Wat lief van je! Alleen heb ik dus al zo een setje in huis, die heb ik zelf ook gebruikt voor de pompoen die inmiddels in de groenbak ligt. Ga anders zelf ff een pompoen uithollen, staat zo leuk! Alleen wel een ketting eromheen done bij jou voor de deur he!? Criminele Utrecht! Gelukkig dat Jaime dr lip bijtrekt em met dat litteken komt t heus wel goed joh. Idd alweer over 10 dagen je meisje 2 jaar. Pffffff wat gaat t hard. Weet nog dat je de eerste was die een kindje kreeg op t november mama forum. Die lieve kleine Jaime, pas geboren.........en nu.........2 Weet je zeker dat je niet zwanger kunt zijn? Ben blij als John over een half uurjte weer veilig aan de grond staat, vind t helemaal niks als hij in de lucht hangt zonder ons. Zal wel goedkomen. Slaap lekker allemaal.
Kelly: rust lekker uit! Morgen ws weer aan het werk? Sappie: wou dat ik al zover was als jij, alweer ruim 10 weken jij! Nog ff en je kan vast een mooie echo spammen! Jeetje jij dus zo moe, ach tijdens een zwangerschap mag het he Panda: haha Kyllian heeft volgens mij toch niet echt hele lange benen hoor of die van Bastian moeten wel heel kort zijn Ben heel benieuwd wat er straks bij iedereen uit het CB contact komt! Owjee Bastian ziek aan het worden. De achterste kiezen zijn lastig te ontdekken he of heb je nog niet gespiekt? Sens: is toch wel weer snel genezen dan! Denk dat alle kids wel een x een littekentje ergens krijgen...je kan het niet altijd voorkomen. Kyllian heeft een klein putje op zn gezicht door de waterpokken....maar ben vast de enige die dat ziet. Ja alles van de bibaboerderij is idd van de C1000. Kan wel een pak voor je meenemen anders hoor? Lief dat jullie Jaime moeten na doen met dansen Ik ga ook zo mn bed in en hopen dat Kyllian een betere nacht heeft. Hier geen tanden die kunnen doorkomen, want hij is al compleet
Zo is t maar net Monique! Trouwens die cakejes zijn niet van de Biba boerderij, ennuh ik kan t weten, Jill is Biba verslaafd en Biba expert. Ze lijken er wel op. heb ik iets gemist van een filmpje van Kyllian? Kan nergens een linkje vinden
He wat geen Bibaboerderij cakejes?! Dat ga ik nakijken in de winkel, want Kyl zei van wel Filmpje staat er toch echt
Hij is wel ritmisch! Gaat keurig op de maat, beter dan wanneer ik sta te aerobiccen op de sportschool
Nee geen Biba. Wel soortgelijk, maar geen biba! Dacht t eerst ook hoor............maar toch niet. Vandaar dat ik toen maar de circus versie heb genomen
Haha, ze staan idd ook niet bij de BBB artikelen op de C1000 site....Kyl is genept Heb het op zn site ook maar gelijk verandert
Am ah ja ze krijgen allemaal wel litteken, maar dit is echt naar litteken hoor..Het is gewoon een soort half flapje ofzo. Ik zag het vanochtend heel goed. toen ze net wakker was. Chiel ging er al uit want moest studeren. Jaime en ik hebben tot 11 uur nog in bed wat tv gekeken. Ik keek van de zijkant en gewoon een soort bobbel met snee erin. Maar dan al half genezen. Ach ze groeit nog dus misschien groeit dat litteken weg ofzo? Robine ik ga die set toch aan je geven hoor want heb er twee gehaald. Een voor mezelf en een voor jou..haha. Maar als je m echt niet wil moet je maar zeggen. Er zit een schepje bij, een soort mesje en nog iets en dan patronen voor een gezicht ofzo. Niet leuk heh dat ze zo snel groot worden. Net op middag van afdeling...collega van mij had dochter gekregen 13 weken geleden. Zij was hoogzwanger en had een buik die ik had met 20 weken...had nogal erge buikspieren. Dus kind kon amper groeien. Het meisje, Dana Georgina, woog 2500 gram bij de geboorte en was 45 cm. Nu dus ook nog heeeeel mini. Maar zo lief en handig ook zo'n baby. Gewoon slapen waar iedereen bij is, een drukte om haar heen interesseert niet....ik lig te pitten. Chiel vond haar ook heel lief. hahah. En Jaime ook dus mn collega's zeiden al..oh een broer of zus voor Jaime..Heb niet gereageerd..HA. Ik kan toch niet zwanger zijn hoor. Had ook die test gedaan vrijdag en die was negatief. Hebben wel wat gedaan afgelopen maand maar niet in vruchtbare periode. Maar ja die is nu dan ook anders of is dat achteraf niet. Ik begrijp er gewoon geen bal van, want echt altijd was ik 25 dagen en ben ook al wel echt jaar zonder pil.....Misschienis het wel een schijnzwangerschap? Whaahaaa. Nou wat jij zei zap...beter om dan ongi te worden. al had ik geen licht streepje op de test. xxx
