November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik vind hem ook leuk :) :) 8) :) :)

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja en zn haar is ook gewoon zo gek leuk! En dat lichaam is om te watertanden...

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lin je bent mss echt zwanger hoor (samen met monique) :)

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En dit is trouwens gewoon weer een oude aflevering want die sarah sidle zit er weer in... WAt irritant zeg...

Heb hoop voor die van laat vanavond..neem die ook op!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wou dat Jaime zo op dat potje ging..haha.

Hoe is het bij andere kindjes met de potjestraining?

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  8. Ja ik zat gisteren ook in spanning voor CSI, maar helaas oude afleveringen. Is ook niet erg, want nu zat hij er nog in, dat lekkere ding ;)
    Ik denk dat het vorige week de laatste aflevering was van dat seizoen.

Lin: Wat een k*t situatie zeg waar je zusje in zit. Verschrikkelijk.

AM: Nee idd hier even geen kijkers gehad. De andere woningen zijn nu wel al verkocht, dus dat scheelt. Nadeel is ook dat ze hier verderop nieuwbouw appartementen aan het bouwen zijn, maar goed die zitten qua prijs wel weer een stukje hoger. Het is maar waar je voor kiest. En wij zitten niet op een schopstoel hoor. We hebben nog niks anders.
    Het is idd ook een rottijd.
    Leuk die uitnodiging van Kyllian. Ik ga ook weer eens knutselen.

Verder geen nieuws hier. Ga weer verder met het werk.

Waar is Lydia?

Lfs

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Uuuh potjestraining...niet. :( Bastian rent nog steeds hard weg als hij 'm ziet dus ik wacht even een tijdje.

Vreemd joh Sens, nog niet ongi. Ongigevoel zegt niets hoor. Misschien anders toch binnenkort weer testen.

:rolleyes: Bastian heeft aandacht nodig. Hij is niet ziek geworden, heeft alleen nog steeds 's avonds wat verhoging. Snap nog steeds niet waarom hij die nacht zo gezweet heeft (hij had idd alleen een lakentje over), maar het heeft wel geholpen.
    Ik kom later wel even weer.

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Daar ben ik dan ook weer, eindelijk thuis met Faya zoals jullie al gehoord hadden van Robine.
    Een heerlijke nacht weer in mijn eigen bedje gehad en nu proberen we het allemaal weer wat op te pikken thuis. Jayna gelukkig ook weer lekker thuis.
    Gelukkig is mijn moeder er nu overdag ook, want ik heb zelf nog weinig energie en ben nog niet echt aan herstellen toegekomen. Jayna vraagt veel aandacht en is toch een beetje van slag na alles van afgelopen week. Eerst heeft ze een zusje, dan is het zusje weer weg en nu weer terug. Ze snapt er niks meer van en kan soms behoorlijk dwars zijn. Weer ff alles in het oude ritme terug zodat er voor haar ook weer wat rust komt.

Ik weet niet meer wie het precies vroeg over Faya, of ze er nog achter zijn gekomen wat het nu precies achter zat, omdat Faya toch een flinke gezonde meid was bij de geboorte.
    Het is gekomen doordat Faya toch te weinig heeft gedronken in het begin, waardoor ze steeds zwakker en meer vermoeid raakte om meer voeding te nemen. Dit had ze wel nodig om te groeien. Op een gegeven moment was ze te vermoeid om nog te drinken en kregen we haast niks meer bij haar naar binnen, omdat ze steeds weer in slaap viel.
    Die kleintjes mogen idd 10 % van het geboortegewicht afvallen. Faya was 8 % afgevallen en dat zou heel snel meer worden omdat ze dus te moe was om nog te drinken.
    Dmv bv via sonde knapte ze snel op en pikte het dus ook weer bij mij op.
    De groei is weer te zien, maar moet zich nu wel door blijven zetten. Van de kinderarts mochten we het thuis proberen. Ik voel nu wel een beetje de druk dat ze het deze week ook goed moet doen. Maandag weer controle bij de kinderarts en ben gewoon bang dat ze dan niet goed gegroeid is en moet blijven.
    Mijn bv leek gister ook ineens terug te lopen, door alle stress en vermoeidheid van de afgelopen dagen. Op advies van Vk heb ik extra gekolfd om te stimuleren en voed ik Faya af en toe bij met het flesje. Heb ook al paar keer kunstvoeding bijgevoed, want elke keer kolven vraagt nu ff teveel van mij en Jayna is er ook nog die aandacht nodig heeft.
    Faya pikt het drinken uit het flesje steeds beter op, mijn bv lijkt weer iets meer op gang te komen en Faya is vandaag ook lekker alert en wakker geweest. Moet er dus maar vertrouwen in hebben dat ze nu verder gaat groeien.
    Morgen komt de wijkverpleegkundige van het CB, ook met weegschaal denk ik, dus we zullen zien....

