November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Detox is ontgiftigen...had er bij zwangerschap ook nog nooit van gehoord :D Moet dan aan een alcohol/drugskliniek denken :D We hebben clienten die af en toe bij de Detox komen ;)

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh brennied was ik jou vergeten. Ken natuurlijk geen gewone bevalling maar ks is ook niet erg rot hoor...Ik zou er zo voor tekenen.
    Maar jij had goeie bevalling van Milou of niet? En milou tot wk 36 in stuit..wazig zeg. Jaime lag vanaf week ...eigenlijk altijd in stuit...haha.

AM gelukkig maar geen icesave. Ik zou het dus nu echt te lomp vinden als nederland dat moet gaan vergoeden. mensen die dus nietopletten en hun centen daar wegzetten tegen hogere rente...nee daar kies je dus zelf voor heh.
    Jammer van morgen! Half vier is ook wel laat. Mn zusje komt ook op tijd uit haar wekr weer hierheen. Oh en volgende week kan ik niet...eerst wkz met Jaime en in de middag naar opening tentoonstelling in het cobra museum, 60 jaar cobra beweging.

Mn zus kan bij ons of bij mn ouders tercht. Heb net al mensen gebeld dat als ze iets horen van vrije woning ofzo ze dat ff moeten doorgeven.
    Ik zou als ik haar was mn spul pakken en nu weggaan. Alles meenemen...lullo zoek het maar uit.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja idd zou ook vertrekken als ik haar was.....
    Sterkte voor je zus. Staat ze bij de woningbouw ingeschreven? Tegenwoordig heb je niet meer snel recht op urgentie he.
    Owja volgende week al met jaime naar het ziekenhuis.

Hebben we voor de 18e eigenlijk al een tijd?

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ze staat nu 10 jaar ingeschreven. Maar zelfs dat is lastig in Amstelveen.....

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hoe is het trouwens met je buikkie AM?
    Voel je je ok? En stiekem nog wat testjes gedaan?

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier helemaal geen kwaaltjes meer, ook geen ongigevoel wat ik de afgelopen 2 weken gehad heb. Kan alleen wel melk spuiten whaha. Moet af en toe controleren of ik nog zwanger ben hoor ;) Nee geen testjes meer gedaan, dat er geen rode duiveltjes komen zegt me nu wel genoeg :D
    Of eigenlijk nog wel een test gedaan, was maandag geloof ik, een nog iets dikkere plus.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Whaahaaa melk spuiten..hihi. en idd geen O zegt genoeg.

Hier dus eigenlijk morgen weer O. geen tekenen maar wat ik zei zal wel komen morgen...

Ga ff tv kijken..

tot morgen!

lfs

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Spannend Sens! Maar gevoel zegt van niet?

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee kan gewoon niet hoor..haha.

tijd voor de 18e...hmm weet niet. Uur of tien?
    Carpoolen Am? en dit keer met mijn auto?

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ben ik de eerste vandaag :confused: Mn internet deed het niet. Stom gedoe ook. Had ik gewoon het functietoetsje aan moeten zetten op mn laptop...duhhhhh.

Mensen nog plannen voor het weekend? Wordt goed weer volgens mij. Wij gaan naar de ouders van Chiel morgen. Vanavond komt mn zusje.

En verder....ik dacht dat ik zo'n strakke cyclus had van 25 dagen maar telde het nog even na. Als die zo strak was had ik dinsdag al O moeten worden en er is nog niets. Hoop niet dat ik Robine en Sap achterna ga met lange cyclus.........bleh.

Kom straks nog wel ff. Beetje nergens zin in dag. WAcht lekker tot chiel thuis is met boodschappen. Verder werd ik wel net gebeld dat mn schoenen binnen zijn en.....werd de PIANO vanochtend bezorgd!

lfs

11. Update van Sem:
    Faya is 80 gram zwaarder geworden en ze is iets wakkerder. Nu rest van de dag afwachten. Ze moeten nog wel een nachtje blijven, totdat ze zoveel energie heeft om alle voedingen zelf te doen. Kinderarts komt ook nog vanmiddag bij Faya kijken.

Ben blij dat het beter met Faya gaat. Hoop dat ze snel naar huis toe mag gaan.

Sensee: Wat een ontzettende lul zeg die vriend van je zus. Ze moet gelijk weg daar. Gelukkig heeft ze een lieve zus die haar wilt opvangen en natuurlijk je ouders ook.
    Leuk dat de piano is bezorgd. Foto spammen! Schoenen ook binnen, dus die kan je gelijk ophalen.
    Ben je niet zwanger, heb je al getest. Hoop zeker niet dat je ook een lange cyclus krijgt. Lijkt mij erg onzeker.

