Zo hier slecht te pas... wij zijn allemaal ziek hier in huis Ik was gisteren nog geen kwartier op kraamfeest en werd zo misselijk...steeds naar toilet lopen maar kwam niets... Toen toch maar naar huis gegaan... thuis diarree, overgeven, niet normaal Vanmorgen Jayden helemaal onder de diarree en Dennis aan het overgeven Gaat hier dus heerlijk... Zo kom later ff reageren...ff op de bank liggen
Simone:Veel beterschap voor jullie,niet leuk zo allemaal tegelijk ziek.Probeer maar veel te slapen,dat helpt het best (weet dat dat niet altijd makkelijk is met 2 kids)
Hoe is het vandaag met Faya? Sens: wat gaan jullie vanmiddag doen met collega's en kids? Lekker zeg tot 10 uur uitgeslapen, dat zal hier echt nooit gebeuren. LIS: bij jullie ook zo'n vroege wekker he Lekker een nieuw dekbed, wij hebben er 1 van 220x240, maar hebben we ook wel nodig met ene bed van 180x220. Robine: whaaaaa wat een verhaal zeg, zou ook op staan te kijken. En dan ook nog een collega die helemaal los gaat, triest hoor als je gewoon een gezin hebt. Braderie is leuk, maar oude zooi niet he Toch nog leuke dingen gekocht dus! Ik had op de braderie van de week 3 shawls gekocht Normaal 14,95 en nu 1 euro p/s Fajah: heerlijk weer he! Tamme kastanjes lijkt mij niets, maar ieder zijn smaak Boerebkool met (hema) rookworst hebben we hier gisteren gegeten, had ik ook ineens zin in Marith en Jelte zullen het logeren in stapelbed vast geweldig vinden Charissa: owjee het hele huis ziek Dus ff geen steun aan elkaar nu. Allemaal beterschap. Nou hier hebben we de kortste uitslaper vandaag! Vanancht een aantal keer eruit geweest en vanmorgen was hij ook weer vroeg wakker. We zijn naar de dierentuin geweest en pas op de terugweg heeft hij 40 min geslapen. Net wel weer op bed gelegd en denk dat we hm voor het eten wakker moeten maken
Heej meiden Ff een heel kort berichtje van mij. Ik kom er net achter dat er hier in het ziekenhuis in de speelkamer internet is. Denk niet voor de ouders bedoeld, maar er is nu toch niemand, behalve wij en Jayna, dus stiekem ff kijken.... Allereerst bedankt voor alle lieve reacties, dat doet me goed! Met Faya gaat het steeds iets beter. Ze drinkt alle voedingen nu bij bij, ene keer meer als de andere keer, maar gemiddeld zit ze per dag nu goed. Het is wel een heel gedoe en soms frustrerend dat geweeg elke keer voor en na het voeden. Niet echt ontspannend de bv op die manier. Zal blij zijn als we thuis gewoon weer op verzoek kunnen voeden. Hier moet het verplicht rond vaste tijden om de 3 uur. Vind dat niet echt werken, maar goed, hopelijk is dat snel weer voorbij. Kinderarts was vanmorgen tevreden, morgenochtend overlegd hij met onze eigen kinderarts of ze morgen naar huis mag. Duimen jullie mee? Liefs Sem
Semmi ik duim zeker met je mee, maar zo te horen zijn jullie morgen weer lekker met zn allen thuis! Lijkt me een stuk relaxter, ook met de bv. Sterkte nog.
Nee ziek is hij niet, weet niet wat het was. Ik had al een aantal dagen geen kwaaltjes meer en dat maakt me juist heel onzeker. Sinds ik vandaag cola en een broodje hamburger op heb ben ik ineens misselijk, maar geen idee of dat door de zwangerschap komt Wil er gewoon niet te veel mee bezig zijn, dan gaan de weken misschien sneller.