Nou heel verhaal geworden, maar dan zijn jullie weer helemaal bij.

Hoop vanaf nu weer af en toe lekker mee te kunnen kletsen....nogmaals bedankt voor al jullie steun lieve meiden!

Zaph, Kel en Sap, echt lief dat jullie zaterdag willen komen! Heb er zin in, doe de kraamtijd deze week dan nog maar ff een keer over....haha :)

Liefs Sem

11. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Lieve Sem,
    Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Zou idd die kraamweek nog maar een keertje over doen hoor! Hoop dat Faya ook snel weer opknapt. De manier zoals jij het omschrijft, hebben we eigenlijk ook bij Marijn gedaan. Die was na 3 dagen al 10% afgevallen, dus zijn we ook gaan bijhouden met kv. Hoop dat je bv snel weer op gang komt, maar het is niet zo gek dat het minder werd na al die stress hoor!
    En Jayna moet je ook niet vergeten, die heeft ook wat meegemaakt de afgelopen week. Gelukkig kun je haar nu ook weer de nodige aandacht geven. Wat fijn dat je moeder zo helpt!

Panda: hihi, dus nog geen potjestraining omdat Bastian hard wegloopt!
    Wij doen het nu wel 's morgens standaard. Vanochtend wilde Jesse niet, maar na 2 minuten in open romper te hebben gelopen, ging ie wel zelf op ' t potje en deed ook een plasje. Komt vanzelf wel hoor.

Kel: hier ben ik hoor! Lief dat je me miste!
    Gelukkig zitten jullie niet op een schopstoel,maar als je weet dat je weg wilt, wil je ook snel. Of heb je dat niet?
    Heb je het nu al druk op je werk of pas in december?

AM: leuke uitnodiging van Kyllian! Ik moet, net als wat Kel zegt, ook snel ook de slag daarmee. Over precies 4 weken is ie jarig! Ik neem lekker vrij die dag!

Sens: hoe doet Jaime het op het potje? Jesse gaat dus wel redelijk, maar ik vind het erg moeilijk om consequent te zijn. Bovendien piest Jesse erg veel, dus kan ie volgens mij elk kwartier wel op het potje. Hahaha.
    Ben wel benieuwd wanneer jij je ongi krijgt. Hoop dat je niet zo'n lange cyclus als Zap en Sap krijgt.
    Ik heb zaterdag trouwens ook nog in de planning hoor. Charissa, wat doe jij? Aangezien jullie met wat zieken zaten/zitten?
    Want als we met zijn drieen zijn vanuit Utrecht, vind ik het ook wat handiger om dichterbij iets af te spreken. Zeker omdat ik Marijn toch wel even mee wil nemen.

Fajah: dus logeerpartijtje was geslaagd? Leuk he, een meisje. Ik heb dat met mijn oudste nichtje. Heerlijk hoor, dan wil ze me masseren of opmaken. Lekker tutten dus.

Sappie: joh, nog maar 9 dagen he! Schiet alweer op.

Brennied: jammer dat jij niet kunt zaterdag, maar ik kan me voorstellen dat je naar zo'n klein hummeltje gaat kijken hoor!

Nou, ik ga weer ff werken hoor!