AM: Gelukkig geen kwaaltjes meer. Hoop ook dat het zo blijft. Nee die testjes zijn bij jou niet meer nodig :D

Robine: Wow zeg wat een verschil op die foto's. Het jurkje staat idd nog erg goed bij Jill. Wat voor maat is het dan, 86? Ik heb hier ook nog 2 broeken in 86 en die passen nu goed, eigenlijk nog ietsje te lang. Vorig jaar kon Daynah het echt niet aan.

Verder kan ik niet meer teruglezen. Er is gisteren lekker veel gekletst.
    Ga even verder.

Lfs Kelly

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ook aan de poets kel?
    Mooi dat Faya wat is aangekomen. Hoop idd dat ze snel naar huis mag. Maar zal vast wel als ze nu al zoveel is aangekomen!

De piano staat nu op onze slaapkamer. Vanavond even bekijken..hihi.
    Nee kan niet zwanger zijn..laat ik zeggen het was niet zo spannend hier afgelopen maand ;) :oops: .

En Kel verschilt vaak met maten heh Soms valt een 86 heel groot en weer andere keren passen ze er echt niet meer in.

Nou ik ga ook aan de poets nu Jaime ligt te slapen.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lieve Faya, ik hoop dat je in het ziekenhuis snel weer aansterkt en met papa, mama en je grote zus lekker thuis kunt zijn. Dikke knuffel.

Sens: carpoolen is prima hoor! Alleen ik zet mn auto maar niet bij jou voor de deur :p Moeten dan maar ff kijken waar we afspreken. 10 uur lijkt me ook prima, wat vinden de anderen die misschien iets langer moeten rijden?
    En en en hoe is de piano?

Kelly: thnx voor je update over Faya!

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ga een x niet aan de poets, doe ik wel weer voordat er kijkers komen haha. Ben het zat al dat gepoets, heb het woensdag nog gedaan.

Al wel boodschapjes gedaan nadat mn vriendin en Kyllians vriendje weg waren. Nu lekker niets doen terwijl Kyl slaapt.

15. Heb net even op de routeplanner gekeken. Voor mij is het 115 km en zou er dus 1 uur en 9 min overdoen. Voor mij zou 10.30 uur wel fijner zijn.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Doen we toch 10.30 als de rest het ook ok vindt :)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    We zitten hier trouwens af te wachten of we van de bezichtiging van woensdag iets horen. De makelaar die erbij was belde gisteren nog met een paar vragen. Hij zou nog terug bellen of de kijker wel of niet verder wilde.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja 10.30 is ook prima hoor!
    Ik ben redelijk aan de poets maar heb zo geen zin vandaag...in niks eigenlijk..haha.

AM piano staat in de doos boven...misschien ga ik die wel ff open maken...het is de witte..hii.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh dat klinkt wel goed Am als hij nog terugbelde met vragen! Hopen maar dat het wat wordt!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Gelukkig is Faya een beetje aangekomen,zal vast goedkomen.
    Veel beterschap nogmaals.

Sens:Mss toch zwanger,je weet maar nooit,je hoeft het niet perse op de vruchtbare dgn te doen ;)
    Leuk de piano,wel een foto maken he,ben benieuwd.

Hier zijn de plafonddelen geleverd vanmorgen voor volgende week,erg mooie,van dat white wash.
    De mannen zijn nu bezig met het stapelbed in elkaar te steken.
    Ben ik blij dat Chris er is,het zijn 2 van die vieze oude mannen die het bed kwamen brengen.Chris is ze aan het helpen,want ze vragen 40 euro per man per uur om dat nog eens te monteren ook,Dus chris helpt ze nu,want das best nog een duur grapje anders.
    Jelte en Yorben zijn met mn moeder mee om een kadootje voor hun verjaardag uit te kiezen alvast.
    Ze zullen wel opkijken als ze thuis komen en het bed er al staat.
    Ook zoiets stoms,want ze gingen na 15 uur komen en ze waren hier dus om half 2 al.

Verder gaat het wel hier.Chris heeft gister toch nog een beetje zn verhaal gedaan tegen me,wel lastig want hij kropt dus echt alles op.
    Het zit hem ook dwars dat zn moeder ook altijd zo vervelend tegen mij doet.Dat doet hem pijn,hij kan niet kiezen tussen ons(dat hoeft ook niet voor mij)
    Dat maakt het voor hem ook moeilijk natuurlijk.
    Hij heeft ook de laatste tijd veel hartkloppingen en steken op zn borst,heb hem echt gezegt dat hij naar de dokter moet,maarja of het helpt?Ik hoop het,wil niet dat hij wat krijgt hoor.

Deel Deze Pagina