Geniet ervan Sem,wat een prachtmeisje heb je er weer bij.En hoe spreek je Faya nu uit eigenlijk?Heerlijk he zo´n snelle bevalling.Ik heb het al 2 keer zo gehad en zou er zo weer voor tekenen.Dikke knuf.xxx Wij gaan zo weg,kom later nog wel eventjes terug,mss is er dan weer leuk nieuws je weet maar nooit.
Sem: [b]NOGMAALS VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN FAYA! [/b]Wat een poppie! Nu lekker genieten en rustig aan doen. Geniet van je kraamdagen! Wat kijkt ze ook al wijs zeg. En ook al zo'n snelle bevalling. En ook een flinkerd he, net als Marijn, die was 4040 gram en 53 cm. Ach, dan kan ze wat hebben hoor. Ik had ook last van naweeen, daar schijn je meer last van te hebben bij een 2e en bij een snelle bevalling. Die van mij was een uurtje, dus had er ook last van. Maar als je zo'n lief kindje in je armen hebt, kun je die naweeen wel aan. Althans, dat vond ik. Leuk dat Jayna zo trots is hoor. AM: JIJ OOK VAN HARTE GEFELICITEERD HOOR!Wat een nieuws zeg. Zal wel weer een jongen worden he Voel je je goed of heb je al kwaaltjes We vullen elkaar wel allemaal mooi aan. Ik ging weer werken, ging Sem met verlof. ALs Charissa weer gaat werken, gaat Brennied met verlof. En Sem is bevallen en AM blijkt zwanger te zijn! HAHAHAHA O ja, wil ook nog even zeggen dat ik het op deze manier super vind. Het is zo'n leuke groep en we blijven gewoon lekker schrijven en elkaar af en toe ontmoeten. Fajah: veel plezier in TOversluis. De kamer is trouwens erg leuk geworden. Sens: hoe was de rodekool schoten a la SOnja? Ik vind 'em ook heerlijk. Ga 'em van de week ook maar weer es maken. Heb toch nog vlees ervoor in de vriezer liggen. Robine: gefeliciteerd alvast met je moeder! En veel plezier in de speeltuin vanmiddag. Ik blijf lekker binnen vandaag. Kel: jij met je moeder mee voor een bank. Leuk! Wij hebben ook dringend een nieuwe bank nodig. Hebben gister een mooie gezien bij Villa ARena. We gingen voor een bed en hebben die ook wel gekocht, maar we waren echt in staat om die bank en een stoeltje erbij te kopen. Was zo mooi. Maar we willen nu toch eerst maar de box weg hebben uit de kamer, dus het gaat nog ff duren. Sowieso misschien nog maar even wachten, want die kinderen knoeien nog weleens natuurlijk. Charissa: haha, Jayden ook weleens achter het behang plakken, net als Jelte. Ja, hier ook 1 hoor. EN toch maar niet naar de lady's night geweest. Ik moet er 's nachts soms ook weer 2 keer uit, dus ik probeer 's avonds ook zoveel mogelijk thuis te blijven. Soms ontkom je er niet aan, maar als het niet hoeft... Brennied: jij nachtbraker! Jij was altijd al van de feestjes he Doe je rustig aan meis? Jij bent de volgende! Nog ff en dan zien we jou heel vaak online Grappig dat het nu al 3 keer zo is geweest met onze hoogzwangeren. haha. Zo, ga ff verder met de was. O ja, soms reageer ik wat kort, maar dan reageer ik via de iPod en dat tikt nu eenmaal niet zo handig. Fijne zondag!
Wat een schatje, Semmi! Mooi koppie! Annemonique: wow, dat is echt wel een hele duidelijke plus zeg! Fajah: haha, jammer dat je al klaar was met behangen anders had Jelte er zo achter gekund. Robine: hardlopen met dit weer... Poeh, echt een bikkel. Nee, dan liever onder de douche. Kelly: succes met bankstel zoeken, moeilijk is dat. Charissa: Jayden ook al vervelend? Bastian ook hoor, is echt de leeftijd. Moet even naar Bastian, die piept weer s ergens om.