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    LIS: Marijn dus hetzelfde ls Faya wat het bijvoeden betreft. Ik denk dat we met Faya net te laat waren en ze dus al te moe werd en ook kv niet zelf meer kon nemen. Maar ik houd Marijn maar in gedachten dan, want met hem is het ook helemaal goed gekomen, jouw kereltje ziet er echt hardstikke goed uit!

AM: hoe is het verder met jou? Voel je je al echt zwanger?

Sap: aftellen is echt begonnen he tot de echo, ga voor je duimen dat je straks een heel mooi kloppend hartje gaat zien, maar weet zeker dat het goed gaat komen!

Robine en Sensee voor jullie hoop ik dat er ook snel een brusje voor Jill en Jaime op komst zal zijn.
    Zou wel leuk zijn he weer een paar zwangeren er bij hier!

Brennie: hoe gaat het verder met jou? Houd je het nog een beetje vol? Het schiet ook al aardig op he voor jou. Na de verjaardagen hier ben jij straks aan de beurt!

Fajah:met jou ook alles goed? Ik zag het stapelbed van de jongens voorbij komen, of niet? Slapen ze al samen op 1 slaapkamer nu?

Kel: balen dat er momenteel geen kijkers komen. Wel fijn dat die andere woningen verkocht zijn. Hoop echt voor jullie dat jullie woning dit jaar nog verkocht is. Zou wel leuk zijn het nieuwe jaar beginnen met het zoeken naar een nieuw huis.

Panda: hier ook nog geen potjestraining hoor......Jayna gebruikt haar potje voor de pop....haha...

Charissa: hoe gaat het bij jullie? Alles ook goed met Jayden en Quinten? Is zeker wel weer heel snel gegaan die eerste periode met Quinten? Hoe gaan de nachten nu?

Zo dat waren mn reacties ff voor nu....
    Faya heeft denk ik een regeldag vandaag, want is na het badderen en voeding van half 10 bijna de hele tijd wakker geweest tot 2 uur. Wil steeds weer drinken......goed teken dus. Geef er maar lekker aan toe, kan ze wel gebruiken en mijn bv ook.
    Jayna slaapt nu ff en Faya ook net dus ff relaxen op de bank. Ben zooooo blij dat ik weer thuis ben....heerlijk met Len en onze meiden. Wacht trouwens op de bezorging van mn nieuwe winterjas, heb m via de website van esprit besteld, lekker handig vond ik dat wel.
    Kijk er nu al naar uit om over een tijdje te shoppen voor de winter....weg met die positiekleding uit de kast! :)

Tot later!
    Liefs Sem

o ja, iedereen nog bedankt voor de leuke kaarten die we hebben gekregen, zo leuk elke dag die post openmaken!

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Wat fijn dat jullie weer thuis zijn .Geniet er nu maar van.Hoop dat Faya lekker veel gaat drinken nu.Succes.Jongens hun stapelbed is er idd,maar Yorben slaapt er nog niet in,ik wacht nog ff.

Lis:JA erg leuk zo´n meisje om lekker mee te tutten.

Jelte is met Marith en mn zus naar de film om Bee Movie te gaan kijken.
    Hij blijft daar ook eten vanavond dus hij is pas rond 19 uur thuis.Heerlijk ff rust. ;)

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Even snel reactie..

Ik wil zaterdag wel komen....ligt eraan waar het nu is..
    Jullie zijn hier ook welkom hoor :D

Sem, heerlijk dat jullie weer thuis zijn!
    Geniet er lekker van!

Ga snel weer naar Quinten want die heeft de hele dag niet geslapen, erg onrustig en rochelen-hoesten.
    Bel morgen toch maar weer de huisarts

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ola!

Simone, wat zielig dat Quinten nog niet helemaal beter lijkt. Pff je mannetje is alweer 2 maanden geweest. Show ons weer eens een nieuwe foto svp.

Lydia: Zag op je Hyves ook nieuwe Marijn foto's, vind em nu toch wel op Jesse gaan lijken. Ook alweer groot geworden. Bevalt t werken weer?

