November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zap:Jeetje zeg zo duur die psz bij jullie,hier maar ongeveer 35 euro per maand,wat een verschil.
    En lekker al die merkkleding voor een prikkie,kunnen jullie weer even voort.Bee movie was leuk zei jelte,we hebben hem thuis op dvd maar in de bioscoop is het wel indrukwekkender he?

2. Jeetje wat duur zeg bij jullie de psz. Begijp ook niet waarom er zo verschil in zit per regio. Belachelijk gewoon.

En lekker gewinkeld dus. Geen geld voor 6 stuks kleding.

En Jill dus ook zo'n slecht eter. Hier precies zo.

Ik ga ff een boodschap halen. Daynah is inmiddels wakker. Ze werd helemaal huilend wakker. Denk dat ze gedroomd had.

Lfs Kelly

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    In de maanden nov en dec bestalen we nog 56 euro voor 1 ochtendje in de week en per 1 januari 2009 wordt de psz bij ons een halve dagopvang en valt t onder belastingtoeslagen wat dan voor ons gaat betekenen dat we 116 euro per maand gaan betalen en iets van 80 terug gaan krijgen hiervoor omdat we allebei werken. Dan is t dus niet zo duur meer en maar een euro of 36 per maand net als bij jullie. Daarvoor mag Jill per 1 jan van 830-13 uur aanwezig zijn en krjigt ze lunch, luiers en eten en drinken erbij cadeau!

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Kom je de volgende keer ook shoppen bij de kledingparty? Leuk hoor, al weet ik niet of jij en Sabino van deze kleding houden natuurlijk. Monique en Fajah, jullie zijn ook welkom natuurlijk.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ga zo ook ff boodschapjes doen met Jill als ze wakker is. Vanavond weer 2 uur sporten in t kader van.... WE WORDEN EN ZIJN TE DIK. Heb ook t WW boekje er maar weer bijgepakt. t Loopt hier de spuigaten uit en nu moet er eens echt iets gaan gebeuren. Leef vandaag al de hele dag op 2 water, 2 koffie en 3 boterhammetjes,,,,,,,,stik vd honger!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ow dan valt het wel mee die prijs Robine! Heb het hier ff nagekeken, het is 26,50 voor de woensdagochtend. Ze hebben combinatiedagen, maar al die combinaties lukken mij gewoon niet. Enige optie is in de woensdagmorgengroep, wel een stukje hier vandaan.

Kyllian lag pas een uur geleden op bed, dus die slaapt nog wel ff.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jill gaat ook op woensdag en als t bevalt doen we er nog een ochtendje bij, ik bedoel, als je dan toch terugkrijgt ;) hahaha

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Yorben gaat ma,woe en vrij naar psz
    Van 8u45 tot 11u45

10 Nov mag hij al gaan.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier is het max 2 halve dagen. Een combi van een ochtend en een middag. Middag zie ik dus al niet zitten, want die is dan echt bekaf. Vind de woensdagochtend genoeg hoor, hij is dan zowat al elke dag ergens anders...wil ook nog wat met hm kunnen doen.

10. Lijkt me leuk Zap met die kleding. Je moet zaterdag maar zeggen wat voor kleding het is.

Is het overal zo dat je het terugkrijgt van de belasting? Wij zouden iets van 80 euro moeten betalen voor 2 dagdelen.

Vrijdagmorgen gaan we kijken bij het kdv/psz.

lfs kelly

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel; Als je allebei werk hebt en dus inkomsten kom je in aanmerking voor een terruggaaf. Vanaf 17 november kun je op de site www.toeslagen.nl de aanvraag indienen voor kinderdagopvang.(kinderopvangtoeslag) Geldt dus ook voor jullie!

Ik ga aan de hachee, vanavond echt, alleen niet zelf gemaakt maar de tante van John heeft em gemaakt, kan ze namelijk erg goed :) Heerlijk. Weet alleen niet hoeveel ww punten dat zijn, maar ach ik mag er nog 11 vandaag dus zal wel goed zijn.

Laterz

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Mmm lekker hachee,hier frietjes met frikandel/carrero en salade

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Charissa, wat lekker dat Quinten heeft doorgeslapen, doet jouw zeker wel goed een keertje lekker slapen!

Sem: goed van Faya! Het gaat helemaal goedkomen met d'r. De slapeloze nachten gaan beginnen ;)

Kelly, wow dan komt Daynah idd vroeg zeg...gaat ze erna weer slapen? Milou eet overdag erg goed maar avondeten vaak niet zo goed.

Robine, dus lekker geshopt dus :) Wist niet dat je de psz ook terug kan krijgen via toeslagen. Dan valt het wel mee toch! Milou gaat er niet heen...ze is al 2 dagen op het kdv en ik wil d'r ook nog mee spelen ;)
    Is Jill weer helemaal verkoudenvrij? Vragenlijst hebben wij niet gehad van het cb...we moeten 5 november weer op keuring.

Vanavond de kast van Milou afmaken, poetsen en inruimen :) Nu ff eten! Tot laterss

14. Ik word hier zo moe van heh. Daynah eet geen hap.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Frustrerend zeg kel als Daynah niet wil eten.
    Dan heeft ze op den duur toch wel hoger zou je denken he?

Bren:Succes met de kast inruimen,hoe is het nu met Miloutje,nog verkouden?

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja ze is nog wel verkouden ja. Ze is nu bij mijn ouders, ons pap neemt ze zo mee naar huis. Vannacht weer bij ons geslapen en af en toe wakker worden en huilen. Volgens mij keelpijn. Vanavond voor het slapen gaan maar een lepeltje sinaspril ;)

Kelly, irritant als ze niet wil eten...komt vanzelf wel weer. Proberen niet druk over te maken.

Nou ga ik echt eten.....sate met brood :)

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kelly: Hier ook helemaal niks! Maar dan ook echt niks! Alleen maar roepen aan tafel UIT, UIT, UIT, zelfs t toetje gaat er niet meer in.

Dagopbrengst van Jill: 2 stukjes brood met pindakaas, 2 flesje melk(150cc), 2 mini koekjes(die 3e fase koekjes met meerderen in een zakje) en dat was het! Oja en 1 pakje Taksi.

Volgens mij is Jill ook niet lekker. Nogsteeds strontverkouden en mss voelt ze zich gewoon rot, geen idee. Gaat vast over een tijdje weer als een dijker eten, hopen we dan maar.

brennie: Sate met brood, mmmmmmm klinkt ook lekker

trena: Jou eten ook trouwens, frietjes met een fricandel, altijd lekker :)

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Vind haar ook lichter worden trouwens.......ze weegt denk ik nog maar rond de 11 kg ofzo. Wie had dat gedacht, een slanke Jill ;)

Precies 1 jaar geleden[​IMG]

Ahhhhhhhhhhhh

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    zit nog op mn werk. vanaf 19 uur vergadering en daarna nog een...weet niet tot hoe laat helaas....misschien wel weer half twaalf.

hier ook niet heel lekker in de vel of tenminste misselijk en darmen zijn niet helemaal lekker.

kom morgen weer reageren byeee

20. [​IMG]

Vanmiddag met een chocoladekoekje. Ze likte alleen de chocolade eraf :)

Deel Deze Pagina