November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ja die is leuk! Zou ik ook zo kunnen kopen als is ene meid had ;)

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Hihi, gelukkig maar, morgen maar eens ff kijken. Deze winkel zit in Hengelo (daar werk ik), dus lekker dichtbij.

Wie weet moet jij over 8 maanden voor een meid aan het shoppen ;) .

3. Ja die schoentjes zijn leuk Sap.

Ik moet eigenlijk nog een paar leuke laarsjes hebben voor Daynah. Zag bij Dolcis wel leuke staan, maar wil nog ff verder kijken.

4. Ach gos arme Kyllian weer gespuugd. Zou dat echt door het hoesten komen.

Daynah spuugt meestal als ze overstuur is. Wij kunnen haar ook niet laten huilen in bed, want dan spuugt ze alles uit. Zap, Sap en Sem weten wel wat ik bedoel. Gebeurde toen ook in CP.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha voor het shoppen zou ene meid wel heel leuk zijn (alhoewel voor de porto weer niet). Denk dat een jongen dan toch wel een stuk voordeliger is :D

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zat ook ff te zoeken, maar zie echt niet veel lage schoenen.
    Deze dan, maar misschien wel te lakkerig ;)
    http://www.hopperz-outlet.nl/images/catalog/2364.jpg
    Ik zou tegenwoordig met kyllian schoenen trouwens wel echt eerst willen passen, dus niet meer online kopen. Behalve allstars ofzo, die passen wel.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het is idd ook wel als hij overstuur is. We wilden zijn tanden gaan poetsen wat hij dus niet leuk vindt. Echt alles kwam eruit bahh.

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik vind ze wel erg leuk AM! Maar idd wat je zegt, ik ga ook niet online schoenen kopen. Wil ze ook eerst passen.

Kel; ik weet het idd nog, Daynah zo overstuur dat ze ervan moest spugen, zooooo zielig.

9. Ik vind ze ook leuk AM. Maar zoals jezelf al zegt en Sap ook ik zou ook niet meer online kopen. Er moet echt gepast worden.

Zo ik ga eens kijken wat er op de tv komt en lekker bij mijn mannetje zitten.

Tot laterrrr

Lfs kelly

10. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sap, ja erg leuke schoen, zou ik ook zeker halen als ik een meisje had.

Kelly, wat een mooie bos krullen heeft Daynah toch!
    Lijkt me wel moeilijjk als met je met eten er haast niet in krijgt...

Robine, leuke foto van Jill, grappig hoor.

Brennied, ben benieuwd naar de babykamer...wel spammen he.
    En lekker hoor sate met brood..mmhhh

Zo ik lig lekker op bed met de laptop...was beneden zo gezellig ahum chago bah :rolleyes: daar ga ik niet de hele avond bij zitten, kerels soms ook grrrr.

Quinten is beter te pas... vandaag en gister behoorlijk gepoept en geprut :oops: en denk dat dat hem behoorlijk dwars zat!

Zo ga nog ff surfen.... en hopen dat hij weer doorslaapt hihihi.
    Jullie brachten me op een idee dus ga morgen ook lekker cakejes of koekjes bakken met Jayden mmmhhhh.

11. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Die laatste zijn ook leuk Am alleen vind ik zwart altijd moeilijk qua schoenen...past niet overal bij.

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi,

Leuke schoentje idd Sap! AM...de jouwe zijn idd lakkerig :) niet echt mijn smaak.

Zielig voor Kyl dat ie zo moest spugen.

Hier wordt er op een dag ongeveer gegeten:
    - bordje pap van ongeveer 200 cc
    - peperkoek
    - fruit
    - boterham, soms 2
    - koekje na het slapen, gaat meestal niet op
    - avondeten, echt verschillend, de helft van de week op en anders geen hap. Toetje vaak wel.

En drinken best veel....voornamelijk appelsap :) Drinken ze bij jullie eigenlijk thee? Milou vindt het wel gezellig maar drinken ho maar.

Kelly, wat een mooie bos haar zeg van Daynah, echt lange haren!

charissa, haha lekker rustig boven liggen nu ;) Ik zal spammen als het allemaal klaar is.

Ik ga maar ff mee voetbal kijken, hopen dat ze winnen!

13. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Jayden eet hier op een dag:

S'morgens
    beker warme melk met boterham
    Fruit, geraspte appel, druiven of banaan.
    rozijntjes

Boterham met kaas of pindakaas
    beker melk

S'middags
    Koekje of snoepje
    ranja

Warme eten
    Hij eet behoorlijk bordje vol.

S'avonds
    beker warme melk

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Helleu,
    Hier een baggernacht gehad, Bastian werd wakker en kwam niet meer in slaap. Uiteindelijk om 2 uur knockout gekregen met een fles melk.