Owww wat mooi die kleine Faya! Sem wat leuk je nu alweer online te zien! Doe maar rustig aan, naweeen lijken me geen pretje. Superleuk om te horen dat Jayna zo trots is Zou ik ook zijn met zo'n leuk zusje Robine: een speeltuin met dit weer hihi. Bij jullie wel droog gebleven? Fajah: ben nou wel heel benieuwd naar Toversluis, klinkt wel leuk. De kids hebben zich vast vermaakt. Brennie: oeps korte nacht! Maar als het maar gezellig was he! Nu ff bijslapen? LIS: heb wel wat kwaaltjes, daarom wist ik het ookal gelijk na mn eisprong eigenlijk....maar geen hele vervelende kwaaltjes hoor. Ongi-gevoel al 1,5, last van mn onderrug en af en toe last van maagzuur. Laat die kwaaltjes maar blijven, want dan weet ik dat ik nog zwanger ben Haha ik denk idd dat de 2e ook een jongen wordt. Gezellig toch beiden 2 boys Thnx voor de felicitaties meiden Je merkt dan toch dat je hier dingen wilt en kan delen....erg leuk! Zoals LIS al zei een leuk clubje zo samen! Vanmorgen gezwommen en nu ligt Kyllian alweer te roepen in bed ipv te gaan slapen. Ga ff naar hm toe en hopen dat hij toch echt gaat slapen.
Whooeehaaa AM geweldig die test! nogmaal supergefeliciteerd hoor! En Kyl wil niet slapen, hier nog zo eentje....mama mama, poppie whooeeeee. Hele verhalen in dr bedje. Ik denk dat je een meisje krijgt trouwens! Lis de schotel was weer heeeerlijk. En gister de paella was ook supergoed weer gelukt (eigenlijk nog beter dan de eerste keer). Had je veel te wassen? Fajah veel plezier in toversluis. ik vind die erg leuk! Kamer ziet er mooi uit hoor! Ben benieuwd hoe het straks met de boys gaat als ze het stapelbed hebben. Semmi wat een knapperd is Faya! En wat Fajah schrijft hoe spreek je het uit? Snel zeg de bevalling. Lekker genieten met zn vier vandaag. Die visite wacht maar ff toch. Robine gefeliciteerd met je moeder. Grappig mijn moeder is dinsdag jarig. Wij gaan ook zo eerst op babyvisite (1 jaar geworden) en daarna naar mn moeder en daar eten. Kel nog een leuke bank gezien? Heerlijk heh dat uitslapen! Oh Charissa vervelend als ze zo'n dag hebben. Heb ook het gevoel dat ze vaker chagerijnig is dan voorheen jij ook? Brennied oh oh...ja jij kan later slapen maar Milou werkt dan niet mee heh....oops. Nou anders vanmiddag nog ff slapen? Idd pestweer vandaag..bleh. Echt herfst! Zo wij hebben vanochtend onze slag nog ff geslagen bij de DDD. Wilde nieuwe handdoeken hebben van die lekkere grote. Was aanbieding 20% korting en ging nog eens 25% vanaf omdat ze alles weg moesten hebben. Lekker hoor! Voor Jaime een tas kleding gehaald bij de Mexx shop aan de gracht (AM ook leuke dingen voor boys daar en meeste 50% korting). Voor mijzelf wilde ik van die korte laarzen. Die grove zeg maar. Had ze gezien bij Dolcis maar waren uitverkocht. En vandaag ook aan de gracht uitverkocht..helaas. Heb ze nu maar besteld. Hoop dat ik ze snel heb want vind ze echt zo leuk. Gister had ik nog een leuke dyanne skinny gehaald. En een leuk jasje. Mn zusje is net weg. Oh ik blijf het zo rot vinden voor haar. Haar ex had haar vanochtend sms gestuurd, kom zo mn voetbalspullen halen. Dat was het. Dus ze heeft hem ff gebeld van ja ik ben niet thuis want loop nu met Lin in de stad. Heel verhaal had hij weer. En hij voelde zich nu prima zo zonder haar. Dus ze zegt nog moeten we niet nog ff een keer praten want we zitten ook nog met een koophuis dat volgend jaar opgeleverd wordt. Nou dat kon er net af. Dus was ze erg boos geworden en terecht hoor. De laatste bijna 2 jaar laat ze alles staan voor hem en stond ze altijd voor hem klaar en nu zet hij haar zo aan de kant als een oud paar schoenen. Echt woedend was ze. Kwam er echt allemaal uit. En daarna huilen natuurlijk. Ja heb echt met haar te doen. Kom later nog wel ff. lfs
