van de voorkant. Charissa, jippie eindelijk de h&m binnen Kan je lekker neuzen. Ja de zwangerschap gaat idd echt snel. Kan niet wachten totdat jij weer moet werken...heb ik lekker velof
Charissa: Altijd leuk als het pakketje binnenkomt van H&M . Bevalt het ook allemaal goed? Brennied: Wat zou de verrassing zijn? Ben benieuwd hoor. Misschien gaat ie je wel ten huwelijk vragen met een mooie ring. Veel plz vanavond. Leuke foto's van Milou. Lfs Kelly
Brennie:Gefeliciteerd met jullie 10 jarig samenzijn. Veel plezier vandaag en ben ook wel beneiuwd wat Gerard voor verrassing vor je heeft Lis:Jelte slaapt gewoon op zn kamertje hoor,ik ruim iedere keer alles weer netjes op zodat hij er gewoon kan slapen,wel met kale muren dan,maarja das niet zo erg toch. Zaterdag heeft hij weer een fris nieuw behangetje en volgende week zn stapelbed,kind weer helemaal happy.
Brennied: Feli met je 10 jaar verkering ! Gerard gaat je vanavond vast ten huwelijk vragen! Zou leuk zijn he. De staart bij Milou is goed zichtbaar hoor! Staat haar erg lief en hip! Sem: Wie weet 3 oktober........we wachten af. Die Jayna met dr gekwebbel, zo lief. Sap: Hihi Lieke is echt een slimmerd met dr badje buiten en parapluutje mee. Hahaha. Geweldig! Heb me weer vergist in jou werkdagen. Ik denk steeds dat jij op woe vrij bent, maar je werkt natuurlijk op di do en vrij. Dom dom dom! Geniet van je vrije dag met Lieke. heeft Rick t leuk gehad in Munchen? Kel: Joehoe Daynah als achtergronddanseres! Eindelijk een danseres erbij. Charissa: En leuk? Allemaal prima? Ik heb nog nooit via de H&M site besteld, misschien ook eens doen, scheelt een hoop wachttijd in de rij bij de kassa. Fajah: Is Jelte al zenuwachtig voor de Queen? Ennuh gaat je schoonmoeder lekker 14 dgn weg op vakantie! Heerlijk! Heeft ze niet meer gezegd dat ze nog een poging gaat ondernemen, dat zei ze toch in t begin!? En weten jullie nou al waarom ze tot zoiets in staat was? Shoppen in Den Haag was heerlijk. Jill is echt lief met winkelen al roept ze wel vaak MAMA UIT. Nee dus. Helaas gaf ik haar dr flesje appelsap en heeft ze daar een 10 minuten heel zoet mee zitten spelen, maar toen i dacht nu is ie leeg ik pak em ff af bleek alles op dr jas en trui te zitten. Ze zit gewoon te spelen met appelsap en sinasappelsap in dr mond en laat t er dan uitlopen die draak. Gisteren deed ze t namelijk ook al met jus d orange, maar toen dacht ik dat de beker lekte. Nou ja, toen heeft ze dus een uur gewinkeld met een zeiknat shirt en jasje. Zal me niks verbazen als ze morgen verkouden is. We zijn geslaagd voor een luchtje voor oma dr verjaardag, 2 truien voor mama, 2 shirtjes voor mama, 1 legging voor mama en een verjaardagscadeaujte voor een kindje waar we zondag heen moeten. NIKS VOOR JILL DUS, GOED HE? Productieve ochtend dus Nu ligt ze net een kwartiertje te slapen, dus rustig middagje voor mij Ga ff lezen en surfen. ben ng opzoek naar leuke meisjesrokjes. Iemand tips? Liefs
Robine:Lekker weer geshopt? Ik heb ook net op H&m geshopt online,die geruite truitjes die jill ook heeft maar dan in blauw/grijs voor de boys.Jaja weer hetzelfde,ik maak er gewoon een tweeling van Iedereen zegt dat ze nu op elkaar lijken dusssss....Jep schoonmoeders weg voor 14 dgn,heerlijk hoor,lekker rustig Ze zegt nu niet meer dat ze het nog gaat doen,maar ze trekt gewoon zo veel aandacht,en dan moet je dus echt niet bij mij zijn,zoiezo al niet omdat ik niet met haar overweg kan,daarom irriteerd het me wss nog meer Jelte is nog niet zenuwachtig voor bea hoor,kan nog komen.Hij is meer zenuwachtig voor zn verjaardag,loopt steeds te zueren hoeveel nachtjes het nog is
Goed gedaan Robine. En jezelf een keer verwennen is ook leuk. 10% korting heh Fajah bij H&M. Ga vanavond ook ff shoppen.
Wat ik trouwens steeds was vergeten te zeggen;dat jullie allemaal de groetjes hebben van jacq. Ze is ons niet vergeten,maar heeft nu een eigen praktijk en dat kost heel veel tijd.Dus bij deze.
