November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Robine: werkze vandaag! Joh, bijna herstvakantie!

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS goed hoor om Marijn na te laten kijken!

Kelly: heerlijk zo'n korte dag!

Robine: volgende week weer vakantie? Of was vorige week jullie herfstvakantie al?

Ben er dus ook nog hoor! Ff kort berichtje vanaf mn werk. Kom vanavond verder lezen!

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen meiden,

Onze trouwdatum staat vast op vrijdag 26 juni om 15 uur, leuk he! We willen het graag simpel en klein houden en niet teveel poespas eromheen. Het moet onze mooiste dag worden dus daar gaan we ons best voor doen.

Semmi, wat een lief babietje weer…Faya! Jayna zo trots als ieen pauw en gelijk heeft ze met zo’n prachtzusje, leuk hoor! Hoe voel jij je nu? Nog veel last van naweeën? Heb je een fijne kraamhulp?

Fajah: Milou drinkt al een hele tijd alleen maar uit bekers. Flessen en tuitbekers komen hier in huis niet meer voor. Gaat erg goed moet ik zeggen.
    Leuk hoor als dadelijk de jongens samen in het stapelbed gaan slapen.

LIS: Marijn alweer 5 maanden…ja gaat echt hard. Zielig dat ie zo’n last heeft ’s nachts….ben benieuwd of ie er iets voor krijgt. En wat super GOED van Jesse….hij heeft het dus door. Zou fijn zijn als hij nu doorzet en zindelijk wordt…scheelt weer in luiers.

Kelly, lekker hoor maar een half dagje werken…en dan lekker shoppen! Heel veel plezier!

Robine, jij ook weer aan het werk…..haha ik heb zo’n idee dat jij altijd vrij bent. Binnenkort alweer herfstvakantie voor je? Hoe gaat het met Jill? Wordt ze nog wakker ’s nachts? Milou wel…helaas…sinds dat ze de pokken heeft, wordt ze ’s nachts wakker. Vind er niks aan maar ja. En wat leuk dat jullie komend weekend naar Faya gaan kijken…lekker knuffelen!

Sappie, hoop echt voor je dat je je snel beter voelt. En de echo is zo….achteraf is het alleen maar leuker om een echo te zien waarop de baby al wat groter is. Maar ja…da’s natuurlijk makkelijk praten nu voor mij. Heb jij al ideeën voor traktaties op het kdv voor Lieke d’r verjaardag?

AM: en nog getest of geloof je het nu zelf helemaal, hihi. Echt leuk zeg! Heb je al een afspraak met de vk gemaakt?

Sens: gelukkig heeft Jaime weer een normale lip en hopelijk geneest het goed en houdt ze er geen litteken aan over. Wat sneu zeg voor je zusje…lijkt me ook moeilijk voor je om haar zo te zien.

Milou had afgelopen zondag de primeur met 2 staartjes. Zo lief stond het. Ze hield het toch wel ff in maar uiteindelijk kwam ze d’r stiekjes brengen naar me: ‘mama…hoef niet’ Ach we proberen het gewoon continue. We hebben d’r eergister ook duidelijk gemaakt dat ze ’s avonds in d’r bed moet blijven en niet moet gaan rondlopen en bij ons op bed moet gaan zitten. Toen ik d’r gister naar bed bracht, kregen we wel 10x te horen: ‘milou..bed blijven’’ en dan echt met d’r vingertje omhoog erbij, haha. ‘niet papa sapen…niet mama sapen…milou eigen bed blijven’ . Nou we lachten ons natuurlijk weer ziek, wat een wijsneus. Maar het belangrijkste….ze is niet gaan lopen en bleef in d’r bedje.
    Nou ik ga maar weer werken…heb wel weer genoeg geschreven…tot later!

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Ff hele korte up date van mij....

Alles gaat prima. We genieten volop van onze mooie meissies. Faya doet het hardstikke goed, is een zoet en tevreden meisje, slaapt veel, drinkt goed, kortom......we hebben het weer erg getroffen.
    Jayna is nu ff met oma naar de geitjes, Faya heeft net hielprik en gehoortest gehad en nu weer in diepe slaap.
    Wij relaxen ff op de bank nu Len vandaag nog vrij is. Eind van de middag kaartjes pas klaar, was mega druk bij ded drukkerij. Hoop ze voor 18.00 uur nog te kunnen posten.

