November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Goedemorgen,

Am:Idd al heel vroeg die symptomen,maar wel een bevestiging he. :)

Sens:Domme vraag mss maar DDD wat is dat,nog nooit van gehoord :oops:

Ga zo naar mn werk,eerst Jelte op school afzetten.

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Zo rare droom gehad vannacht...had gedroomd dat we een meeting hadden en dat er allemaal vreemde vrouwen kwamen hihihi...verder kan ik me er niet meer veel van herinneren... alleen AM was er hiihih, stom he zo´n droom :oops:

Robine, staat je goed hoor ;)
    Wat word Amber ook al groot zeg!

Semmi, ah trotse Jayna, erg lief hihihi.
    Is ze niet jaloers als jij Faya op de arm hebt?

Am, veel plezier vanavond met uit eten.
    Grappig dat je dat zo voelt...

Fajah, lekker gewerkt?

Verder weet ik zo niet meer...sorry.

Gisteren doop gehad, was gezellig en erg apart.
    Bij Jayden hadden we met 2 andere stellen maar mijn oom is sinds april hier diaken dus die heeft de doop gedaan en kon mijn zusje gezellig alleen met onze club.
    Dit doe ik straks ook met Quinten.
    Maar net toen we binnen waren poepte Jayden ff een lekker stinkbroek vol pfff rook de hele kerk door en Quinten had ook een lekker spuitluier, had hem op de arm en had een witte blouse aan m.g dat er lekkere vlekken in zaten :oops:

Zo heb net nog ff de kastje opgeschilderd van Jayden zijn kamer, hoop dat het nu goed is en dan zijn kamer verder afmaken.

Ga ff aandacht geven aan de jongens en nog ff strijken (loop beetje achter)

Kom later nog wel ff weer...

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Charissa: dus leuke doop gehad. Wat fijn dat dat in een klein gezelschap kan omdat je oom diaken is. Weet je al wanneer Quinten gedoopt gaat worden? En die lekkere poepluiers, haha. Joh, hoort erbij hoor.

Fajah: DDD is Dolle Dwaze Dagen van de Bijenkorf. Altijd megadruk!
    Ik ben er niet heen geweest, maar zag erg veel leuke dingen in de boekjes staan. En weer lekker gewokt, lekker toch?

Robine: Haha, die Jill die niet op de foto wil. Hoe oud is Amber ook alweer? Mooi meisje hoor.

AM: hoop dat je niet al te veel kwaaltjes gaat krijgen hoor. Maar 's avonds maar lekker op tijd naar bed gaan.
    Ik denk dat jullie weer een jongetje krijgen. We moeten de traditie maar voortzetten hoor.
    Nog berichten van kopers gehad?

Sem: wat een leuke foto van jullie meiden! Is Jayna lief voor Faya?
    Zal vast wel. Jij bent de eerste hier met 2 meiden he. Leuk hoor.

Kel: en? Wat vond jij van de bank?
    Hoe is het met Daynah? Ooronsteking is niet leuk he? Ik ben zo blij dat Jesse in februari buisjes heeft gekregen. Hij had vorig jaar zo ongeveer elke maand wel ooronsteking. Zielig hoor.

Panda: haha, kriebels? Wel laten weten als jij ervoor gaat he?

Sens: hoe is het met Jaime's lip?
    En ik vind het ook echt zo sneu voor je zusje. Ik hoop dat ze snel iemand gaat vinden waar alles wel goed mee gaat, want dit is een klootzak die ze maar snel moet vergeten.
    Leuke laarzen, vond ik trouwens ook!

Hier weer aan het werk. Vanavond ook, want het is personeelsbijeenkomst. Misschien dat ik tussendoor even naar huis ga, maar misschien maar gewoon hier kolven.
    Ga ik van de week maar wat eerder naar huis ofzo, want dan heb ik wel wat extra uurtjes.
    Gister helemaal niets gedaan, ja, gewassen natuurlijk. Meeste had ik vrijdag al gedaan, maar na 2 dagen heb ik dan alweer zoveel liggen. Maar nu weer lekker schoon bedje.

