November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Charissa: he wat vervelend. Doe rustig aan hoor.
    Je moet jezelf niet wegcijferen ten koste van alles. Als jij je er prettiger bij voelt om fv te gaan geven, moet je gewoon lekker gaan afbouwen. Kan het me ook helemaal voorstellen. Het is ook even een omschakeling, opeens 2 kinderen. Met eentje die in de testfase zit. Dat kost genoeg energie.
    Ik vind het ook vermoeiend, hoor. Vooral omdat ik er ook nog elke nacht mee bezig ben. Marijn is al 3 weken aan het hoesten, vooral 's nachts. Heb nu antibiotica gehad van de dokter, dus ik hoop dat het nu beter zal gaan. Marijn heeft veel bij ons geslapen de laatste weken, vanaf het moment dat hij wakker werd 's nachts dat hij honger had, en dan slaap je zelf ook minder goed. Op de vrijdag ga ik dan ook altijd nog ff slapen 's middags als Jesse op bed ligt.
    Je moet ervan kunnen genieten hoor. Even goed nadenken wat je wilt en dan gewoon de knoop doorhakken. Niet te lang bij blijven hangen.

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Lis, dat is ook precies hoe jij zegt, ik wil ervan genieten..het gaat zo snel met de jongens.
    Maar vind het gewoon zo jammer om te moeten stoppen, het loopt zo goed de BV maar aan een vermoeide mama hebben ze ook niets aan toch.
    Ik denk er nog ff over....bah dit had ik bij Jayden ook met de BV, dat mijn lichaam dit gewoon niet trok...

Vanmorgen collega´s op bezoek gehad, erg leuk en 1 had ook zoontje meegenomen van 2,5 jaar...vechten met elkaar :confused:
    Jayden huilen :cry:

Nou ga ff osteopaat bellen, Quinten is zo onrustig en overstrekt zich dus wil ff kijken of hij niet last heeft van zijn houding...denk het wel...

Fijne dag!

3. hoi,

Charissa: Wat vervelend voor je. Ik zou lekker de knoop doorhakken en stoppen met de bv. Heb jezelf ook een beetje rust.

Robine: Nee geloof me dat is echt niet leuk dat ze dat doen rollen op de grond als ze hun zin niet krijgen. En hier soms ook hoor voet tegen de buggy om Daynah er in te krijgen.

AM: Wat goed dat je het zo lang voor je kan houden dan. Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor.

Sensee: Balen van je rotdag op je werk. Hopelijk gaat het vandaag beter. Gelukkig is Jaime ook beter gehumeurd.

Semmi: Ahh meid dat schrijven komt wel weer. Lekker genieten van je gezinnetje. En Faya dus zo'n slaapkoppie. Ik ben echt benieuwd zaterdag. Gezellig om je weer even te zien.

Vandaag zit ik op mijn werk, maar het is helemaal niet zo druk, hoop snel dat het weer een beetje aantrekt.

Ga er van door.

Lfs Kelly

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello,

Kelly; balen dat het niet druk is op je werk, dan duurt de dag altijd zo lang! Je kan wel bij ons komen, wij verzuipen bijna in het werk ;) .

Charissa; het is toch geen ramp om te stoppen met borstvoeding (voor mij makkelijk praten want ik vond het echt 3x drama) maar als je je daardoor fitter en vrolijker voelt is dat toch veel leuker voor jezelf en voor je jongens! Ik wist het wel!
    Goed dat je de osteopaat hebt gebeld, misschien is dan wel zo over.

Robine; fijn dat je gisteren een leuke avond hebt gehad. Is altijd leuk om af en toe ff bij te kletsen met vriendinnen.

Sem; dat posten komt wel weer joh, nu helemaal niet belangrijk. Lekker op je roze wolk blijven zitten en genieten!
    Ik vond het kaartje ontzettend leuk! heel erg bedankt! Het gedichtje vond ik ook erg lief.

AM: lief van je dat ik je angelsound mag lenen maar dat hoeft niet hoor. Heb me voorgenomen dat ik niet meer wil stressen. Heb wel last van bandenpijn (denk ik) dus dan groeit er ook nog wel wat hoop ik, hahaha.
    Jij hebt dus ook wel last van de angst dat je bang bent dat het niet goed zal gaan? Jij hebt eerder ook al een mk gehad toch? Gaat nu niet gebeuren hoor! Komt helemaal goed!

Sens; lekker wijs kunnen ze zijn als ze van het kdv komen he! Hele verhalen, zo leuk!
    Balen dat je een rotdag had gisteren, hoop dat het vandaag beter gaat.

Verder weet ik het niet meer.

Vanochtend lekker lang met Lieke in bed gelegen, daarna ff boodschappen gedaan en nu ligt ze lekker te slapen. Ik ga zo ook maar ff op de bank liggen, heerlijk.

