November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

He hoi

Robine; vind Sem vast oke dat je ff een foto van Faya hebt gepikt. Ik zag ze zonet ook op hyves staan. Geweldig toch weer he?! En Jayna als trotse zus.
    Fijn dat jullie leuke dagen hebben gehad!

Fajah; bedankt voor je kaartje! Erg lief, en de tekening van Jelte was natuurlijk het mooist. Lieke is er heel blij mee en hij hangt nu aan de koelkast bij alle andere "kunst" van mijn dochter, haha :) .
    De kamer is leuk geworden! Stoer!

AM; Tuurlijk houden we onze mond op hyves! Moet bij mij trouwens ook nog altijd. Alleen ouders weten het hier nog maar. Ook ff echo afwachten.
    Wanneer heb je bij jullie de eerste echo? Hoeveel weken ongeveer?
    Ik vind het echt superleuk voor jullie!

Panda; Bastian is inderdaad een klein mannetje, haha, maar wie weet gaat het straks opeens supersnel.

Sens; hoe was het met je zusje vandaag? Hebben jullie lekker gegeten?

Verder kan ik al niet meer lezen :oops: .

Hier een gezellige dag gehad. Vanochtend ff met zn drietjes geshopt en vanmiddag hadden we een verjaardag waar ook veel kindjes waren dus Lieke heeft zich echt prima vermaakt. Ligt nu lekker bekaf te slapen. Rustig avondje dus voor papa en mama, heerlijk!

Morgenvroeg gaan we naar mn zusje samen met mn schoonzusje en vriend, ook wel weer gezellig.

Fijne avond meiden.

Liefs Sap

2. Wat een mooi meisje is Faya. Heerlijk zo'n klein dotje weer erbij.

Fajah: Leuk kamertje hoor. Leuke kleuren ook. Wokse vanavond. Jummie.

Panda: Hier gaan rompertjes maat 80 ook niet meer. Maatje 86/92 zitten hier krap. Ga ook geen nieuwe meer kopen. Denk dat ik overga in hempjes en onderbroekjes.

AM: Jij bent echt wel zwanger hoor. Echt superleuk voor je. Kan me wel voorstellen dat je je nog wat onzeker voelt, maar we gaan van het positieve uit. Ik zal iig voor je duimen.
    Zo vandaag 5 kijkers gehad. Goed hoor. Moet vast wel iemand bij zitten toch.

Robine: Zonder van je Hachee, maar ik zou precies hetzelfde doen. Heb er ook geen geduld voor als zoiets lang duurt. Gelukkig waren de muffins wel goed gelukt, is ook lekkerder ;)

Sensee: Wat een belachelijk idee zeg. Hoe komen ze erop.
    Goed idee van je om die kleertjes naar de armen te sturen in Indonesie. Ik doe het ook met de kleertjes van Daynah alleen dan naar Suriname. Hebben we toch maar weer een goede daad verricht.

Vandaag zijn we naar Arnhem geweest om te shoppen, maar ben niet echt geslaagd. Het was ook zooooooooooooooooooooooooooo druk. Echt verschrikkelijk gewoon, wat doen al die mensen in de winkels als ik ook ga ;)
    Heb ook al weer kerstballen, kerstkaarten etc gezien. Ook niet normaal hoor.

Vanavond lekker niksen. Sabino heeft een dvdje gehaald, dus ga zo lekker languit op de bank, maar eerst ff lekker douchen.

Tot laterrrrrrr.

Lfs

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Kelly, erg he al die kerstspullen al he, lijkt steeds vroeger in de winkels te komen.
    jammer dat je niet geslaagd bent!
    Ik kan dat ook nooit als het zo druk is in de stad/winkels.

Semmi, dat is een snelle bevalling, erg mooi meisje :D

Am, spannend hoor, succes morgen met testen.
    Hopen dat er geinteresseerde bij waren vandaag bij jullie open dag.

Panda, nee maat 80 lukt hier ook niet meer.
    Jayden word nu wel wat langer en dunner, zijn postuur veranderd nu wel.

Sappie, fijn avond samen.
    Veel plezier bij je zusje.
    Ga je nog naar de kermis?

Fajah, leuke kleur, jullie zijn er druk mee he, rot dat behang afhalen he bah.

