Oww ik kan echt niet wachten om dr ook te kunnen zien, ben zo nieuwsgierig Sem ik hoop dat de bevalling meegevallen is! Mooie naam, past goed bij Jayna! Hoe spreek je Faya uit? Net als Jayna? (dus Feeija) of Faaija)?
GEFELICITEERD! Mooie naam. Hoe laat is ze nu geboren? Lekker genieten Sem. Zal wel kort nachtje worden. Liefs lis
In de sms van 22.52 staat: Ik ben bevallen van een geweldige dochter. Alles is snel gegaan en ze ligt nu heerlijk aan de borst.
Gefeliciteerd Sem,ik had het voorspeld he de 3de.Geniet ervan.Wacht met smart op een fotootje,tis wel erg snel gegaan he? Leuke naam ook.xxx
Semmi Wow.....Proficiat met jullie meisje! Wat super zeg....hopelijk is de bevalling meegevallen. Lekker genieten nu.... Ik ga ff verder teruglezen...zag heel snel nog wat nieuws voorbij komen...wilde eerst ff spieken of Sem bevallen was.
Wat een ochtend...de dag begint goed met al dit goeie nieuws! AM: wat leuk! Tja idd streepje is streepje...en je gevoel zegt toch ook wel een hoop. Voorzichtig proficiat voor jullie. Zou toch echt super zijn....en dan wordt het toch een juni-baby Goed gedaan meis! Hoe gaat het met Kyl zijn bloedneuzen? Ik wil ook ff zeggen dat we hier een super clubje hebben.....het klikt allemaal goed en is het gewoon gezellig! Leuk dat ik jullie de 18e weer kan zien...op een paar na dan Hier een rotnacht...pff gister strontmisselijk en om half 9 naar bed. Om half 2 overgegeven en nu diarree en buikkrampen. Ik heb me maar afgemeld voor de beurs want daar nu rondlopen schiet niet op (zit meer op de wc dan ernaast ) En die buikkrampen wordt je ook niet vrolijk van. Fajah; wat een idiote opmerking van je schoonmoeder...moet echt vreselijk voor je zijn om dat te horen. Hopelijk kan je het opzij zetten en niet teveel aan denken. Sappie, oooh oooh rustig aan doen hoor meid! Tja is moeilijk als het zo druk is op je werk, kun je aangeven dat het gewoon teveel wordt? Niet druk maken om je beebje hoor..die zit lekker warm te groeien! Knuffel. Sens; klinkt idd heel errug lekker die senseo! Van nescafe heb je ook die koffie als oploskoffie...mmmmm De 18e wordt onze eerste date irl.....zo raar want het lijkt of ik je al zolang ken. LIS: en hoe vond Jesse het op de peutergroep? Hij zit nu dus niet meer bij Marijn op de groep toch? Vind Marijn het ook leuk op het kdv? Merk je verschil met Jesse? Kelly, gelukkig gaat het weer beter met Daynah..hoelang moet ze de ab krijgen voor d'r oortjes? Ik ga ff een beschuitje eten en een kop thee drinken. Kom zo nog ff kijken. lfs
Ik krijg zo de kriebels als ik lees dat Semmi d'r dochtertje geboren is...............WIL IK OOK Lekker knuffelen en genieten.......! Hele leuke naam Semmi....Faya! En op zo'n speciale datum geboren. Je schoonvader zal het vast zo gewild hebben. Heel bijzonder. Nou ga ik echt
Lieve Sem, Len en Jayna van harte gefeliciteerd met de geboorte van Faya. Geniet lekker van je kraamtijd. Am: Wow wat spannend meid. Van harte gefeliciteerd. Wanneer ben je uitgerekend dan? Een brusje voor Kylian. Nu Robine en Sensee nog. Voor jullie is het ook vast snel. Lfs
JJJJJJJJAAAAAAAAAA BABYNIEUWS. SEMMI, MAN EN JAYNA, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE EN ZUSJE. Erg leuke naam zeg.