Sens: wanneer heb je getest? Wel vreemd hoor als je normaal een hele standaard cyclus hebt. Litteken op je lip lijkt me ook niet fijn, hoop idd dat het goed geneest. Maar wilde alleen zeggen dat je het zelf vaak veel beter ziet dan dat anderen het zien. Net als iets op je eigen lichaam. Wat klein zeg! Jaime wil dus wel een broertje of zusje Kyllian antwoord 'nee' als we vragen of hij een broertje of zusje wilt
Oh haha die kyl. Maar ziet hij veel baby's? Jaime heeft nu nog veel baby's op het kdv heh, zit in groep van 0-2 jaar nog. Ze is heel lief voor de baby's in haar groep. en is ook zo dat je het zelf meer ziet, maar je zal het zien zaterdag (gaat zaterdag nog door?). Had vrijdag test gedaan. Ga nu ook slapen, morgen weer werken en wordt druk deze week...bleh. zou nog wel een weekje spanje willen pakken dit najaar.....hmmmm. lfs
Misschien toch nog maar testje tegenaan gooien van de week? Als je cyclus anders is kun je dus wel zwanger zijn? Kyl ziet ook wel baby's op het kdv, hij zit in een verticale groep, alle leeftijden dus. Ach hij is dan ruim 2,5 dus zal het dan wel iets beter begrijpen hihi. Weekje Spanje klinkt niet verkeerd! En het zou zaterdag toch gewoon doorgaan? Hangt misschien ook van het weer af, als het regent ben ik liever niet daar
Ja kan wel misschien dat weet ik dus niet, maar denk het echt niet hoor! WAt mij betreft staat zaterdag nog gewoon. Dus: Linda Monique who is next in line? Ga nu echt slapen. Tot morgen. lfs
Goeiemorgen, Zo hier wel stukje beter alleen ontzettend slap en vanmorgen nog wel diarree Bij Jayden is het over...gisteren 3x onder en vanmorgen niet meer, hij eet ook gewoon alleen beetje witjes. Bij mij zaterdag onder voorbehoud, ligt eraan hoe Jayden en Quinten te pas zijn.... Kom later ff...
Charissa: gelukkig dat Jayden weer wat beter is. Quinten ook wat minder last? Wazig van je cyclus Sens. Afwachten dus. Wat maf joh, van dat kleine kindje door die buikspieren. Zo zie je maar, nergens goed voor, zoveel spieren. Wel schattig, zo'n minimensje. Annemonique: dan denk ik dat Bastian korte beentjes heeft. Weet het wel zeker. Hihi, dus Kyllian wil geen broertje of zusje. Bastian zou ook nee zeggen denk ik. Die zegt op alles in eerste instantie nee. Bastian heeft redelijk geslapen vannacht. Heb wel halverwege zijn bed moeten verschonen en hem een droge pyama moeten aantrekken want hij was drijfnat van het zweet. Nu alleen wat verhoging. Hij moet alleen de hoektanden nog doorkrijgen (puntjes zijn er door) en de kiezen maar heb nog niet de kans gekregen de kijken hoever het daarmee staat.
Faya is weer thuis! Gelukkig maar! Welkom thuis kleine meid! Hopelijk kun je nu lekker gaan genieten van je 2 meisjes om je heen Sem en Len! Simone: Arme Jayden, hopelijk knapt hij weer snel op. Voel jij je wel weer helemaal beter? Hoop het voor je Mirjam: Bastian alleen nog zn hoektanden!? Wat raar, meestal krijg je die toch eerder dan de kiezen of niet? Hier ontbreken alleen nog 2 achterste kiezen, dus 18 stuks zijn aanwezig. En jeetje zeg zweet ie zo erg nu hij ziek is? Niet te warm toedekken he, lakentje schijnt genoeg te zijn bij koorts. Ik heb t CB gebeld en we mogen 3 november weer langskomen. Stond wel op de lijst om gebeld te worden, maar snap niet waarom ze dat dan niet doen!? Nou ja, de afspraak is gemaakt. John is weer thuis en heeft t leuk gehad, t was wel laat vannacht( 2 uur) voor we gingen slapen, maar ja ff bijkletsen in bed vind ik altijd zo gezellig. Jill is doodmoe die ga ik er zo al inleggen, alhoewel de buurman hier aan t uitbreken is dus t is een mega herrie. Grrrrrrr zul je net zien als ze niet te hanteren is dat er herrie wordt gemaakt. Kom later weer ff Liefs
Simone:Gelukkig gaat het weer iets beter met jullie. Panda:Ach arme bastian zo zweten.Hoe gaat het nu met hem? Zap:Fijn dat john weer thuis is,jaja tot 2 uur geklust zeker? Fijn dat Faya en sem weer thuis zijn,hopen dat ze nu echt kunnen genieten van hun gezin. Nou hier is het goed gegaan vannacht met de logee. Ze werden om 6u30 wakker. Maar heb wel even gezegt dat dat dus echt te vroeg was om al op te staan in de vakantie Ze waren toen stil tot half 9. Yorben heeft tot 9 uur geslapen. Wel leuk zo´n meisje hoor. Heb je veel meer werk aan hihi,lange haartjes wassen en kammen en leuke speldjes erin en een vlecht. Heb me helemaal uit kunnen leven als meiden mama Ze zitten nu te eten en rond half 2 word ze opgehaald door mn zus. Verder gister minder leuk,want Chris is echt volkomen ingestort,hij begon zo hard te huilen zo heb ik hem nog nooit gezien. Hij weet zelf niet eens precies waarom. Heb gezegt dat hij echt moet praten erover,desnoods met iemand anders. Is wel zielig om je man zo te zien hoor,hij is nml altijd zo sterk.