Hier ook een heel mooi kaartje binnen! Echt een lief kaartje, ook hele leuke tekst! Kelly: aihh nog een keer naar de tandarts, naja gelukkig geen gaatjes Robine: wij moesten vroeger op school ons echt wel bij de conrector melden als we zulk gedrag vertoonden. Het minimale wat we dan kregen was corvee. Niet dat ik zo was hoor Maar tijden zullen verandert zijn... LIS: Joepieeee Jesse ook op het potje geplast! handig zo'n filter! Ik zeg altijd dat ik geen interesse heb, maar djurre die doet luistert dus wel naar die verkooppraatjes en zegt gerust dat ze later nog een x mogen terugbellen.... Charissa: wat vermoeiend zeg. Hopelijk kun je een beetje bijkomen vandaag. Kyllian had juist heerlijk geslapen. Om half 7 wel wakker en wat melk gehad, daarna tot 8.15 uur geslapen! Ik schrok dus ook wakker, want moest het hele huis nog stofzuigen voor half 10. Om half 10 zou ik bij mn moeder zijn. Daarna zijn we naar de paardenmarkt geweest (braderie, kermis, kinderboerderijtje en veel paarden). Kyllian heeft natuurlijk weer paard gereden. Zometeen nog wat in huis schoonmaken,w ant om 4 uur komen er weer kijkers (met hun makelaar erbij).
Hoi hoi, Hier ook een heerlijke nacht gehad...Milou is al 2 nachten 's nachts niet meer wakker geworden. Hoop dat het nu zo blijft want 's nachts nog uit m'n bed rollen wordt steeds moeilijker En om Gerard er nu de hele tijd uit te sturen is ook zo zielig. Misschien was het een fase bij d'r, i hope so! AM: da's wel heel lekker zeg dat Kyl zo uitgeslapen heeft. Wel minder dat je meteen aan de slag moest toen je wakker werd. Kyl heeft niet gauw ergens schrik van of wel...zomaar op een paardje rijden. Charissa, heeft Quinten nog helemaal niet doorgeslapen? Geloof goed dat dat je opbreekt, dan 's middags maar tegelijk met de boys ff gaan slapen. Gaat Jayden gewoon naar de oppas of is ie nu de hele week bij jouw? Hij gaat niet naar een kdv toch? Fajah: Jelte heeft dus lekker gedroomd van Bea LIS: echt goed zeg dat jesse nog vaker op het potje heeft geplast. Voor jouw maar een half dagje werken vandaag toch? Hoe was het bij de ha met Marijn? Zielig hoor.... Kelly, jaiks...tandartsbezoeken zijn zooo niet leuk! Hoe gaat het met je hoofdpijn? Sappie, niet te druk maken hoor! Gewoon ff niet meer dat topic lezen..wordt je alleen maar onzeker van. Rustig aan...knuffel Panda, was je echt 9 maanden beroerd bij de zwangerschap? Wat erg zeg...bah. Ik snap goed dat je daar weer bang voor bent. Hier weer het laatste werkdagje aangebroken...nog anderhalf uur en dan weekend! Straks verf uitzoeken voor de babykamer, die gaan we het weekend schilderen. Wordt ook weleens tijd heh Geboortekaartjes moeten we ook nog uitzoeken....oooojeee. Ach komt allemaal wel goed. Na vandaag nog 3 weken werken en dan lekker verlof. Met Milou d'r verjaardag heb ik verlof. We vieren het gewoon de zondag met familie en wat vrienden, denk een mannetje of 30. Op zich wil ik met ons trouwen wel een jurk aan maar denk niet dat het zo'n prototype trouwjurk wordt Oja, morgen weer naar de verloskundige om 10 uur. Kunnen we weer lekker het hartje horen En dan moet ik alweer om de 2 weken komen. Ik ga nog ff aan het werk, laters!
