Middag, Wat een heerlijk weertje zeg. Ben even in mijn lunch naar buiten gegaan. Echt lekker zeg buiten. Balen dat ik weer binnen zit. Fajah: Ja ik kan niet ontkennen dat een meisje leuk is om mee te tutten Alleen soms kunnen ze kattig zijn hoor. En Daynah vindt het niet altijd leuk als ik haar haartjes gaat wassen en speldjes in doet......hahahaha dan komt juist die kattigheid soms naar boven. Lijkt mij ook een goed idee dat Chris gaat praten met iemand. Zap: Jeetje wat een bedrijfsuitje zeg van John. Als ik zoiets mee zou maken, dan weet ik niet meer wat ik moet zeggen. En die collega dan, wat een snollebol....hahahahaha. Jullie ook nog een gezellige avond gehad En jullie dus 3 nov naar het cb. Ben benieuwd hoe Jill gegroeid is. Mirjam: Wat zielig dat Bastian ziek is. Mss is het wel een combinatie van tandjes doorkomen en toch een virusje. Hoop dat ie snel is opgeknapt. Simone: Jullie allemaal niet lekker. Heh gatver, dat is niet leuk zeg. Knuffel voor jullie. Linda: En is het doorgekomen de ongi? Hoop van wel en dat je geen lange cyclus tegemoet gaat. Zo te horen is Jaime toe aan een brusje En jeetje wat een klein ding zeg van die collega. Ik zag nog lekkere dingen voorbij komen cakejes van de Biba boerderij. Jummie. Ik geloof dat ik ook maar eens cakejes moet gaan bakken met Daynah. Ga het van de week halen. Ga nu weer verder met mijn werk. Kom vanavond nog ff als ik mijn broertje niet ga helpen. Lfs Kelly
De buurman maakt een ter...herrie, maar Jill slaapt(nog) door. Zal niet lang meer duren ben ik bang. Sjezus t hele huis trilt. Ze maken van onze drive inn woning een beneden woning, dus garage wordt woonkamer, tuinkamer keuken, en boven hebben ze dan nog een slaapkamer gecreeerd. Nou ja, wij gaan dr in ieder geval niet aan beginnen, voor mee ruimte nemen we wel een opbouw tzt. Trena: Wat zielig voor Chris zeg. Komt t door zn moeder en door de verandering van baan dit jaar misschien? beter voor hem als ie hulp zoekt om mee te praten idd. Zo te horen zit ie er helemaal doorheen. Kel: Hup aan t werk jij joh! En boodschappen halen vanmiddag om met Daynah te kunnen gaan bakken Leuk Meiden heb zojuist met Sem gesmsd en Kel, Sap en ik zijn welkom zaterdag as als t goed blijft gaan met Faya natuurlijk, dus helaas gaat voor ons t uitje naar de Koningin Julianatoren niet door. Wel jammer hoor, had jullie ook graag weer eens gezien, maar doen we gauw over in t nieuwe jaar ok? Heb trouwens nog geen idee wat we voor Jill dr berjaardag moeten kopen. Dr fietsje toch maar misschien, heb echt anders geen flauw idee. Ze heeft al vanalles. Luxe probleem hoor. Moet ook eens gaan nadenken wie er welkom zijn en wie niet en hoelaat en wanneer etc. Denk gewoon zondag 9 nov vanaf een uur of 16 uur. Soepje, broodjes, salade zoiets. Kom later nog ff terug. Grrrrrrrrr word gek van die herrie! Liefs
He hoi, Sem: wat fijn dat jullie weer thuis zijn! En doen wat je zelf denkt dat het beste is voor Faya meid. Zap; irritant zo'n herrie van de buren, maar helaas niets aan te doen. Lieke krijgt van ons een keukentje met theeservice (staat nog op zolder, heeft ze als kraamkado van mn baas gehad ). Denk wel dat ze t reuze interessant vindt. Goed geklust gisteren? . Fijn dat hij weer veilig thuis is. Kelly; het is echt lekker he Kel buiten. Inderdaad balen dat je weer naar binnen moest. En vanavond misschien dus weer aan de klus, pff lief van je! Hihi, ben benieuwd naar Daynah dr cakejes. Fajah; ach meid wat vervelend voor Chris. Lijkt mij ook inderdaad beter dat hij er toch met iemand over gaat praten. Zo gaat het alleen maar van kwaad tot erger. Fijn dat het met de logee goed is gegaan. En lekker he met een meisje tutten. Panda; ach gossie arme Bastian, zo zweten joh? Hoop dat het snel wat beter met hem gaat! Dikke knuf. Charissa; hoe gaat het met de ziekenboeg bij jullie? Ook heel veel beterschap! Sens; weekje Spanje klinkt lekker! Zou ik ook wel willen. Hoop dat het litteken van Jaime toch nog wegtrekt, maar net wat AM zegt, vaak zie je het alleen zelf en zie buitenstaanders het (bijna) niet. Oooh en wat een klein kindje heeft je collega gekregen. Zo zie je maar, hebben we een excuus om geen superstrakke buikspieren te hebben, hahahahaha . Brennied; sorry dat ik vergeten ben om je te antwoorden mbt traktatie op kdv. Nou, ik weet het eigenlijk nog niet, heb van mn moeder wel een tijdschrift gekregen, dat heet "kinderfeestjes bewaargds 2008 (zat mss bij de libelle ofzo) Daar staan volgens mij wel leuke dingen in. Zal zo ff voor je kijken en misschien kan ik dan wat voorbeelden spammen. Lieke ligt nog te slapen dus kon ik even 1,5 uur thuiswerken. Scheelt morgen toch weer werk, met continu telefoon tussendoor gaat het op het werk lang zo snel niet. Straks nog ff wat boodschappen doen en dan lekker luieren. Nog 10 nachtjes slapen en dan de echo! Yeeeaaaaah ik kan gaan aftellen! Joepie. Liefs Sap