Vandaag komen ze weer langs voor het onderzoek voor Marijn. Gelukkig geen vaccinaties, maar wel bloed prikken en neuswatje afnemen. Ook wel zielig, maar ik hoop dat we hierdoor ooronstekingen kunnen voorkomen. Dat zou wel fijn zijn.
    Halve nacht wakker geweest trouwens. Om 2 uur kwam Marijn en hij is daarna weer zo onwijs aan het hoesten geweest. Wes vraagt de verpleegkundige die vandaag komt wat we er nu mee moeten doen, want ik weet het niet meer. Is nu al 3 weken en hij blijft er soms gewoon echt in.

Charissa: heeft Quinten al een vaccinatie gehad eigenlijk?
    En wat weegt ie nu en hoelang is ie? Ik wil wel weer eens een foto zien!

Ga weer werken!

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lis: Ik keek ff naar je banner, maar Mrijn is alweer ruim 4 maanden! Pfffffffffff waar blijft de tijd zeg, zielig dat ie zo in zn hoest blijft hangen. Hopelijk krijgt hij niet zoveel last van verkoudheid en oorpijn als Jesse.
    Amber is trouwens van 10 januari, dus alweer bijna 9 maanden en t is een heerlijk en lief kindje.

Kel: We hadden de film toch al gezien. Ik weet t alweer waar ie over ging. Vond em wel gaan, geen topper. Maar toch bedankt voor je mening ;)

Fajah: Heerlijk 2 x wokken achter elkaar. Blijft ook lekker he, vooral omdat je t precies kan nemen zoals je zelf wil.Toversluis dus ook weer succesvol geweest. Druk zeker?

Sem: Geweldige foto van je 2 meisjes! Wel jammer dat Faya nog niet zwaait naar de camera ;) We zien jullie zaterdag en reken maar dat ik met Faya wil knuffelen, zo een lief meisje. Hoe voel je je nu? Weeen al wat aan t afnemen?

Sens: Leuke laarsjes, jammer dat je ze nergens meer in je maat kunt vinden. DDD bij de Bijenkorf, pfffffff dat je dat aandurft! Ik vind trouwens dat je nou niet echt knalaanbiedingen hebt hoor daar, tenzij juist t gene je al een hele tijd in je hoofd hebt een flink stuk goedkoper is dan is t wel leuk. Maar ik zou dr nooit gaan shoppen om te shoppen op die dagen.

Panda; Je hebt wel opmerkelijk vaak de kriebels bij alle banners en babietjes ;) Volgens mij ga jij ons binnenkort ook stiekum iets meedelen ;) Of niet!?

Charissa: Lijkt me wel mooi zo een doop. Wij hebben dat nog nooit meegemaakt in onze omgeving. Volgens mij is t wel een zbijzondere aangelegenheid of niet?!

Am: En nog potentiele kopers na t open huis? Hope so! Balen dat je nu al kwaaltjes hebt, dan zijn 36 weken nog lang hoor! Ennuh ik gok op een meisje I......... voor jullie :) ;)

Ga ff aankleden en koffie drinken.

Laterz

Liefs

5. Robine: Nee een knalfilm was het ook alweer niet, maar hij keek lekker weg. Geniet lekker van je vrije dag.

LIS: hihihihihi ik vond de bank voor mijn moeder wel leuk. Zelf zou ik hem niet nemen, omdat ie van leer is en ik ben meer van de stof, maar lelijk is ie niet hoor. Met Daynah gaat het wel weer goed moet ik zeggen. Oorontsteking is weg. Ze is alleen nog een beetje verkouden, maar dat wordt ook wel minder. Lief dat je ernaar vraagt.
    Voor jou dus een lange dag vandaag op het werk. Wel lekker dat je van de week een paar uurtjes vrij kan nemen.
    Goed idee dat Wes het even gaat navragen van Marijn. Ben benieuwd wat ze zeggen. Zo zielig als ze er in blijven heh.