Monique: Hoe voel jij je?

reageer morgen wel ff op iedereen, moet er weer vandoor vanavond. John zn zus Linda kent iemand ik Hoofddorp met allemaal merkkleding tegen leuke prijsjes. Gaan vanavond ff kijken met zn allen. Ga lekker geld uitgeven hopelijk.

Tot morgen!

Liefs

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sorry foto lukt me weer niet.... bah
    Quinten ligt al uur te schreeuwen boven....ga er maar even heen want anders word Jayden ook nog wakker...
    Weet gewoon niet meer wat ik moet doen...kan de hele dag wel met hem op de arm lopen...steeds huilen...

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

Vanochtend vet ongi geworden...erg buikpijn nu.

Charissa zo lang huilen pff. Heeft hij nog krampen? Anders misschien ff naar de dokter gaan? Is Dennis er niet?

Robine veel plezier in Hoofddorp met de kleding.

Fajah haha heerlijk rust. Denk ik af en toe nu al als het huis stil is en voor mij alleen. We hebben het zwaar heh ;)

Semmi fijn dat jullie weer thuis zijn! Mooi dat het beter gaat met Faya.
    Jaime had destijds hetzelfde alleen was ik in het zkh en hebben ze dus snel die bijvoeding gegeven. Hoop dat de bv nu wel goed zal gaan.

Lis jaime doet niks op het potje..haha. Die gaat er niet eens op. Ik denk nu maar als ze er zelf mee komt (wat ik vaak gehoord heb) is het zo gebeurd. Dus ik wacht rustig af.We kunnen wel leukere dingen doen heh dan potje trainen..haha. Hoe was het op je werk?

Haha panda Bastian ook niet van het potje...Komt wel wat ik zei.
    Heeft bastian niet wat onder de leden? Hier op kdv heerst 6e ziekte schijnbaar.

Over zaterdag dus. Mij maakt het niets uit. Maar als we hier dichter kunnen afspreken vind ik het ook ok :D .
    alleen dus...bij jaime op kdv heerst 6e ziekte. wij hoorden vanavond ook dat de jarige job Yannick waar we vorige week waren hetook had. Ik weet dus niet of Jaime besmet is of niet. Ze heeft nog geen tekenen (hoge koorts eerst en daarna bultjes ofzo of blaasjes). maar ik weet ook ff niet of die ziekte gevaarlijk is voor zwangeren (AM!) of niet.
    Kunnen jullie mn geheugen opfrissen?

lfs

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: balen he van je ongi, maar zoals ik al zei gelukkig wel duidelijkheid nu.
    Vervelend dat ze de 6e ziekte kan hebben, maar ff aankijken dus. Het is trouwens niet gevaarlijk voor zwangeren.

Ff verder bijlezen hoor.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ok Am dat is goed om te horen..ik was al bang dat ik ook moest afzeggen. Vroeg gelijk aan chiel wat stond er nog meer op die posterdan.
    Maar nog wel...Jaime kan het dus hebben (heeft nog geen hoge koorts gehad hoor). Maar ja dan hebben ze het maar gehad heh!

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Hoop dat het drinken en de bv goed blijfven gaan. Ben benieuwd of ze morgen al wweer wat gegroeid is. Hoop dat je zelf ook even bij kan komen.
    Nee echt zwanger voel ik me niet, alhoewel mn lichaam wel anders voelt hoor dus weet wel dat ik zwanger ben.

Panda: en heeft Bastian zich vandaag nog kunnen vermaken? ;) gelukkig is hij niet ziek geworden!

LIS: jij bent toch ook vrijdag vrij? Als we allemaal vrijdag kunnen kan dat natuurlijk ook nog he.

Charissa: weet eigenlijk niet meer waar jij woont, maar ik wel een stuk hier vandaan toch? Lijkt me wel leuk hoor om je huis een keer te zien en Quinten natuurlijk!

Fajah: lekker rustig dagje gehad? ;)

Robine: en veel geld uitgegeven? :D
    Ik voel me anders dan bij Kyllian. Hele raar gevoel, soort van misselijkheid af en toe maar dan vanuit mn buik. Kan het niet uitleggen haha.

Deel Deze Pagina