Brennie: Al bijna weekend voor je...en je verlof komt steeds dichterbij! Lekker hoor dat Milou weer doorslaapt, hoop ook echt voor je dat het zo blijft. Nog beginnen aan de babykamer whaha. Tja ik ben altijd heel erg vroeg met die dingen, anders ga ik stressen haha. Maar je bent vast nog ruim op tijd. Nou met een grote pinguin (verklede man) op de foto wilde hij niet hoor Ze wilden een foto maken voor reclamedoeleinden. Alleen toen we al een minuut bij de pinguin weg waren wilde hij ineens wel 'pinguin kijken', maar toen was het te laat
Ja wij zijn niet zo snel met al die dingen regelen...beetje te laks Herkenbaar...eerst niet willen en dan weer wel. Gister kon milou met gerard mee ff naar m'n zus. Toen wilde ze wel en toen weer niet..toen weer wel en toen huilend naar mij. Uiteindelijk toch meegegaan...twijfelkont. Is dus ook normaal op deze leeftijd. Leuke foto's! Lief hoe hij het schaap aait
Brennie toch, Nog niet het kamertje geverft en geen kaartje uitgezocht Ik ben net als AM hoor,alles erg vroeg,beetje een tic. Anders krijg ik ook stress hoor. Am:Succes met de kijkers zometeen. Panda:Staat het hek al? Hier is een meisje uit jelte zn klas aan het spelen. Zo grappig die kinderen he?Ze waren aan het spelen en ik hoor Jelte zo smoezen tegen Yra (dat meisje dus)zullen we chipjes vragen aan mn mama? Dus komt Jelte naar me toe en zegt hij: mam Yra heeft zo´n zin in chipjes ,mag dat? Hahahahah dat zijn van die leuke momenten he.
Sem: Wat een leuk kaartje zeg. En die tekst is ook lief. Fajah: hahahahahahahaha die Jelte. Slim van hem hoor. Dat zijn idd de leuke momenten. Brennied: Leuk morgen weer naar de vk. Gaat idd opschieten voor je. En die kaartjes zijn toch zo uitgezocht. Komt vast goed allemaal. Wat voor kleur gaan jullie de babykamer doen? AM: Wat een leuke foto's van Kyllian. Op dit moment zijn de kijkers bij je. Ik ben benieuwd hoor. Jullie hebben nu genoeg kijkers gehad. Het moet nu toch een keer verkocht wordn. Lekker dat Kyllian zo lang heeft geslapen. Charissa: Balen hoor dat je een rotnacht heb gehad. Kan mij voorstellen dat je het momenteel niet trekt. Ik heb niet echt tips voor je. Quinten is een hongerige baby heh? LIS: Ik heb mij ook aangemeld op die site. En idd het helpt wel. We hebben nog weleens af en toe een belletje gehad, maar nu al heel lang niet. Heerlijk hoor. Het werd soms echt te gek en zoooooooooo irritant. Echt goed van Jesse hoor dat ie op het potje heeft geplast. Wel volhouden hoor. Wij zijn toen even gestopt omdat Daynah ziek werd en dan vond ik het zielig, maar sinds vandaag ben ik ook maar weer begonnen. Panda: En hoe staat het hek? Mijn hoofdpijn is gelukkig gezakt. Ben ook even gaan liggen vanmiddag, dat doet een mens goed. Daynah was vanmorgen zo vervelend met het boodschappen doen. Verschrikkelijk zeg. Wilde niet in de buggy. Ik had chocolade gekocht en dat wilde ze vasthouden. Prima maar het mocht niet open en zij wilde het openmaken, pakte ik het af. Gaat ze toch maar als een gek lopen gillen en huilen en ook nog eens op de grond liggen in het winkelcentrum. Schaamde me dood . Zegt een vrouw tegen mij, ach dat is de leeftijd. Nou bedankt hoor moet echt niet iedere keer gebeuren als ze haar zin niet krijgt. Heeft ze wel vaker last van als ze haar zin niet krijgt om zo overdreven te gaan huilen en op de grond liggen. Zo ga nog even spelen met mijn meisje, daarna eten maken. Lekker zuurkool, had ik zo zin in. Lfs Kelly
Heel herkenbaar Kelly dat op de grond gaan liggen bokken.Ik heb er dan 2 in de supermarkt die op de grond liggen hahahhaha.
Dank je Semmi voor jullie kaartje! Heel erg mooi en lief kaartje. En kelly, was het lekker de zuurkool? Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt zo'n scene met Milou maar zal ongetwijfeld een keer komen Fajah, zou jij toch moeten weten welke kleur....de Lila van Jelte Pizza'tje is klaar....tot later maar weer!