Charissa: hahahahahahaha gezellige droom hoor. Zo vreemd zijn we gelukkig niet meer.
    Fijn dat de doop geslaagd was, zonde van je witte blouse, heb je het wel eruit gekregen?

Fajah: Werkse vandaag. Jullie dus weer gewokt. Heerlijk hoor enne je heb gelijk hoor je kan je geld toch niet meenemen, dus lekker genieten.

AM: Idd wij hadden geen open huis hoor. Veel plz vanavond bij het eten. Jullie gaan ook nooit uiteten heh ;)

Sem: Wat leuk die foto van Jayna en Faya met hetzelfde shirtje. Erg Lief.
    Is het vannacht ook allemaal weer goed gegaan? Geen krampjes en hoe is het met de naweeen?

Ik kreeg zaterdag trouwens een brief en daar staat stond op Bevolkingsonderzoek! Ja ja toen ik dat zag dacht ik, ik word echt 30 :(

Ik ga weer verder met het werk. Momenteel is het rustig, dus heb morgenmiddag lekker vrij genomen om te gaan shoppen. Heb echt dringend kleding nodig voor de winter.

Tot laterrrrrrrrrrr.

Lfs Kelly

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi,

Kelly; fijn dat het weer beter gaat met Daynah!
    Oooh ik ben jaloers, morgenmiddag vrij om te shoppen! Leuk! Veel plezier, ik hoop dat je kan slagen.

Sem; wat een leuke foto van de Jayna en Faya in het shirtje van LIEF.
    Leuk je net gesproken te hebben, kijk ontzettend uit naar zaterdag!

LIS; gelijk heb je om van de week dan een keer wat eerder naar huis te gaan, is ook wel lekker toch!
    Goed dat Wes even gaat informeren bij de verpleegkundige, is toch ook niet normaal dat hij er zowat in blijft! Zielig hoor. Dikke knuf.

Charissa; hahahahahah wat een droom. AM heeft blijkbaar indruk gemaakt.
    Fijn dat de doop gezellig was, wel wat minder van je blouse.

Fajah; alweer gewokt, toe maar! Lekker hoor! Je hebt groot gelijk er lekker van te genieten.

AM; jij alweer uit eten :D , eten jullie wel eens thuis :) . Nou lekker hoor! Veel plezier alvast!

Robine; GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN JE MAMA!
    Leuke foto's van jullie! Staat goed met 2 kids! Is je vruchtbare periode al geweest? Spannend weer! Mijn duimen draaien.

Ik krijg zo de kindjes van de buren. Zij hebben een begrafenis. Zal een gezellige drukte worden. Hoop dat Lieke nog ff lekker blift slapen.

Verder lijkt de beroerdheid hier echt af te nemen, pfff gelukkig maar. Heb vanochtend nog ff gebeld met het echoburo om de echo naar voren te halen, maar kon alleen op onmogelijke tijden voor Rick. Heb het dus maar laten staan zoals het stond. Maak me gewoon veel te druk, kan de dagen wel vooruit kijken.

Nou ik ga, de kindjes komen zo.

Fijne dag

Liefs Sap

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat fijn dat de beroerdheid af lijkt te nemen Sappie! Jammer dat de echo niet eerder kan, zou wel een geruststelling zijn. Wat gaat de tijd dan langzaam he.

Kelly: hihi, zo erg is 30 worden toch niet? :) Je kunt er niet zoveel aan doen he.

Annmonique: :) nee, niet aan de klus. Moeten eerst sparen want als ik weer zo beroerd word kan ik niets en moet mijn vriend voor Bastian zorgen. Die kan dan dus ook niet werken. En omdat we een eigen bedrijf hebben betekent dat dus ruim 9 maanden geen inkomen. Er is gelukkig sinds dit jaar wel 16 weken verlof voor ondernemers, hoera! Minimumloon maar goed, beter dan niets.

Robine: jij vroeg toch laatst hoe mijn vriend heet? Had ik geloof ik nog helemaal geen antwoord op gegeven. :oops: Jean-Pierre dus (JP). Wat klussen betreft: zie boven.

