ;) )
    Hoe is het met Kyl zijn bloedneuzen? Gingen jullie volgende week al weg? En in welk plaatsje ook alweer?

Fajah: wat goed van Jelte zeg :thumup: kan me voorstellen dat je helemaal trots bent! Vroeg me af of Yorben nog last heeft van eczeemplekjes? En kan hij alles eten? MIlou krijgt van kiwi een jeukende mond en rood in d'r gezicht. En van mayonaise ook een rode mond maar daar heeft ze geen last van. Voor de rest eet ze alles en geen plekjes meer te bekennen :)

LIS: tja...soms mannen kun je niet snappen. Rare acties af en toe maarja daar zijn ze ook wel weer man voor ;) Ik moet zeggen dat ik er niks aan vind als Gerard 's avonds weg is......erg heh :oops: Gelukkig gebeurd dat ook niet vaak. Heb je het op je werk al besproken van de woensdagochtend? Snap ik het dan zo goed....maandag: Wes, papadag...dinsdag: kdv...woensdag: schoonmoeder...do: kdv?
    En slaapt Marijn nog lekker door? Lukt het nog met de bv?

Kelly, lekker weekend aan het vieren? :) nog leuke dingen te doen? En heb je al een besluit gemaakt over het weekendje weg?

Hier eigenlijk niet veel te melden....Milou gaat goed. Hoest sinds vandaag...dus zal wel verkouden worden. Als ik vraag aan d'r: Milou is een beetje......? Ze zegt altijd 'gek" nu zegt ze 'ziek' :confused: nou ja of ze dan weet wat ze zegt....wijsneus! Kunnen jullie kindjes springen? Ik heb eens gehoord dat dat pas kan als de fontanel dicht is. Nou bij milou hangt het er net om...nog een piepklein stukje (heel laat) maar springen lukt soms echt al. Zo grappig om te zien. Vandeweek bij mijn ouders begint ze zo ineens te steppen. Ze ziet dat echt allemaal op het kdv.
    Gister nog bij de vk geweest...alles perfectos. Baby was heeeel goed gegroeid...tja weer 3 kg erbij :oops: en ze kon al voelen hoe ze lag ( en ikke ook) Milou was meegeweest en moest lachen toen ze het hartje hoorde. Maandag begint voor mij ook weer het normale leven...werken. Nog 9 weken en dan verlof :)

6. Goedemiddag,

Zo weekend is nu echt begonnen :D. Boodschappen gehaald en huisje weer schoon. Daynah ligt inmiddels een halfuurtje te slapen, dus mama ff tijd voor haar zelf.

Robine: Lekker aan het shoppen dus. Niet teveel kopen heh ;) In Her Shoes is ook wel leuk. Die heb ik hier op dvd.

LIS: Werkse vandaag. Welke dagen werk je dan normaal gesproken? Gisteren zat ik naar Mean Girls te kijken. Echt zo'n meiden high school film. Niks voor Sabino hoor, maar die was er ook niet.
    Wat super nieuws zeg dat je telefoon het weer doet.
    Wat vervelend gisteravond met Wes. Kan me voorstellen dat je boos op hem was. Zou ik ook echt zijn hoor. Sabino is sowieso donderdagavond en zondagmidag niet thuis vanwege zijn voetbal, maar nu kan aanstaande donderdag ook niet omdat ik niet thuis ben. Gelukkig heeft hij daar geen moeite mee, maar hij vindt het wel jammer dan. Tijd moet nu eenmaal goed verdeeld worden met een kindje.

AM: Ik vind de wintercollectie ook nog wel somber. Af en toe zie ik wel wat leuks hangen. Jij ook al geslaagd voor een winterjas? Wat voor eentje heb je gekocht?
    Jij ook werkse vandaag.

Zou wel heel leuk zijn als jullie allemaal snel zwanger zouden zijn, diegene die dan bezig zijn. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie snel zwanger zijn en een top zwangerschap hebben en een top bevalling met een gezond kindje.

Ik ga nu ff surfen. Kom later nog wel ff kijken.

Lfs Kelly

7. Brennied fijn dat het allemaal weer goed was bij de vk. Leuk dat jullie het hartje weer hebben gehoord. Blijft bijzonder.

Daynah kan wel springen. Ik wist helemaal niet dat ze dat pas kunnen doen als het fontanelletje dicht is. Het is niet zo dat Daynah hoog springt hoor, maar meestal als we aan het dansen zijn dan gaat het ook vaak met sprongetjes bij haar.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Fijn Brennie dat alles goed was met de beeb.
    Zijn jullie er al uit met een naam?