Brennie:Ik was het niet die vroeg naar de kleur vd babykamer hoor Ik wist dat het Lila werd Nou Jelte zn kamer is nu Groen 8)
Whaahaaaa geweldig! Dat lijkt mij ook zo geweldig. Dat zijn voor mij echt de redenen om nog echt een beebje te willen... Het beeb gebeuren kan ik zo overslaan, maar vanaf echt communiceren is super!
Oh kel dat is echt KUT! DAn schaam je je idd rot heh. Ik heb dus nu dat ik het gewoon al niet meer geef dat wat ze wil, zo voorkom ik de scene. Laatst had ze me tuk. Zegt ze meemie lala (die tubbie) en wijst naar de speelgoedkist. Echt volledig onschuldig. Wilde ze dus gewoon die kist open hebben om al die zooi eruit te halen..... HOPELOOS!
Semmi bedankt voor het kaartje. Mooi hoor en lief die tekst van Jayna! Robine waar ben je? Druk aan de klus? Kel jij lekker geshopt dus! Heerlijk heh zo ff alleen shoppen. Lekker zuurkool! Goed idee ga ik ook snel weer eens klaarmaken. Brennied pfff wat gaat het snel zeg! Je gaatal bijna met verlof joh. en dat van iedere week 2 keer naar vk...was ik eigenlijk helemaal vergeten. nu ging ik toen al lang niet meer naar vk maar zkh. Leuke kleur lila! Smakelijk met je pizza. Oh en je hebt zoooveel leuke jurken om in te trouwen! Ik had ook niet een prototype aan, wel qua kleur maar niet qua hoepel ofzo. Beetje modern zeg maar. AM weet je moeder het al? En hoe ga je dat nu doen dan met de babykamer? Jullie huis wordt in juni opgeleverd toch? Leuke foto's van Kyl. Charissa heh getver wat rot die nachten dan. Kan je vriend er niet een keer ff uitgaan of dat jij ff kan uitslapen? Jaime was vandaag weer erg vrolijk eigenlijk laatste tijd heel vaak. of alleen maar. Op kdv had ze flink gespeeld met vriendin floor. Moest zo lachen om haar vanochtend want ze vertelde mij gewoon in de auto dat noor (ook haar vriendin) er vandaag niet was...haha. Verder niet veel te melden. Rotdag gehad op mn werk. GAat wel over.. Ga ff verder film break up kijken. lfs
Heeej meiden, ff kort berichtje van mij.... Ik lees dat de meeste kaartjes al wel zijn aangekomen....gelukkig maar! Kel, Sap, Robine en Fajah, bedankt voor jullie leuke en lieve kaartjes! Hier genieten we heerlijk verder. Wordt steeds wat mobieler, wat ook wel lekker is voor Jayna, want die is echt door het dolle heen sinds de komst van dr zusje. Zo wijs en bijdehand dat ze doet....ze weet alles het beste en steelt de show bij alle visite. Maar ook is ze bek af van alle nieuwe indrukken, waardoor ze soms erg dwars en uitdagend doet. Kost ook best wat energie op het moment, maar gelukkig slaapt Jayna de nachten goed door, dus dat scheelt. Faya komt na de late voeding in de nacht 1 keer. Wel ben ik momenteel lang bezig met voeden, omdat Faya zo´n slaapkop is dat ze steeds te kort drinkt en weer in slaap valt. Dan krijgt ze te weinig, wat nu vanmorgen bij het wegen ook wel bleek, ze was nog 10 gram afgevallen, terwijl ze nu toch iets moet gaan groeien. Moest me geen zorgen maken zei de VK, maar wel ff met voeden in de gaten houden en haar flink wakker proberen te houden. Zit dus alweer helemaal in het ritme van gebroken nachten en weinig slapen...maar heb het graag voor mn meissie over. Nou ga Faya schone luier geven.....Jayna lag vanavond nog ff op de commode voor een schone luier......jeetje wat een reus dan vergeleken bij Faya.....hihi! Meiden, ik hoop snel weer wat actiever mee te kletsen als de drukte met visite hier weer wat achter de rug is. Sap, Kel en Robine, tot zaterdag! Ik heb er zin in! Liefs Sem
Fajah: hihi wat slim van Jelte om het zo te vragen Leuke leeftijd lijkt me Kelly: oeps Daynah in de peuterpubertijd op straat Zoiu me ook kapot schamen, maar hoort er helaas bij he. Hier nog niet meegemaakt, maar gaat vast ook wel een x gebeuren.... Sens: knap zeg dat Jaime wist dat Noor er niet was! Gelukkig had ze een andere vriendin Snel je werk weer vergeten hoor en hopelijk morgen een betere dag. Ons huis wordt uiterlijk eind april opgeleverd hoor, dus babykamer komt wel goed. Alleen dus wel ook pas als ik de 30 weken gepasseerd ben net als Brennie haha. We willen eind mei echt over zijn. heb wel het gevoel dat het huis iets eerder opgeleverd gaat worden, maar dat is nog afwachten. Ow en later kan wel, maar dan betalen ze ons ene flinke boete, dus ze zorgen echt wel dat het eind april af is.