LIS: zou wel goed zijn als je kunt voorkomen dat Marijn ook zulke oorontstekingen krijgt. Hoewel ik eerlijk gezegd niet zou weten wat je daaraan kunt doen. Dat hoesten is ook wel erg zeg, arm jochie.

Charissa: haha, die poepluiers! Tja, gebeurt altijd wanneer het niet uitkomt he. Hoort erbij hoor, iedereen met kinderen herkent dat. Alleen lastig om die vlekker er weer uit te krijgen.

Fajah: ik vroeg me ook al af wat DDD was. :)

Net de auto naar de garage gebracht. Kreeg 'm gisteren niet gestart, iets met bougies. Krijgt ie meteen een grote beurt en APK. Zal wel weer een duur grapje worden. :rolleyes:

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Dank voor je antwoord over DDD ,wist ik echt niet.
    Maar komt ook omdat er hier nergens een bijenkorf in de buurt is.
    Hoop dat Marijn de oorontstekingen gespaard blijft arm ventje.
    Gelukkig heb je Jesse laten helpen voor buisjes,ik ben ook enorm blij dat Yorben zn amandelen eruit zijn.Scheelt echt enorm met verkoudheid.
    Hij was anders iedere week ziek of had koorts,nu gelukkig niet meer.
    Hij is nu toevallig wel een beetje snotterig en hangerig,maar tis de tijd vh jaar er ook wel voor he.

Sap:Ben blij dat de misselijkheid begint af te nemen voor je,is echt het vervelendste kwaaltje vind ik.
    En wachten op de echo is altijd zo erg he,maar als je dan weer dat kleine prutsje ziet op de echo ben je weer helemaal gerustgesteld.

Charissa:Gelukkig dat de doop geslaagd was.
    Wanneer word Quinten gedoopt?

Hier net een vriend aan de lijn gehad,hij is net vrij gelaten uit de gevangenis,zo zielig voor hem.
    Hij was er door een vriend ingeluisd met drugspraktijken.
    Alles is in beslag genomen van hem.
    Hij heeft 3 maanden en 10 dgn vast gezeten.En nu is gebleken dat hij onschuldig is,echt verschrikkelijk wat hij daar allemaal meegemaakt heeft zeg.
    Hij zat tussen allemaal zware jongens,waar je bang van zou worden,hij heeft al die tijd bijna geen oog dicht gedaan bij die gasten in zo´n cel.
    Nu is hij vrij ,maar de mensen kijken op hem neer,zn naam is wel door het slijk gehaald hoor.
    Het is zo´n lieve ,eerlijk jongen,kon me ook al niks erbij voorstellen dat hij er iets mee te maken had.
    Gelukkig is dat ook niet zo en is hij weer lekker thuis bij zn vrouw en kindjes.

9. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Lis, Quinten weegt nu 6900 :oops: , hij heeft echt een lekker onderkin en gaat zijn broer al voorbij hihihih.
    Zal vanavond ff foto plaatsen..als het lukt hihihi.

Kelly, heerlijk shoppen, vind de kleding en kleuren wel leuk dit winter.
    Succes met shoppen, hoop voor je dat je wat vind!

Oh hoor geschreeuw boven...kom later wel ff weer of vanavond.
    Wil ff met de jongens lekker rondje gaan lopen en hier overkant door het bos.

Tot later, dan kom ik uitgebreid reageren

10. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Charissa: wow, dan doet ie 't goed hoor!
    Marijn woog 6940 bij 4 maanden. Maar lekker toch?
    Dan loopt je bv goed toch? Lekker hoor.
    En even naar buiten is altijd wel lekker, maar ik vond/vind het altijd wel moeilijk plannen hoor.

Fajah: Ja, kan me voorstellen dat je ook blij bent dat Yorben zijn amandelen eruit zijn. Tjonge, wat kan een kind toch ziek zijn he. En Yorben sliep alleen maar, zo zielig. En nu is idd de tijd van het jaar, Jesse is ook weer wat verkouden.

Panda: ja, als ondernemer moet je daar dan ook rekening mee houden he. Anders kost het je je inkomen. Maar niet alles vanaf laten hangen hoor. Een 2e zwangerschap kan ook heel anders zijn!

