Brennied: Wat zielig dat Milou alle andere kindjes heeft aangestoken met dr pokkies. Die arme Len, zo klein en dan al zo heftig onder. Moet ook altijd wel lachen om jou woordkeuze. ( Lenn staat onder!) Wij zeggen Len zit onder. Hahaha. Grappig hoo. Fijn toch dat je de beeb zo goed voelt, ze wordt vast een sterke meid. Praat Milou ook nog zo goed?En steeds beter!? Fajah: Fijn toch dat je omaatje t weer wat beter maakt. Hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop en kun je nog een tijd van dr genieten. Hoe si t nu met je schoonmoeder?
Even spieken of er al nieuws is! Sem: kom op, schiet es op! Wij houden het allemaal niet meer! Brennied: achgossie, Milou andere kindjes aangestoken met haar pokkies. Nou ja, je kunt het maar hebben gehad he. Hoeveel weken moet je nog werken? En met je arm alles ok? Was het gezellig met je schoonfamilie? Robine: Hoe is het met je ongi? Of is het alweer over? Ik ben gister ook weer ongi geworden, maar zijn ook maar paar druppels. Bah, gaat het feest bij mij ook weer beginnen Sens: AHHHHHHHHHHH, heb zo met Jaime te doen zeg. Wat een lip! Is ze er zelf ziek van of speelt ze gewoon lekker door? Hele dikke knuffel van ons hoor. Groot gelijk dat je haar vandaag nog lekker thuis houdt. Waren haar veters trouwens los? Of weet je dat niet? Fajah: JAAAA, behang eraf en nu weer nieuw behangetje op de muur! Waar slaapt Jelte nu (want het is toch Jelte's kamer?) of slaapt ie gewoon tussen de troep Wat gek he, dat het zo kan lopen met oma's. Bij Sap was het ook al zo? Hoe is het eigenlijk met jouw oma Sap? Hopen dat ze het nu nog even volhoudt allemaal. Sap: weer een beetje opgeknapt? Joh, 3 weken zijn zooooo om! Kan me wel voorstellen dat je wat onzeker bent die eerste 12 weken, maar zolang je misselijk bent en er geen bloedingen zijn, moet je je echt niet te druk maken hoor. Nog effies en dan zien we eindelijk weer eens een echofoto (toch?)! Ben trouwens ook zeer benieuwd naar Lieke's praten. En lieve foto's van Lieke en Sem! Verliefd stelletje, haha. Jesse loopt alleen maar te ravotten met jongens op het kdv. AM: Kyllian ook al gevallen. Wat enorm slim van hem om dan kussens op de grond te leggen zeg! Had ie nog een bult of viel het uiteindelijk wel mee? Tjee, wat erg zeg, dat je man je zwangerschap op hyves communiceert! Zeker als je collega's ook op hyves zitten. Jesse is dinsdag nog gestruikeld en viel met zijn voorhoofd tegen de muur. Wel een valweek voor alle kindjes zeg. Charissa: Jayden al wat uit zijn uittestfase? Hoop het voor je, want het is soms best moeilijk met 2 kleintjes he. En hij zoekt ook gewoon aandacht. Hoe gaat hij met Quinten om eigenlijk? Helpt hij je ook wel mee? Panda: Eh shit joh. Project bij Fortis! Van onze medewerkers zitten er ook een paar bij Fortis gedetacheerd. Weet eigenlijk niet hoe het daarmee staat. Hebben jullie ook een website van jullie bedrijfje? Wel stoer hoor! Op woensdag werk ik tegenwoordig een halve dag. Heerlijk zeg! Normaal blijf ik altijd wat langer liggen 's ochtends als ik niet hoef te werken en dan is je dag zo om. Nu is ie lekker lang. Ik had alleen niets aan Jesse, want die heb ik om 13.30 uur op bed gelegd en hij werd pas tegen 17 uur wakker Voor mij wel lekker hoor. Maar ik moest wel lachen om mijn schoonmoeder. Ik kwam thuis om 12.45 uur en toen liep Jesse nog rond, dus ik zei: he, lig jij nog niet te slapen? Zei ze: nee, ik vroeg aan hem of hij wilde slapen en hij zei nee! Ja, hij zegt altijd nee als je dat vraagt. Wij kondigen gewoon aan: Nu gaan we slapen Jesse! En dan gaat het wel goed. Vandaag komt mijn moeder terug uit Zuid-Afrika. Ben wel erg benieuwd naar haar verhalen. Mijn vader ook weer blij als ze terug is, hij is toch 17 dagen alleen geweest. En ook beetje spannend dagje, want Jesse is vandaag voor het eerst bij de peutergroep. Nou, bijna weekend!
