November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Fijn weekend LIS! :D

Robine: oow, mazzel voor John! Jaloers! Wel balen van de eisprong maar als je vanavond klust en zondag kan 't al genoeg zijn. Het beste is natuurlijk vlak voordat ie weg gaat, is het zo vers mogelijk. 8)

Semmi: sterkte met je kleine meisje! Erg zeg, zo jong al naar het ziekenhuis. Maar komt vast goed! Hoop dat ze snel aankomt en wat wakkerder wordt.

Sappie: mooie cakejes! Krijg er honger van. Die bril staat Lieke heel goed, erg hip zo'n groot model.

Charissa: lijkt me heel lastig te beslissen of je stopt met bv of niet. Moeilijk als je wel graag wilt maar het vraagt veel van je hoor. Misschien kun je even afwachten of de osteopaat iets kan doen. Bastian heeft het veel goed gedaan.

Brennie: ben 6 maanden verschrikkelijk beroerd geweest en de rest van de tijd 'gewoon' 24 uur per dag misselijk. Liever geen herhaling dus maar ja, dat is dus afwachten. Hoorde dat een detox kan helpen, ben me aan het informeren.

Fajah: :) leuk he, dat zand overal. :rolleyes:

Verder weet ik het al niet meer. :oops:
    Ben zo blij met het hek! Vandaag de tuin opgeruimd, gesnoeid en bollen geplant. Was heerlijk weer!

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Panda; hihi helemaal happy met je hek! Het was vandaag inderdaad heerlijk weer. Goed van je dat je al bollen hebt geplant! Ik ben daar altijd veeeeel te laat mee.

Robine; gatver John een paar dagen weg. Wel leuk voor hem natuurlijk. Vanavond dan inderdaad maar ff flink aan de klus. Wat geeft je ovu test aan? Zaadjes kunnen inderdaad wel een paar dagen overleven, dus beter nu klussen.

LIS; ben jaloers, jij alweer lekker weekend! Geniet ervan. Nog leuke plannen?

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier ook weekend....... :)
    Morgen komt het stapelbed.

Chris is thuis,en morgen ook,heeft zich ziekgemeld.
    Hij zit er goed doorheen zeg,hij zat erbij te huilen,lijkt wel of hij overspannen is ofzo.Hij is geen prater en ik denk dat alle narigheid van afgelopen tijd nu bij hem eruit komt.
    Heb gezegt dat hij meer moet praten,maarja dat kan hij gewoon niet.
    Hij blijft maar lekker thuis een paar daagjes ,even uitrusten en dan zien we wel,kan hij altijd nog even naar de huisarts gaan he.
    Hij heeft net ook nog overgegeven.Heb echt met hem te doen. :cry:

Zaphra:Leuk joh voor John,kun je niet mee ;)
    Doen ze vaker zulke uitjes?

Sap:Ziet er leuk uit Lieke die cakejes bakt.

Panda:Hoe is het het met de wipkip? ;)

4. Kreeg net een sms van Sem. Faya krijgt zo een sonde om bijgevoed te worden ze is te moe om het op eigen krachten te doen. Zooooo zielig voor dat kleine meisje. Denk wel als ze een sonde krijgt dat ze snel zal aansterken. Nogmaals dikke knuf Sem.

Sap: hihihihhihihihi Lieke met de bril van mama. Staat haar goed hoor ;)
    En de cakejes zien er erg lekker uit. Leuk om Lieke zo in de keuken bezig te zien.

Zap: Wow dat is wel een leuk bedrijfsuitje zeg van John. Wel jammer dat je niet mee mag. Vanavond maar flink aan de klus jullie.
    En weer lekker gewinkeld dus voor Jill. Ik wist helemaal niet dat ze bij de Makro leuke kinderkleding hadden.
    Wat betreft je plaag thuis. Ik zou Roxasect eens proberen. Wij hebben hier vaak een spinnenplaag en dat helpt echt goed. Is voor alle insecten.

Fajah: Is niet zo gek toch dat Chris er even doorheen zit. Hij moet aan zichzelf denken hoor. Het lijkt mij ook wel moeilijk als hij geen prater is. Kropt ie alles op?

Brennied: Wat een eigenwijs meisje zeg in je buik om lekker dwars te gaan liggen. Ze ligt vast over 2 weken weer goed.

LIS: Voor jou ook lekker weekend. Hier ook hoor. Echt lekker. Ik en mijn collega hebben vandaag lekker veel thee geleut....hahahaha toch wel lekker zo'n dagje met weinig werk. Moet ook weer niet te lang gaan duren.

Verder weet ik het niet meer. Hier weinig nieuws.
    Ga nog ff surfen.

Lfs Kelly

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Aah, wat naar toch zo'n moeilijke start voor Faya. Die sonde helpt vast snel, kan ze even haar krachten sparen. Het is ook niet niks, geboren worden.