Semmi: Het klinkt echt zo leuk die meisjes samen! Krijg kriebels van je verhalen, ondanks dat het vast heel zwaar zal zijn. Het posten hier komt echt wel weer, dus doe rustig aan en geniet lekker van je 2 dochters En natuurlijk bedankt voor je kaartje! Hij is echt heel lief!
Ow en Sens: nee mn moeder weet het nog niet hoor, wil het pas vertellen na de eerste echo. Wil er zelf ook niet teveel aan denken totdat ik zeker weet dat het goed zit. Alleen 2 vriendinnen (de 1 is ook zwanger van de 2e) weten het en die houden echt wel hun mondje En jullie wisten het natuurlijk als eerste haha.
Sens: Joehoe ik ben er! Heb je me gemist, nee toch? Ben maar 12 uur afwezig geweest hoor AM; Lieve fotó's van Kyllian op t paardje. Hij geniet er net zo van als Jill, die vidt paardrijden ook t einde zeker samen met Kim dr grote nicht. Sem: Thanks voor je prachtige kaartje! Hij staat op t dressoir en ik zei vanmiddag tegen Jill dat Jayna erop staat, loopt ze hele dag in de kamer met t kaartje Jayna Jayna te roepen Hihi, echt lief. Zin in zaterdag! Fajah: Ahhhh wat lief de kids die om chipjes komen vragen, hahah die momentjes moet je echt opschrijven voor later, zo schattig. Panda; Is t gelukt met t hek in de tuin ? Charissa: Leuk he 2 kids Hahaha verlang je weer terug naar de kinderloze tijd? Of gewoon naar een nachtje goed doorslapen!? Sterkte meid, nog ff dan slapen ze vast allebei goed door. LIS: Knap van Jesse dat plassen op t potje! Hopelijk houdt hij t wel als eerste goed vol, mss is hij de eerste in zindelijk worden, hij was ook de eerste die liep Brennied: Trek je t nog een beetje? Of begint t allemaal al een beetje zwaarder te worden voor je? Hoop dat Milou vannacht wel weer eens een nachtje doorslaapt. Slaap lekker Kel: Wheohahaha zie die kleine Daynah draak al liggen rollebollen in de winkel. Leuk he? Wat zal je je kapot geschaamd hebben BAlen dat ze niet meer in de buggy willen he?! Hier moet ik ook regelmatig een voetje tegen de buggy aanhouden om Jill erin te wrikken. Ook in de autostoel trouwens, dat is vaak ook strijden en elke keer toch weer die schoudergordels afdoen tijdens t rijden he........grrrrrrrrr. Iedereen weer ff gehad? Vanavond bij een vriendin in Rotterdam gegeten. We hadden elkaar lang niet gezien dus was weer gezellig. Ga nu mn bedje maar eens opzoeken, t is de hoogste tijd Tot morgen allemaal Liefs
Robine, nee kan me geen leven meer zonder mijn mannekes voorstellen en willen, vind het prachtig maar zou wel een keer weer lekker door willen slapen hihih Gisteren ff dipje gehad, alleen maar gehuild en dingen afgewogen, denk dat ik stop met de BV, ik ben erg vermoeid, kan er niet tegen eten en krijg weer iets last van angstaanvallen... Ik wil van de kids genieten en leuke dingen doen...niet dat ik alleen maar te moe ben... Quinten huilt de laatste tijd ontzettend veel....weet het gewoon niet meer, hij overstrekt zich iets..denk dat hij ergens veel last van heeft. Oh hij krijst het weer uit...kom later wel ff