Sens: ja de Mexx shop op de oude gracht kom ik regelmatig hoor haha. Maar 50% korting? Dat heb ik nog niet meegemaakt Goed geslaagd jullie! Samen keertje shoppen of ben je weer uitgeshopt? Jeetje wat een reactie zeg van haar ex Vind het ook echt sneu voor haar En dan idd ook nog een koophuis....zul je toch echt samen nog moeten gaan regelen lijkt me... Kyl ligt nu wel te slapen, maar af en toe hoor ik gehoest en ben ik wee rbang dat ie wakker wordt
Deze shoes: http://www.dolcis.nl/Images/Catalog/668x501/288090r.jpg En online zijn ze er ook niet meer in mn maat...booohoooo
Nee hoor kan nog wel een keer shoppen! De 15e komt mn salaris weer..hihi. En echt hoor er is veeeeel met 50% korting. Heb een tas vol voor Jaime. Een jurk roze met een wit blousje. Een tuniekje in zwart. Een zwart gebreid jurkachtig ding, een t-shirt licht roze. 2 maillots en 2 paar sokken. Ben jaloers op je test AM!
Had gister voor JAime nog zo'n helium ballon gekocht. in de vorm van een kat. Hij is niet heel erg opgeblazen of substantie is anders ofzo want hij staat echt op de grond. VAn die papieren pootjes eronder echt heel erg lachen. Zal m vanavond ff spammen!
Jammer van de schoenen, maar hebben ze ze niet bij een ander filiaal? Je kunt ff rondbellen met het artikelnummer van de site. Je wilt ook graag een brusje voor Jaime he.....maar je bent al heel ver nu aangezien Chiel het nu ook wil toch. Denk echt dat jij en Robine me snel zullen volgen. Ga voor jullie duimen! Zou het echt superleuk vinden met zn allen zwangeren. Knuf. Denk niet dat ik deze week naar Utrecht ga, anders was ik langs de Mexx gegaan. Alhoewel ik misschien vrijdag vrij neem als ik mn afspraak door iemand anders kan laten doen.
Ze zijn nogal populair. De 'echte' kosten volgens mij 2 of 3 honder euro. Vind ik te veel geld. Ik was al bij overvecht geweest. Kan evt Amstelveen nog proberen. Je hebt ook gelijk ben al ver in vergelijking met waar we paar maanden geleden stonden. WEet je nog dat ik over alles wild enadenken etc... Nou dat is nu gelukkig veranderd. Ah komt ook wel heh. Ik ga er vandoor. Ff spullen pakken en toch zo jaime maar wakker maken anders zijn we ook weer veels te laat bij mn moeder! lfs
heeej meiden, hihi, ben ik al weer, was ff al mijn krabbels aan t lezen en kon t niet laten om hier om n hoekje te kijken. Faya ligt lekker naast mij op t voedingskussen te slapen. Je spreekt het trouwens uit als fa-ja. Het is hier erg gezellig merk ik, zag het al van meerderen voorbij komen, maar ik merk ook dat we t erg gezellig hebben zo met elkaar en echt veel met elkaar delen. Vind jullie reacties ook zo leuk en lief allemaal, moeten we zeker blijven volhouden! erg mooie banner AM! Nou, ga lekker verder genieten van mn meissies! Liefs Sem
Sem wat is Faya toch een scheetje! Mooi meisje hoor! En alweer 2 dgn oud (je banner, achhhhhh wat schattig!) Wij hebben ook een leuke dag gehad ondanks t slechte weer. Eerst ff bij mn moeder geweest die morgen alweer 66 wordt en daarna gaan lunchen met zn allen in een leuke tent aan t water. s Middags kinderverjaardag gehad, erg druk, veel kinderen, veel troep, maar ook wel weer ok. Jill ligt er net in en wij gaan ff relaxen op de bank en van de zondagavond genieten. Nog 2 spammetjes van vandaag. Moeder de gans met Amber en Jill( die er weer eens geen zin in had op de foto te gaan!)