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Kelly, dus nu officieel weekend :) Wij gaan straks boodschappen...als Gerard thuis is om 15 uur. Vind het altijd een rotklus al die boodschappen maar als ze gehaald zijn, ook weer errug fijn met al dat lekkers ;)

Fajah: ja we zijn uit de naam :) :-$

Pfff...lijkt wel of ik 3 weken niet gewassen heb..zoveel! vanochtend de bedden afgehaald, nu al 3 wassen gedraaid en er liggen er nog 3 :confused: Tja ik moet zeggen dat ik afgelopen week ook niets uitgevoerd heb :oops:

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brennie:je vroeg nog over Yorben zn eczeem,nou hij heeft nooit nergens meer last van,hij eet en drinkt gewoon melkproducten.
    Ben zo blij dat het maar tijdelijk was. :)
    Hier ook het beddengoed afgehaald ,rot karwei he?

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ooh fijn dat Yorben ook nergens last meer van heeft. Gelukkig zijn onze beebs eroverheen gegroeid. Wij zijn er ook echt heel blij mee.....voelde me toen echt verdrietig en machteloos erover.

12. Heerlijk die huishoudelijke klussen heh ;)
    En ze blijven iedere week maar terugkomen....jammer genoeg.

Hier begint het zonnetje door te komen. Wel lekker. Als Daynah wakker is ga ik op de fiets mijn ijsprijs van de postcodeloterij maar eens ophalen. Dat ijs hebben we dit weekend wel nodig met dat mooie weer ;)

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Mmmmm Kel lekker die ijsprijs,krijg er spontaan zin in .

Ja brennie wij zijn ook erg blij dat hij er geen last meer van heeft,voelde me er ook erg rot over dat hij onder de plekjes zat en ook in het gezichtje enzo.
    Wel lekker om vanavond weer in een heerlijk vers bedje te stappen toch? ;)

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja hier komt nu ook de zon door :) het schijnt nogal warm te worden het weekend. Ik hoop het!

Hier nog een close-upje van Milou'tje.....m'n schatje

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja en daar kan ik nou echt van genieten.........heerlijk vind ik dat altijd!

16. Mooie close-up Milou.

Ja een fris bedje is altijd lekker.

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Brennied: Jesse kan ook springen, zo grappig om te zien he.
    En over 9 weken ook alweer verlof. Tjonge, gaat ook alweer opschieten he. Voel je je nog goed?
    En hoe lang je meissie?
    Beterschap voor Miloutje hoor. En wat ontzettend grappig dat ze dat zegt (Milou is een beetje.... gek). Zo slim dat ze nu ziek zegt.
    Nu is het schema idd:
    ma - papa, di- kdv, wo - schoonmoeder of mama, do - kdv, vrij - mama
    En ik wil nu dus liever elke woensdagmiddag ook thuis zijn. Is ook alvast handig voor over 2 jaar als Jesse naar school gaat. IEHHHHH!
    Beseffen jullie wel dat onze kindjes over 2 jaar bijna naar school gaan?
    Marijn kwam vanochtend om 6.15 uur. Das wel mooi hoor. Wel vroeg, maar dan kan ik na het douchen na eventjes kolven en ben ik toch enigszins op tijd op het werk. Dus de bv gaat ook nog altijd wel ok hoor. Maar als ik er niet de hele dag ben, krijgt ie nu wel 1 keer kv. Maar ik had echt niet gedacht dat ik het met borstverkleining zo lang zou kunnen volhouden.

Kel: ja, heppie al een weekendje geboekt?
    Ga weer wat doen. Heb net al zolang met een manager aan de telefoon slap zitten lullen.

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Mooie close-up van Milou zeg!

Moet ook weer bedden gaan wassen. Vind het afhalen niet zo erg, maar het erin doen weer wel.

Moet ook nog de ijsprijs halen Kel. Wij hebben 4 bakken! Ik heb 4 loten :oops:
    Poos geleden kwamen ze aan de deur, kreeg je 2 maanden gratis 2 extra loten erbij. Maar moest je wel opzeggen. En dat heb ik dus niet gedaan.
    Ach, het geld gaat naar goede doelen, dan vind ik het wel ok.

Morgen heb ik vrijgezellendag. Wel zin in, maar zit wel een beetje moeilijk met kolven... :(
    We gaan stadswandeling doen in Utrecht, daarna in sloep door de gracht borrelen en daarna eten. Zie mezelf weer niet in die sloep zitten kolven :)

19. LIS: Ga eens aan het werk joh ;) Nee hoor grapje....heb nog geen weekendje geboekt. Het wordt ws ook niet in de maand sep omdat we al veel afpraken hebben, dus mss in okt of nov, met mijn verjaardag ofzo, aangezien ik 30 wordt :cry:

20. Wij hebben ook 4 bakken LIS. Jummie Jummie!

Alvast heel veel plz morgen, maar dat zal best wel lukken.

Deel Deze Pagina