Nou, kom gauw weer ff kijken en reageren....ga nu verder met genieten.

Liefs Sem

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Ja met schooltje bedoel ik Psz hahaha,ik zeg altijd schooltje ;)

Kel:Shop ze he,hoop dat je wat leuks vind.

Sem:Fijn dat alles zo goed gaat,geniet ervan.

Brennie:Jaaaaa de datum al geprikt,wat leuk zeg.

Nou dit was ff kort,maar moet nu jelte op school af zetten want die gaat zo naar Beatrix he,hij kan het liedje erg goed zingen ;)

Tot later.

xxx

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Fajah: nou, veen plezier bij Bea! Spannend hoor. Jelte zal zijn liedje wel goed hebben geoefend he.

Brennied: jippie! Trouwdatum bekend! Gefeliciteerd hoor.
    Heb je al een locatie, en ga je wel in een witte jurk enzo?

Het is hier rustig vandaag, op mijn werk bedoel ik.

7. Middag,

Fajah: Owwww ja vandaag is de dag heh voor Jelte. Ben benieuwd hoe hij het vond.

LIS: Ahhhh bij jou ook rustig op het werk. Bij ons momenteel ook. De 2 laatste weken van de maand is het altijd erg druk bij ons, dus kan ik nu ff bijtanken ;)
    hahahahhahaha je bent dus niet zwanger ;) Wat goed dat Jesse op het potje heeft geplast. Dan voel je je toch wel trots heh?

Sem: Fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie. En Faya al haar hielprikje gekregen, zo zielig vond ik dat, maar het is voor een goed doel. Lekker hoor dat Len nog vrij is. Heb je de kaartjes nog ontvangen vandaag?

Brennied: Jippie de trouwdatum is bekend. Nu kan je lekker gaan voorbereiden. Weet je al wat voor jurk je wilt?
    En Milou nu ook 2 staartjes. Leuk staat dat heh? En Milou dus lekker aan de wandel als ze moet gaan slapen. Bij papa en mama in bed is natuurlijk veel leuker.

SHOPPEN IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LEUK! Ik ben aardig goed geslaagd. Heb een zwarte spijkerbroek (zocht eigenlijk blauw), een zwart jurkje, een riem, een paars vestje, een zwart truitje en een bruin truitje. Ik had nog veeeeeel meer kunnen kopen, maar ja er moet ook nog gegeten worden en ik ga natuurlijk zaterdag met Sap en Robine naar Sem en daar kan ik ook nog even kijken ;)

Ik ga even strijken en de was opvouwen. Jippppie! Daarna nog even genieten van een stil huis ;)

Tot laterrrrr.

Lfs Kelly

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Heerlijk geshopt,ik shop ook het liefst alleen ,kun je doen en laten wat je wilt en ook zeker zonder kids ,want die zeuren dan alleen maar als het te lang duurt.
    Fijn dat je zoveel gevonden hebt.

Lis:Wat goed van Jesse zeg,applause voor hem hoor.

Nou Jelte heeft zo enorm genoten vanmiddag.Hij ligt al in bed,helemaal op.
    De koningin stond vlak voor hem toen ze het liedje zongen,ik heb daar helaas geen foto van kunnen nemen want stond aan de andere kant.
    Toen om 17u30 is ze met de heli terug gegaan,ben ik nog even met Jelte gaan kijken,weer helemaal onder de indruk natuurlijk en zwaaien dat hij deed toen ze weg vloog.
    Zal straks proberen wat te spammen ervan.
    De fotos van bea zijn wel erg slecht gelukt,want met al dat gedrum vd mensen kon ik mn camera niet stil houden dus fotos zijn nogal wazig,ach ja,mn kind heeft erg genoten,Yorben vond er geen bal aan,die heeft alleen maar gejankt hahahha.Bea is bij hem geen succes. ;)

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Joehoe Jesse ook op t potje geplast! Hopelijk zet t nu door he, maar geloof niet dat er al een kindje hier voor langere tijd zindelijk is geweest. Allemaal fases. Sprak laatst een vriendin en haar kindje wordt in feb 3, was nu zindelijk sinds een maand. Hadden ook maar 1 maand geoefend met haar en nu dag en nacht droog. Heerlijk. Volgens mij moeten ze echt wel wat ouder zijn om zindelijk te blijven.

