November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: tja afwachten dus, hoop niet dat ze zaterdag ziek is. De 5e ziekte is wel schadelijk voor ongeboren kind, maar 6e ziekte niet.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Vanmiddag dus de kijker en makelaar van vorige week weer op bezoek gehad. Ik was ff bij Kyllian en mn moeder gebleven, dus Djurre was erbij. Die vrouw wilde wat dingen opmeten om te kijken of haar meubels zouden passen. Ook vroeg ze of er mogelijkheid was om er per 1 april in te kunnen aangezien zij dan haar woning uit moet. 1 april doe ik absoluut niet, ons huis wordt op zn laatst eind april opgeleverd. Heel misschien zou ik wel een tussenweg willen (1 mei), want wij hadden 1 juni in gedachten.
    Nou morgen dus misschien wel een bod, ff afwachten.

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Balen vd ongi Linda,maar nu weet je wel waar je aan toe bent he?

Monique:Hoop dat die mensen (als ze het kopen) een beetje schappelijk zijn dan he?En niet een hoogzwangere vrouw haar huis uitjagen tegen die tijd ;)

Simone:Echt zielig zeg voor Quinten dat hij steeds niet goed is en zoveel huilt,hoop dat het gauw over is.

Zaphra:En nog veel geld kunnen uitgeven of was het niks?

Ga mn bed in.
    Ben erg moe (alweer) (najaarsdip zeker?) ;)

xxx

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Milou heeft heerlijk genoten in het Bibabad :) ! Grappig dat niemand wist wat het was...toevallig heeft mijn schoonzusje er eentje ;) . De meubels staan in de babykamer en Milou d'r nieuwe kast staat bijna in elkaar..ons pap gaat het morgen afmaken.

Am: zul je altijd zien dat ze dan met een onmogelijke datum komen voor de oplevering :evil:

Sens: 6e en 5e ziekte zijn toch ongeveer hetzelfde of niet? Dacht ik altijd.....fijn dat je ongi er is, weet je tenminste waar je aan toe bent.

Sem: fijn dat jullie weer thuis zijn! En Faya zal ongetwijfeld lekker gaan groeien nu...zo te lezen aan je post dat ze veel wil drinken. Gewoon een klein opstartprobleempje. Voor Jayna zal het ook allemaal wennen zijn....lekker weer in het ritme komen en dan komt het allemaal goed.
    Ja ja ik ben de volgende :( nog 2 weken werken en dan verlof. Heb wel zin in een klein frummeltje weer ;)

Robine, en.....grote schade ;) hoop dat je wat leuks hebt kunnen vinden!

Charissa: je kon deze week bij de osteopaat terecht toch? Zielig hoor dat ie zo huilt....slaapt ie 's nachts wel een beetje nu?

Hier ook geen potjestraining hoor....mevrouw gaat echt niet op het potje. Wel soms op de echte wc met verkleiner maar er komt niks uit. Op het kdv hebben ze van die kleine wc's en daar vindt ze het prachtig om erop te zitten.

Milou is weer lekker verkouden...hoesten, neus dicht en dus 's nachts bij papa en mama willen liggen. Ach...we laten het maar even toe nu het nog zo'n rommeltje is boven. Is ook niet niks voor d'r....haar hele kamer leeg....nieuwe babykamer met haar spulletjes en dan ook nog verkouden....of ben ik nu weer te soft :oops:
    Ze had gister trouwens geholpen met overhuizen van de meubels naar de babykamer, zo trots als een pauw dat ze was!

ooh ik word op het moment gek van het maagzuur :evil: :evil: :evil:

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nog even over die potjestraining.
    Normaal gesproken word je kind vanzelf zindelijk(heb ik een keer gehoord)
    En eigenlijk klopt het ook wel,want heb met Jelte toen hij klein was echt zo vaak gepusht en hij wou ook echt niet.
    Op een dag wou hij het zelf en was hij van de ene op de andere dag zomaar zindelijk,dus meiden er is hoop.....niet pushen dus ;)

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha idd ook al bijna hoogzwanger dan ;) En Djurre die zegt nog heel leuk: ,,we kunnen toch wel ene maandje bij mn ouders zitten". Whaaahhhh ooit een maandje gedaan (voordat we hierheen verhuisden), maar dat doe ik dus echt never nooit meer!

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: schiet dus al op met de kamers!
    Heerlijk knus met zn drietjes slapen :D Hoop dat ze er niet aan gewend gaat raken ;) Beterschap vooer Milou.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik denk idd ook niet dat je moet pushen met het potje, zal vast wel een keer komen als ze het zelf wel willen.

Kyllian plast wel meestal op het potje als ik vraag of hij wil plassen. Alleen hij voelt dus nog niet aan wanneer hij moet plassen, dus blijkbaar is het nog wat te vroeg. Het idee snapt hij iig en we laten hm ook wel regelmatig op de wc of het potje plassen, wat hij dus prima doet.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    NEEEEE AM niet doen hoor. En helemaal niet als je hoogzwanger bent.
    Ik was hoogzwanger toen die kerels hier rondliepen voor de verbouwing maar zou ik dus ook nooit meer doen.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja hoorde dat ook van een paar collega's vanmij. Gewoon pas beginnen als ze het zelf aangeven. Cb zei het destijds ook al...Anders is het kunstje leren..voor mij dus vertaalt kost tijd-hebben we weinig- willen we dat voor dat potjemet dat effect.....