Helleu, Jaime is thuis. Chiel nu afspraak en ik daarna als hij weer beschikbaar is, naar kantoor. Jaime dr mond is nog even dik als gister. Hoe lang duurt dat voor het weer dunner wordt? Lis haha wil je slapen vragen. Ja die is ook leuk, heb ik ook al eens gehoord van mijn moeder. Weet nog niet van die veters vraag het volgende week wel. Oh en je moeder terug uit Zuid Afrika..reislustig zijn jullie zeg! Ben benieuwd hoe Jesse het heeft gedaan vandaag! Jaime gaat ook binnenkort naar de grote groep...Al zit ze er al veel nu hoor. Robine haha harp nou je hebt ze ook heh. Ik had die gezien bij een muziekwinkel op internet..hahah. Kinderharpje..whaahaa. Moest vreselijk om je lachen met de lesjes op de sportschool. Zooo herkenbaar. Ah ja als je maar calorietjes verbrand heh. Fajah wat bizar joh van je oma. Net als oma van sap heh. Nou wees maar blij dat het weer goed is. Weet niet of het Amsterdams is maar een snee heet ook wel eens een jaap..hihi. bye
Ik had t ook al over een jaap! Lol. Ga nu naar Den Haeg ff shoppen voor mn moeders verjaardag. Vanavond 2 oktober feest! Hutspot, kermis, taptoe, zuipen, morgen weer. Laterz
Sens: heeft ze er ook echt last van, van die lip? Heeft ze vannacht lekker geslapen? Als ze gewoon levendig is, zou ik me er niet te druk om maken hoor. O ja, pianocadeau is geweldig. Mag Jesse ook nog in het bandje? Jesse speelt ook piano. En ook blokfluit, maar die ben ik opeens op miraculeuze wijze kwijtgeraakt, haha. Ik verdenk Wes er stiekem van, want die werd gek van dat gefluit! Hahahahaha. Mijn moeder reist wel graag, maar mijn vader gaat niet zo graag op vakantie. Misschien als ie stopt met werken dat ie dan wel graag meegaat. Ik hoop het. Robine: leuk, feestje! Veel plezier met shoppen! Koop je niet teveel?
Ja heeft er duidelijk last van. eten gaat wat lastiger met zo'n dikke lip. en kinderen heh soms in enthousiasme stoot ze het aan, dan doet het haar echt wel pijn. ze heeft wel goed geslapen werd pas om 9 uur wakker, maar wel weer gelijk au au au.... heeft jesse ook een piano? ik vind het zo leuk!
Gos, veel ijsjes geven, dat is vast goed voor haar lip en de zwelling! Jesse heeft zeker niet zo'n mooie piano. Een met knopjes... want hij is gek op knopjes en met allemaal dierengeluiden erbij. Weet nog niet zo goed wat we moeten geven voor zijn verjaardag. Zo'n keukentje vindt hij ook wel leuk denk ik. Hij helpt tegenwoordig ook al mee met koken. Aardappels in de pan smijten, peper en zout bij de komkommertjes. Zo lief.
grrrrrrr.....heel stuk getikt en alles weer weg! Nou dan maar ff kort... Nog steeds geen nieuws helaas, leek gisteravond wel door te zetten met om de 5 min echt pijnlijke harde buiken en elk uur van de klok gezien vanacht, maar vanmorgen weer rustiger..... Misschien toch 3 oktober dan.....de verjaardag van mijn schoonvader, misschien moet dat dan wel zo zijn... Ga ff koffie zetten, mijn ouders zullen zo nog wel even langskomen, die kunnen dat toch niet laten, de schatten.... liefs Sem
Robine: shopse in Den Haag! En lekker actief bezig ben jij zeg met je danslesjes met eigen cheografie...hihi... Sensee: vind het zo zielig voor Jaime, dus toch ook wel echt last van eten met dr lip. Hopelijk is t een beetje opgeknapt tegen haar verjaardag! LIS: haha....vragen of ze naar bed willen, typische oma vragen! Fajah: hoop dat je gelijk hebt met een vlote bevalling door al t voorwerk. Jullie dus flink aan de klus in huis las ik net terug? En bijna jullie trouwdag, toch nog plannen? Brennie: Leuk he dat die kleine in je buik zo druk aanwezig is nu! Soms gaat je hele buik dan heen en weer he!