Sappie: dus jij gaat je wat beter voelen? Fijn zeg. Vorig jaar september waren wij op vakantie en toen was ik ook zo misselijk. Niets aan. En moe, dat vond ik ook wel erg voor Wes, want 's avonds was er niet veel aan voor hem. Maar je moet je niet druk maken hoor, dat is echt niet goed. Ging het allemaal goed met de kindjes van de buren?

Kel: oh lekker shoppen! Zou ik ook wel willen, maar ik moet echt eerst nog afvallen. Het lukt me maar niet, ook niet met de bv. Je hoort dat bijna iedereen dan wel afvalt, maar bij mij is dat natuurlijk weer niet zo! :x
    Maar moet ook hoognodig en nieuwe garderobe, nu loop ik echt in ouwe kleding. Van zeker 3 jaar geleden, want vorig jaar heb ik niets nieuws gekocht en 2 jaar geleden moest ik ook afvallen na de bevalling van Jesse dus heb ik ook niets nieuws gekocht, hahahaha.

O ja, Wes had nagevraagd bij de verpleegkundige die bloed kwam prikken, maar zij ging wel denken aan astma. Vooral omdat het hoesten voornamelijk 's nachts is. Hij belt nu de huisarts maar even om te overleggen.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Klopt, dus ik heb hoop. Maar schijnt toch wel 80% kans te hebben om weer zo beroerd te worden. Dus we moeten van het ergste uitgaan.

Hoeft niet hoor, afvallen van bv. Er zijn er genoeg die erna pas afvallen. Niet zoveel aan te doen, helaas. :)

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Aaah wat sneu voor Marijntje,hoop maar dat het geen astma is hoor. :cry:

13. Heeej meiden,

Zo de 1ste werkdag zit er weer op van deze week. Nog 1,5 halve dag. Lekker hoor al zeg ik het zelf. Heb gewoon zin om morgen even te gaan shoppen. Ga alleen dus dat vind ik wel even lekker. Kan je alles op je gemak doen zonder dat je met iemand rekening hoeft te houden, bijv met een kind die loopt te zeuren :)

Panda: Was je zo beroerd bij je 1ste zwangerschap? Dat is wel erg vervelend, maar goed het hoeft niet bij een 2de zwangerschap, maar je weet het nooit zeker.

LIS: Ahhhh gossie arme Marijn. Hoop ook dat het geen astma is hoor. Lijkt mij erg vervelend voor zo'n kleintje. Ik ben ook niet afgevallen hoor door bv te geven. Nou heb ik het maar 5 weken volgehouden, maar bij de een zal het sneller gaan dan bij de ander.
    Ga je ook de WW doen. Het werkt echt goed. Ik ben het bewijs. Daarom moet ik ook nieuwe kleding voor de winter hebben ik pas niks meer.

Charissa: Quinten doet het lekker goed toch. Als ie dadelijk begint te lopen wordt het vast wel minder.
    Nog lekker naar buiten gegaan. Was vandaag wel beter weer dan gisteren.

Fajah: Fijn dat ie vriend weer vrij is. Erg kl*te lijkt het me als je vast zit en je heb niks gedaan.

Sap: Neem je morgen ook lekker vrij gaan we samen shoppen ;)
    Is alles goed gegaan met de kindjes van de buren. Was het druk?
    Gelukkig ga je je steeds beter voelen. Ik ben benieuwd zaterdag of ik al een buikje zie bij je, dus een strak shirtje aantrekken heh.

Daynah ligt ook alweer op bed en slaapt net. Het inslapen gaat hier momenteel erg stroef. Ze is niet vervelend ofzo. Ze blijft maar spelen in haar bedje met haar knuffels en dan mama mama of papa papa roepen. Maar goed als ze eenmaal slaapt dan slaap ze wel.

Ik ga op de bank neerploffen.