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah Brennied klote van het maagzuur. Ik zou Milou niet bij jullie laten slapen maar goed ben een ontaarde moeder..whaahaa.
    Nee Jaime heeft tot nog toe nooit bij ons in bed geslapen. zij heeft haar bed en wij die van ons heh.
    SChiet op voor je heh....Is Milou al voorbereid?

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    JOEPIE, Quinten heeft doorgeslapen!
    Had hem om 22.30 gevoed en vanmorgen om 7.00.
    Netje he!

Maar wat doen we nu zaterdag?
    Als jullie het makkelijk vinden om in Utrecht te houden voor jullie dan laat het mooi doorgaan...is voor mij met die 2 (nog niet goed te pas) te ver..
    Apeldoorn zou ik nog wel heen willen rijden.
    Dan kom ik de volgende meet wel weer...

Kom later ff weer...

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat lekker Simone dat Quinten heeft doorgeslapen,hoera,hopen dat het zo blijft.

Hier ook lekker geslapen,om 10 uur werden we alledrie wakker,heerlijk hoor.
    Morgen moet ik nog werken en vrijdag weer vrij.
    Net stond een kennis onverwachts aan de deur,ik heb niet opengedaan stond nog in mn pyama en mn haar staat alle kanten op :rolleyes:
    Ben in de keuken gaan staan tot ze weg was :oops:
    Had er gewoon geen zin in,ze blijft ook altijd zo lang plakken dus dan maar zo,erg he?

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden

Faya is weer gegroeid!
    Ze weegt nu 3860 gram en was 40 gram aangekomen nu ze weer thuis is. Toen ze naar het ZH ging woog ze 3690 gram, dus al 170 gram weer aangekomen. Wijkverpleegkundige vond haar er goed uitzien. Ze is gisteravond ook de hele avond wakker geweest, we wisten niet wat ons overkwam, zijn dat echt niet van haar gewend. Wij hadden in gedachten om vroeg te gaan slapen, maar dat ging dus mooi niet door. Faya wilde om de haverklap drinken, en niet slapen. Nah ja.....ga er maar niet om klagen, want voor ons meissie is het alleen maar een heel goed teken dat ze zo wakker is en even een dagje om meer voeding vraagt.

Kom later weer ff reageren. Jayna zo ff broodje geven en dan op bed leggen. Faya slaapt nu, dus denk dat mijn rustuurtje er niet in zit. Soms best lastig om dat met die 2 meiden op elkaar af te stemmen, maar dat zal vanzelf wel komen.
    Tot later!

Liefs Sem

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    grrrrrrr.....bovenbuurman is bezig met vloer leggen en en dat getimmer knalt hier door heel het huis heen, zal wel niks worden straks dat slapen met Jayna....

16. Sem: Wat geweldig dat het zo goed gaat met Faya. Goed om te horen. Kan mij voorstellen dat het lastig is om die meiden op elkaar af te stemmen met het middagslaapje. Komt vanzelf hoor. Ik vind het leuk om je zaterdag even te zien en natuurlijk die kleine meid te bewonderen.

Linda: Daynah heeft ook de 6de ziekte gehad. Duurt een paar dagen en dan is het over.
    Hoe is het met je zus en je schoonvader?
    Gelukkig ben je ongi geworden. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Op naar de volgende rond.

Charissa: Joepie Quinten lekker doorgeslapen. Doet jou vast ook goed om een nachtje door te slapen. Nou hopen dat het zo blijft. Heb je de ha nog gebeld?

AM: Echt spannend hoor. Ik ga duimen dat ze een bod gaan doen. Wij hebben niet meegedaan met de kijkdagen. Momenteel is de huizenmarkt niet echt in trek een collega van mij had wel meegedaan en die had niemand gehad. Volgend jaar in april heb je weer van die kijkdagen dan doen we wel mee. Hoop dat het niet nodig is dan.

Brennied: Milou dus lekker genoten in het Bibabad. Zal best. Makkelijk ding als je geen bad heb. Daynah geniet ook altijd zo als ze in bad zit.
    Beterschap voor Milou.

Fajah: hihihihihihi ik zou ook echt niet opendoen hoor als ik niet aangekleed ben. No way! Hier ook eentje die in een najaarsdip zit. Zoals ik al eerder zei ik zou iedere avond wel om 21.00 uur naa bed kunnen gaan.

Hier al de 3de nacht dat Daynah vroeg wakker is. Rond 5.00 uur. Ze heeft dan honger, maar dat is niet zo gek ook, want het eten is echt nog een DRAMA! Ze eet geen hap 's-avonds. Ik hoop dat het een fase is en dat ze weer wat gaat eten, zodat ze weer wat langer door gaat slapen.