Robine, jammer van je Hachee, hier ook geen keukenprinces hoor ;)

Zo hier avond alleen, ga toch niet naar de ladynight, ben nog zo ontzettend moe steeds.
    Dus Dennis gaat uit..
    Morgen word de kleine van mijn zusje gedoopt dus klein feestje en nog ff naar de kermis hier.

Fijne avond

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Oww Faya wat een knappe meid! Ga zo gelijk op Hyves spieken :D

Panda: nee idd op Hyves weet je nooit wie het leest. Mijn pagina is wel alleen zichtbaar voor vrienden, heb er geen zin in dat clienten mee zouden lezen.

Fajah: leuke kleur groen hoor, lekker vrolijk! Lekker gewokt?

Sappie: jullie ook weer een gezellig weekend hihi. Jullie willen het ook na de echo vertellen?
    Wij krijgen hier normaal bij de 12 weken een echo, intake geloof ik rond de 8 weken. Vorige keer heb ik wel al een echo bij 8 weken gehad vanwege mn miskraam daarvoor. denk dat ze het nu gewoon bij 12 weken doen, maar kan het allicht proberen al eerder te krijgen ;)

Robine: ik heb geen idee of mn nicht nog meeleest, maar denk het eigenlijk niet. Ze zijn met het clubje toendertijd naar een ander forum gegaan.

Kelly: de meesten hier nog in de rompers zol te lezen! Kyllian heeft al standaard onderbroekje en hemdje aan, heb de rompers eruit gedaan. Ze pasten nog wel (86-92), maar vond Kyllian er te groot voor, is nog zo babyachtig zo'n romper hihi.
    Op zaterdag winkelen vind ik ook vreselijk! Net als de koopzondagen. Ben vanmorgen ook wezen winkelen, maar niet in zo'n drukke stad (Zeist).

Charissa: dat uitgaan lukt mij hier eigenlijk ook niet meer, moet er gewoon niet meer aan denken om pas 4 uur in mn bed te liggen :D
    Veel plezier morgen!

We zijn net thuis van het etentje bij Gonzales (bbq-restaurant) met Djurres familie. Kyllian heeft het aardig volgehouden ondanks dat hij helemaal niet geslapen had.
    Morgenochtend gaan we zwemmen, daarna slaapt hij altijd wel :D

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Wow mooie banner AM!

Ik ga slapen!

Tot morgen.

xxx

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha ja ik gok het maar en zet gewoon een banner neer ;)

Truste!

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Heel moe voordat we uit eten gaan, maar toch blijven lachen ;)

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Mooie banner Am
    En krijgt kyl nou krullen?

Wokken was lekker ,sta op ploffen ;)

Hele mooie fotos van Faya.Wat schattig toch weer zo´n kleintje,heb er ook de kriebels van ;)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha nog niet gaan ontploffen hoor ;)

Nee Kyllian heeft geen krullen, denk wel een btje een slag in zn haar als het langer is. Als ik er gel in doe gaat het wel krullen haha, waarschijnlijk omdat het bovenop vrij lang is.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kijk maar...krulloos:

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Goedemorgen!
    Ben ook weer de eerste vandaag, maar kon het niet laten om gelijk even de test van daarnet te posten ;) Het is geen digitale geworden, had de verkeerde meegenomen...maar de normale van CB geeft me ook wel zekerheid.

12. sappie

sappie Fanatiek lid

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AM ! SUPERZWANGER!!!! GEFELICITEERD MEID!!!!!

Liefs Sap

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jippie Am je bent echt wel zwanger ,weer een beebje erbij Hoera

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wij gaan vanmiddag naar Toversluis,want het is zulk slecht weer ,kunnen de kids zich daar ff uitleven.Eten we een pannenkoekje ofzo.
    Gister was Jelte zoooo vervelend,ik was in staat hem achter het behang te plakken ;)

Ga me nu eerst douchen,mannen zullen zo wel terug zijn met de broodjes. :)

Sap:Hoe voel je je nu?
    Nog misselijk?En hoe is het met je nichtje die die prijs had gewonnen?Was toch jou nichtje of ben ik nu mis?

Kel en Am:Hoop dat er kopers bijzaten gister voor jullie huisjes.

Sem:Hoe is het met je?