Vanmiddag gaan we samen cakejes bakken, gezellig!

Tot later meiden,

Liefs Sap

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Nog een foto van maandag met de kindjes van de buren

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke met mama's bril :) :)

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Lekker wijssss :)

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi meiden,

Charissa, vervelend dat je je zo dippig voelt....een nacht slapen zal wel wonderen doen. Mss de jongens een nachtje laten logeren of trek je dat niet? Zal jouw goed doen! En idd met de bv...lastige keuze maar je moet je er wel goed bij voelen. HOpelijk helpt de Osteopaat voor Quinten. Knuffel!

semmi, leuk om wat van je te horen! Fijn dat het allemaal zo goed gaat en dat jullie lekker aan het genieten zijn. Ik wil nu ook echt snel dat ons meisje komt.....En jayna....ze doet het heel goed als ik dat zo allemaal begijp uit je posten. Is ze helemaal niet jaloers geweest?

Sappie, wahaaa die foto's van LIeke en je bril, LEUK! Ik heb nog geen antwoord gehad om je creativiteit voor traktatie op het kdv bij Lieke's verjaardag of weet je ook nog niks?

LIS: Marijn dus een ab voor het hoesten...wat dacht de dokter? Een verkoudheidje?

Kelly, irri als het zo rustig is op je werk.

Hier vanochtend naar de 'babydokter' geweest :) Alles was weer helemaal goed alleen is ze naar dwars gedraaid terwijl ze al de tijd mooi met d'r hoofdje naar beneden lag. Net zo eigenwijs als d'r zus! Over 2 weken moet ze goed liggen anders echo. Milou vond het helemaal leuk daar en ook op het krukje en lachen toen ze het hartje hoorde. Ze ligt nu lekker te slapen. Vannacht was ze weer wakker :( Mss omdat ze gistermiddag laat sliep, van half 3 - half 5. Probeer d'r middagslaapje toch voortaan ff in de gaten te houden. 13-15 uur is lang zat ;) Ik ga zo ook ff liggen.

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kreeg net smsje van Sem. Faya is in t zhk omdat ze erg slaperig is en weer afgevallen was. Moet in ieder geval vannacht,goed gaan eten en wordt onderzocht. Sem blijft bij haar. Arm kleintje, nu al in t zkh. Sem vanaf deze kant heel veel sterkte hoor, t komt heus wel weer goed met haar.

Sap; Leuke Lieke foto's en ik vind dat dr haar ineens echt wel lang wordt hoor! Lief met je bril! JOU BRIL? Whoehahahaha, wisten we dat? ;)

Charissa: Denk ook aan jezelf hoor. Als je t niet trekt met de bv nou dan maar niet hoor,een vrolijke mama en fv heeft Quinten veel meer aan! Sterkte!

Brennied: Weer goedgekeurd door de babydokter! Mooi zo. Lief dat Milou t allemaal zo leuk vindt om mee te gaan en hartje te luisteren. Hopelijk draait de kleine meid nog!

Vanchtend naar de Makro geweest en flink geshopt voor met name Jill. Ze hebben daar echt leuke kinderkleding, allemaal wat stoerder en netter en veel donkere kleuren, wat eigenlijk wel heel leuk staat bij Jill. Ben voor haar geslaagd voor een spijkertuinrokje, een spijkerrokje, een grijs ruitjes rokje een ruiten broek, een trui met blouse eraan vast, een vestje en 4 maillotjes. Erg lief. Zelf ook nog 2 leuke truitjes ingeslagen, t kost daar toch bijna niks. Toen samen gelunched in t restaurant en omdat de Makro een hoog percentage bejaarden rond heeft lopen kreeg ze van iedereen de aandacht. Ik zei al tegen John( aan de tel.) dat we voor de sinterklaas en kerstinkopen echt wel daar heen moeten gaan. Leuk speelgoed en dvd's, cd's, boeken, kleding etc etc. Kan dr altijd wel goed shoppen.
    Sinds 14 uur ligt ze op bed en kan ik weer aan een mega berg strijk gaan beginnen, joepie :(

Laterz

10. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sem: vergeet ik jou helemaal! Bedankt voor het kaartje, erg lief. Helemaal mijn smaak. Mooie foto ook van je buik met Jayna.
    En het posten komt wel joh. Lekker genieten. Het is druk genoeg en je moet je rust pakken.
    Heb je wel een leuke kraamhulp? Je meisje is alweer bijna een week oud. Wat gaat het snel he.

