November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee Sem je gaat er toch geen F5 weekendje van maken of wel ;) .

Kel oh nee eten drama met Daynah. Irritant is dat heh. Lekker spaghetti jummi.

Fajah ja idd wat grappig heh die maten. Al heeft Jaime van veel kleding ook wel 98. Of dan maat 92-98. BElachelijk voor die ene cm betalen. Ik had mooi zn schoenen uitgedaan..haha. Buig eens even door de knietjes ;)

Wij zijn ff de stad in geweest. Nieuwe schoenen voor Jaime gekocht. Maar zo zeg wat is ze irritant. Ze wil niks steeds nee en dan gewoon in de winkel met dat vingertje naar chiel en mij tie toen tie toen (is niet doen).

Ik ga ff verder met mn sonja schotel.
    lfs

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Hoe was de spaghetti?Heeft geen zin als ik het rechtuit aan mn schoonmoeder vraag,heb ik al eens gedaan,gaat even goed en dan weer hetzelfde.

Zo heb lekker een visschoteltje gemaakt met krab,gerookte zalm en forel als vooraf daarna scampi´s in de look met frietjes.
    Dan Chocoladetaart.Mmmmm...... :)

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: Gefeliciteerd! Ik had t ook goed geraden :) Geweldig nieuws! Super!

Sem: Schiet op joh!

Ik kom later ff reageren, nu Jill in bed leggen en knuffelen/

4. Kreeg net een smje van Sem.
    De vk komt zo om haar vliezen te breken, dus dit weekend hebben we weer een nieuw beebje in ons midden :D

SEM ZET HEM OP. DIKKE KNUFFEL

5. Robine: Hoe was het vandaag op de kermis. Weer wat gewonnen voor Jill's verjaardag?

6. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Wat een spanning rond Sem he, vind het zoooooo spannend. Nu gaat het straks vast heel erg snel!

Kelly; was de spaghetti lekker? Heb ik net ook gehad, kon heerlijk aanschuiven bij mijn schoonmoeder, heerlijk!
    Heeft Daynah nog wat gegeten?

Robine; was het leuk op de kermis? Straks weer om te zuipen ;) ? :) .

Fajah; VAN HARTE MET JULLIE 5 JARIG HUWELIJK! En klinkt goed hoor het visschoteltje! Fijne avond samen! En je proberen niet te druk te maken om je schoonmoeder, lekker laten gaan (al snap ik best dat dat niet altijd even makkelijk is). Je gezin is het belangrijkst. Knuf van mij.

Sens: spammen die schoenen! Irritant is dat he als ze poepie vervelend zijn tijdens het winkelen! Lieke is daar ook niet meer gezellig mee.
    Was de Sonja schotel lekker?

Sem; nogmaals HEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEL SUCCES! JE KAN HET MEID! NOG EVENTJES EN DAN HEB JE JE KLEINE MEID IN JE ARMEN!

Panda; klinkt interessant een marketingplan voor de lancering van een Canadese film. Succes ermee!

Brennied; WOWIE MEID, WAT EEN SUPERGAVE VERRASSING! JOEHOE JULLIE GAAN TROUWEN! GEFELICITEERD!

Hier dan ook eindelijk weekend! Heerlijk! Ik ga nu lekker op de bankhangen en helemaal niets meer doen! Vandaag al de hele dag flinke buikpijn. Denk dat ik me een beetje te druk maak :( .

Fijn weekend meiden!

Liefs Sap

7. Sap: Niet zo druk maken hoor. Is niet goed voor je. Waarom maak je je zo druk, om de echo? Rust maar lekker uit.

Lfs

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Nee Kel niet alleen om de echo (al word ik gek van het wachten), maar ben onwijs druk op het werk dat ik maar loop te rennen en vliegen. Veel werk mee naar huis genomen, dus kost me een beetje teveel energie en dat laat mn lichaam me geloof ik goed merken.

9. Heh vervelend Sap, maar luister wel goed naar je lichaam hoor. Niet teveel hooi op je vork nemen is niet goed voor je en ook niet voor de beeb.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Zet hem op meid,nu duurt het echt niet lang meer.

Sap:Doe je wel een beetje rustig aan?

