Oei wat lullig voor je vriendin zeg! Wat een kerel, hahaha, zonder ff mee te delen dat hij het op hyves heeft verkondigd! .
Wat fijn zeg Kel dat je tante goed nieuws had! Nu ga ik echt naar bed....trusten! Bedankt voor de aanmoedigingen! xxx
Bedenk me net dat ik voor de cursus van morgen nog wat moet lezen, dus ga ik maar ff doen. Was geloof ik deze keer niet zoveel.
Jee dat is ook wat..hahahah. Lekker bijdehand! Vriendin van mij had toen haar echo 20 weken foto op dr hyves gezet. Hij wist dat ook niet. Echo was best duidelijk dat het een jongen was....oops
Sem slaap lekker! Misschien is het morgen wel de dag! Maar ff ophouden op 4 oktober hoor, dierendag..
Jee heey ik moest ff flink bijlezen gezellig hoor! Hier een drukke week achter de rug. Schoonouders zijn afgelopen weekend wezen logeren en we hadden ook nog een kinderverjaardag 's zondags. Op het werk druk met het voorbereiden van een beurs waar ik het weekend ook naartoe moet Milou heeft de pokken flink doorgegeven Lenn staat onder, ook d'r nichtje en de tweeling van onze vrienden Dikke kus voor Jaime! Zielig zeg....hopelijk is de zwelling morgen minder! Semmi, slaap lekker meisje....rust maar goed uit. Maar als ik het zo las, kon het vannacht wel eens beginnen. Succes en zet um op! Sappie, lieve foto's van Lieke met d'r vriendje. Kelly, Daynah ziekjes dus....tja het heerst nu ook wel heel erg. Veel zijn er verkouden. Oooh ons meisje beweegt nu echt super veel in mijn buik. Ik voel het heel erg duidelijk, ze wordt nu natuurlijk ook sterker. Soms doet het gewoon zeer. Morgen 10 Jaar verkering
Brennie: wat leuk een bewegend beebje in je buik! Oeps allemaal pokjes. Lenn is er nog wel wat jong voor he, die kan het dus nog een keer krijgen daarna.
Ja mss kan Lenn ze idd nog een keer krijgen maar hij heeft het nu wel zo erg dat hij waarschijnlijk genoeg antistoffen opbouwt om ervan af te zijn. Vaak is het als ze het voor het half jaar krijgen, ze het nog een keer krijgen. Leuk zo'n bandje Kunnen ze de 18e mooi oefenen!
Hihi zie het al voor me. alleen Jaimerdepeem heeft dan dr piano nog niet. sax moet dan wel weer lukken. Brennied wow dat bewegen van een beeb is zoooooo gaaf! Geniet er maar van hoor. Als je het niet meer voelt is het zo moeilijk voor te stellen hoe het voelt. En iedereen onder de pokjes..oh oh
Nou Yorben heeft een gitaartje mag hij ook in het bandje Wat ziet Jaime dr lipje er uit zeg,zielig hoor,heeft ze er last van? Sap:Mn oma is er een beetje bovenop ,dokters snappen er niks van ,eerst 2 keer in een week op sterven en nu gaat het weer beter,ze is gewoon erg sterk. Jammer dat je nog zolang moet wachten op die echo. Seme bevalling gaat niet lang meer duren volgens mij,ik had ook veel arde buiken van de 2de,Dat is al heel wat voorwerk,scheelt echt met bevallen,ik had al heel wat cm ontsluiting dankzij die harde buiken. Zet hem op ! Ga mn bedje ook in,morgen loopt de wekker weer af om 6u30 Weltrusten.
Jill speelt harp Alleen wat onhandig om mee te nemen misschien!?!? Sens: Ahhhhhhhhhh arme Jaime! Moest wel vreselijk lachen om Homer Simpson, hahaha. Hoe verzin je het. Schotellipje uit Afrika kon ook nog. Ahh nee ik vind t echt een flinke jaap en heel zielig voor dr. Hoop dat t wel weer netjes wegtrekt en er geen litter over blijft. Sap: Glip!? Ik glip, jij glipt wij glippen!?!?!? Zoiets?!>? Whoehahaha gekke tukker. Lieve foto's van Lieke, ze is idd al echt groot! En wat leuk dat ze zo goed praat, heerlijk lijkt me dat om echt te kunnen communiceren met je kindje. Is de moeheid een beetje over? Heb jou ook nog gebeld vanmiddag, maar geen gehoor op je thuistelefoon Kel: Gelukkig is je buikpijn over, maar laat t toch maar mooi ff nakijken binnenkort. Fijn dat er bij je tante geen nieuwe kankercellen zijn gevonden. Hopelijk blijft ze kankervrij. Sem: Ik heb je al gesproken vandaag en ben razend benieuwd wanneer ze er is. Mss vannacht wel..........hou je goed, denk aan je! Heb zojuist 2 uur lesjes gevolgd in de sportschool. Eerst bodycombat en daarna bodysteps. Wat ben ik toch een motorisch gestoord persoon zeg, snap echt niet dat ik ooit zo sportief ben geweest om de sportacademie te kunnen doen, maar ja, t is gelukt. De eerste les was een soort van salsa./ mambo/ paaldansen en hiphop door elkaar. Sjezus wat stond ik er weer debiel bij, leek MC HAMMER wel( Can't touch this ) omdat ik er niks van snapte, hahaha en daarna vroeg ik bij de 2e les aan een meisje wat er kwam, toen zei ze steps. Dus vroeg ik nog beginners of gevorderden niveau, zei ze goed te doen............ UHUM, over the top, draaien, squats etc snapte er weer geen hol van. Maar ja, heb lekker meegehupst op full speed en met eigen choreografie en dus weer een nat shirtje gesport en een calorie of 2500 verbrand, hahaha. Was wel lekker, ben dr moe van dus ga maar eens naar bed toe. Tot morgen allemaal Liefs