Brennied: tja, de dokter hoorde wel een piep, maar het leek of hij maar ab gaf om van mijn 'gezeur' en bezoekjes af te zijn. Maar dan denk ik: je geeft toch niet zomaar antibiotica? Dan had ie vast wel een neusspray ofzo gegeven.
    En jouw meissie lekker gedraaid, haha. Ze zal vast nog wel terugdraaien. Lag Milou ook met koppie naar boven?

Sap: leuke foto's van Lieke, haha. Doet ze wel voorzichtig met je bril? Jesse klapt die poten van mijn bril heel vaak dubbel dus dan lig ik in de stress. Was een onwijs dure bril!
    En goed zo... niet te druk maken hoor.

AM: jij morgen vrij of moet je werken? En al zoveel kijkers gehad, is er nu nog niemand die een bod heeft gedaan?

Kel: irritant als het niet druk is. Ik maak er tegenwoordig maar niet teveel drama van. Ga ik ff lekker surfen ofzo.

11. Ik krijg net een smje van Sem.
    Faya moet vannacht in het zkh blijven en Sem blijft ook. Ze krijgt nu onderzoeken en als ze vanavond en vannacht voldoende voeding binnenkrijgt, dan kijken ze morgen of Faya wakkerder is en is aangekomen.

Sterkte Sem. Hoop dat jullie morgen naar huis mogen.
    Dikke kus.

12. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja weet wel dat de keuze heel makkelijk is...maar wat dat betreft ben ik daar een droopy in :cry:
    Voor mij sluit ik weer een periode af...wie weet is dit mijn laatste kindje en kan ik nooit meer BV geven drama drama drama hihihi...
    Maar het is wel beter :(

Sappie, staat haar leuk die bril.
    Wat heeft ze haar haar al lang he.
    Leuk die foto, waar zijn ze zo aandachtig naar aan het kijken?

Brennied, mooi dat alles goed was!
    Ah lekker eigenwijs, toch maar even draaien op het laatst.
    Hopen dat ze over 2 weekjes wel weer gedraaid is, heb je dat wel gevoeld?
    Bij mij dachten ze dat ook...had niets gevoeld en echo lag hij mooi naar beneden.
    Nog kunnen slapen?
    Brennied, mss dat ik ze nog wel een nachtje wegdoe hoor naar mijn moeder voordat ik weer begin...maar wel met moeite...

Lis, hoop dat de antibiotica aanslaat en je weer lekker je nachtrust hebt.

Zo net even snel kadootje gehaald voor buurmeisje, was gister jarig maar kon het niet redden en gezegd dat ik vandaag wel ff wat door de bus deed.

Nou ga nog ff rusten voordat ze hier weer wakker worden, het is hier nu een rust..heerlijk :rolleyes:

13. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Wat vervelend zeg, Sem van deze kant ook Beterschap en hopen dat ze aankomt!

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel, dat had ik al geschreven hoor ;)

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ga nu echt strijken!

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sem: sterkte meis. Is ze zoveel afgevallen?
    10% mag toch? Marijn was ook 10% afgevallen en toen zijn we wel even gaan bijvoeden. Maar Marijn was niet slaperig. Hopelijk knapt ze in het zkh snel op!

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Erg veel succes in zkhuis,ik hoop dat Faya goed bijkomt.Beterschap.

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Robine: ben je al aan het strijken?

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lis; Jaja hij staat op te warmen........!

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Sem; ook van mijn kant natuurlijk nogmaals heel veel beterschap voor kleine Faya. Dat jullie maar weer snel thuis mogen komen! Dikke knuffels van ons.

Robine; Ja MIJN BRIL :) . Zo raar is dat niet toch? Heb hem alleen bijna nooit op. Alleen als ik lange afstanden rij en met tv kijken vind ik het ook wel lekker. Lenzen lukt bij mij niet, al vaak geprobeerd maar traanvocht droogt te snel.
    Fijn dat je zo goed geslaagd bent bij de Makro, moet ik ook maar eens gaan kijken dus.

Charissa; zijn vast je hormonen die nog meespelen. Maar als je zelf aangeeft dat het beter is moet je denk ik echt stoppen! Succes met een beslissing nemen. Je kunt het!

LIs; ja Lieke doet wel voorzichtig, als ik maar niet paniekerig ga lopen doen over dat ze de bril moet afgeven want dan gaat ze ermee rondrennen. Als ik rustig blijf en zeg dat ze de bril aan mama moet geven dan gaat het goed! Pootjes zijn hier nog nooit gesneuveld, haha.

Brennied; eigenwijs beebje in je buik! Ze draait vast nog wel weer met dr hoofdje naar beneden.
    Heb je lekker geslapen?

Ik ga nog ff koken, Lieke slaapt nog lekker, zo als ze wakker is gaan we bakken, alles staat al klaar! Gezellig!

Tot later,

Liefs Sap

Deel Deze Pagina