Ow in het kader van kokkerellen had Kyllian gisteren de bibaboerderij-cakejes eens uitgeprobeerd. Doet me eraan denken dat we die nog hebben liggen, maar daar moet ik dus echt niet aan denken
Sem: we denken aan jullie! Hopelijk mag je meisje morgen weer naar huis en dat internetten op de speelkamer zal toch wel voor iedereen zijn? gewoon doen hoor! Dikke knuffel voor je kleine meis, morgen zijn jullie vast thuis! Monique: Joh je bent heus wel misselijk van de zwangerschap. Niet zo stressen joh t komt heus goed en zit prima bij je! Trena: Zo das een lange fietstocht. Heerlijk. Ligt Yorben er nu net in? Doe je ook iets met die kastanjes? Opeten? Of in een schaal leggen voor de sier? Boerenkool jammie, mn lievelingseten. Helaas alleen rookworst en aardappels in huis, geen boerenkool helaas. Simone: Beterschap voor jullie allemaal! t heerst verschrikkelijk he. Heb je nog wel een beetje kunnen genieten van t kraamfeest van Aymee? Ga weer f fverder/ Laterz
Monique: Snap niet dat je zulke geweldige cakejes kan maken. heb ze ook gezien bij C1000 alleen hebben wij toen de circusversie genomen. Nou die waren echt niet zo mooi gelukt als die van jullie! Van ons waren erg plat, die van jou hebben nog wel een flink bergje erop. Mooi gelukt hoor
Hihi Zap de echte kok Wel lang genoeg gemixed? Die circus versie hadden ze hier ook, maar Kyl koos voor deze
Kyllian is veel bezig met dansen. Normaal mocht ik niet kijken als hij aan het dansen was, maar nu wil hij juist graag 'optreden' en bepaald hij of we wel of niet mee mogen dansen. Vind het wel erg lief om te zien. Edit: gelijk maar ff filmpje ge-upload. Na zn middagslaapje gisteren kwam hij even op zolder 'optreden': http://www.youtube.com/watch?v=YY7o8O2vyY8
Am:Je bent echt hartstikke zwanger hoor. Mooie cakejes,ga ik ook maar een keer doen met de kids in de vakantie. Zapie kastanjes eten we idd op.Of ff poffen is ook lekker. Er liggen er ook een deel in een schaal op tafel. Toen we aan het fietsen waren waren de boeren druk bezig op het land. Eentj was zn land aan het omploegen met paard en kar,dat zie je echt bijna niet meer,dat vonden de kindjes wel interressant.
Zo hier heel de dag weer geklust in het huis van mijn broertje. Ben bekaf. Ben gelijk gaan douchen toen we thuis kwamen Daynah op bed gelegd en we hebben maar pizza besteld....jummie. Ik kom morgen weer uitgebreid reageren. Heb nu echt geen puf meer. Vanavond maar op tijd naar mijn bedje. Na Gooische vrouwen, als ik dat red Fijne avond. Lfs Kelly
He meiden, Kelly; jullie zijn dus flink druk geweest met klussen dit weekend. Kan me voorstellen dat je bekaf bent. Slaap lekker voor straks. AM; vreselijk he die eerste onzekere weken, ik vind er ook niets aan en het is o zo moeilijk om niet met je zwangerschap bezig te zijn. Maar het komt goed hoor! Mooie cakejes zag ik voorbijkomen! Waren ze lekker!? Robine; Nou ja, wat een verhaal zeg van John's uitje. Weet je zeker dat er meer mensen mochten komen? Was toch een afgehuurde discotheek? Ik zie het al helemaal voor me, bah, vind het niets voor een personeelsuitje. Beeje vaag. Zeker wel weer fijn dat hij thuis is? Nog wat van je "vriendin gehoord"? Jammer dat een vriendschap misschien op zo'n stomme manier ten einde komt. Sem; leuk even wat van je te horen op t forum! Hoop dat jullie morgen lekker naar