Nou ik vind het ook spannend hoor met sem.Als de vliezen zijn gebroken duurt het vast niet lang meer.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wow dit is echt spannend dus wel een f5 weekendje meiden. HEb het gemist! Oh als ik denk aan toen met ons allen en wachtende op alle beebs, nu zijn ze al bijna 2 en strontvervelend ;) .
    Sem zet m op meid!

Sap wel ff rustiger aan doen hoor is niet goed voor je en ook niet voor de beeb!

Fajah klinkt lekker zeg wat je hebt gegeten! Heerlijk ook die chocotaart..

Hier ligt de eigenwijze dreumes al even op bed. Hoop dat ze morgen wat beter te genieten is. Mijn zusje komt morgen. Gaat nog echt metups en downs bij haar. Ja 12 jaar zet je ook niet zomaar opzij. Er zijn veel mensen die zeggen dat het nog wel goedkomt dus heeft ze weer veel hoop. Ze had hem van de week gesproken. hij had gezegd dat hij dacht dat ze elkaar te jong hadden leren kennen (hoe bedoel je stomme smoes) en dat ze door moet gaan met haar leven en wat zij wil omdat hij niet zeker weet (geeft hij haar weer hoop) of hij dat haar kan geven...
    Nou niet leuk gewoon. Als ik haar was was ik er snel klaar mee. Hup weg uit dat huis van hem en eigen huis (hij zit nu elders) en gewoon je eigen leven leiden. Ze wil zo graag kinderen al heel lang en feitelijk staat ze nu nog met lege handen heh. Ze wordt ook al 30 in december.

lfs

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    WAAR IS AM?

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    en meiden wilde nog even zeggen dat we echt een leuke club hebben hier! We zijn wel hecht ook vind ik. Als ik kijk in andere fora hier dan zijn er niet veel meer van 2006 en ook niet waar zo regelmatig wordt gepost!

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Ben het helemaal met je eens! Ik vind jullie echt allemaal schatten en ben superblij dat ik jullie allemaal ken!

15. Ik ben het daar ook mee eens Sensee. Iedereen leeft ook zo met elkaar mee.

Ik ga zo lekker richting mijn bedje. Lekker slapen.

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; kan me best voorstellen dat je zusje ups en downs heeft. Is ook niet niets natuurlijk wat ze nu mee moet maken. En valse hoop moet hij dr niet geven, hij is dr nu in ieder geval helemaal niet waard. Maar ja, zolang zij toch nog wat gevoelens voor hem heeft is het voor ons natuurlijk makkelijk praten. Hoop dat ze snel dr leven weer kan oppakken!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja idd ook we leven allemaal met elkaar mee. En jullie zijn gewoon allemaal lieverds en zie jullie ook gewoon echt als vriendinnen zeg maar.
    Hoop dat we nog lang zo gezellig blijven kletsen, maar Zap had toch ook al toekomst voorspeld...als we ouwe wijven zijn lopen we nog met elkaar op fora te lullen en dan over onze kleinkinderen...whaahaaa

(k)

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh die k was een kus van hyves maar die doet het hier niet :( .

Sap idd makkelijk praten dat zeg ik ook steeds tegen chiel, maar dan als je wens zo groot is voor kinderen...Nu heeft ze weer hoop etc. Maar dan denk ik ook joh stoppen want zo ga je straks nog 2 jaar door (is nu ook al bijna zo lang Jaime leeft, nou ja sinds ze een maand of 5 is) en dan ben je 32 en heb je nog niks wat je droom is.

Hebben jullie trouwens die nieuwe senseo gezien? Latte machiato? Ohhhhhh linda wil die hebben! Ik had vorig jaar al gehoord dat die op de markt kwam dus chiel al middag op pad geweest als voor kerstkado, nergens te krijgen natuurlijk. Hij is sinds september ofzo op de markt. Ik vind hem zo leuk en vooral...HEEERLIJK lekkere latte drinken..jummieeeeeeee. Hier gaat ie op de verlanglijst voor kerst :D

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Moet nog even bijlezen...maar zag in een oogopslag heel leuk nieuws van Brennie en ook nog spannend nieuws van Semmi :D

Brennie van harte gefeliciteerd, ook voor je a.s. mannetje natuurlijk! :)

Semmi als je dit nog leest, zet hm op meid! Ben echt zo nieuwsgierig naar Jayna's zusje! :D

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah AM is weer boven water :whistle:

Deel Deze Pagina