Ja erg he Kelly zo vroeg donker al. Ik ben ook ineens al moe, winterdip komt er weer aan Jullie al ff geen kijkers gehad he? Is ook een slechte verkoopperiode natuurlijk. Wij hebben denk ik wel een voordeel dat het een vrij nieuw huis is en goed betaalbaar voor Houten. Staan er nog steeds veel bij jullie te koop? Is er bij jullie ook een keer open huis?
Geloof dat er niet veel meer overblijven voor de meet he? Hoop niet dat Linda en ik straks alleen overblijven, ook wel gezellig natuurlijk maar had me een grotere club voorgesteld! Wie komen er nog meer? Charissa dus misschien. December wordt hier ook lastig. Doordeweeks kan ik wel op woensdagen en vrijdagen (even weken, maar kan ook wel een x vrijnemen).
Hallo, Allereerst maar ben nog niet ongi geworden. Ga dus van de week nog maar een keer een test halen. Had vandaag wel weer dat ongi gevoel en dus ook tig keer naar de wc gegaan....maar niks noppes nada. . Haha kel hoeft niet aan de klus vanavond...je zou bijna wat anders denken in de combi met het moe zijn..hihi Maar gelijk hoor dat donkere weer doet je moe worden. Monique ah heerlijk dat hij gewoon ging zwaaien toen je wegging. Dat geeft een beter gevoel heh. Kan me voorstellen dat je baalt van dat ad hoc spoed poetsen...T'is sowieso niet zo leuk om te doen... Hoe voel je je verder? Oh en vergeet ik steeds te vragen...is Djurre blij met de zwangerschap? Heeft ie voorkeur voor jongen of meisje? Hee sap die spam was grappig. Zat in een boekje bij de ouders van nu toch? Fajah leuke foto's van de logeerpartij! Schattig meisje ook om te zien en volgens mij heb je dr haar goed gedaan hoor, het zag er leuk uit! Chris kan idd beter maar met iemand gaan praten want dit is toch ook niks. Dat hij zich zo ellendig voelt. Nog wat van schoonmeoders gehoord? Robine whaahaa lachen Jill boos op de schommel. Heerlijk weer zeg vandaag je had mazzel. Wat Brennied zei hoe was het met je ei? Heb je die ovutest nog gedaan intussen? Brennied jammer dat je niet mee kan. Hier ook wel een fiets maar ze vindt het erg moeilijk hoor. Soms gaat het per ongeluk goed maar echt helemaal rond met de voetjes lukt echt nog niet. Ff spammen de babykamer! Verder kan ik niet lezen. Chiel heeft weer cursus vanavond en ik ga zo csi kijken..YEEEHah was vorige week erg spannend. Mn zus is nog druk op zoek naar een huis. Vandaag sprak ze haar ex nog. Ze was eerder thuis van haar werk, kwam hij ineens binnen stappen daar. Ik had haar al gewaarschuwd heh. Want hij zei eerst ja ik gun je alles en zal soepel zijn met het verdelen van de spullen. Ik zei nog maak een lijst met spullen wat je mee wil nemen, even indicatief bedrag erachter (wat we dus ook gedaan hebben vrijdagavond). Zei die lul vandaag tegen haar dat er ook veel spullen blijven staan (droger wasser, bank, koelkast bed). Het leek hem beter dat hij haar geld zou geven (naar huidige waarde van de spullen) en dat zij dan zelf alles nieuw zou kopen . Nou ja ze is zelf ook wel eigenwijs hoor. Heb al tig keer gewaarschuwd. Had ook gezegd haal geld dat van jou is van jullie gezamenlijke rekening af..heeft ze nog niet gedaan. Post enzo omzetten heeft ze nog niet gedaan....Nou goed heb gezegd dat ze deze week ook maar naar de rechtswinkel moet gaan om te weten waar ze recht op heeft heh. Verder niet zo veel te melden..was ook al genoeg...haha. lfs
Lin tjemig nog geen ongi. Zou het wel geweldig vinden als blijkt dat je zwanger bent hoor Maar het blijft vreemd he als dat bijna niet het geval kan zijn. Hoop snel op duidelijkheid. Jeetje wat een gedoe met die ex zeg Tuurlijk vindt Djurre het leuk dat we zwanger zijn We zijn er samen voor gegaan he Hij heeft geen echte voorkeur zegt ie, maar zou een meisje wel erg leuk vinden.
Ja ik dacht ook met meer. Met jou ook gezellig hoor! En als we met zn twee overblijven dan misschien wat dichterbij huis? Ging Lydia nog mee? En het kan echt gewoon bijna niet. De frequentie was zeer laag afgelopen maand. En had nog zo'n ovutest gedaan na die vruchtbare dagen zeg maar volgens mn normale cyclus maar die was ook negatief toen. Zelfs geen licht streepje.. Kun je nog ongi worden als je zw bent? Maar dat kan dan ook niet want dan zou die test positief moeten zijn. Nou ja ik denk maar steeds sap had ook zo'n lange cyclus en was daarna zwanger, zap ook en die is vast de volgende dus wie weet ik daarna. We gaan het zien. Meisje is ook leuk hoor AM. Ik denk dat jullie meisje krijgen. Had je al gekeken bij die calculator of zo'nd ing die als grapje zegt wat het wordt? Ik zou het leuk vinden dat als ik zw zou zijn het een jongen is. Maar eigenlijk gezondheid het belangrijkst en een betere zwschap dit keer...
Ookal vieren we het niet heel groots, we hebben van het weekend toch een foto gemaakt voor een uitnodiging....vond ik toch wel leuk Wij hebben dus niet heel veel kleine kids in de omgeving (vrienden, familie) en om nou mn tantes/ ooms/ vrienden zonder kids enzo uit te nodigen die Kyllian niet vaak ziet. Hoe doen jullie dat?
Lin: nee niet bij die Chinese geslachtbepaling ofzo gekeken haha. Bij Kyl was het ook fout, dusss. Je kunt nog wel ongi worden als je zwanger bent. Maar dan zou je idd normaal wel positieve test moeten hebben. Nou hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt, dat van Sap en Zap lijkt me zo frustrerend. Ja als we met zn tweeen overblijven hoeft het van mij ook niet in Apeldoorn hoor haha. LIS zou toch ook meegaan? Ff afwachten wat Charissa doet, want zij is de enige nu nog uit het Noorden toch?
Hier opa's oma''s uiteraard, mijn oma ook. mn zus (zonder vriend of ex). Schoonzus en zwager. Paar vrienden van ons met kleine kids, de buren. Er waren al wat mensen die niet konden. Dacht er nog over om mensen van hier uit te nodigen. Verder ook niet ooms en tantes van mij of chiel hoor..
Oh haha bij Jaime klopte die wel. Charissa komt toch uit de buurt van Enschede? Ik vind het ook frusti. Wat ik eerder zei bij mij kan je altijd de klok erop gelijk zetten.
Nou volgens de kalender idd een jongen, we zullen zien Geloof er zelf dus niet zo in haha. Dus je weet het nog niet zeker of je mensen van hier uitnodigt haha, nou we horen het wel
Nee sap weet je hoe dat komt volgens mij....na dat bones komt nog een csi....ik vermoed dat die van de vorige keer direct daarna kwam. ik zit ook half te kijken, maar hij neemtook op op dvd rec.
Oh wat vinden jullie hiervan...ik hoorde het vorige week al... http://www.amstelveen.nl/web/show?id=190725&langid=43