Niks bijzonders Trena. Haar relatie is net over met Erik(21 jaar!) en ze is 29 dus maakt ik t grapje dat je daarna een 2e ronde vrouw wordt en er alleen nog maar mannen over zijn die gescheiden zijn of al meerdere kinderen hebben( wat volgens mij ook 9 van de 10x is!) maar goed. Haar ex heette Mark en dus zei ik ook nog, je had beter bij Mark(31 jaar) kunnen blijven(wat ook een grapje was). Nou dat viel haar blijkbaar verkeerd omdat ze meer steun van me had verwacht na de relatiebreuk met Erik en dat die opmerking haar erg gekwetst heeft! Blablabla. Ik vind t nogal opgeblazen hoor. Ze kent mij en mn opmerkingen en als ze niet ziet dat ik dit als geintje bedoelde dat is t voor mij klaar hoor, ik wil wel mezelf kunnen zijn en blijven bij vrienden en niet op mn woorden hoeven letten. Heb haar dat inmiddels ook gemaild, wacht nu een reactie af. t Bed ziet er mooi uit Fajah! Slaapt Yorben nu onderin!?!? Ik ga ff aankleden en boodschapjes doen. Liefs
Wij zijn zoals jullie merken niet naar Faya vandaag omdat ze ws vandaag pas naar huis mag. Misschien dat we morgen nog naar sem kunnen al kan ik me voorstellen dat als Faya vandaag naar huis mag ze t ook vast wel lekker zal vinden om met elkaar te zijn zonder bezoek. Even afwachten dus. Maar dat brengt me meteen tot het volgende punt. De enige optie die er voorlopig nog is voor Kel, Sap en mij om bij Sem langs te gaan in volgende week zaterdag, de forumdag dus. Wij(kel, sap en ik) hebben inmiddels besloten dat als t Sem uitkomt dat we dan volgende week bij haar langs willen gaan en de forum dag helaas moeten skippen. We balen er alle 3 van, maar in dit geval gaat Faya gewoon ff voor natuurlijk. Wel jammer hoor, maar hopelijk hebben jullie hier begrip voor. De zondag 19 okt is Sap jarig en daarna beginnen de weekendjes al met alle kinderverjaardagen. Spreken we na de 18e gewoon snel weer opnieuw af!. Jullie kunnen in ieder geval toch gaan met Kyllian, Jaime, Jayden, Quinten, Milou, Jesse, Marijn en Bastian?! Word ook vast gezellig. Nou ja ff afwachten maar, eerst Faya thuis en daarna zien we wel verder hoe t loopt. Ga nu echt aankleden/ Liefs
Hoi meiden, Even een Faya update: Ze is weer iets gegroeid, kinderarts is tevreden maar Faya moet dit een paar dagen achter elkaar laten zien. Waarschijnlijk mag ze dus pas na het weekend naar huis. Ik kom later verder reageren, eerst ff de bende in huis opruimen
Joehoe Sap, idd! Nog maar 3x zo lang en dan ligt de kleine van jullie alweer in jullie armen. Ruim ze! Ik ga ff mn bedje in, heb mega koppijn........ Laterz
Gelukkig dat het wat beter gaat met FAYA! Hopen dat ze nu paar dagen goed laat zien en dan lekker mee naar huis mag. Jammer dat de zaterdag 18e niet doorgaat..ik had er in elk geval veel zin in... Weet niet of de rest nog door wil laten gaan? Zo hier stofgezogen en opgeruimd, Jayden ligt in bed en Quinten zo ff voeden. En dan ga ik er ook even in... Vanavond 18.00 begint kraamfeest van Aymee, heb er wel zin aan! En dan blijft ze bij ons slapen! erg leuk! Zo ga ff mijn krulset opzoeken en kijken wat ik aan ga trekken Fijn weekend!
Robine, slaap lekker, hoop dat je hoofdpijn dan over is.. Heeft John het mooi? Sappie, Joepie, wat gaat dat snel zeg! Op naar de helft Bedankt voor de update over Faya. Quinten kwam vanmorgen om 5uur pas..netjes he en tegen 9uur. Net nog een uur geschreeuwd, ging door merg en been, hij krijst het dan gewoon uit en trekken met die beentjes..hoop maar dat het snel voorbij is.
Simone: Jullie kunnen toch gewoon allemaal nog naar de speeltuin gaan! Zou t gewoon door laten gaan hoor, ik bedoel, voor t zelfde geld kunnen we volgende week niet naar Faya toe en komen we gewoon ook. Anders zijn jullie nog altijd met een stuk of 5-6 volwassenen en heel veel kindjes. Lekker doen hoor! Fijn dat Quinten wat later kwam vanochtend! Heerlijk. Nog ff tjes joh dan slaapt ie de hele nacht door. Ben je nou gestopt met de BV?