Lfs kelly

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee geloof mij ga er niet voor mn lol naartoe. We waren er vrijdag 2 minuten binnen werd er helemaal akelig van. En dan idd gaan omdat je iets in de folder hebt gezien. Die leipe wijven die daar heen gaanvoor het graaien en omdat het maar goedkoper is zijn echt te wazig.
    Ik wist al van die handdoeken in de aanbieding. Toen was er dus al 20% af. Kreeg toen toevallig via de hyves een bericht dat op de zondag alles weg moest dus nog eens 25% extra. Het zijn van dijck handdoeken. Ze zijn erg mooi, 70 bij 140......

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    He dames moeten we het daar nu over hebben? STraks ga ik nog twijfelen zeg.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sowwwww ben ik ook weer even 8) .
    Ah kel heerlijk zeg alleen shoppen! Beter idd dan ff hoor vooral als je ook vaak met kind gaat zeg maar. De bij hier in utrecht was zondagochtend errug rustig, eigenlijk in de hele stad rust rust..maarja was ook rotweer heh. Maar beter toch dat daynah iig wel slaapt! Hier ook hoor het kletsen en roepen, maar ja ze rusten toch wel een beetje heh.

Lis dat zou niet fijn zijn met marijn met astma. Heeft hij al eenpuffertje? Misschien dat die wat helpt? Jaime was ook van het hoesten 's nachts (nog steeds eigenlijk) en die rochel overdag heh. En wat robine zei marijn is al bijna 5 maanden zeg :confused: . Schaam me rot want heb hem nog niet eens gezien :confused: :confused: .

Charissa heh getver je blouse. en jayden ook nog een stinkluier. Die luiers stinken nog meer heh nu dat ze wat ouder zijn. Ben benieuwd naar spam van Quinten maar zag wel wat foto's nog op je hyves staan. Flink kereltje hoor!

Fajah idd dolle dwaze dagen. Zit er geen bij in zeeland dan? Het is een heerlijke winkel hoor. Vooral ook het woongedeelte en deel met keukenspullen. Verder erg leuke kleding ook. Echt vervelend voor je vriend. En hoe is dat dan heh 3 mnd vastzitten lijkt me ook gek. Ook rot voor zn vrouw en kinderen.

Panda en weet je al wat over je auto? Moest ie ook voor de keuring? Dat is ook altijd zo\n moment dat geld kost.

Sap wat goed dat je je wat beter voelt! Ah en echo is toch ook snel. Is ook veeel leuker met zn twee toch.

Nou dat was m volgens mij.

Jaime is ok. Lip is gewoon weer normaal alleen nog wel een dikke korst erop.Maar ja dat was te verwachten heh. Ik heb nog steeds geen oproep gehad voor het cb.Stomme lullen daarzo. Had al gebeld nee hoor u krijgt tijdig een oproep. Ja dat was 3 weken geleden. Ze is nu zo 2 heh.
    Maar goed 17 okt. naar wkz dus dan zullen ze zeker weten gaan meten en wegen.

Waren gister nog op een verjaardag met veel kindjes. God je hebt ze erbij zitten zeg. Zo niet opvoeden hoor je kind.
    Eentje van 2 jaar en 4 maanden. De bak chips kwam eraan en stond nog niet eens op tafel of hij stond erbij. Bak op tafel met twee handen :confused: lopen graaien in die bak. Alles in zn mondje. En die ouders zeiden gewoon niks heh.... :confused: . Ik was zo verbaasd. Hoorde later van die vrienden van ons dat ze not amused waren met sommige kids daar. Jaime en de jarige job waren de enige die ook druiven aten. En een van de ouders had gezegd oh zijn jullie al met opvoeden begonnen dan....DUHHHH.
    Nou goed. Wel grappig (of misschien niet) was dat Jaime zo'n 5 cm uitstak boven die dikke van 2 jaar en 4 maanden. En dat was een jongen. Leuk dat ze lang is maar mag zo ook wel ff wat afnemen heh. Straks heb ik een dochter van 1.85 ofzo met schoenmaat 44...... :rolleyes:

lfs

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:Ik heb toevallig net een oproep gehad voor Yorben van CB,hij moet 24 November en heb er zo´n vragenlijst bij gehad die je dan ingevuld moet meenemen.Hier hebben we geen bijenkorf in de buurt hoor.Wel jammer.