Goodmorning! Sem; nog altijd geen beebje, aaaah had het zo gehoopt! Moest vanochtend gelijk aan je denken. Misschien moet het dan idd wel de 3de oktober zijn. We zullen het afwachten. Brennied; gefeliciteerd met jullie 10 jaar samen, Hoeraaaaaa! Wat leuk dat je de baby zo goed kan voelen nu. Geniet er nog maar ff van, voor je het weet zit jouw zwangerschap er ook alweer op. Sens; ach gos, nog steeds een dikke lip en ook nog pijn, arm kind. Verwen dr maar lekker vandaag. Enne....een jaap ken ik ook . LIS; keukentje is toch ook leuk voor Jesse! Helemaal als hij het leuk vind om jou ook in de keuken te helpen! Veel plezier met de terugkomst van je moeder! Fijn dat ze er weer is. Zullen vast prachtige verhalen zijn. Robine; voor jullie gaan de feesten weer beginnen dus, leuk! Veel plezier! Enne...had niet gezien dat je had gebeld maar ik werk ook op woensdag he dus ben dan niet thuis . Moeheid is nog niet over en misselijkheid ook niet, nog ff dan gaat het vast beter. Fajah; fijn dat het weer beter gaat met je oma, raar is dat he. Weet je nog afgelopen januari toen mijn oma zo slecht ging en we allemaal moesten komen? Nou, ze is er nog steeds hoor en woont nog gewoon op zichzelf en redt zich weer prima. Oh ja mag Lieke ook in de band? Lieke speelt mondharmonica en best leuk hoor! Heeft ze afgelopen week gekregen van Ricks tante, ze vindt het geweldig. Wij hebben net lekker samen gebadderd en zitten nu aan de ranja voor pipi langkous (dvd). Verder geen plannen vandaag, ff boodschappen doen maar that's it. Tot later, Liefs Sap
Oh ja, vanaochtend was zo grappig. Ik zat met Lieke wat foto's te bekijken op de pc. Waren foto's van de zomer toen ze in de tuin in het zwembadje lag te spetteren. Toen we klaar waren met foto's kijken vroeg ik aan dr of we samen in bad gingen boven. Zegt ze, NEEEEEEE BUITEN IN BAD, ik zeg buiten is het toch veel te koud en het is nat buiten, zegt ze: PAPAPLU MEE? Hahahahahaha ik lag helemaal in een deuk. Gek kind.
Oh, lijkt me echt zo leuk om op die manier te communiceren met je kind. Ben jaloers op het praten van Lieke hoor! Brennied: GEFELICITEERD MET JULLIE 10 JAAR SAMEN! Gaan jullie iets leuks doen?
Sap: lekkere rustige morgen dus voor je, heerlijk hoor zo met je meissie.Hoe voel je je verder? Hier hebben we ook dvdtje van Pippi, Jayna vindt het geweldig. Die Lieke met dr papaplu. ....zo slim dat ze dan zijn he en op hun manier wel een oplossing zoeken. Hele verhalen komen er hier soms ook uit. Ik vroeg Jayna waar de baby was, begint ze over de VK en zegt : " baby dokter luisten? Oma ook mee? Nena lachen...haha!"..... Hiermee bedoelde ze de laatste keer dat oma foto's ging maken en zij moest lachen... En die band he.....denk dat Jayna ook wel mee wil doen. Ze kreeg van een vriendin van ons laatst een xylofoon, helemaal geweldig joh, en meppen op dat ding! Mijn moeder kwam net idd en is nu met Jayna en Luca blokje om nu het ff droog is. Ga straks samen met Jayna maar weer ff proberen te slapen. Tot later! Liefs Sem
Robine:Schoonmoeder gaat beter,wel ups en downs.Zolang ik dr niet veel hoor en zie vind ik het prima zo Ze gaan 20 okt 14 dgn naar Egypte. Veel plezier met Leids ontzet. Sem:Ja dat voorwerk gaat je echt helpen hoor. Bij mij was Yorben er zo uit Succes mocht je gaan bevallen. Morgen zijn we idd 5 jaar getrouwd. We gaan niks speciaals doen,ik ga wel iets lekkers maken om te eten en een gebakje halen. Lis:Gelukkig dat je mams weer terug is.je hebt haar vast erg gemist? Hoe is het gegaan met Jesse in het peutergroepje? Sens:Arme Jaime.Doet vast erg veel pijn. Sap:Idd ja jou oma lag ook zo slecht,ze zijn sterker dan we denken hoor. Maar ze zijn er nog en daar moeten we blij om zijn. Hihihiih die Lieke met haar badje buiten.Ze kan ook al goed praten geloof ik he? Yorben zei net in de auto, een ,Tee huppetee hahahaah.