Simone;Wat zielig voor Quinten,hoop dat het gauw over is in zn buikje.Je bent dan zo machteloos he? Veel plezier vanavond. Zap:Jammer dat jullie niet naar de meeting kunnen komen. Gelukkig gaat het beter met faya.
Zaphra, nu hij die buikvirus heeft stop ik nog niet, dan moet hij weer aan andere voeding wennen.... eind van de maand was mijn planning
Goedemiddag, Fajah: Kids dus helemaal trots met hun nieuwe bed. Kan mij best voorstellen wie wilt er nu geen stapelbed Charissa: Nog even volhouden met die bv en dan wordt het vast allemaal beter dadelijk. Wat raar dat ze er niks voor geven als ze zo klein zijn. Doen ze bij volwassen ook liever niet, omdat het beter is dat het eruit moet komen, anders heb je mss weer last van verstoppingen. Robine: Hoe is het met je hoofdpijn? Jill ook nog lekker geslapen vanmiddag? Nou ja wat een rare vriendin zeg. Je moet toch wel tegen geintjes kunnen. Ben benieuwd of ze op je e-mail gaat reageren. Ws zal ze dan helemaal zo iets hebben van nou ben jij nou mijn vriendin. Brennied: En is de babykamer al opgeschoten? Ben benieuwd hoor. Kan verder niet meer teruglezen. Zoals Zaphra al zei jullie moeten gewoon naar de meeting gaan hoor als wij eventueel niet mee kunnen. Wie weet kunnen wij gewoon met jullie mee. Ik vind het ook erg jammer dat wij niet mee kunnen gaan als wij eventueel naar Sem gaan, maar het is niet anders. Hoop iig dat we dan snel weer kunnen afspreken. Mss als de kids allemaal jarig zijn geweest. Vandaag een drukke dag gehad. Mijn broertje heeft de sleutel van zijn huis gekregen, dus wezen klussen vandaag. Morgen ook weer. Vanavond ook nog naar een verjaardag, dus een druk weekendje hier. Ga nu nog ff relaxen. Daynah slaapt nu net. Vanmorgen werd ze pas om 09.00 uur wakker. Heerlijk hoor. Fijne avond. Lfs Kelly
Gooit Jill net dr hele maag leeg in dr bedje. Bah. Arm kind, hopelijk was t eenmalig en wordt ze nu niet ziek. Gauw dr dekbedje wassen, mocht t vannacht nogmaals gebeuren. Liefs
Lees trouwens net dan Ernst Paul Hasselbach ( Peking Express, Expeditie Robinson etc is omgekomen bij een verkeersongeval. Vond t altijd een sympathieke presentator
Faya weer wat gegroeid, goed zo! Arme Jill! Hoop dat het eenmalig was. Vies he. Succes met klussen Kelly. Is altijd wel leuk vind ik, bij een ander. Lekker dat Daynah zo lang geslapen heeft. Charissa: wat zielig voor Quinten. Erg dat je dan niets kunt doen. Groot gelijk om nog even door te gaan met bv. Is hij ook des te eerder van die buikpijn af. Sappie: 8) dat schiet al op! Brennie: is het gelukt met de kinderkamer? Hier een rustig avondje. Denk dat ik zo lekker lang in bad ga. Gisteren migraine gehad, viel gelukkig mee. Vandaag bloempjes geplant. Echt leuk, een tuin!