Vanmorgen naar zkh geweest naar de gyn. Er zijn geen cystes en dat zag er allemaal goed uit. Kreeg wel gelijk een uitstrijkje, omdat die tante van mij pas haar baarmoeder etc eruit moest halen ivm de kankercellen. Nou ja heb ik het maar gelijk gehad heh ;) Over 2 weken belt gyn met de uitslag. Ik had dezelfde gyn die bij mijn bevalling was.
    Denk toch dat het mijn blindedarm is ofzo. Heb nu alweer een paar dagen geen last als het weer opkomt bel ik wel naar de ha, denk ik.

Daynah ligt nu op bed. Ga even strijken.

Tot later.

Lfs Kelly

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Joepie Faya goed zo meissie!
    Lijkt me idd wel vermoeiend, maar als ze weer goed bijgedronken heeft slaapt ze misschien weer wat meer?

Charissa: wat goed van Quinten! En lekker voor mama.
    Nou we hadden in Apeldoorn afgesproken he, alleen als Lin, LIS en ik over zouden blijven is Utrecht practischer. Maar als jij ook mee gaat houden we het toch op Apeldoorn? Of een andere plek tussen Utrecht en..... (waar jij woont dus ;)).

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: gelukkig niets aan de hand! Maar dus wel nog last :9 Blinde darm ontsteking zou je volgens mij wel dagelijks voelen. Maar zou idd ook langs de ha gaan als de pijn blijft.
    Daynah ookal zo vroeg wakker. Kyllian is de laatste tijd (als hij doorslaapt) om 6 uur wakker. Na een fles slaapt hij nog wel hooguit een uurtje.
    Blijft altijd afwachten met een huis verkopen he. Iig zitten jullie niet op de schopstoel, dat lijkt me pas vreselijk....dus zover hoop ik niet te komen.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Had dus een heel stuk getyped toen Jill t uitknopje van de pc ontdekte :(
    ff kort dan nog

Kel: Hopelijk is je uitstrijkje ook goed! Jill eet ook helemaal niks overdag. Zal eens opschrijven wat wel: 1 flesje melk s ochtends(150cc), 2 hapjes boterham, koekje(ontbijtkoekje of crackertje) avondeten 2-5 happen, en een flesje voor t slapen gaan van 180cc. Dat is toch helemaal niks! geef wel af en toe fruit tussendoor maar ook dat ligt meestal door de kamer geslingerd.

brennie: Arme Milou, dr kamertje weg en stront verkouden. Jill was t ook afgelopen week, t schijnt nog al te heersen. Beterschap voor haar en hopelijk is jou maagzuur snel over! Nog ff tjes en dan heb je je meisje in je armen hoor.

Monique: Ik ga duimen voor een goed bod op jullie huisje! Ennuh laat die vrouw maar wachten hoor, zeker als je hoogzwanger bent. Een maandje schoonouders lijkt mij ook geen succes.

Sem: Fijn dat t met Faya zo goed gaat en ze lekker wakker en alert is. Ben erg benieuwd naar je meisje zaterdag! LeuK!

Simone: Wat fijn dat Quinten doorsliep vannacht! t Begin is er hopelijk, nu doorzetten he.

Linda: Wat zijn de verschijnselen bij de 6e ziekte? t Is te hopen dat Jaime em bespaard blijft. Hoe is t met dr lipje? Ennuh nogmaar 8 nachtjes he dan is ze alweer 2!

Trena: Hoe bevalt Jelte zn nieuwe bed? Ben je niet bang dat ie eruit gaat vallen s nachts? En vonden ze Bee Movie leuk?

Weet ff niet meer, sorry.

Gisteren naar die kleding verkoop geweest! Graaien met ca 30 vrouwen in dozen. Toen we om 20 uur kwamen was t nog een soort van geordend, alles op maat, 2 uur later leek er wel een bom ontploft. Ben wel goed geslaagd voor John en mij. Volgende keer is t bij mn schoonzus, dus als jullie ook geinteresseerd zijn laat ik t wel weten en zijn jullie ook welkom. Allemaal merkdingen van Tommy Hilfiger, La Martina, Lacoste, Gstar, Burberry, Gaastra Bjorn Borg, Mc Gregor, Pall Mall etc. Ik had voor John 3 dingen en voor mezelf ook, bij elkaar 160 euro! Geen geld he! Alles 1 prijs, shirtjes 25, overhempjes 35 vesten 35 etc........ideaal en allemaal echt. We zijn weer hip de komende tijd.

Krege net vragenlijst van Cb binnen en moest woordejs aankruisen wat Jill al kan zeggen. Gelukkig al zeker wel 2/3 van de hele lijst. Komt dus wel goed. Verder post van psz, die wordt halve dagopvang en gaat gewoon 116 euro pm kosten he! Echt duur, voor 1 dagje in de week. We gaan nu wel terugkrijgen van de belasting geloof ik, ff in verdiepen en invullen die hap.

Ga nu ff strijken, tot laterz

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje wat duur zeg de psz bij jullie! Kyllian gaat een halve dag in de week en dat is iets van 26 euro.
    Leuk die kledingoutlet!
    Hier nog niets gehoord van het CB, ben benieuwd of wij hier ook een vragenlijsts krijgen.

Deel Deze Pagina