Hoi meiden, Wat fijn dat Faya weer thuis is! Hopelijk gaat het nu goed met drinken. Hebben ze een oorzaak gevonden Sem waardoor ze niet goed dronk? Ze is toch een flinke meid of was ze echt teveel afgevallen? Lekker gaan genieten nu .krijg je nog kraamhulp? Sappie, wat lief van je om de traktaties te spammen! Ik ben nu op mijn werk en kan ze niet goed bekijken maar straks thuis zal ik dat doen. Maar de mandarijn vond ik er erg leuk uitzien. En nog maar 10 daagjes dat is zo joh. En lekker geslapen in het weekend overdag .heerlijk heh! Hier ook hoor .. AM: wat een super leuk filmpje..had hem gister ff thuis gekeken en ik moest erg lachen. Had je nu al een afspraak bij de vk gemaakt? Panda, beterschap voor Bastian! Charissa, heel jullie huis ziek dus. Het heerst hier ook nogal de buikgriep maar duurt maar een dag of 2. Ikzelf was na een dag ook weer beter. Wel irritant altijd. Beterschap ook voor jullie! Robine, pff wat een verhaal van John ik zou me er toch niet echt prettig onder voelen. Gelukkig is ie weer thuis. Weet je al of je eisprong is geweest? Had Jill frietjes gegeten omdat ze eenmalig moest spugen of kan ze er tegenwoordig tegen? Wij gaan een tafeltje met 2 stoeltjes kopen voor Milou dr verjaardag. Speelgoed krijgt ze genoeg. Maar fietsje is toch leuk .ik denk dat ze er best snel op kan fietsen als ze het even doorheeft. Kelly, zo hard aan het werk bij je broertje, lief van je! Gaat Daynah dan gewoon mee en gaat dat goed? Ik zit al de hele dag naar het zonnetje buiten te kijken ziet er idd lekker uit. Ik kon trouwens op die site geen tafel met eendjes vinden..? Ik ga daar zeker wel bestellen een tafel met stoeltjes, een kapstok en een lamp voor op de babykamer. Echt een hele leuke site! Sens. Waarschijnlijk zal dat litteken nog wel bijtrekken hoor bij Jaime. Milou heeft nu nog steeds putjes in dr gezicht van de pokken hoop niet dat dat allemaal littekens worden. En ik dacht nog wel dat ze niet zoveel gekrabt had. Wat raar zeg met die buikspieren die niet mee wilden groeien. Fajah: gezellig logees! En wat lief dat ze dan toch nog stil bleven tot half 9. Yorben nog steeds zon lekkere uitslaper .hier niet meer, helaas! LIS: hoe is het bij jullie? Lekker weekend gehad? Hier de babykamer geschilderd .nog paars ahum. Ik moest wel ff wennen maar als de meubels erin staan, zal het vast anders kijken. Mijn vader heeft deze week vakantie dus hij gaat aan de slag met Milou dr nieuwe kast in elkaar te zetten. Als dat gedaan is, kan ik eindelijk alles inruimen en de babykamer in orde maken. Joehoee! We gaan trouwens morgen een Bibabad voor Milou en dr zusje kopen. Zal ze vast super vinden! Alleen ook niet zon leuk nieuws ik voel me er wel lullig over .maar wij kunnen zaterdag niet meeten. Goeie vrienden van ons hebben gister een zoontje gekregen (eerder dan gepland) wat natuurlijk super is en we willen hem ook z.s.m. gaan knuffelen. Zij wonen in Huizen dus we moeten in een weekend gaan en aangezien we zondag niet kunnen, hebben we zaterdag afgesproken.. ..Ik vind het echt rot want ik had er zon zin in! Kunnen we niet een doordeweekse dag plannen voor een meeting in november of wordt dat heel lastig? Ik ga nog ff aan het werk en over een halfuurtje weer naar huis.
Ow wat leuk brennie,en hoe heet het beebje van jullie vrienden? Ik las trouwens nog op deze site dat Pim al heel lang bezig is voor Nr 2 haar man heeft nu opeens slecht zaad,gek he?Wel jammer...
In navolging van Trena staat hier nu ook de boerenkool op! Mjammie Sap: Aftellen, joepie! Je zult zien dat je een mooie echo hebt! Wij hebben de speeltuin in t bos vandaag bezocht, t was schitterend weer. Jill spelen, mama op een terrasje in de zon heerlijk! Af en toe kwam ze ff een slokje drinken halen en hobbelde ze zo weer weg. Huilen bij t weggaan, zo leuk vond ze t. Heb nog een leuk fimpje op de schommel gemaakt.