huis mogen. LIS; bij jullie is het dus altijd vroeg dag? Wel gezellig zo samen ontbijten op de zondagochtend. Was de verjaardag gezellig? Fajah: leuke kamer met stapelbed! Zijn ze er blij mee? Verder weet ik het niet meer. Wij zijn vanochtend even bij opa en oma op bezoek geweest en daarna lekker samen met Lieke in bed gekropen. We werden met zn allen pas om 16.15 weer wakker . Wel lekker hoor zo even bijslapen. Nu lekker niets doen en een beetje bankhangen alhoewel mn bedje alweer roept, haha, kan echt wel dagen slapen, heerlijk. Tot morgen, Liefs Sap
Weltrusten Kelly! Kan me voorstellen dat je moe bent. Annemonique: hihi, wat kan Kyllian goed dansen. En wat heeft hij lange benen, vergeleken met Bastian 8) Semmi: we duimen mee! Lijkt me echt niet relaxed, zo te moeten voeden maar ja, het zal wel even nodig zijn blijkbaar. Hoop dat jullie gauw lekker naar huis kunnen. Charissa: ach wat naar, allemaal ziek. Weet je iig wat Quinten dwars zat. Hoe gaat het nu met hem? Bastian ligt nu met koorts in bed, vrees dat hij ook niet helemaal lekker is. Vandaar dat lange slapen vanmorgen. Of er komen weer tanden door, dat kan ook. Of beide. Naja, we zullen 't wel zien.
Owja, Robine, wat een verhaal van het uitje. Veel klusplezier! Ben benieuwd... Sappie: zo, dat is nog eens lekker, zo lang slapen. Gewoon doen, je hebt het blijkbaar nodig. Is ook vermoeiend he, die eerste periode. En daarna ook trouwens, haha.
Halloooo, Panda oh nee..ja als ze normaal niet doorslapen is het wel een teken van ziek worden. Balen zeg. Hoeveel tanden moet Bastian nog krijgen? Jaime nog alle vier dr kiezen.. Sap haha zo lang geslapen vanmiddag! Alle drie? Hoe is het verder met Lieke? Jammer dat jullie er ws niet zijn de 18e, ik had jou en Lieke graag weer een keer gezien. Is al lang geleden. Kel slaap lekker! Heb je Gooise vrouwen nog gered? Fajah zijn bij jullie de maiskolfjes al van het land gehaald? Am hihi dat filmpje is lief. Jaime danst net zo als kyl. Ze heeft alleen nu iets nieuws, we noemen het strike a pose...soort dansen met dr handen, naar voren staan, draaien enzo en wij moeten haar dan na doen. En je bent gewoon echt wel zwanger hoor. In het begin is altijd onzeker en lekker toch geen kwaaltjes. Ik had dat ook niet in het begin van mn zw schap. Die taartjes zien er goed uit. Idd goed kloppen dan zijn ze niet plat. Bij de c1000 haal je die alleen toch? Moet ik toch eens daarheen want Jaime is wild van dieren. Robine jee wat wazig zeg zo'n bedrijfsuitje. En dan die collega die daar bezig was dat wil je toch niet zien en ook niet gezien worden.. Echt raar. Jammer van je pompoen. In Belgie had ik nog wat voor je gehaald. Een uitholset voor de pompoen met toebehoren. Ook patronen voor gezichtjes enzo. Ik zag m liggen en moest gelijk aan je denken. Volgende keer bij een meeting neem ik m voor je mee. Halloween duurt nu toch nog lang. zo hier weer drukke dag gehad. Afdelingsmiddag was gezellig. Lekker gegeten en Jaime heeft zich goed vermaakt met de andere kindjes. Dr lip is wel weer ok, maar toch echt wel een litteken denk ik. Er zit gewoon een soort hapje ofzo een klein stukje maar hoor maar baal dr wel van. Nog 10 dagen en het meisje wordt 2...niet normaal hoe de tijd vliegt. Oh de O is hier nog niet aanwezig en ook geen halve kramp ofzo. Ik snap er echt niks van hoor. lfs