Fajah niet leuk dat Chris het zo voelt dan dat hij moet kiezen. Zal toch door je schoonmoeder komen, hij voelt dat natuurlijk ook dat zij denkt/zegt dat jij hem van haar hebt afgepakt. Goed dat hij erover praat iig. Nou wel goed dat ze dan eerder waren...meestal moet je wachten tot 17 uur. Oh en heb nog test gedaan maar geen streep hoor. Ik hoop echt niet, wat ik al zei, dat ik nu ook die vage cyclussen krijg... Nou ik ga nu echt ff de pianodoos openmaken.....
Fajah: gelukkig kan Chris er wel over praten. Misschien moet hij eens goed met zn moeder praten, maar dat is op dit moment misschien niet zo goed. Sterkte meis. Is idd duur zeg om een bed in elkaar te laten zetten. Is het zo ingewikkeld dan? Sens neem je helijk ff foto van de piano, ben benieuwd!
Sens, kun jij piano spelen of voor Chiel? Sneu voor je zus zeg, wat kan je dan bot zijn na zoveel jaren bij elkaar te zijn! Lief dat jullie haar zo opvangen (zou ik ook zeker doen) en hopen dat ze snel haar eigen stekkie heeft! Ik zou ook meteen me spul hebben gepakt en er geen minuut langer meer blijven. Am, hopen dat ze een bod doen! Ah lekker al de boodschappen binnen, heerlijk altijd he. Robine, leuk die foto van Jill in haar jurk, grappig he dat het nog past. Fajah, ja hier ook een man die alles opkropt en nergens iets van zegt wat hem dwarszit. Sterkte ermee, is ook niet niets wat hij doormaakt met zijn moeder. Ben benieuwd hoe het stapelbed is en wat jou kids ervan vinden! Kelly, lekker aan het genieten van je kleding Voor jou ook al lekker weekend he. Bedankt voor je update over Faya. Hier een heerlijke ochtend gehad, had met mijn moeder en man afgesproken vanmorgen naar ouderlijk huis van mijn moeder man te gaan, ze hebben er paarden, koeien enz.. zijn broer woont er nog. Vannacht om 2/3uur er weer uitgeweest en om 6uur, was net zo moe, kreeg ik smsje van mijn moeder 9uur..werd er wakker van hihihi, sliepen beide jongens ook nog Snel omgekleed en om 10uur weg pffff, Jayden heeft genoten op de traktor, paarden brokjes gegeven en wij van de koffie hihii. Ze liggen nu allebei lekker op bed, dus mama ff rust Vanavond heerlijk relaxen, popstars kijken en morgen kraamfeest van Aymee en blijft ze bij ons slapen..erg gezellig Kom later nog wel weer..
Heb een virus gehad op de computer, uuuuren mee bezig geweest om het eraf te krijgen. :x Bah, verschrikkelijk irritant. Anyway , ben er weer. Fijn dat het wat beter gaat met Faya! Hoop dat ze gauw genoeg aangesterkt is om lekker naar huis te kunnen. Detox is idd ontgiften. Schijnt dat het kan helpen tegen de misselijkheid, vandaar. Ben nu dus supergezond aan het eten, veel water, kruidenthee, vitamines, sporten, etc. Leuk is anders maar heb het er wel voor over. Goed dat Chris gepraat heeft Fajah maar wel rot dat hij zich zo voelt. Wat richt dat mens toch een hoop ellende aan he. Maar ja, blijft wel zijn moeder. Sens: hihi, tja, er moet natuurlijk wel íets van activiteit zijn geweest om zwanger te raken. Hoop dan maar dat je ongi gauw doorzet, rommelige cyclus is heel irritant. Die ex van je zus is echt ongelooflijk zeg Annemonique: geen kwaaltjes dus, fijn toch! Zelfs geen poetsdrang meer, hihi. Dat komt wel weer... Ga even verder met de tuin. Is nu bijna winterklaar, alleen nog een paar gaten opvullen met winterhard spul en dan vind ik t wel best.