Hier een halve homer simpson moeder . De zwelling is enorm afgenomen. We maken ons wel beetje zorgen over een stukje, want dat lijkt niet goed geplakt. Het is wat rood en dikker dan de rest en soms komt er wat vocht uit. We kijken het nog even aan en anders maar weer naar de dokter. Fajah doe de groeten terug aan jacq. Robine lekker geshopt volgens mij. Is het wat in Den haag? Daar zit ook een grote zara toch? Ook een mannenzara of niet? Brennied milou dr haar wordt ook lang! Feli met het jubileum! En snel posten hoor wat de verrassing was! Milou kan dan echt goed praten. Bij Jaime is het toch nog veel onverstaanbaar, en vooral het gemompel, maar dat heeft ze van chiel die mompelt ook altijd. We herkennen wel wat ze zegt natuurlijk, maar buitenstaander verstaat het niet goed hoor tenminste niet alles. Kel haha Daynah als achtergrond danseres..ik zie het al helemaal voor me nu, al die peuterpubers in een band..hihi. We moeten 17 oktober naar het wkz voor haar hartje. Ben nu al zenuwachtig. We horen nu dus of ze wel of niet volgend jaar (of eerder) geopereerd zal worden. Charissa en alles al aangetrokken van de h&m? Wat een rotweer trouwen zeg bleh. Ging ik vanochtend later naar mn werk was er weer file . Ging om kwart over tien hier weg. Niet normaal toch? Oh wacht nog sap haha moest erg lachen om lieke haar papaplu voor het badje buiten..hihi. Dat moet je eigenlijk op film hebben heh. En opschrijven want dan weet je het nog over 20 jaar (of we moeten een forumboek maken..haha). Ik ga ff tv kijken kom straks misschien nog ff. lfs
Goedenmorgen meiden.... Ben er vroeg bij vandaag, maar kan niet meer slapen en Jayna ligt nog lekker te slapen, dus zit nu met een bakje thee achter de laptop...... Nog geen babynieuws, maar wel nieuwe ontwikkelingen: Gisteravond om 22.00 uur heb ik toch maar de VK gebeld. Ik begon steeds meer te twijfelen wanneer ik nou moest bellen. Ze had gezegd dat ik wel op tijd moest bellen en in de gaten moest houden of de harde buiken regelmatiger werden. Aangezien ik eigenlijk aan 1 stuk door een harde buik heb en de vorige nacht zo beroerd was gegaan, wilde ik toch voor de nacht ff advies vragen. Ze besloot meteen om te komen en dan toch maar ff inwendig onderzoek te doen. Gelukkig is al het voorwerk de afgelopen 3 weken niet voor niets geweest. Mijn baarmoedermond is al helemaal verweekt en ik heb 4 cm ontsluiting. Ze heeft me gestript en is even gebleven. Was wel ff spannend, want ze zei meteen dat als er goede weeen op gang zouden komen, ze mijn vliezen wou gaan breken en het dan ook echt door zou gaan zetten. Het bleef gisteravond rustig en ze adviseerde om met 2 paracetamols alle rust nog te pakken die ik pakken kon. Dat hebben we maar gedaan. Heb een redelijke nacht gehad. Nu dus klaar wakkker en wachtend op die weeen...strippen tot nu toe nog geen effect dus. Later in de ochtend moet ik ff contact opnemen met de VK. Misschien moet het dan toch echt 3 oktober zijn he....zou het wel bijzonder vinden. Bel rond 8.00 uur mijn ouders en denk dat Jayna ( als het vandaag overdag niet doorzet ) vanavond daar dan gaat logeren, kan ze lekker in dr bedje blijven liggen. Len is wel naar zn werk, maar is binnen 10 min terug, dus kon ie net zo goed gaan. Nou heel, verhaal, sorry, zo op de vroege morgen.... Houdt jullie op de hoogte, is het niet via een post dan zijn er vast wel meiden die mn sms-jes door zullen geven. Liefs Sem
Spannend Sem! Kop op, ik denk aan je. Jullie meisje wordt vandaag geboren. Speciale dag voor jullie. Wel bijzonder. Ik vind het heel speciaal. Wat zal je schoonvader dit mooi hebben gevonden. Denk je niet? Succes meid! Je kan het! Liefs Lis
Sem zooooo spannend,ik hou het forum in de gaten vandaag. Word vast 3 oktober,mooie dag ,ik zei het toch.
Sorry dat ik even inbreek.... Maar Sem ik wil je toch even héél veel succes wensen! Een hele mooie speciale datum en denk hetzelfde als Lydia, je schoonvader zou heel trots op jullie zijn. Zet hem op Liefs Angela en de kids.
Wow sem wat spannend! Zet m op! XXX ik ga even de gebruikelijke vrijdagboodschappen halen, als ik terugkom kom ik gelijk even checken hoor!
Hup Sem Hup! Hihi wilde t op t forum melden maar je was me zelf al voor,scheelt weer een heel verhaal Wij gaan ons klaarmaken voor de kermis in de stad
goeimorgen, Sem, oef wat spannend zeg... het heeft dan denk ik vandaag gewoon zo moeten zijn...wel speciaal en apart he. Zet hem op he, ik denk aan jullie en dan hebben jullie je kleine meisje vast Dat is echt leuk als Jayna weer terug komt van oma en opa heeft ze een zusje...vond dat hier ook zo apart. Mijn moeder heeft Jayden 20.00 opgehaald toen de weeen begonnen en toen hij de volgende dag weerkwam had hij een broertje, vond hij zelf ook apart hahaha. Nou H&M pakketje is al weer helemaal retour. Het was allemaal super maar net toen ik alles uitpakte kreeg ik email van 10% op alles.. ik heb zowat voor 250 euro besteld... Heb alles weer ingepakt hihihi, moest toch wat retour, achteraf denk ik waarom hou ik het gewoon niet maar het scheelt 25euro... Dus vanmiddag weer terugbrengen en heb alles net opnieuw besteld, levering al half oktober... is ook al bijna dus... Vannacht kwam Quinten weer om 3uur en dat terwijl hij al 2 weken tegen uur of 5/6 komt... Vanavond bezoek van mij zusje en vriend, zijn net van vakantie weer. Morgenavond Ladynight bij mijn schoonzus, erg gezellig lijkt mij maar ken gewoon niemand daar er komen stuk of 10 grieten. Nou ga ff met de was bezig, Jayden zit Tweenies te kijken en Quinten slaapt lekker in bedje. kom later ff kijken voor babynieuws