Staat je goed Robine Ooh Semmi, die banner! Jouw banner mag er ook wezen Annemonique. Jee, word bijna jaloers. 8) Vandaag op verlaat kraambezoek geweest, echt leuk weer zo'n kleintje!
hoi hoi, Zo er is weer gezellig gekletst vandaag. Robine: Amber is ook alweer groot geworden zeg.Jeetje wat gaat dat hard. Staat jullie goed hoor, 2 kids Sem: Ahhh lief je banner. Fijn dat het allemaal zo goed met jullie gaat en dat julie volop genieten van elkaar. Jammer van je naweeen, maar die zullen toch ook wel snel over zijn. Sensee: Zo jullie hebben je flink uitgeleefd met shoppen. Altijd leuk. Was het niet erg druk bij de DDD? Gisteren in Arnhem was het echt een gekkenhuis. Ik kan dan niet lekker winkelen als het zo druk is, maar jij bent iig goed geslaagd. Wat een rare vent hoor van je zusje. Echt super sneu voor haar. Leuke laarzen. Jammer dat ze er niet meer zijn. Mss in een ander filiaal. Panda: En geen kriebels gekregen bij het kraambezoek AM: Je banner is echt heel leuk. En wat snel in 1x zeg. Ben stiekem wel jaloers op de mensen waarbij het zo snel is gegaan. LIS: Jullie ook een nieuw bankstel nodig, nou hier ook hoor. Hij ziet er niet meer uit, maar ik zit te twijfelen of ik nu al een nieuwe moet kopen of dat ik moet wachten als we gaan verhuizen terwijl dat mss nog wel heeeeeel lang kan gaan duren. Ik wil dan nl. ook nieuwe meubels hebben. Fajah: En hoe was jouw dag vandaag. Kids lekker genoten? Zal best wel in dit weer kan je toch niks buiten doen. Zo ik ga lekker op de bank neerploffen en naar Gooische vrouwen kijken. O ja Robine, de film was best wel goed. Als ik het een cijfer moet geven dan is het een 8. Lfs Kelly
Wat schattig om Jayna zo blij te zien. Lief hoor. Toversluis was weer erg leuk,we hadden afgesproken met vrienden daar,we hebben vanmiddag een pannenkoek gegeten en de wok waar we gister ook hebben gegeten zit in hetzelfde gebouw,dus die vrienden hadden dat nog nooit gedaan.....je raad het al,we hebben nog eens gewokt hahaha. Ach je leeft maar 1 keer he ,en kunt je geld niet meenemen Was erg gezellig. Was echt pokkeweer vandaag he? Sens:Erg sneu voor je zusje,lijkt me echt erg als je kindjes wilt en op dat moment je relatie stuk gaat.Erg jammer. Hoe is het met Jaime haar lipje? Robine:Lieve fotos van jullie,amber is zeker al gegroeid zeg,gaat echt snel,hoe oud is ze nu? Am:Grappig dat je er iedere keer zo´n sterk gevoel bij hebt dat je zwanger bent,je was erg zeker van je zaak he? Ben blij voor je,tis je gegunt. Wie volgt hahahahah? Maar nu al maagzuur,das vroeg. Ga mn bedje in,morgen weer werken,bahhhhhh.
Semmi: nou ik vind jouw banner nog mooier maar het allermooist zijn natuurlijk je meiden! Wat een lieve trotse Jayna! Robine: alvast gefeliciteerd met je mams! Staat je idd goed hoor 2 kids op schoot Panda: stiekem ook aan de klus door het gekriebel? Kelly: jullie hadden gisteren geen open huis? HBoop echt voor je dat jullie woning snel verkocht wordt en je zelf lekker rond kan kijken. Fajah: leuke dag gehad dus Hier ook rotweer geweest. Maagzuur heb ik alleen in vlagen. Heb idd al erg vroeg symptomen, had ik de vorige keer ook en daarom wist ik dus eigenlijk al na de eisprong dat het raak was. En toch ga je dan twijfelen, want wie weet houdt je lichaam je wel voor de gek Ik ga naar bed. Morgenavond gaan we met mn moeder en vriend uit eten als bedankje voor het oppassen. We gaan naar een theaterdiner. Mn schoonouders komen hier ondertussen oppassen. Hun hadden we een paar weken geleden al mee uit eten genomen