Fajah: wat rot voor Chris zeg. Lijkt mij ook heel lastig als je niet makkelijk praat. Moet hij idd maar even tot rust komen.
    Met de wipkip gaat het prima. Hij staat er alleen wat verloren bij, ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. De tuin is er eigenlijk net iets te klein voor.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Sterkte voor je mannetje!

John is aan t pakken, gaan gewoon superluke dingen doen. Heb zojuist ff t programma bekeken en alles ook nog op kosten van de zaak! Niet verkeerd. Ze zijn met 77 man op pad, 2 vluchten en 1 hotel met zn allen.

Heb nog lieve Jill spam van vanmiddag.

Echt aan een brusje toe...........pop voeren

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Kusje voor de pop

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Ja Chris kropt alles op,ik wil juist altijd praten dus best weleens moeilijk.Wat zielig voor Faya.Hopelijk sterkt ze snel aan.

Panda:Wat was dat nu over Detox?Wat is dat ?
    Hahahaha de wipkip staat er verloren bij.
    Jullie tuin is best groot toch?

Brennie:Hopelijk draait jullie meisje nog he,maar ze heeft nog ruim de tijd om dat te doen.

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ovu geeft al 5 dgn een streepje, alleen te licht om positief bevonden te worden..............wacht op een knaller!

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Aaaah wat lief die Jill,echt tijd ja voor een brusje.Mss is dat sneller dan je denkt,hup aan de klus jullie ;) Nu kan het nog.

11. Wat een leuke foto's van Jill. Ja ze is echt toe aan een brusje.

Vang vanavond anders wat op en dan in vriezen en op de dag dat je super vruchtbaar ben, inbrengen :) nee hoor grapjuh!

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ow Faya wat sneu nu al in het ziekenhuis overnachten. Sem sterkte en ze knapt daar vast snel op! Knuff

Brennie: noemt Milou het de babydokter? :D Fijn dat alles weer goed was! Naja bijna goed, het is dus een dwarsliggertje.

Robine: wow echt goed geslaagd zo te lezen. Ik ben tot nu toe nog nooit voor kinderkleding bij de Makro geslaagd, maar zal er weer eens een kijkje nemen. Misschien hebben ze bij jullie meer.
    Jemig die John toch, wat ene bofkont :D Jammer van die ei...maar idd ervoor of erna kan ook nog ;) Wij hebben het ook niet op de dag zelf gedaan hoor :p

LIS: moest morgen werken, maar ik neem overuren op. Had vorige week al een dagje extra gewerkt. Jij ook lekker vrij morgen he! :)
    Nog geen bod gehad hier. Djurre belde me wel dat de makelaar van diegene die gisteren is wezen kijken belde met nog een paar vraagjes en hij wel het idee had dat er evt. een bod zou kunnen komen, Nou tot op heden nog niets, dus zal ook wel niet.

Charissa: als de bv je opbreekt zou ik ook stoppen. Ook aan jezelf denken hoor! Sterkte met je besluit.

Sappie: nog een keukenprinsesje erbij! Netjes gelukt hor, die van Kyllian waren misvormt :p Of heb je het stiekem zelf erin gedaan ;)

Panda: het was zeker heerlijk tuinwerkweer! Tuin winterklaar?

Ik heb ook weekend! Goh en verder heb ik gewoon niets te vertellen....naja een heerlijk snotterig avondje alleen, maar of dat zo boeiend is ;)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow heb nog een hele pagina gemist....ga weer verder met lezen...stelletje kletstantes!

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: jeetje wat sneu je mannetje er helemaal doorheen :( Hoop dat hij thuis wat tot rust kan komen en alles een plekje kan geven. Jullie hebben ook zoveel meegemaakt en dan nog die drukke baan van hm erbij.

Robine: wat een schattig jurkje heeft Jill aan! En lief zo met haar nep-zusje :D

Whaaaahh Kelly ik zie Robine dat al doen :D

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Goed idee Kel! Ik ga t meteen voorstellen":)

Am deze jurk had ze vorig jaar met kerst aan en past ze nu dus nogsteeds makkelijk. Denk dat jij ook prima kan slagen bij de Makro voor Kyllian kleertjes. Allemaal netjes en lief en geen beren :) :)

Kijk! Toen en nu, scheelt niet veel he!? Alleen dr haren zijn wel wat gegroeid gelukkig.[​IMG]

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dat kan idd nog prima, het handige van een jurk :D Leuk om dat verschil te zien :D
    Whaha en geen beertjes, dat heb je goed onthouden ;)

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Whaaahaaa en maar kletsen en kletsen heh :) .
    En iedereen hier nog vrolijk dus niemand zn spaarcentjes weggezet bij icesave?