Hallooo Zo weer terug uit Limburg. Bleven niet slapen dit keer. Michiel moet morgen ook studeren dus beter terugrijden heh. Anders wordt het altijd zo laat. We hebben lekker gegeten en Jaime heeft het goed volgehouden. Wazig hoor want reden om half negen weg daar en we dachten die gaat wel slapen in de auto..nou niet dus. Half tien kwamen we hier aan en dame was nog klaar wakker . Nu ligt ze inmiddels wel te slapen. We hebben ook nog flink geshopt trouwens in belgie. Groot boodschappen inkopen gedaan, altijd handig daar. Ook leuk voor Jaime haar verjaardag bakken duplo met uitbreidingssetjes gehaald. Verder....ik ben nog steeds niet O en heb ook nog geen tekenen. Vrees dat ik sap en zap achterna ga . Hoe kan dat dan heh? Ik ben altijd zo regelmatig met 25 dagen...begrijp dr geen hol van... Panda oh balen migraine...erg vervelend. Heb je dat vaak? En een tuin is idd leuk heh. Ook voor Bastian wel denk ik? Komt hij je ook helpen in de tuin? Robine bleh Jill ziekjes..Er zijn wel echt veel kindjes ziek hoor! En irritant dan met wassen etc...bleh. Stinkt ook zo heh.. Kel leuk zeg klussen! Hoe was de verjaardag? En gaat Daynah mee vanavond? Charissa zo dat klinkt idd beter qua tijden. En dat terwijl hij nog beetje ziekjes is. Heb dat idd eerder gehoord bij ontsteking geen medicijnen. Mijn zusje had het een paar maanden terug en kreeg idd niks mee. Hopen maar dat hij snel weer beter is. Hoe was het kraamfeest? Sap wat gaat dat dan weer snel heh..Weet nog je sms die ik onder het uit eten kreeg in Spanje. Mooi dat het weer wat beter gaat met Faya maar wel lang zeg dat ze dan in zkh moet blijven. Kan Semmi wel doorgaan met BV? En hebben de artsen nog wat gezegd waar het aan kan liggen? Het was geen kleine dame Faya. Nou meiden jammer dat jullie misschien niet meegaan naar Julianatoren. We kunnen kijken wanneer we dan wel afspreken of daarna, maar voor mij wordt dat lastig. November is sowieso maand van alle verjaardagen, december is vaak ook heel druk heh met sinterklaas, kerst etc en natuurlijk het shoppen voor deze dagen. Ik zou dan pas januari kunnen. Maar ik vind het ok als we gewoon zaterdag gaan hoor! Afspraak vrijdag met cardioloog gaat trouwens niet door. We kregen een brief dat die is verzet naar 31 oktober pas. Baal er wel een beetje van want was alweer zenuwachtig en nu nog langer wachten is irritant. Naja ik bel maandag wel. Mag wat mij betreft ook bij andere cardioloog. Er kijken er toch altijd 2 naar haar hartje. lfs
Wat een rust hier zeg . Ik dacht dat het mooi weer zou worden. Het is niet koud, maar de zon schijnt hier echt niet hoor.... Oh Robine wilde je nog vragen. Hoe had je die pompoen gedaan? Ook met een gezichtje? En staat ie nog? Ik zag in Belgie zoveel halloween dingen. Erg grappig. Oh en de tekenen van o komen hier nu. Vanmiddag middagje met mn werk collega's en partners en kids. Jaime heeft vanochtend tot 10 uur uitgeslapen...HEERLIJK!
Bastian heeft ook tot half 10 geslapen! Wist niet wat me overkwam. Vast van al dat werken in de tuin (ja, hij helpt goed ). Ongi dus toch onderweg, Sens. Is maar beter ook, weet je waar je aan toe bent (als 't toch niet raak kan zijn, haha). Nee hoor, heb niet vaak migraine. Paar jaar geleden wel maar gezonder leven helpt bij mij goed. En minder stress. Balen dat de afspraak verzet is. Bastian heeft een prachtige tekening gekrast voor oma, gaan we straks even brengen.
Hoi allemaal, Hopelijk mag Faya snel naar huis! Fijn dat jullie ons elke keer snel op de hoogte brengen. Je bent er toch wel mee bezig. Gelukkig dat ze nu wel gegroeid is. Sens: Ik ben er hoor! Vanochtend was iedereen op tijd wakker, maar we houden zo van in bed liggen! Dus om 9 uur beneden, want wij hebben geen kinderen die tot half 10 slapen :x 7 uur staat de wekker bij Jesse, helaas! Daarna lekker ontbeten, Wes is met Jesse onder de douche gegaan en daarna is jesse gaan slapen. Kon Wes Marijn bezig houden en ik kon eindelijk gaan strijken ,want die stapel lag er al de hele week Als Jesse wakker is, en ik ben gedoucht (!), gaan we nog naar een verjaardag. En dan is het weekend alweer voorbij. Gister even naar Ikea geweest en nieuw dekbed gekocht, lekker groot, 240x200. Voor ons nieuwe bed. JIPPIE! Sens: hopelijk komt je ongi snel. Zo wachten is maar niets. Hoe is het met je zusje? Heeft ze nog contact met hem gehad? Wat een enorme eikel zeg. Wat kun je je dan soms vergissen in iemand he. Wat enorm balen dat de afspraak vrijdag niet doorgaat. Zou ook bellen of het toch niet kan doorgaan. Hoe is het met je