Jaaaa het beebje Faya is geboren! Sem. Lenhard en Jayna gefeliciteerd met deze aanwinst. Ik ben reuze benieuwd hoe alles is gegaan en hoe ze eruit ziet! Knuffels van ons!
Joehoe Faya is geboren! Van harte Sem, Len en Jayna!!! AM: Jij ook geweldig nieuws, maar gelukkig had je me al op de hoogte gebracht en was t voor mijn geen verrassing meer Hahaha. Je gevoel was goed. Super hoor en niet schuldig voelen! Fajah: Van harte met jullie 5 jarig huwelijk! Pfffffff alle hoogtepunten op een rij gehad?
Ik heb zojuist Sem gesproken. De bevalling is heel snel gegaan, om 20.15 zijn de vliezen gebroken en moest ze wat rondlopen om t kindje te laten zakken. De weeen werden toen wel wat pijnlijk voor sem. Na 2x persen is ze uiteindelijk geboren zonder hechtingen of andere ongein. Faya is blond(winpers)! Lijkt wel qua neusje en mondje op Jayna en weegt ruim 4000gram en is 52 cm. Flinke dame dus. Ze is heel lief en de bv lukt ook al heeft Sem wel last van behoorlijke naweeen vanwege de snelle bevalling. De rest zal ze binnekort wel uitgebreid zelf vertellen denk ik zo. Ze klonk supergelukkig en blij Genieten dus nu Sem Sap, Kel( ja meiden, ik heb t al overlegd! ) en ik gaan volgend weekend langs bij haar ff Faya bewonderen. Hier verder geen nieuws. We belanden bijna in de vruchtbare periode dus flink klussen maar de komende tijd Kermis en 3 oktober feesten waren leuk. Jill is weer in vanalles en nog wat geweest en heeft weer een hoop prullaria van de kermis mee naar huis genomen(knuffels, vishengel, beker, ballon etc) Kom later weer f fkijken.
Brennied: Voor jou beterschap gewenst! Rustig aan hoor meid, jij bent de volgend die aan de beurt is Joehoe, t regent baby's, daarna alweer Sap en dan AM. Leuk! Ik vind t ook een superleuke club, leuk dat we t zo goed volhouden met elkaar en dr een hechte band ontstaat!
Sem, Len en Jayna, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje. Wat een prachtige naam! Ik wens jullie veel geluk samen en geniet er maar lekker van!! AM: Wil jou toch ook nog even feliciteren, geniet ervan Liefs Angela en kids
Idd robine een babyregen! Wat leuk...Who's next? Robine?Maar goed klussen hoor . Wel vervelend voor Sem met die naweeen je hoort het vaker heh als het zo snel is gegaan. En blonde haartjes! Wat lief. En idd een flinke dame! Maar Jayna was ook zoiets toch? Hier de zolder opgeruimd en ook een selectie babykleertjes gemaakt. Wat nog mooi is en wat ik wilde houden in 1 doos gedaan (ja ik kan het wel) Stond nog al wel 1 doos met mooie spullen dat had ik al een keer uitgezocht. De rest neem ik mee naar mn werk. Collega van mij gaat 3 keer per jaar naar indonesiƫ. Hij heeft daar ook een huis en neemt als hij daarheen gaat kleding mee voor de arme mensen daar. Vooral babykleding zijn ze erg blij mee. Heb dus een enorm grote tas met rompertjes shirtjes broekjes pyama's, rokjes etc dat naar hem gaat. Hoop dat ze daar blij mee zijn . Heb ik ook weer een goeie daad verricht. Heh en krijg helemaal de kriebels van alle babynieuws! LEUKKKKKKK. XXXX
Hihi sens ik krijg ook de kriebels hoor bij al die zwangeren om me heen en die lieve babietjes die geboren worden. Nou ja, we moeten nog ff (af)wachten, hopelijk is t bij jou en mij ook snel raak. Jayna was trouwens 3700 gram geloof ik, deze is dus nog iets zwaarder Hihi.