Allereerst Sem veel sterkte niet leuk zo klein en dan al in zkh. Met sonde komt het nu vast goed! Knuf voor jullie!

Am oh heerlijk toch zo'n avondje thuis af en toe! en je bent morgen vrij! Hierook dacht alleen mn auto voor de apk te laten keuren...maar heb dr niet zo'n zin in eigenlijk. Morgen mooi weer. Anders zin om naar kinderboerderij te gaan?

robine huh hoe kan dat joh al een paar dagen een licht streepje. Ik deed het ding vorige keer en er was gewoon niks. Moet morgen O worden...jottum. Nog geen tekenen, maar zal vast komen want we hebben niet op de goede momenten geklust (was het eigenlijk helemaal vergeten :oops: ). Leuk jurkje heeft Jill aan! En idd toe aan een brusje. Maar wel ff leren dat ze GEEN appelsap mag geven heh aan de baby!
    Ik zei vandaag tegen Jaime wil jij ook dat papa en mama nog een baby krijgen....zegt ze JAAAAAAAAA baby! hihi. ;)

Fajahoh mannen toch altijd met het niet praten. Maar het is niet leuk heh. Zo je man zien huilen. Anders ff lekker dit weekend naar het strand lekker uitwaaien, kids ff bij oma? XX

Panda lekker in de tuin gewerkt was idd erg goed weer. Heeft Bastian je nog geholpen in de tuin?

LIs goed weekend!

Nou hier weer van alles....mn zusje belde me. Haar vriend zei eerder dat ze zo lang mocht blijven als ze wilde en of nodig had om wat anders te vinden. Kwam ie nu op terug...had ik wel verwacht. Ze moet binnen 2 weken dat huis uitzijn :confused: . Hij zei dat ie al lang genoeg naar haar pijpen had gedanst en nu voor zichzelf wilde kiezen.
    Heeft daarna nog mijn moeder gebeld. Met ook dat verhaal maar hij zei ook nog ff dat als sonja dat niet zou doen, hij er wel eens een einde aan kon maken omdat hij het niet meer aankon. Mijn moeder is best naief en altijd heel bezorgd enzo. Hij weet gewoon dat zij zich daardoor rot voelt. Ik ben echt zo boos op die vent. Niet normaal. Heb mezelf bedwongen om hem niet te bellen en nog ff de huid vol te schelden. Zou het ook weer erger maken heh. Naja nu maar zusje helpen om een huis te zoeken en snel ook. Heb haar al geadviseerd wat spullen te pakken. En verdeling op te maken van wat hij houdt en zij meeneemt.

verder alles ok. Jaime blijft me verbazen. Bracht haar gister naar kdv. Zeg nog ga je zo met noor spelen (haar vriendin) zegt ze nee noor thuis. Vroeg vandaag nog ff en Chiel gister ook. Is Noor dus ook altijd op woensdag niet op het kdv... :confused: . Bizar heh dat ze dat dan weet...

kom zo nog wel ff.

XXX

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: Hier geen spaarcentjes weggezet hoor, zoveel zijn het er toch niet ;) :p Als niemand dat nou doet komen er vast geen problemen!
    Leek me leuk met zn viertjes naar de kinderboerderij, maar morgenochtend komt er al een vriendin op bezoek. Zou dus wel 's middags kunnen, maar voordat ik in Utrecht ben is het dus al wel half 4 ofzo. Anders volgende week vrijdag? Alhoewel we zaterdag ook met zn allen op stap gaan :D
    Jemig wat een lef heeft die ex van je zus zeg! En dat hij zoiets tegen je moeder zegt klinkt echt als chantage. Kan je zus bij iemand terecht? Het huis is van hem?

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi,

Hopelijk knapt Faya snel op van de sonde...zielig hoor zo'n kleintje.

Robine, wow dat scheelt idd niet veel met de jurk van Jill. Haha leuk om dat verschil te zien! En john...wat een bofkont zeg. Volgens mij maakt het niet uit hoor als je niet op de eisprong dag zelf klust...zijn zaadjes leven een paar dagen toch? Leuk is dat om te zien hoe lief die meiden poppen!

Mooi taartjes LIeke!

Sens, jah echt wijs zeg van Jaime met Noor. Ze hebben zoveel door...niet normaal. En wat erg voor je zusje...succes met zoeken!

Panda, ja idd wat fajah ook vroeg...wat is detox? Fijn dat je tuin weer helemaal winterklaar is :)

AM: snotter ze! Ik heb gezegd dat we naar de babydokter gaan...en aangezien Milou alles nazegt ;)

Tja de baby moet maar gewoon weer lekker gaan draaien. Milou lag ook tot week 36 in stuit dus ik maak me niet druk. Ik ga nog ff surfen...

Deel Deze Pagina