Fajah: En hoe had Jelte t bij Bea? heeft ie dr nog een handje mogen geven?

Kel: Heerlijk geshopt voor jezelf, mooi zo! Paars en zwart is helemaal in he :) Zal je vast leuk staan. Ben benieuwd, zaterdag maar aantrekken!

Brennied: Jeetje wat praat Milou al goed zeg en wat lief die 2 staartjes. Heb je er een foto van? Kunnen we meegenieten! Ben je al helemaal rond met je babykamertje en spulletjes? Ennuh de trouwdag staat vast, mooi zo, ook weer geregeld. Kunnen jullie eigen kindjes bruidkindjes zijn, LIEF!

Sem: Heerlijk dat Faya zo lief en zoet is. Een tevreden meisje dus. Ben ontzettend benieuwd naar haar. Heb t idee dat je alweer helemaal in je ritme bent met 2 kids of vergis ik me? Je klinkt in ieder geval heel relaxed over alles. Ben benieuwd naar t kaartje morgen of overmorgen.

Sens: Fijn dat Jaime dr lip weer een normale afmeting heeft inmiddels. Hopelijk blijft t litteken ook achterwege. Is de piano al binnen?!?!

Sap: hebben die vrienden van jullie nog een hoop centjes gewonnen in de postcodeloterij? Is in Oldenzaal gevallen he. Wow wat zou dat lekker zijn een flink bedrag op je rekening erbij, zal hier wel een droom blijven......Hoe voel je je nu?

Am: Nog maagzuur en al huis-reacties?

Hier weer gewerkt vandaag. Vorige week stuurde ik er een meisje uit en die begroette me toen nog ff met dr middelvinger, die heb ik vandaag ff geod toegesproken en hopelijk duidelijk gemaakt dat ze dat niet meer hoeft te proberen. Heel vaag en vervelend kind. Nou ja, is weer voorbij voor vandaag, nu weer 2 dagen vrij.

Herfstvakantie is over 2 weken hier. Dus deze en volgende week nog werken en dan weer weekje vrij. t Zal idd wel lijken dat ik nooit werk, en dat is ook zo, hahaha, 2 dgn in de week stelt ook niks voor, maar is wel heerlijk zo.

De eerste kinderverjaardagsuitnodiging deze maand is weer binnen. Er zijn er deze maand altijd zo vreselijk veel jarig in onze omgeving....pfffffffffff en t is al een drukke maand met afspraken etc.

Ik ga Jill ff uit dr badje halen en in bed doen, heeft weer niet bij oma geslapen vandaag :(

begroeten jullie kindjes je wel na een dagje gewerkt te hebben!? Jill zegt gewoon keihard NEE NEE NEE MAMA als ik dr kom halen........wil bij oma blijven en huilt gewoon als ik dr ophaal! Lekker dan :( Als we in de auto naar huis rijden is t weer over hoor, maar leuk is anders.

genoeg ge ouwe h.....

Liefs

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Ow ik lees t net, ahhhhhhh wat een indrukken voor hem. Ben benieuwd naar de Bea spam. Is weer eens wat anders he ;) Hahaha

11. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden;

Robine; haha een middelvinger van zo'n kuiken, goed van je dat je dr ff goed hebt toegesproken. Zie het al helemaal voor me.
    En wat begroeten betreft, hier gaat het gelukkig anders. Lieke is helemaal wild als ik eraan kom en springt me in de armen en vraagt dan heel lief "kusje asjeblief" (asjeblief is iets nieuws dat bij het woord kusje hoort, haha, heel apart). Maar soms zegt ze ook wel "bij oma blijven". Ach ja, je doet er niets aan, zal wel weer over gaan, maar kan me voorstellen dat het niet altijd leuk is.