Mmmm lekker zaphra boerenkool,het heeft me gister ook erg gesmaakt. Nu heb ik net Broccoli met aardappel en gehaktbal op.Ook lekker. Leuk filmpje trouwens en zo zien we driftige Jill ook eens .
http://i142.photobucket.com/albums/r87/ ... 07/005.jpg Een fotootje van het logeren (kan hem niet rechtstreeks plaatsen)
Fajah: wat een leuke foto's! Lieve foto met zn drietjes op het gras. Zap; leuk filmpje van Jill! Jullie hadden prachtig weer in het bos vandaag. AM; kon vandaag ook pas jouw filmpje bekijken. Ik lag in een deuk, zooo leuk. Lieke vond hem ook geweldig, ze wilde constant "nog een keer Kyllian" hahaha.
Brennied; heb ff gegoogled naar wat een bibabad is (moest denken aan de bibaboerderij ), maar dat ziet er grappig uit zeg! De traktatie met de mandarijn is wel leuk he? Ook niet zo moeilijk .
Wat fijn dat Faya weer thuis is! Panda: gelukkig ging het vannacht weer redelijk met het slapen. Heeft hij er vandaag nog veel last van gehad? Fajah: Jeetje Fajah wat sneu voor Chris Ja echt hulp zoeken hoor, soms kom je er alleen niet uit. Sterkte voor jullie beiden, want ook voor jou zal het zwaar zijn. Dat is makkelijk dat ze gewoon weer stil zijn als je zegt dat het te vroeg is Kyllian boeit dat vaak niets, wakker is wakker denkt ie Fajah nog bedankt voor je kaartje, echt superlief hoe jij aan iedereen denkt! Leuke foto's van het logeerpartijtje! Robine: Denk dat ik ook maar zelf naar het CB ga bellen, hier ook nog niets gehoord. Lekker naar het bos geweest dus. En het is wel een lief driftkikkertje hoor Kelly: ja is leuk hoor cakjes bakken! Naja Kyl vindt het iig erg leuk Hij helpt altijd met eten koken. Ik snij dan bijv het groente en hij mag helpen wassen en in de pan doen. Sappie: leuke traktaties. Ik moet deze week ook maar iets gaan bedenken. Had vandaag iig al geinformeerd hoeveel kids er op het kdv zitten. Nog maar 10 dagen, hoop dat de dagen snel gaan! Haha nou wie weet wil Kyllian wel bij de volgende meet voor Lieke dansen Brennie: wat is een Bibabad? Biba-figuurtjes erop ofzo? Ben benieuwd naar de kamer! Jammer dat je zaterdag niet kunt, maar natuurlijk van harte! Wij zijn weer aan de poets gegaan. Morgen om 5 uur komen de makelaar en kijkers van vorige week voor de 2e keer. De Mw. wilde nog een keer komen kijken met haar dochter erbij. Ben echt blij als het verkocht is hoor, steeds met spoed alles poetsen ben ik nu al beu. Kyllian heeft voor het eerst heel leuk mama uitgezwaaid toen ik hm naar het kdv bracht Ik stond er echt van te kijken. Normaal was het dus echt krijsen. Misschien dat het komt doordat het door de vakantie een stuk rustiger was.
Ow een bibabad is wat heel anders hahaha. heb dus ook ff gegoogled. Ziet er leuk uit, handig als je geen bad hebt!
Gelukkig ligt het niet aan mij. Ik wist ook niet wat een bibabad was. Nu wel. Handig ding zeg. AM: Wow spannend morgen zeg als ze voor de 2de keer komen kijken. Zit vast wel goed dan. Sap: Nog 10 dagen en dan heb jij een prachtige echo. Spannend hoor. Leuk zeg die traktaties. Ook wel leuk om te maken toch. Trena: Wat een leuke foto's zeg. Vooral die laatste met zijn 3-tjes in het gras. Robine: hihihihihi dat filmpje is leuk van Jill. Daynah doet precies zo als ze haar zin niet krijgt. Was de boerenkool ook weer lekker. Brennie: Ben benieuwd naar de babykamer van jullie. En wat jammer dat je niet mee kan gaan zaterdag. Ik denk dat een doordeweekse dag best lastig te plannen is. Ik wil best een dag vrij vragen, maar weet niet of het bij de rest ook lukt. Meestal is het bij ons in december bijna onmogelijk om vrij te vragen. En anders spreken we toch nog een keer af in januari met zijn allen. Verder kan ik al niet meer teruglezen. Ik hoefde vanavond niet aan de klus. Morgen pas. Komt voor mij ook wel beter uit. Hoef ik Daynah niet op te halen die wordt dan thuis gebracht, dus dat scheelt weer tijd. Ik ga nu lekker op de bankhangen en niks doen. En op tijd mijn bedje in. Sinds het weer zo vroeg donker is kan ik wel om 21.00 uur naar bed Lfs Kelly