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Jaaaah AM....PROFICIAT!!! Wat leuk zeg!

Wat een scheetje ....Faya! Ik ga zo ook ff spieken op hyves.

Gister bij vrienden geweest...milou in het campingbedje ging goed. Alleen lagen we pas om 2 uur in bed :confused: Milou was er vanochtend weer om 8.00 uur. Ben beetje moe dus. Wordt een regenachtig dagje vandaag.

Kom later weer even...ff met milou spelen.

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Am, JA gefeliciteerd! Weer een baby op komst, we volgen elkaar mooi, elke keer is er wel een zwanger of bevallen hihihi.

Brennied, kort nachtje voor jullie, kan ik helemaal niet tegen.

Fajah, veel plezier vandaag, is dat iets overdekt speelgelegenheid of zo?
    Hahaha Jelte achter behang plakken, kan ik Jayden hier soms ook wel hoor hihihi.
    Vooral als hij telkens hetzelfde probeerd grrrr

Jayden is nu al zo vervelend, verkeerde been uit bed gestapt, hij kan zich gewoon niet vermaken :rolleyes: , steeds aan het jammeren bij me.
    Quinten ligt er al lekker in, kwam vannacht om half2 en om 5uur...lijkt net of het weer van voor af aan begint :(
    Dus ga zo ook nog ff liggen voor we naar dopen gaan..

Vind trouwens de club erg leuk zo, heel gezellig en hoop nog een hele tijd door te kletsen en natuurlijk te meeten

Zo ga ff mijn koffie opdrinken en Dennis wakker maken

17. AM: JAAAAAAAAAAA JE BENT ECHT ZWANGER. VAN HARTE GEFELICITEERD.

Wat een kl*te weer vandaag zeg. Ik ga vandaag met mijn moeder mee, die had een bankstel gezien en wilde mijn mening weten. Kan ik gelijk ook even kijken of ik wat leuks zie, aangezien wij ook echt een nieuw bankstel nodig hebben.

Charissa: Dus toch maar niet meer naar de ladiesnight geweest. Komt vast een andere keer weer. Jayden dus in een slecht humeur vandaag. Balen hoor. Veel plz vandaag bij de doop.

Brennied: Voor jullie ook en kort nachtje, dus lekker relaxen vandaag.

Fajah: Veel plz in Toversluis vandaag. Zal best wel lukken.

Daynah heeft vanmorgen lekker uitgeslapen tot 09.00 uur, dus daar waren papa en mama erg blij mee. Ga nu ff met mijn meisje spelen.

Fijne zondag allemaal.

Lfs Kelly

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joehoe AM die is dus echt wel superduidelijk hoor! Feli voor de 10e keer! HAhahha. Mooie banner ook, leuk gemaakt.

Wij hebben net ontbeten en gaan straks naar mn moeder toe want die is morgen jarig. Daarna nog een kinderverjaardag in de speeltuin(lekker weer,uhum!) dus onze zondag zit weer vol.

Ik ga ff douchen en aankleden. John gaat hardlopen, de bikkel.......

Kom vanavond weer ff kijken.

Liefs

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Veel plezier in de speeltuin robine,niet zulk lekker weer daarvoor.

Charis:Toverluis is idd een binnenspeeltuin,zoiets als ballorig.
    Veel plezier op de doop.
    Word Quinten ook nog gedoopt?

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lieve meiden,

Hier een berichtje van een super trotse mama van ons tweede dochtertje Faya!
    Allemaal bedankt voor de felicitaties en lieve reacties.
    Met ons gaat het goed. Faya doet het uitstekend, Jayna is enorm trots en helemaal weg van `de haar babyzusje´. Wel is ze er helemaal hyper van, en nu ook even bij opa en oma aan het spelen en middagslaap doen.
    Gister enorm hectische dag met veel visite, vandaag lekker rustig en genieten met ons gezinnetje.
    Ik heb nog wel veel last van naweeen, voorl tijdens het voeden, dus dat is nog even doorbijten. Maar was een supersnelle bevalling van 1.52 min : :confused:

Nou, ga ff rusten en kom gauw weer....nog ff een kiekje van ons moppie.....vind dr neusje en mondje van Jayna hebben. Deze keer geen zwarte bos haren, maar blonde wimpertjes.....hihi :)

Deel Deze Pagina