Sens, oh voor bij Jaime op de kamer... Hij is echt leuk! Panda, oh wat balen zo'n virus, wat verkeerds geopend? Zo ik heb net de huisarts nog gebeld, Quinten huilt zo ontzettend hard, hij krijst het gewoon uit, rochelt iets en is veel aan het scheten en dat ruikt, niet normaal Ik vertrouw het niet, er zit hem echt iets dwars en zo ga ik weekend niet in... heb ingesproken dus hopen dat ik nog langskan komen. Hij heeft ook om 11uur voeding gehad en wou net ook niet....
Sensee: Wat leuk die piano. Ben benieuwd hoe Jaime het vindt. Vast en zeker leuk. En ben je blij met je schoenen? Charissa: Groot gelijk om even langs de ha te gaan. Zeker als je het niet vertrouwd. Panda: Fijn zo'n virus op je pc. Zo irritant is dat. Heb je geen honger dan als je aan de Detox bent? Fajah: Zo niet normaal toch die prijzen dan. En hoe reageerde Yorben en Jelte op hun nieuwe bed. Zullen ze vast geweldig vinden. Fijn dat Chris zijn verhaal toch nog een beetje heeft gedaan. Lijkt mij voor hem ook echt moeilijk met het gedoe van zijn moeder. Net even naar het winkelcentrum geweest en heb bij de speelgoedwinkel een kassa gekocht met acc. Alvast voor de Sint. Ik vind dat je weinig speelgoed heb voor kinderen van 2 jaar. Daynah kwam met een popje aanlopen Evi met paard. Ze vond hem zo leuk, heeft ze die maar gekregen van mij. Ze is er helemaal blij mee. Zat ook een kammetje bij. Ze is nu heel de tijd het haar van Evi en het paardje aan het kammen. Vanavond naar een verjaardag....bleghhhh geen zin in. Lfs Kelly
Kelly: nee honger niet, ik eet genoeg. Wel zin in lekkers. Maar dan neem ik een appel. En nog een... Maar ongi kwam vanmorgen door dus weet niet hoelang ik dat volhou. Charissa: heeft hij onlangs nog gepoept? Misschien zit hij wat verstopt? Hoop dat de ha nog tijd heeft gehad. Idd altijd bellen als je het niet vertrouwt. Ja, denk dat er iets verkeerds geopend is. Kreeg laatst zomaar een vreemde pop-up, denk dat het virus daar in gezeten heeft. Leuke piano Sens! Jaime vind het vast geweldig.
Kelly, ah wat schattig dat ze daar mee aan kwam lopen, dan kan je haast niet weigeren he Nou kon om half5 nog naar dde HA, hij kon voelen dat hij veel lucht in de buik had en heeft een darminfectie maar geven ze niets voor... Sneu hoor hij heeft dan zoveel last van de buik.... Nou maar afwachten anders sta ik er volgende week zo weer! Zo ga ff knuffelen met Quinten. Jayden is samen aan douchen met Papa Fijne avond!