schoonvader? Panda: ook al zo'n langslaper vandaag. Lekker hoor. EN een mooie tekening gemaakt voor oma, leuk. Zal ze vast blij mee zijn. Robine: zag gister op het nieuws van Ernst Paul. Erg he. Is Jill nog ziek geworden? Zou balen zijn, net nu John weg is. Heb je nog iets van hem gehoord? Zal vast wel leuk zijn. Fajah: dus de jongens hebben lekker geslapen in hun nieuwe bed? Heb je trouwens nog weleens iets gehoord van je 'vriendin'? Je had haar een kaart gestuurd en je had toch via via gehoord dat ze nog contact zou opnemen? Brennied: en? Is het allemaal gelukt gister? Charissa: hoe is het met Quinten? Kan me echt voorstellen dat je gaat stoppen met bv. Joh, dan heb je toch 3 maanden bv gegeven. Das hartstikke goed hoor. Kel: Daynah ook al tot 9 uur geslapen! Gaat ze het leren? Moest je vandaag ook gaan klussen? Ik hoor Jesse alweer roepen. Ga hem uit bed halen en dan zelf even douchen. Wel een mooie tijd Tot later! LIS
Hoi allemaal Lydia: De wekker van Jill staat ook zo vroeg als bij Jesse hoor, alhoewel, 645 nog vroegr eigenlijk. Heerlijk zo een groot dekbed geshopt. Hebben jullie geen ruzie met zn 2en onder 1 dekbed? Wij hebben 2 jr geleden ons 1 persoons ingeruild voor 2x een enkele, aangezien John zn voeten niet ingestopt wil hebben en ik wel en t elke nacht trekken aan de dekens was. Hhaha, heelrijk ieder zn eigen plekje. Mirjam: Zo Bastian heeft t goed volgehouden vanmorgen, en dat op de zondag! Ideaal!Lijkt me heerlijk als ze zo lang doorslapen. Lin: Lekker geshopt in belgie dus. Die pompoen heb ik toevallig vandaag in de groen bak gemikt omdat ie ging schimmelen. Er liepen inmiddels ook heel wat beestjes onder, bah. Hij stond wel leuk en had er idd een gezichtje ingemaakt. Jill is niet meer ziek geweest vannacht gelukkig. Heeft goed geslapen. Vanmorgen kwam mn moeder ff langs en zijn we naar een braderie/vlooienmarkt hier in Leiden geweest met allemaal oude troep. John zn moeder en zus stonden er ook dus hebben we ff bekeken hoe ze stonden te verkopen Ze hadden ook wat nieuwe dingen daar, ben voor Jill voor een leuke lichtblauwe bodywarmer a 5 euro geslaagd en een rokje, ook 5 euro. Geen geld he!? Verder 2 hippe sjaals voor mezelf en toen was t wel weer genoeg. John heeft t heerlijk, alhoewel ze vannacht met zn allen op stap waren in een afgehuurde discotheek werd er om 2 uur vannacht opgetreden door een man en een vrouw die uiteindelijk helemaal uit de kleren gingen en de vrouw die de man begon t Blowj...... hahaha. Ze wisten allemaal niet wat ze zagen. John is een stapje achteruit gegaan omdat ie bang was dat ie een klodder van die man in zn nek zou krijgen., gadverdamme. Hij zei nog tegen zn baas die naast hem stond dat t een geweldig bedrijfsuitje was, hahaha, toen zei de baas, wacht maar tot morgen! Was een normale discotheek he, waar iedereen mocht komen! Geen seksclub ofzo. Echt bizar.Toen ze naar t hotel liepen om 5 uur! stond er een vrouwelijke collega van 40 jr(getrouwd en dochter van 9) met een Spanjaard tegen de gevel van t hotel te zoenen en te seksen! Hahaha, alle 70 collega's zijn er langsgelopen! Aardig gek he!? Was een heftige avond volgens John, hahaha. Vanavond lekker weer thuis, gelukkig maar want mn eisprong begint op gang te komen gezien mn slijmerige troep....... Sorry. We moeten dus aan de klus, Kom later weer ff kijken. Liefs
Jee zap bizar man zo´n discotheek,zou me er niet op mn gemak voelen.Whahaha en John die achteruitging. Nog een mail terug gehad van je vriendin? Lydia:Yorben slaapt nog niet in het stapelbed hoor,ik wacht er nog ff mee,heb het geprobeerd maar hij wil echt ng niet,ach komt wel. Ik heb nog steeds niks van die vriendin terug gehoord,tis inmiddels 6 mnd geleden dat ik dat kaartje stuurde dus laat het hier nu ook bij.Heb genoeg moeite gedaan he. Hoe is het met Marijn nu?Nog zo hoesten? sens:In belgie besteden ze best veel aandacht he aan Halloween? Hoe is het met Jaime haar lip? Wij zijn lekker wezen fietsen van 12 Tot 14u. Tis hier heerlijk zonnig,kan zelfs zonder jas buiten. Zijn tamme kastanjes gaan zoeken,die vinden we hier zo lekker. Ben nu al het eten voor vanavond aan het maken,boerenkool met worst Daar had ik zo´n zin in. Ik ben de laatste tijd zo moe,weet niet wat ik heb en steeds hoofdpijn,en als ik buk en weer recht kom is het zwart voor mn ogen,ga maar een keer naar de dokter denk ik. Mss ook beetje stress van afgelopen tijd ofzo? Vanavond hebben we een logee,het dochtertje van mn zus komt hier slapen. Ze komt het stapelbed ff testen. Jelte heeft er helemaal zin in.