Drinken jullie kindjes trouwens al volledig uit een beker?
    Yorben drinkt sinds vorige week steeds uit een beker,gaat erg goed,paar
    keer ongelukje gehad.
    En als we weggaan neem ik meestal van die pakjes drinken mee met houdertje.
    Tja als hij straks naar school gaat moet hij ook uit een beker drinken he in de kring,een flesje of tuitbeker mag niet meer.
    Over 5 weken gaat hij gewoon al voor het eerst naar school. :rolleyes:

Ga mn bed in.

WeltrustenXXX

18. Goedemorgen,

Hier wordt dus echt niet uit een (tuit)beker gedronken. Nog steeds de fles. We oefenen iedere dag, maar Daynah wilt dus echt niet. En waarom ze dat niet wilt, geen idee.

Sensee: Ik weet precies wat je bedoel met vervelend kinderen. Ongekend dat die ouders niks zeggen dan. Ik kan mij daar zo boos om maken dan.
    Fijn dat het weer wat beter gaat met de lip van Jaime.

Ik ga aan de slag. Heb maar een ochtendje :D

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik ga ook aan de slag na weer een weekje vrij te zijn geweest, behhhhhhh geen zin.

Tot vanavond.
    Kel: Shop ze!

20. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    IEHAAAAAAAAAAAAA!
    EINDELIJK KAN IK HET OOK VERTELLEN!
    Nee, niet zwanger hoor ;)
    JESSE HEEFT GISTER OP HET POTJE GEPLAST!

Wes ging naar de wc en Jesse gaat altijd 'gezellig' met ons mee naar de wc. Dus Wes vroeg: Jesse, wil je op het potje? Zegt ie ja. En na eventjes op het potje te hebben gezeten zegt ie KLAA! En jawel hoor, er zat een plasje in. Hij was helemaal trots! En terecht natuurlijk.
    Er staat een foto op zijn website, hahahahaha.

Fajah: ah, dus jij hebt inmiddels een oproep gehad voor het cb? Hier zeiden ze dat ie rond zijn verjaardag zou komen, dus het zal nog wel even duren.
    Jesse kan ook uit een beker drinken, en we geven die ook wel regelmatig, maar voornamelijk als hij in zijn kinderstoel zit. Anders gaat ie nogal snel met zijn drinken lopen en dat wordt altijd een knoeiboel. Hij gaat dan wel zelf een doekje pakken om het schoon te maken hoor :D
    En met school bedoel je de psz toch?

Sens: morgen ga ik met marijn naar de dokter, maar ik verwacht eigenlijk niet dat we iets krijgen hoor. Was 2 weken geleden ook bij de dokter en toen heeft ie ook niets gegeven, maar hoorde wel een lichte piep in zijn longen. Ik zeg dat de verpleegkundige ons adviseerde om even naar ha te gaan, want eigenlijk voel ik me er wel een beetje zitten. Zien ze me weer als overbezorgde moeder :x
    En ja... morgen is Marijntje alweer 5 maanden :confused:
    Gaat hard he? Toen Jesse 5 maanden was, ging het alweer kriebelen voor een 2e hoor. Toen ie 8 maanden was, gestopt met de pil en met 9 maanden zwanger :D
    Nu niet hoor :)

Kel: shop ze vanmiddag! Heerlijk om dat zonder kind te kunnen doen hoor. Ik vind het wel lief als je je kindje nog even hoort spelen in bed. En dan nog papa of mama roepen. Deed Jesse van de week ook omdat ik nog even boven bleef om de was op te ruimen. Het leek of hij het licht uit wilde hebben, want toen ik dat uit had gedaan was het ok.

Panda: oh, dus ik ga mega afvallen als ik stop met bv :D :D
    Ik hoop het!

Sem: hoe gaat ie bij jullie? Slaapt Faya lekker? En hoe is je kraamhulp?
    Hoelang is Len vrij?

Deel Deze Pagina