:confused: Wat is dat kind van mij toch een vreetzak:
    150cc melk + beetje pap of een 1/2 boterham
    1 of 2 bananen + 1/4 appel + beker sap
    4 of 5 boterhammen (zonder korst) + beker melk of sap
    koekje/soepstengel/rijstwafel of fruit + beker drinken
    bord warm eten (eet hij niet altijd leeg) + toetje
    200cc melk

Toch is ie echt niet dik. Maar moet zeggen dat hij soms periodes heeft dat hij veel minder eet, laatst wilde hij een tijd helemaal geen avondeten. Nu is het weer even extreem veel.

Semmi: goed zeg dat Faya zo lekker wakker is geweest en flink heeft gedronken. Zal vast wel pittig zijn twee van die meisjes, duurt wel even voordat je een goed ritme hebt he.

Charissa: nou, je weet nu wel wat Quinten dwars zat, hihi. Hij is het iig kwijt.

Annemonique: kan best door het hoesten komen. En overstuur zijn. Lastig he, tanden poetsen. Bastian wil dat nu ook niet. Ik laat 'm meestal zelf maar wat op de tandenborstel kauwen, als ik teveel push dan wil hij helemaal niet meer. Moet misschien weer een trucje verzinnen, hem een nieuwe tandenborstel laten uitkiezen of zo.

Pfff, kom morgen wel weer, val bijna in slaap. Morgen eerst weer zwemmen. Oja, en intake bij de psz. Hij kan er iets voor zijn verjaardag al heen, er is geen wachtlijst. :) Geen idee wat wij betalen. :oops:

15. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Brennied, ja Jayden vind thee erg lekker... heeft zijn beker zo leeg :)

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Brennie: Bastian drinkt eigenlijk alleen thee uit mijn beker. :rolleyes: Dus meer voor de gezelligheid. Behalve als hij echt dorst heeft, dan maakt het hem niet uit wat ik hem geef.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Panda: je wilt niet weten hoeveel verschillende tandenborstels we hier hebben, zelfs die van kabouter Plop werkt niet :p Ook verschillende trucjes geprobeerd. Het trucje met dat we alles gaan benoemen wat we weg gaan poetsen (wat hij die dag gegeten heeft) werkte zo'n 2 weken heel goed! Hij zei dan AAAAAAAAHHH en wij benoemden dat we aardappel gingen wegpoetsen, daarna kaas en noem maar op ;) Trapt ie nu dus niet meer in.
    Suc6 bij de intake en veel zwemplezier morgen!

Hier wordt ook niet vaak thee gedronken, hij vraagt altijd appelsap (diksap appel) of Yogho (krijgt hij maar af en toe).

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha. AM het tandenpoetsen drama. Dat is hier gelukkig over (ff afkloppen). Ik zeg steeds tegen haar zeg eens aaaaaaaa. Soms houdt ze haar mond nog dicht maar meestal werkt het wel.

Ik had Jaime afgelopen weekend gewogen en ze kwam toch weer op 12,8 kg uit (of is dat het minimum van de weegschaal ofzo?). Weet nog niet wanneer we naar cb moeten...

Jaime eet per dag:
    ontbijt 230 cc pap (laat wel restje staan, ca 10 a 20 cc soms ook wel helemaal leeg)

Tussendoor ochtend minstens 1 stuk fruit vaak 2 appel vindt ze heel lekker, banaan nu iets minder heb ik het idee, druiven en peer en meloen (noemt ze ijs) is ook favoriet

Lunch meestal 2 boterhammen soms meer maar dat gebeurd niet vaak

Tussendoor middag thuis een zakje smoeltjes of 2 a 3 sultana.

Avondeten varieert soms bord vol maar als ze late lunch heeft gehad heeft ze dr niet zo 'n zin in. (ze probeert ook nog gewoon de grens op te zoeken)

Voor het slapen flesje melk, afhankelijk van hoeveel ze avondeten heeft gehad melk tussen 100-180cc.

Jaime krijgt geen chips, chocola. Appelsap zo nu en dan. Eigenlijk drinkt ze overdag gewoon altijd water (of op kdv roosvicee) en bij haar lunch krijgt ze melk (maar koude melk lijkt ze niet zo lekker te vinden).

Ik ben er weer dus..mocht naar huis. Voelde me niet top.

lfs

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En Am heb je ook tandenborstel lied gedaan, lekker zingen en dan poetsen?

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: ja zingen natuurlijk ook geprobeerd ;)
    Heb je nog naar het ziekenhuis gebeld of laat je de afspraak staan?
    Beterschap.

Deel Deze Pagina