Fajah; wat leuk dat Jelte zo heeft genoten van Bea. Jammer dat je er geen foto van kon maken. Ben wel benieuwd naar de andere foto's.

Kelly; jaaaaaaa goed van je dat je bent geslaagd voor kleding! Zaterdag wel ff wat aantrekken he! Heb er echt zin in! Zo leuk jullie weer te zien.

LIS; wow wat goed van Jesse dat hij op het potje heeft geplast. Geweldig om te zien dat ze het zelf dan ook helemaal leuk vinden he?
    Ben benieuwd hoe het morgen bij de dokter gaat met Marijn. En beter iets te bezorgd dan niet bezorgd!

Sens; hier ook nog geen oproep gehad voor het cb. Moest er de vorige keer ook zelf achteraan bellen. Irritant he?!
    Oooooh en ik erger me ook vreselijk aan die niet opgevoede kinderen die met 2 handen in alle bakken lopen te graaien. Superirritant. Ik wil dat dus echt niet hebben he!

Brennied; joehoe wat leuk een trouwdatum gepland! Ga je wel in een mooie jurk?

Sem; vind het zo fijn voor jullie dat alles goed gaat en jullie heerlijk aan het genieten zijn! Kijk erg uit naar zaterdag!
    Hoe gaat het met de naweeen? Nemen ze al wat af?

AM; hoe gaat het met je, zag alweer 4 weken staan! Heb je ook veel kwaaltjes of valt het nog mee?
    Nog wat van de kijkers gehoord?

Vandaag weer rotnieuws gehoord. De zus van mn collegaatje is 12 weken zwanger en heeft vandaag te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt :( . Geen leuk bericht en ik kan nu al helemaal slecht tegen deze berichten. Ik lees af en toe mee bij de mei 2009 mama's, nou daar zijn van de 84 mama's nu 21 mama's waarbij de zwangerschap niet goed is gegaan, bij de een na de andere echo klopt er geen hartje. Dat is al 25%. Echt extreem veel hoor! Bah, ik haat wachten.

Ben in staat zo'n angelsound te bestellen. Kan ik het hartje misschien zelf al horen, maar ja, straks kan ik het niet vinden, maak ik me nog meer zorgen.

Ooooh ik klaag wel heeeeeel veeeeeel he. Sorry, zal ermee ophouden (maar voel me zooooooooooo onzeker :cry: :cry: :cry: )

Zal kijken of ik zo nog ff een fototje kan spammen van gisteren toen ik op de kindjes moest passen. Lieke vond het geweldig.

Ik ga ff verder meiden,

Liefs Sap

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: wat een rotnieuws zeg :( Ik leef met je mee, want ook ik ben bang dat het weer fout zal gaan...
    Maar jij bent al een heel eind! Het gaat meestal voor de 8 weken fout, dus ws klopt bij jou gewoon een heel lief mini-hartje!
    Angelsound werkt meestal nog niet zo vroeg, maar als je het wil proberen kan ik hm de 18e wel meenemen. Het heeft mij tijdens de zwangerschap wel zekerheid gegeven.
    En je klaagt niet!
    Wat lief dat "kusje asjeblief" :D

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: ben benieuwd of er bij Marijn iets geconstateerd wordt. Hoop dat het meevalt...

Fajah: Kyllian drinkt regelmatig uit een gewone beker, meestal tijdens het eten. Tussendoor heeft hij een rietjesbeker. 's ochtends en 's avonds bij ons op bed heeft hij nog een 'babyfles' ;)

Brennie: mooie datum 26-6! 10 dagen na mijn uitgerekende datum :D Leuk om naar uit te kijken he!
    Wat lief 2 staartjes bij Milou :) En dat eigenwijze...oehhh zo herkenbaar! Kyllian is ons echt aan het uitspelen. Als papa hem bijv aankleed is het 'papa niet papa niet, mama mama'...en anderom. Hij zit echt in een mee-fase en dat vingertje van hm zien we hier ook vaak verschijnen 'neeneeneenee'.

Semmi: dat klinkt goed hoor, doe mij ook zo'n perfecte baby erbij :D Geniet er lekker van!