Simone; Jeetje jij mag ook alweer over een maandje aan de slag. Wat gaat t toch hard he. Hoeveel dagen ga je straks weer werken? Linda: Leuk die piano. Hij is echt superstoer. Wij zijn er nog steeds niet uit wat we Jill gaan geven voor dr verjaardag, die fiets kan ze volgens mij nog niet bedienen, die is voor 2-4 jaar, maar zie haar nog echt niet die trappers gebruiken om vooruit te komen. Kel: Wat lief zo een paardje en Daynah. Ik zie dr al zitten kammen, hahaha. Schattig hoor.Veel plezier op de verjaardag vanavond Balen he hahaha. Weet t ff niet meer, sorry. John is goed aangekomen vanochtend en heeft t naar zn zin( zou ik ook hebben met zo een bedrijfsuitje, hahaha)! Jill was de hele dag bij oma en heeft lekker gezwommen vanmorgen samen met oma. Was geloof ik een groot succes, oma gaat t continueren op de vrijdag. Jill ligt er net in en t is saai in huis. Zat vanavond samen met mn meisje aan tafel te eten zonder papa, en zij maar vragen, PAPA? PAPA? Legde ik uit dat papa op vakantie is doet ze heel hard een vleigtuiggeluid na en met dr armpjes in de lucht van vliegen, zooooooooo schattig. Eindelijk wordt hier ook bijna alles nagepraat. t Begint op gang te komen. Ga zo lekker languit in bad en daarna boekjes lezen in bed. Was ik woensdag bij die vriendin op bezoek in Rotterdam, krijg ik net een mailtje dat ik blijkbaar iets verkeerds heb gezegd en ze daar nu nog heel erg mee zit! Lekker dan, had t toen meteen gezegd! t Was maar een geintje. Hebben de laatste tijd vaak zulke dingen, heb dr ff een mail teruggestuurd dat als t niet meer werkt tussen ons dat we er maar beter mee kunnen kappen. Heb geen zin om bij een vriendin niet mezelf te kunnen zijn. Nou ja, we wachten de reactie wel af. Liefs
Panda: nu wel de tuin winterklaar? Hier moet nog nodig het gras gemaaid worden...het groeit zo snel. Sens: hij is superleuk! Kun je hm nog ff verbergen voor Jaime? Charissa: Arme Quinten Kelly: leuk zo'n kassa! Heb ik vroeger ook heel veel mee gespeeld. Je hebt ook zulke leuke dingen om 'winkeltje' mee te spelen. Wat lief Daynah Evi aan het kammen Zaphra : Fietsen lukt hier ook nog niet, maar zo rond de 2,5 kan het vaak wel. Ff oefenen Is papa niet zovaak weg tijdens het eten? Kyllian is het ondertussen wel gewend om regelmatig met mij alleen te zijn. Wel schattig dat ze een vliegtuig na deed Ik wilde vanmiddag met Kyllian gaan fietsen. Hij zat al op de fiets en toen bleek ik een lekke band te hebben. Dat vond meneer natuurlijk helemaal niet leuk (en mama ook niet). We zijn toen maar op zijn fietsje gegaan, maja ik lopend erachter Ik heb al zo'n hekel aan lopen, maar we hebben toch wel 1,5 uur gewandeld.
Ga mn bed in er is hier ook niemand meer om te kleppen Weltrusten Zap:Fijn dat John zo geniet,volgende keer maar vragen of je meekan? Kel:Lief Daynah met haar kadootje hihi,een kassa is ook erg leuk,Yorben vind dat ook leuk,speelt hij bij Marith ook altijd mee en met haar poppen en Barbies.Beetje een mietje he
Goh ben ik weer een keer de eerste Jelte heeft heeel goed geslapen in zn nieuwe stapelbed.Hij werd om Half 9 pas wakker. Yorben is weer snotverkouden,vies groen snot. Hij jengelt ook een beetje,dus ik word weer flink geknuffeld vandaag,want dan wil hij alleen maar bij me hangen en kusjes geven,dus mama zal ook wel verkouden worden Ga ff eten ........XXX Hoe is het met FAYA?
Zap:Wat raar trouwens van die vriendin dat ze nu opeens ermee komt dat je iets verkeerd hebt gezegt,kon ze dan toch ook op het moment zelf zeggen?Wat heb je dan gezegt wat haar zo kwetst?
Ik ben ook benieuwd of er nog nieuws is over Faya......hoop dat ze vandaag mee naar huis mag. Mooi bed Fajah! Zullen ze zeker trots op zijn. Lief die piano Sens. Staat echt stoer! Charissa, hoe is het vannacht met Quinten gegaan? Heeft ie een beetje kunnen slapen? Hier gaan we zometeen de babykamer schilderen Het wordt mooi weer zeggen ze...laat maar komen! Tot later meiden