Heel iets anders: heb gisteren Bastian opgemeten (nou ja, min of meer want hij wilde niet stilstaan) en ik kom maar op 83,5 cm. Wat een ukkie he. Net met hem op de weegschaal gestaan en hij is nog steeds 11,5 kilo. Hij eet sinds gisteren wel weer als een bouwvakker, hij heeft net zelfs een halve haring gehad. Misschien gaat ie nu eindelijk de hoogte in.
Hoop het ook robine dan kunnen we weer gezellig met zn allen zwangeren! Panda is idd een ukkie dan! hihi. Maar misschien maakt ie nog ff een spurt ofzo, heb altijd idee dat het met vlagen gaat dat groeien. Ik sta in de keuken nu. Voorbereidingen treffen voor de paella. Zusje komt hierheen dadelijk.
En hier aan t hachee maken en muffins Goede combi he!? t Hele huis meurt er van. Panda; Bastian is echt een kleintje dan. Net als je franse schoonmoeder ook een opdondertje toch zoals je zeft zegt? Jill past ook nu prima in 86 en is 12,5 kg.Weet niet hoe lang eigenlijk, denk een cm of 90. Dr winterjas in 92 is echt nog kingsize Jill wil niet slapen.........grrrrrrrr, wel lief want ze ligt te zingen, hahaha. Ga dr ff knuffelen, mss dat ze dan wel in slaap valt.
Hebben jullie dit gelezen ? http://www.telegraaf.nl/binnenland/2105 ... tml?p=15,2 Heb gevraagd of ze dan ook een folder maken in alle talen en die wereldwijd verspreiden?
Ja ga zeker spammen vanavond sens. Vrijdag komt het stapelbed,heb ik net ff voor gebeld,Jelte moet dus Tot die tijd op zn matras op de grond slapen. Nu zijn mn ma en Chris weer verder aan het behangen,ik ga de boel vh eten opruimen en ondertussen even forummen natuurlijk. Ik ben ook blij met jullie,en dat we zo met elkaar meeleven .Dikke knuf voor jullie XXX
Welja, laat maar komen die asz! Uhum! Mafkezen! Ik heb de Hachee weggeflikkerd. Hij werd na 2 uur nog niet zacht en ik werd er een soort van onpasselijk van van die geur. De hele bende ligt nu in de groenbak na te dampen. Hoezo geld verkwisten? Hahaha. Mn muffins daarintegen zijn wel goed gelukt, mmmmmmmmm Ik had magere runderlappen gebruikt, zeker verkeerd vlees voor hachee of niet!? Ben ook zooooooo slecht in koken, vind er ook geen reet aan. Ga strijken. Fijn weekend allemaal
Sem wat fijn dat de bevalling meeviel! Flinke meid die Faya dus Brennie: hihi kan me voorstellen dat je kriebels krijgt Nog ff meid Kyl heeft tijdens ons weekendje weg voor het laatst een bloedneus gehad, dus nu al 3 weken niet meer. Robine: joepie jullie bijna weer aan de klus Whaahh hachee weggeflikkerd Magere runderlappen zouden toch prima moeten zijn! Geen idee wat je fout gedaan hebt? Heb je er wel water bij gedaan? Sens: ook babykriebels haha. Ook jullie lekker klussen he, lijkt me gezellig samen zwanger te zijn Panda: heerlijk toch nog ukkie Kyllian was bij plopsaland net onder de 85 cm gemeten, maar hij kan ook best iets langer zijn...ff afwachten dus. Fajah: ben ook heel benieuwd hoe de kamers worden! Hier tot nu toe vandaag 5 kijkers. Nog 1,5 uur dan is het huis hier weer gesloten voor kijken Daarna gaan we naar Omi (Djurres oma) en met de familie uit eten. Omi is vandaag 80 geworden. Kyllian wil nu niet slapen, ligt maar te roepen in bed. Ow de volgende kijkers zijn er...ben er weer vandoor.
Naja nog ff verder, Djurre doet de rondleiding wel Heb vanmorgen nog een matcare test gedaan (had er toch 3) en die was weer wat donkerder. Vanmorgen een digitale test gehaald en die zal ik morgen doen...dan weet ik het wel zeker hoor
Hihi die Am, die is gewoon echt preggy hoor! Hoop dat er potentiele kopers bij zitten! Ik duim voor jullie. Sens: Hoe is t met Maggie Simpson? Is dr dikke lipje al wat geslonken? Hope so. Heeft ze er nog pijn aan? Strijk is klaar, Jill ws snel weer wakker aangezien we hier nooit meer een momentje voor onszelf erop na houden.......
Er vlak achteraan kwamen nog een stel kijkers, gezin met 2 kids dus zal wel niets worden Kyllian wil echt niet slapen dus ben bang dat mama en Kyl niet mee uit eten gaan.
Ow en please niet over zwangerschap ofzo op Hyves krabbelen he Jullie zijn natuurlijk de enigen die het weten hihi. Wil het wel aan 2 vriendinnen vertellen, maar met de rest wachten we tot na de echo. Ben altijd nog zo bang voor een miskraam sinds die eerste x dat het fout ging.
Robine: ja haha, schoonma is idd heel klein, een flinke kop kleiner dan ik en ik ben maar 1.65. Bastian heeft nog steeds rompers enzo in maat 80. Jammer van de hachee maar zou mij ook niet lukken hoor. Dat soort dingen begin ik niet eens aan. Annemonique: ik zet sowieso weinig op hyves, je weet nooit wie het leest. Lijkt me ook dat je het morgen zeker weet, hahaha, is nu al heel duidelijk! Vind het echt leuk, krijg zelf ook de kriebels. Fajah: ben benieuwd naar de kamer van Jelte. Sens: mmm, paella! Krijg meteen zin in zon, rose, wuivende palmbomen. Vooral rose... Groeien gaat idd met vlagen, hij is net weer aan een stuip begonnen heb ik het idee. Dus er is hoop, hihi.
Zo is het geworden,de kleur is net iets donkerder als Lime,dacht dat het meer Lime zou zijn ,maar dit is ook leuk,op foto zie je het niet zo goed. Ben nu weg,we gaan wokken.xxx
Leuke kleur hoor Fajah, zn kamertje ziet er weer netjes en fris uit Wok ze! Lekker.........! AM: We houden onze mond dicht op Hyves.....trouwens leest je nicht niet meer mee hier op t forum? Panda; Wow rompers mt 80 zou hier echt niet meer lukken hoor, die gaan niet meer dicht dan aan de onderkant. Ach komt best goed met Bastian, hij gaat zo in een keer de lucht in let maar op. Hoe lang is je vriend eigenlijk en weten we zijn naam trouwens? Liefs