Fajah: hoe vond Jelte het bij Bea? :D

Kelly: hahaha shoppen is zeker leuk, vooral als je goed slaagt :D Het weekend dus misschien nog emer shoppen :D

Robine: nope geen huis-reactie :( Morgen weer een bezichtiging. Ook sinds vanmiddag geen maagzuur meer! Helemaal geen kwaaltjes meer nu, had ik de vorige keer na mn NOD ook ff niet meer...totdat ik de 1e keer boven de wc hing ;)
    Heerlijk he die pubers, idd goed aanspreken anders lopen ze zo over je heen.
    Kyllian komt meestal naar me toe gerend als ik hm op haal en geeft dan een lekkere knuffel...maar vaak niet bij mn schoonmoeder.
    Mn moeder maakt altijd een ommetje met hm voordat ik hm kom halen en ze staan me dan op te wachten buiten. Bij het kdv komt ie ook naar me toe gerend. Bij mn schoonmoeder is hij meestal erg druk met spelen en met andere kindjes bezig en maakt er dan een spelletje van om me dus juist geen knuffel en kus te geven.
    Mijn schoonmoeder 'verwend' Kyllian meer dan mijn moeder. Mn moeder is wat meer met opvoeden bezig en ook wat strenger. Misschien dat daardoor ook de begroetingen hier anders zijn?

Vandaag een rustig werkdagje gehad, had niet zoveel afspraken staan. Heb tussendoor ook een overuurtje opgenomen aangezien mn koplamp kapot was en ik dus ff langs de garage moest. Had ook totaal geen zin om te werken vandaag, zat alleen maar te gapen :D
    Morgen vrij en dan ga ik mn Kyllian en mn moeder naar de paardenmarkt in Vianen.

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mijn schoonmoeder verwend Jill ook teveel en is ook niet streng. Ze dweilt ook de hele dag met dr op de grond en speelt met de lego en poppetjes de hele dag. Dat doen wij dus niet, vandaar dat ze t daar ws zo leuk vindt. Nou ja, beter zo dan huilend terug komen bij mama omdat t bij oma niet leuk is toch!?

15. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Robine, hahah zo´n kleinrotblaag, ja je hebt er zeker wat tussen zitten he.
    Goed dat je haar aan hebt gesproken.
    Jayden doet dat ook nooit hoor, hij was vandaag bij Opa en oma en zei me gewoon niets toen hij terugkwam :confused:

Sappie, is ook logisch dat je je van alles in de hoofd haald en vooral als je wat leest.
    Ik vind de 1e weken ook verschrikkelijk, je moet gewoon van de test uitgaan en de klachten, maar je bent al eind op weg en binnenkort de echo he.
    Klaag maar lekker hier hoor ;)

Kelly, jij lekker geshopt..ben benieuwd.
    Erg leuke kleur paars.

Fajah, Jelte helemaal onder de indruk, lief hoor.

Zo hier vandaag lekker tot half 12 met Quinten in bed gelegen, heerlijk, Jayden was naar mijn schoonouders, die miste hem ;)
    Zijn kast en commode weer in elkaar gezet, had ik geschilderd, zal binnenkort een foto maken.

Nou ga ff bankhangen.

Tot later

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Charissa: Zegt Jayden jou dus ook geen gedag> Of begrijp ik t verkeerd?

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: ja een huilend kind omdat het zo erg bij oma is is natuurlijk ook niets haha.
    Als Kyllian geen kus wil geven aan bijv oma bij het afscheid dan zeg ik 'dan niet hoor'...en dan komt hij vanzelf wel 'kus oma'.

Charissa: wow heerlijk zeg tot half 12 op bed!

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    http://www.gemeentesluis.nl/index.asp?n ... PageType=1

Als jullie op deze site kijken en dan op fotos klikt dan zie je gelijk op de eerste foto jelte staan met zn klasje.
    Jelte zie je niet zo heel goed want er is net iemand die een foto maakt.
    Zien jullie hem?
    Mijn fotos zijn zo wazig :cry:

19. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Klopt, hij zegt mij ook niets hoor als hij terug komt..geen kusje niets :(

20. Annemonique