HOi meiden, Thx voor de felicitaties, lief! We gaan uiteten vanavond en naar de film, denk ik. Gerard heeft een reuze verrassing waar ie me al de hele week zenuwachtig mee maakt dus ik ben benieuwd. Milou slaapt bij opa en oma Semmi, ooh ik had het zo gehoopt voor je dat het vannacht begon. Dan maar wachten......lekker slapen zometeen! Jayna dus ook lekker aan het kletsen, leuk! Milou praat ook echt veel. Hele zinnen komen eruit. Vorige week waren ze een sokje kwijt op het kdv, ze had ook meegezocht maar konden het niet vinden. De hele week thuis als ze zelf d'r sokken uit deed....sokje kijt, sool. Zoeken sokje mama! Gelukkig lag het afgelopen maandag in d'r bakje, big smile op d'r gezicht. Af en toe hebben we echt de slappe lach om d'r, de scheet! Robine, zo jij bent sportief bezig geweest! Ik ben echt a-ritmisch...ziet er niet uit. En ik doe het ook niet meer. Veel plezier in Den Haag! En feest ze komende dagen Je kan nog steeds aan de rose...jammie! sappie, haha die Lieke...ook zo lekker bijdehand met praten. Leuk is dat heh! Doe het maar lekker rustig aan...na die 12 weken heb je echt weer meer energie. LIS: Jesse dus op de peutergroep...zal hij vast heel leuk vinden. Milou ook vanaf de vakantie en ze vindt het super. Ze was er ook al wel veel maar ze leert echt veel bij nu. Als we thuis komen, trekt ze zelf d'r jas uit en zegt'ophangen jasje'..en ze loopt naar d'r kapstokje en hangt hem echt op Jesse dus lekker geslapen gister. Fijn hoor dat je nu halve dagen werkt op woensdag. Ik moet nu nog 4 weken werken...ga nu wel aftellen. Arm gaat goed, af en toe wel een raar gevoel maar dan ff rustig aan doen. Ach...ik kan nu toch al niet veel meer. Nadat ik de trap ben opgelopen moet ik een kwartier uitpuffen Sens; ach zo zielig voor d'r. Ik liet Milou net de foto zien van Jaime en d'r lip. Milou zegt: kindje auw mama.....dus ook een hele dikke kus van Milou voor je meisje! Fajah; rotwerkje dat behang...wij hebben het gelukkig ook achter de rug! Gelukkig dat het beter gaat met je oma. Milou ligt net op bed en ik ga er zo ook ff in. Milou heeft trouwens nu regelmatig een staartje in, goed heh! En ze vindt het leuk! Ook het speldje blijft beter zitten. Ze heeft dan echt een ander gezichtje...een echt meid! Ik zal wel ff foto spammen van d'r. Ik ga eerst ff boven kijken want volgens mij loopt ze boven rond te lopen...het spook !
Zo leuk gekletst hier.. kon aardig wat bij lezen vanaf gisteravond. Semmi, spannend weer of het vandaag begint.. Hier ook veel voorwerk en Quinten was er zo uit hihihii. Had jij bij Jayna een zware/lange bevalling? (mss heb je het ook al weleens verteld hoor) Sappie, heerlijk dat Rick er weer is toch wat mooi dat Lieke dat zegt, wat kunnen ze soms al slim denken he. Jayden heeft hier een nieuw techniek, haalt hij ijs uit de diepvries, 1 voor papa en dan 1 voor hemzelf hihihih. Brennie, bij jou gaat het ook al zo snel..nog even en jullie hebben je kleine meid ook in de armen Oei de waterpokken, dacht dat Jayden ze laatst ook had maar verdween, gewoon irritatiebultjes denk ik Oh ben net een zeef, weet nu al niet meer wat ik gelezen heb... Joepie mijn pakketje..kom later ff weer
Daynah is dol dansen, die wordt dan achtergronddanseres Ik ben zo benieuwd naar het praten van jullie kindjes. Daynah begint ook wel steeds beter te praten, maar lang zo niet als Lieke en Jayna. Brennied: GEFELICITEERD MET JULLIE 10 JAAR SAMEN. Echt lang hoor. Sap: Geniet lekker van je vrije dag. Heerlijk toch om geen plannen te hebben. Lekker relaxen. Robine: Veel plz met shoppen. Vanavond ook veel plezier met zuipen Zal vast en zeker gezellig worden. Wat goed van je om weer 2 uur te sporten. Ik zie je al staan met je eigen cheografie. Sensee: Ach arme Jaime nog steeds een dikke lip. Geen idee hoe lang zoiets duurt voordat het minder dik is. Zal toch niet zo lang duren. Had je trouwens al weleens het zkh gebeld voor haar hartje? LIS: Lekker Lis een halve dag op woensdag. En heb je al stiekem gebeld naar het kdv hoe Jesse het maakt op de peutergroep. Sem: Nog geen nieuws dus. Wat duurt wachten lang zeg. Voor jou al helemaal. Ik ga weer verder. Kom later nog ff. Lfs Kelly